iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Futurum is wel zot qua snelheid. Gisteren namiddag besteld, 5 minuten geleden geleverd. En nog eens een bon van 20 EUR in de doos.
    Das wel het nadeel van bv Bikester, prijzen zijn sterk maar toch al elke bestelling ongeveer 1 week levertermijn.

Ik heb net een Bell Stratus Ghost gekocht bij Futurum, staat aan 109 ipv 159 EUR. Altijd zeer content geweest van Bell helmen.
    En voor wie eens een Assos wil proberen: Equipe RS aan 160 ipv 200 EUR. Als ge u ergens zo een strava-coupon van 25 EUR scoort is dat voor 135 EUR een Assos broek uit het topgamma.
    Hoe kan je zo strava coupons krijgen? Ben zoals hier eerder aangegeven aan het kijken om te upgraden qua broek van decathlon gerief en dan lijkt zoiets me wel interessant, wil ik er nog aan geven.

Alvast bedankt!
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Mijn 'probleem' is dat ik gewoon te zwaar blijf door ook gewoon te veel te eten Heb een FTP van 350 watt, maar daar staat wel 95 kg tegenover. Op zich wel goeie waardes, maar de enige manier bij mij om mijn Watt/kg te verbeteren is om met mijn gewicht te spelen.

Ik was vroeger wel een pak zwaarder en heb niet echt de ambitie om nog veel af te vallen. De laatste 10 weken wel enkel nog buiten gefietst, dus ik vermoed dat dat ook wel zijn weerslag zal hebben op mijn FTM. Buiten af en toe eens doortrekken op een klimmetje of eens stevig gaan rijden vallen de meeste ritten toch onder genieten van de buitenlucht en af en toe eens prikken. Ik heb op Zwift die 12 week FTP-builder gedaan en was daar wel ferm tevreden van, zeer fris de winter uit gekomen en daar zitten amper trainingen > 1u30 bij. In het weekend deed ik wel soms de 'recup'-trainingen 2 of 3 keer aan een stuk om toch wat endurance op te bouwen.

Trouwens vandaag in de Decathlon gepasseerd (ik moest mijn stadsfiets binnendoen voor een kleine herstelling), die duurdere truitjes van hun huismerk zag er mij wel ferm de moeite uit. Puur op gevoel kwamen die in de buurt van mijn duurdere truitjes.
    no votes  

Mr.Fingers's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door horste Bekijk bericht
    Hoe kan je zo strava coupons krijgen? Ben zoals hier eerder aangegeven aan het kijken om te upgraden qua broek van decathlon gerief en dan lijkt zoiets me wel interessant, wil ik er nog aan geven.

Alvast bedankt!
    https://www.futurumshop.nl/strava-be...agina_beloning

Je kunt die coupons krijgen door op Strava uitdagingen te volbrengen (op kom.club kun je ze allemaal vinden).
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (97%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    bwa pasop, tenzij het van Bike24 een speciale promo is ofzo vind ik dat zo gek niet. Waar gaat ge nu de volgende keer bestellen? Futurum toch, want ze hechten duidelijk belang aan een goede prijszetting en klanttevredenheid.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    bwa pasop, tenzij het van Bike24 een speciale promo is ofzo vind ik dat zo gek niet. Waar gaat ge nu de volgende keer bestellen? Futurum toch, want ze hechten duidelijk belang aan een goede prijszetting en klanttevredenheid.
    Akkoord, qua klantvriendelijkheid zijn ze daar wel top (net als Mantel). Maar zou het wel perfect verstaan dat ze dit niet hadden gedaan, wetende dat dat een webshop in een ander land is. Vandenborre heeft dacht ik ook zo'n garantie dat ze het verschil terugbetalen als je het elders goedkoper vindt, maar wel enkel in België.

Wel mooie geste, loont toch altijd de moeite om (zelfs na een koop) nog eens rond te kijken.
    no votes  

Airjinx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampras Bekijk bericht
    Ik was vroeger wel een pak zwaarder en heb niet echt de ambitie om nog veel af te vallen. De laatste 10 weken wel enkel nog buiten gefietst, dus ik vermoed dat dat ook wel zijn weerslag zal hebben op mijn FTM. Buiten af en toe eens doortrekken op een klimmetje of eens stevig gaan rijden vallen de meeste ritten toch onder genieten van de buitenlucht en af en toe eens prikken. Ik heb op Zwift die 12 week FTP-builder gedaan en was daar wel ferm tevreden van, zeer fris de winter uit gekomen en daar zitten amper trainingen > 1u30 bij. In het weekend deed ik wel soms de 'recup'-trainingen 2 of 3 keer aan een stuk om toch wat endurance op te bouwen.
    Bij mij is dat hetzelfde. In de zomermaanden is het veeleer genieten van het fietsen dan écht trainen, en daar is uiteraard helemaal niks mis mee. Het valt in de winter wel op dat je met minder uren toch vlot kan groeien én meer frisheid behouden.
    Ik denk nog altijd dat menig wielertoerist teveel en vooral te hard rijd. Een kameraad zet in zijn titel dan interval, endurance, etc ...als ik naar zijn gegevens zou kijken zou het me amper opvallen wat hij nu precies gedaan heeft. 4u endurance aan 30 gemiddeld bv, en recup is dan aan 29 gemiddeld. En dan zie je profs die endurance ritten rijden aan 28 of 29 gemiddeld, dan weet je genoeg hé.

Wat mij betreft heeft Futurum een heel goed businessmodel. Geweldige service, op bepaalde artikels heel goede prijzen maar op andere artikels rekenen ze gewoon de verkoopprijs aan die je in de winkel naast de deur zou betalen. Ze compenseren dat dan wel deels door met kortingsbonnen te gooien. Uiteindelijk moet je ook ergens geld op verdienen om mensen te betalen om die goede service te kunnen bieden. Dat goedkoopste op alles verhaaltje blijft ook niet duren, of dan merkt die winkel wat een geweldige omzet hij draait tot hij de winst uitrekent. Bij Coolblue artikelen vind je het 9 van de 10 ergens anders nog net wat goedkoper, maar bij coolblue weet je wel wat je aan hun service hebt.
    Laatst gewijzigd door Airjinx; 12 mei 2020 om 21:45
    no votes  

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (97%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampras Bekijk bericht
    Akkoord, qua klantvriendelijkheid zijn ze daar wel top (net als Mantel). Maar zou het wel perfect verstaan dat ze dit niet hadden gedaan, wetende dat dat een webshop in een ander land is. Vandenborre heeft dacht ik ook zo'n garantie dat ze het verschil terugbetalen als je het elders goedkoper vindt, maar wel enkel in België.

Wel mooie geste, loont toch altijd de moeite om (zelfs na een koop) nog eens rond te kijken.
    Krefel/Vandenborre zijn daar echt klantonvriendelijk in hoor. Heb het bij beide al eens geprobeerd en van zodra het een zaak met een webshop is willen ze het niet toekennen. Maakt niet uit dat die een fysieke winkel hebben.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.
    no votes  

Arkaine's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    lol nee. Nu gaat hij gewoon altijd bij Bike24 kopen.

Hij gaat niet altijd mailen "hallo gaan jullie korting geven aub?"
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand ervaring met Cuore carbon wielen?
    no votes  

straight_six's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meh1time Bekijk bericht
    Jep, heb de mijne nu bijna 2 jaar. Top voor de prijs. Heel stijf, blijven ook kaarsrecht. Zou ze direct opnieuw kopen. Ik heb hun huisnaaf genomen aangezien ik ze toch enkel bij mooi weer gebruik.

Als je ze koopt kun je ze wss goedkoper hebben door een bericht op messenger te sturen naar Geoffrey Verougstraete is 1 van de verdelers hiervan. Scheelde bij mij toch nog wel wat ivm de websiteprijs.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zijn Kluisbergse chinezen met een Italiaans vlagje

Voor de wielrenner zonder geduld die in sprookjes gelooft een goeie deal. Anders gewoon rechtstreeks in China bestellen, scheelt je de helft voor identieke wielen. Op fiets.nl lachen ze er altijd mee, met die rebranded Chinezen.

(Maar bij Cuore krijg je wel garantie, da’s ook iets waard)
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Jep, heb de mijne nu bijna 2 jaar. Top voor de prijs. Heel stijf, blijven ook kaarsrecht. Zou ze direct opnieuw kopen. Ik heb hun huisnaaf genomen aangezien ik ze toch enkel bij mooi weer gebruik.

Als je ze koopt kun je ze wss goedkoper hebben door een bericht op messenger te sturen naar Geoffrey Verougstraete is 1 van de verdelers hiervan. Scheelde bij mij toch nog wel wat ivm de websiteprijs.

Is via fietsenmaker die deze voorstelt, naast de Syncros Capital, maar het scheelt 350€ dat Cuore goedkoper is.
    Hoeveel heb je betaald dan ipv de 999 webprijs?
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poeperman2 Bekijk bericht

Voor de wielrenner zonder geduld die in sprookjes gelooft een goeie deal. Anders gewoon rechtstreeks in China bestellen, scheelt je de helft voor identieke wielen. Op fiets.nl lachen ze er altijd mee, met die rebranded Chinezen.

Het italiaanse vlagje snap ik ook niet zo goed.
    Het voordeel is dat de fietsmaker deze zou monteren en zo opnemen in het leasecontract en ik zo netto een stuk minder betaal...

Zouden de Syncros dan een betere optie zijn?
    no votes  

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Is via fietsenmaker die deze voorstelt, naast de Syncros Capital, maar het scheelt 350€ dat Cuore goedkoper is.
    Hoeveel heb je betaald dan ipv de 999 webprijs?
    Voor de velgrem in 50mm versie 650 euro met hun huisnaaf. Kan zijn dat ze nu wel duurder geworden zijn

no votes  

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poeperman2 Bekijk bericht

Tja rebranded Chinezen.. Waar komt ffwd en alle bekende merken vandaan? Ook van China. Dan moet je al helemaal gek zijn om bijna 2000 euro te betalen voor een set ffwd wielen als je ze voor de helft van de prijs kan krijgen in China.

Cuore wordt wel degelijk hier gespaakt en is niet gewoon een Ali setje door een Chinees gespaakt met een sticker op. En ze zijn ook 400gr lichter dan de Chinese csc wielen.

De garantie alleen al is me die 150 euro dat ik meer betaald heb dan een Chinees waar je mss nog een hoop douanekosten op kan krijgen al waard.

Wat er daar te lachen aan valt snap ik helemaal al niet.. Ze lopen zelf het risico op douanekosten, spaken ze zelf en geven er garantie op (binnen de 2 dagen heb je je wiel terug).

Ik zou zeker weten voor de cuore gaan. Je kan ze ook krijgen met dt Swiss naven, hangt een beetje van je gebruik af natuurlijk. Je gaat niet vlugger of trager rijden met die andere en cuore is super van kwaliteit. Ik heb veel vrienden die met cuore rijden en heb nog niemand gehoord die iets voor gehad heeft.

no votes  

Regels voor berichten