Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Straks toch eens checken bij mijn eigen fiets of die cranks effectief Ultegra zijn (Ridley)

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mijn bmc is ook een mix. Maar ja die gebruik ik nu voor de winter dus maakt niet zoveel uit. Maar er kraakt al sinds vorig jaar iets in die crank als ik recht sta en trap. En dan was hij nog maar een half jaar oud..

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Airjinx Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik denk dat veel mensen online naar de foto's kijken. Oh een 105 achterderailleur, das ne 105 fiets... Daar spelen bepaalde merken inderdaad handig op in.
    Inderdaad.

Een Merida Big Nine XT-edition bijvoorbeeld. Daar staat zelfs in de naam van de fiets XT.
    Heeft geen XT remmen, geen XT crank.(toch een paar jaar terug niet).

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Straks toch eens checken bij mijn eigen fiets of die cranks effectief Ultegra zijn (Ridley)
    Wss niet

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Wss niet
    Alles behalve crankstel is Ultegra. Cranks staat gewoon Shimano op, niets van Ultegra.

Nou, weer wat bijgeleerd

Polle32's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Mijn bmc is ook een mix. Maar ja die gebruik ik nu voor de winter dus maakt niet zoveel uit. Maar er kraakt al sinds vorig jaar iets in die crank als ik recht sta en trap. En dan was hij nog maar een half jaar oud..

Pedalen al eens opnieuw ingevet (dus waar ze in de crank gaan)? Of de boutjes van het kettingblad, ook een typische plaats waar het gaat kraken.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    https://sporza.be/nl/2020/01/22/trainen-op-rollen/

Weet niet of het in het ergernissen topic moet. Maar wat vinden jullie van het artikel?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand die weet hoe ik een traningsplan op Zwift stopzet? Ik heb uit nieuwsgierigheid eens wat trainingsplannen doorlopen. Iedere keer wanneer ik Zwift opstart krijg ik de vraag of ik de volgende training wil doen. Ik zie niet direct ergens waar ik dat trainingsplan kan stoppen.

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polle32 Bekijk bericht
    Pedalen al eens opnieuw ingevet (dus waar ze in de crank gaan)? Of de boutjes van het kettingblad, ook een typische plaats waar het gaat kraken.
    Nee, ga ik idd eens doen. Thx voor de tip.

gilly's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zino Bekijk bericht
    Iemand die weet hoe ik een traningsplan op Zwift stopzet? Ik heb uit nieuwsgierigheid eens wat trainingsplannen doorlopen. Iedere keer wanneer ik Zwift opstart krijg ik de vraag of ik de volgende training wil doen. Ik zie niet direct ergens waar ik dat trainingsplan kan stoppen.
    Gaat niet.. is zo onnozel, zit soms paar dagen in buitenland en kan dat plan dan niet stoppen..

Arkaine's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polle32 Bekijk bericht
    Nee, ga ik idd eens doen. Thx voor de tip.

Dit is in 90%* van de gevallen de trapaslagers die kraken

*uit duim gezogen, maar als je even YouTubet zal je zien dat dit heel vaak de schuldige is

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damocles Bekijk bericht
    https://sporza.be/nl/2020/01/22/trainen-op-rollen/

Weet niet of het in het ergernissen topic moet. Maar wat vinden jullie van het artikel?
    Mixed feelings... half ok (vooral tip 5 is wel spot on). Maar tip 1... half jaar vooruit plannen? Bitch please, wie denk je met dit soort artikels te bereiken? De mensen die er zo serieus mee bezig zijn weten dit allemaal, de rest van u publiek is happy en content om in de winter de conditie gewoon op pijl te houden en dan van weekend naar weekend te fietsen.

Ook tip 2... 2 uurtjes rustig fietsen. Lijkt mij bullshit, waarom zouden duurtrainingen op de rollen niet goed als mijn coach vorig jaar dat soort ritten tot twee maal per week in mijn schema plaatste? :/

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverz Bekijk bericht
    Mixed feelings... half ok (vooral tip 5 is wel spot on). Maar tip 1... half jaar vooruit plannen? Bitch please, wie denk je met dit soort artikels te bereiken? De mensen die er zo serieus mee bezig zijn weten dit allemaal, de rest van u publiek is happy en content om in de winter de conditie gewoon op pijl te houden en dan van weekend naar weekend te fietsen.

Ook tip 2... 2 uurtjes rustig fietsen. Lijkt mij bullshit, waarom zouden duurtrainingen op de rollen niet goed als mijn coach vorig jaar dat soort ritten tot twee maal per week in mijn schema plaatste? :/
    Gewoon 2u rijden lijkt me idd nutteloos, als dat als afwisseling is tussen uw andere trainingen kan dat nuttig zijn (maar dan meer active recovery bv)

Punt 4: spreken van FTP is commerciële praat maar dan iets anders aanbevelen dat voor hem de commerce is

Anyway dacht daar mss wel eens langs te gaan, Joris heeft bij mij indertijd bikefit gedaan bij bakala en die mannen hebben wel ervaring en qua prijs lijkt me dat overal hetzelfde te zijn bijna

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Gewoon 2u rijden lijkt me idd nutteloos, als dat als afwisseling is tussen uw andere trainingen kan dat nuttig zijn (maar dan meer active recovery bv)

Punt 4: spreken van FTP is commerciële praat maar dan iets anders aanbevelen dat voor hem de commerce is

Anyway dacht daar mss wel eens langs te gaan, Joris heeft bij mij indertijd bikefit gedaan bij bakala en die mannen hebben wel ervaring en qua prijs lijkt me dat overal hetzelfde te zijn bijna
    Goh ja een maat van mij is nu met een trainer bezig voor zijn triathlons. En het grote deel van zijn trainingen zijn in zone 2. Op wedstrijden is hij er wel veel beter van geworden.

Vorige week heeft hij een lactaattest gedaa. Zijn conditie op endurance is een pak beter geworden maar zijn explosiviteit is wel veel minder.

Dus echt nutteloos is dat niet hoor. Hij heeft soms sessies van 3 uur op de rollen in zone 2.

Oij's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tuurlijk is dat niet nutteloos. Integendeel. Dat is ook waar het om draait als ge een 'polarized training' schema volgt.
    Heel veel lage intensiteit aangevuld met intensieve trainingen (80/20%). Maar dat begint waarschijnlijk maar pas bij 2u.

Maar dat is ook een manier van trainen die veel tijd vergt, en daar begint de discussie dan meestal. Is dit ook interessant voor mensen die geen uren en uren op de fiets kunnen spenderen.
    Er is al genoeg onderzoek naar gevoerd, maar ik weet niet of ze ondertussen al tot een eenduidige conclusie zijn gekomen.
    En het is ook dan dat iets als Trainerroad met zijn sweetspot trainingen ter sprake komt.

Nu, gewoon 2 uurtjes wat fietsen om te fietsen zonder dat er echt een plan achter zit is misschien niet ideaal. Ik vermoed dat ze dat bedoelen. Maar fietsen is nog altijd beter dan niet fietsen denk ik dan.
    Voor derest lijkt het mij wel dat daar in elk schema wel plaats voor moet/kan zijn. Of je dat op de rollen wil doen is weer wat anders.

Pagina 170 van 183 Eerste ... 70120160166167168169170171172173174180 ... Laatste

Regels voor berichten