iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Van Eyck ook niet Belgisch?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Castil Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Van Eyck ook niet Belgisch?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
    Idd is aalst

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Van Eyck heb je nog online maar voor de rest.
    En je moet er al 50 euro spenderen voor transport gratis is

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Anderhalf jaar geleden mijne goedkope racefiets gestolen geweest (Trek-model, met tiagra en geen gram carbon), ondertussen 15 kg verdikt. Werd dus tijd om een nieuwe fiets te kopen. Wederom budget vrij beperkt, ik heb de middelen of de goesting niet om duizenden euros aan een fiets te besteden. Dus ik was aan het peizen om de Canyon Endurace AL 7.0 te kopen, maar dan stapte ik eens binnen in de plaatselijke Decathlon voor het eerst in een lange tijd, en ik zag me daar toch een paar deftig-ogende koersfietsen hangen. Eentje is qua specs compleet hetzelfde als de Endurace AL 7.0 (op de cassette na, 11-28 ipv 11-34. En op wielen/zadel na uiteraard), maar was wel 250 euro goedkoper. Online wat websites gechecked (Poolse) en die gaven toch aan dat die Van Rysel fietsen in hun ogen toch gemakkelijk de beste prijs/kwaliteit verhouding hadden.

Dus een Van Ryselke gekocht, ik vermoed dat er veel diehard coureurs heel hard met hun ogen zullen rollen
    https://www.decathlon.pl/rower-szoso...d_8529249.html (In't Pools, maar auto-Google Translate in Chrome duurt twee seconden en vertaalt accuraat)
    Als Vlaming in het buitenland, moet ik wel toegeven dat dat Vlaams Leeuwtje op de bar gewoon geil staat.

Dat uitgespaard geld spendeer ik dan aan een Garmin Edge 830 ipv 530 incl Cadansmeter.
    le Général Zantas, dictateur de Palombie
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die van rysels zijn idd wel hele deftige fietsen voor hun geld.

En de frames vind ik ook wel mooi. Vooral die blauwe met dat fel groen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Oij's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Général Zantas Bekijk bericht

Dat uitgespaard geld spendeer ik dan aan een Garmin Edge 830 ipv 530 incl Cadansmeter.
    Er zijn eigenlijk niet zo heel veel redenen om een 830 te verkiezen boven een 530 als ik me niet vergis.
    Waarvan een touchscreen en kunnen zoeken/navigeren op adres de belangrijkste zijn ( zo even uit het hoofd).
    Als je daar niet specifiek naar opzoek bent is de 530 ook een goede keuze. Het bekijken waard.

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oij Bekijk bericht
    Er zijn eigenlijk niet zo heel veel redenen om een 830 te verkiezen boven een 530 als ik me niet vergis.
    Waarvan een touchscreen en kunnen zoeken/navigeren op adres de belangrijkste zijn ( zo even uit het hoofd).
    Als je daar niet specifiek naar opzoek bent is de 530 ook een goede keuze. Het bekijken waard.
    Ik ben van plan ook te fietstoeren, dus die extra navigatie opties zijn de extra prijs wel waard voor me.
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Van Eyck heb je nog online maar voor de rest.
    En je moet er al 50 euro spenderen voor transport gratis is
    het is wel regelmatig de goedkoopste (online) winkel. En er zijn geen verzendkosten als je afhaalt in de winkel => het grote voordeel daar is dat je dan niet moet zoeken in de winkel en dat je zeker bent dat het daar ligt.

voordeel is wel dat Aalst nog niet zo ver is voor mij

daarnaast bestel ik ook wel veel op bike-discount.de of bike-components.de maar dan moet je altijd verzendkosten betalen, dus soms loont het om dan gewoon lokaal te kopen. Mantel en futurum zijn ook altijd goede keuzes

MaximumOfBass's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik bestel eigenlijk praktisch alles wat ik moet hebben op bike24.com. Altijd goede service van gehad, maar ook wel verzendkosten (iets van een €5 denk ik).
    Mountainbikes: Commencal Meta AM V4 2015 & YT Tues CF 2017
    PSN: UnderAVoidSky // PSNProfiles // TrueTrophies // 100%: 12 // Platinum: 61

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Fashion for Cycling is ook gewoon van Van Eyck, das dezelfde eigenaar.

Supermooie winkel in real life, veel aanbod. Wat me daar wel tegenvalt: je krijgt geen dozen mee. Ik ben iemand die graag zijn helmen bewaart in de doos, en die krijg je daar niet eens. Ook dure items zoals assosbroeken waar vaak een extra goodie in de doos zit, krijg je gewoon zonder verpakking mee.

Daarnaast snap ik de prijs helemaal niet voor online webshop, dat is het prototype van een webshop die rampzalig werkt. Je moet eens voor de grap "alle items weergeven" drukken als je op een pagina staat. De boel slaat tilt.

Kenis's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://cyclewear.eu/ ligt net over de grens in Budel, heel goeie service en prijzen

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Aangezien de maten voor fietskleding nogal kunnen verschillen van merk tot merk, vind ik het voor een webshop ook een must dat je zaken kan retourneren indien ze niet passen.

Mr.Fingers's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Général Zantas Bekijk bericht
    Dus een Van Ryselke gekocht, ik vermoed dat er veel diehard coureurs heel hard met hun ogen zullen rollen
    Tgoh, als het goed genoeg is voor de jongeren van AG2R... Zijn goede fietsen hoor. Ben zelf geen fan van de goedkopere Mavic-reeksen voor wielen (te fragiel, en erg snel uit uitlijning getrokken), maar da's snel vervangen.

MaximumOfBass's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Tgoh, als het goed genoeg is voor de jongeren van AG2R... Zijn goede fietsen hoor. Ben zelf geen fan van de goedkopere Mavic-reeksen voor wielen (te fragiel, en erg snel uit uitlijning getrokken), maar da's snel vervangen.
    In principe is het belangrijkste uw kader aangezien ge daar normaal het langste mee doet. Wielen worden toch veel vervangen hoor ik zo in mijn kringen (zowel mtb als koers). De rest van de fiets zijn sowieso slijtage onderdelen dus daar kijk ik sowieso niet te snel naar.
    Mountainbikes: Commencal Meta AM V4 2015 & YT Tues CF 2017
    PSN: UnderAVoidSky // PSNProfiles // TrueTrophies // 100%: 12 // Platinum: 61

Kenis's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    kheb toch 6 jaar op mijn Racing 3's gereden en vorig jaar waren ze versleten en die had ik dus opnieuw gekocht aangezien ik er zo tevreden van was

Pagina 168 van 180 Eerste ... 68118158164165166167168169170171172178 ... Laatste

Regels voor berichten