RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Vandaag eerst MTB rit na mijn polsbreuk. Heerlijk zo buiten fietsen. Wat heb ik dat gemist.
    Ride on!

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Airjinx Bekijk bericht
    Hoge wattages trappen op de rollen of bergop vind ik ook gemakkelijker, dan zit je meer tegen weerstand aan te trappen. Sweetspot is nu nog niet echt hoog, dat gaat nog vlot.

Waar er nu nieuwe asfalt ligt na Kampenhout is enkele jaren terug een wielertoerist gevallen, daar heeft een tijdje een kruis gestaan, op het einde van het bos. Als je je stuur niet goed vast hebt en je wordt verrast door zo'n boomwortel kan je lelijk terecht komen.
    Heb geen wattage meter maar buiten vertrek ik vaak te snel

Zaterdag eens route simulatie gedaan op mijn wahoo, moest even wachten op snelheid maar daarna was dat nog wel leuk.
    Eens zoeken naar leuke, korte ritten in buitenland om zo na te bootsen maar eerst weekje rustiger (mss of eens FTP testje doen, iemand gratis rampup?) en dan weekje skiën.

Oij's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ingeschreven voor Les Cimes De Waimes.

Blijkbaar is dat een halve wandeltocht, maar heb die nog nooit gereden en een mens heeft doelen nodig uiteindelijk!

langun's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Eerste keer ooit een 100km+ rit gedaan in januari, en nog relatief fris aan het einde, hopelijk een voorbode voor de rest van het jaar

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oij Bekijk bericht
    Ingeschreven voor Les Cimes De Waimes.

Blijkbaar is dat een halve wandeltocht, maar heb die nog nooit gereden en een mens heeft doelen nodig uiteindelijk!
    Aan die tijden van vorig jaar te zien rijden die nochtans redelijk snel

Zou er ook wel zo eens 1 willen meedoen maar mijn MTB laat me te vaak in de steek

Oij's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Aan die tijden van vorig jaar te zien rijden die nochtans redelijk snel

Zou er ook wel zo eens 1 willen meedoen maar mijn MTB laat me te vaak in de steek
    Het zullen niet allemaal wandelaars zijn dan. :c
    Nee, geen ervaring met die tocht dus ik weet niet hoe het zit. Misschien een beetje slachtoffer van zijn eigen succes op sommige punten in het parcours.

In welke zin laat hij u in de steek? Alles is te fixen!

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oij Bekijk bericht
    Het zullen niet allemaal wandelaars zijn dan. :c
    Nee, geen ervaring met die tocht dus ik weet niet hoe het zit. Misschien een beetje slachtoffer van zijn eigen succes op sommige punten in het parcours.

In welke zin laat hij u in de steek? Alles is te fixen!
    In november pakte mijn cassette ineens niet meer, was iets met palletjes en FM heeft er nieuwe in gestoken. Vandaag omgekeerde cassette pakt altijd ook achteruit of als ik stop met trappen dus dat gaat ook niet wss omgekeerde dat ze niet meer inspringen. Zal hem morgen eens kuisen en dan weer binnendoen, kan hij ook ineens eens deftig afgeregeld worden

gilly's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    heb een 5% kortingscode gekregen voor canyon van ne maat, maar ga toch geen kopen. Kan ik hier iemand een plezier mee doen?

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Gisteren de tweede rit gedaan tijdens mijn keto dieet. Ondertussen ben ik reeds twee weken in ketose en ben ik van 84,6 kg naar 81 kg gegaan. Tijdens mijn rit gisteren had ik enkel water mee, verder niets. Ik heb 100 km gereden aan een gemiddelde snelheid van 25,4 km/u, langere periodes ook gereden aan + 30 km/u maar tijdens de laatste 10 km beetje een klop van de hamer gekregen. Ik had tijdens de rit het gevoel dat ik maar kon blijven geven zonder nood te hebben aan extra voeding, ik had wel enorme dorst en heb mijn drinkbussen met water volledig leeggedronken.

Eénmaal toen ik thuis van mijn fiets stapte heb ik me wel een kwartier op de grond moeten leggen, ik begon te draaien en voelde me volledig leeg. Pas na een warme douche, wat rust en wat vettig eten kwam ik er weer door. Bij de test met ketostix was ik weer in opperste ketose.

Ik zou dit graag nog doortrekken tot ik 70 kg weeg, en dan puur op kracht beginnen trainen door terug wat carbs in te nemen en aan hoogtemeters te beginnen. Ter verduidelijking, mijn doel is om dit jaar alle BAMS te rijden.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Kenis's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kelderke Bekijk bericht
    Gisteren de tweede rit gedaan tijdens mijn keto dieet. Ondertussen ben ik reeds twee weken in ketose en ben ik van 84,6 kg naar 81 kg gegaan. Tijdens mijn rit gisteren had ik enkel water mee, verder niets. Ik heb 100 km gereden aan een gemiddelde snelheid van 25,4 km/u, langere periodes ook gereden aan + 30 km/u maar tijdens de laatste 10 km beetje een klop van de hamer gekregen. Ik had tijdens de rit het gevoel dat ik maar kon blijven geven zonder nood te hebben aan extra voeding, ik had wel enorme dorst en heb mijn drinkbussen met water volledig leeggedronken.

Eénmaal toen ik thuis van mijn fiets stapte heb ik me wel een kwartier op de grond moeten leggen, ik begon te draaien en voelde me volledig leeg. Pas na een warme douche, wat rust en wat vettig eten kwam ik er weer door. Bij de test met ketostix was ik weer in opperste ketose.

Ik zou dit graag nog doortrekken tot ik 70 kg weeg, en dan puur op kracht beginnen trainen door terug wat carbs in te nemen en aan hoogtemeters te beginnen. Ter verduidelijking, mijn doel is om dit jaar alle BAMS te rijden.
    Mooi voorbeeld van suikers te kort

gilly's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenis Bekijk bericht
    Mooi voorbeeld van suikers te kort
    Dat is net het punt he, keto is geen suikers
    Lijkt mij toch allemaal niet echt gezond als je na een rustige rit van 100km 15min op de grond moet liggen.

Keto diet Is uiteindelijk ook gewoon cico.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Weerom interessant Kelderke!
    Waarom geen gekookt ei meegenomen zoals de vorige keer? Geen suikers meenemen oke, maar helemaal.nkls van eten lijkt me echt heel raar (ookal is het deel van het dieet)

Ik vergeet consequent deftig eten mee te.nemen en vanaf het.vierde uur komen de sterretjes dan ook altijd voor mijn ogen

Oij's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    In november pakte mijn cassette ineens niet meer, was iets met palletjes en FM heeft er nieuwe in gestoken. Vandaag omgekeerde cassette pakt altijd ook achteruit of als ik stop met trappen dus dat gaat ook niet wss omgekeerde dat ze niet meer inspringen. Zal hem morgen eens kuisen en dan weer binnendoen, kan hij ook ineens eens deftig afgeregeld worden
    Ooh. Als het dat maar is!
    Niets wat u moet tegenhouden om eens een leuke Ardennen rit te rijden.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Weerom interessant Kelderke!
    Waarom geen gekookt ei meegenomen zoals de vorige keer? Geen suikers meenemen oke, maar helemaal.nkls van eten lijkt me echt heel raar (ookal is het deel van het dieet)

Ik vergeet consequent deftig eten mee te.nemen en vanaf het.vierde uur komen de sterretjes dan ook altijd voor mijn ogen
    Tijdens mijn vorige rit had ik ook geen nood aan eten, maar de volgende keer plan ik wel terug een ei of een stuk kaas mee te nemen. Dat dit niet gezond is besef ik wel, maar het is de efficiëntste manier om te vermageren en tegelijk te trainen. Ik neem ook elke avond een pure whey shake om mijn spierherstel te bevorderen.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zoiets vind ik toch ook niet normaal ze. Keto is ook niet dé oplossing en zoals gilly zegt ook gewoon cico.

Pagina 165 van 183 Eerste ... 65115155161162163164165166167168169175 ... Laatste

Regels voor berichten