iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverz Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Is een beetje vijgen na pasen maar ge moet eens checken of ge op uw familial geen Engelse vrijstelling kunt pakken... bij mij kost da gelek 20euro/jaar maar als ik iets voor heb vervalt mijn franchise wel (als de kosten oplopen tot boven het franchisebedrag). Met andere woorden, als ik 1 keer in de 12 jaar iets voor heb doe ik daar profijt mee.

merci voor de info, zal eens informeren!

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RipTor Bekijk bericht
    FTP juist. Tests altijd gedaan in TR en in Zwift zelf.

Als ge in Zwift de 4wk FTP booster doet, dat is ook heel zwaar.
    Maar in TR zijn die BASE trainingen al zeer zwaar. Terwijl die 6wk FTP builder in Zwift poepsimpel is. En 12wk zitten ook geen extreem zware trainingen in.
    Ge moet appelen met appelen vergelijken hé... tis niet omdat 2 plans gelijkaardige namen hebben dat ze ook gelijkaardig zijn. Het is ook belangrijk van naar de TSS te kijken van zowel individuele trainingen als de TSS over een volledige week.

Als het TR base plan 400 weekly TSS heeft met 4 trainingen van 100TSS dan gaat dan veel zwaarder aanvoelen dan een base plan van 300TSS met 5 trainingen van 60TSS oid...
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    https://whatsonzwift.com/workouts/

Zijn dat de zwift workouts? Dan kan ik die gewoon namaken in TP ofzo

iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    https://whatsonzwift.com/workouts/

Zijn dat de zwift workouts? Dan kan ik die gewoon namaken in TP ofzo
    Daar staan alle Zwift workouts op + nen helen hoop custom workouts.

Er staan goeie workouts op, ook standaard van Zwift zelfs. Ik zou zeggen: vermijd vooral die rainbow workouts. Dat ziet er veel meer entertaining uit, en dat is net de bedoeling, maar het is niet zo efficient. Als je geen zin hebt in 2x20m FTP blocks of je hebt het mentaal moeilijk met lange blokken (guilty hier) kies dan beter voor 8x6m of iets dergelijks.

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Daar staan alle Zwift workouts op + nen helen hoop custom workouts.

Er staan goeie workouts op, ook standaard van Zwift zelfs. Ik zou zeggen: vermijd vooral die rainbow workouts. Dat ziet er veel meer entertaining uit, en dat is net de bedoeling, maar het is niet zo efficient. Als je geen zin hebt in 2x20m FTP blocks of je hebt het mentaal moeilijk met lange blokken (guilty hier) kies dan beter voor 8x6m of iets dergelijks.
    Weet niet wat je precies met rainbow bedoelt (neem aan iets in alle zones?) maar op zich kan zo een training wss toch ook eens leuk zijn? Afwisselen van spijs doet eten

RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Rainbow zijn allemaal korte blokjes in veel zones.
    Eigenlijk heeft dat niet zo veel nut. En trainingen met 2 verschillende zones met lange blokken zijn veel beter.

Maar het belangrijkste is dat ge fietst. Als ge die rainbow trainingen veel leuker vindt doe dan. Veel beter dat ge uw trainen volhoud en bv 20 rainbow trainingen doet ipv 5 niet rainbow trainingen en het dan opgeeft.

Ik neem aan dat ge gene prof zijt. Dus plezier hebben is het voornaamste.

RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ge moet appelen met appelen vergelijken hé... tis niet omdat 2 plans gelijkaardige namen hebben dat ze ook gelijkaardig zijn. Het is ook belangrijk van naar de TSS te kijken van zowel individuele trainingen als de TSS over een volledige week.

Als het TR base plan 400 weekly TSS heeft met 4 trainingen van 100TSS dan gaat dan veel zwaarder aanvoelen dan een base plan van 300TSS met 5 trainingen van 60TSS oid...
    Dag weet ik wel allemaal.
    Maar als ik bij TR de BASE trainingen van niveau 1 al niet aan kan ? Er is niks lager... Ik zou FTP wat lager kunnen zetten maar vind ik ook zo dom.

Ik blijf wel bij Zwift. Maar ieder zijn goesting.
    Trainerroad heeft zeker sterke punten zoals coach Chad wat ontbreekt in Zwift.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Maar die training is op basis van uw FTP, ik snap niet hoe het dan kan dat je dat niet aan kan? Dan is uw reële FTP toch gewoon lager dan dat.ingesteld staat?

blub's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    De workout plans van Zwift zijn echt pakken beter dan die alle die los beschikbare workouts. Idd, de 'rainbows' zijn wel afwisselender en amusanter, maar veel minder effectief. Je kan de duur en wattages perfect overnemen, maar bvb in het 'Build Me Up'-plan, zit redelijk wat cadans-aanwijzigingen in, ook verschillende fietshoudingen enzo en die krijg je niet mee via 'Whatsonzwift'.

Daarnaast ook een kledij-vraagje!
    Tot nu toe in de winter altijd toch met hele koude voeten rondgefietst. Ik ging altijd de baan op met gewone sokken, zomerschoenen en dan overschoenen (Neoprene of gewone).
    Nu heb ik mij vorige week eindelijk winterschoenen aangekocht, de NorthWave Raptor Arctix GTX en Merino wol kousen van NorthWave om die koude voeten eindelijk een halt toe te roepen.
    De schoenen heb ik gekocht in maat 43, heb normaal maat 42 en na de eerste rit dit weekend (5°C) moet ik zeggen dat ik momenteel zwaar teleurgesteld ben, heb nog steeds enorm koude voeten gehad, heb eigenlijk amper verschil gemerkt helaas. Enige tips of oorzaken om dit te voorhelpen, want koude voeten met die Arctics zou toch echt niet mogen!
    Hoist Your Colours High!

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Warmtezakje?

Cadance en houding die ik vanzelf al soms gewoon voor de afwisseling

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RipTor Bekijk bericht
    Ik neem aan dat ge gene prof zijt. Dus plezier hebben is het voornaamste.
    Nee want dan zat ik nu in Spanje

iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blub Bekijk bericht
    De workout plans van Zwift zijn echt pakken beter dan die alle die los beschikbare workouts. Idd, de 'rainbows' zijn wel afwisselender en amusanter, maar veel minder effectief. Je kan de duur en wattages perfect overnemen, maar bvb in het 'Build Me Up'-plan, zit redelijk wat cadans-aanwijzigingen in, ook verschillende fietshoudingen enzo en die krijg je niet mee via 'Whatsonzwift'.

Daarnaast ook een kledij-vraagje!
    Tot nu toe in de winter altijd toch met hele koude voeten rondgefietst. Ik ging altijd de baan op met gewone sokken, zomerschoenen en dan overschoenen (Neoprene of gewone).
    Nu heb ik mij vorige week eindelijk winterschoenen aangekocht, de NorthWave Raptor Arctix GTX en Merino wol kousen van NorthWave om die koude voeten eindelijk een halt toe te roepen.
    De schoenen heb ik gekocht in maat 43, heb normaal maat 42 en na de eerste rit dit weekend (5°C) moet ik zeggen dat ik momenteel zwaar teleurgesteld ben, heb nog steeds enorm koude voeten gehad, heb eigenlijk amper verschil gemerkt helaas. Enige tips of oorzaken om dit te voorhelpen, want koude voeten met die Arctics zou toch echt niet mogen!
    Ik heb vorig seizoen de eerste 8 weken van "Build me up" gedaan... veels te zwaar, veel te veel intensiteit. 5 workouts per week waar eigenlijk weinig of geen makkelijkere tussen zaten. Het was altijd een uur (of langer) sterven, dat kan echt nooit de bedoeling zijn.

Voor u voeten: zijn het u hele voeten of u tenen alleen? Ik heb zelf ook gemakkelijk last van koude tenen en vingers. Ik heb voor de Festive 500 met Northwave Celsius schoenen gereden met Winter sokken (Rapha), was mostly ok maar op mijn langste rit (167km) had ik toch koude tenen het laatste uur, dat is dan eerder door gebrek aan energie vermoed ik.

Wel belangrijk is dat ge u benen warm houdt. Als je last hebt van koude voeten, neem dan wel een échte winterbroek met voering (en windstopper) en niet zo'n pruts die ge over een korte aan doet... das gelek da ge 3 broeken overeen aan doet en dan in nen T-shirt gaan rijden en zeggen dat ge koude vingers hebt
    Als u benen goe warm zijn, gaan u voeten ook makkelijker warm blijven. Een beetje het principe van u bloed niet teveel af te laten koelen in u benen voor het tot aan u voeten geraakt...

DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb je al eens geprobeerd je schoenen wat losser te doen? Het kan zijn dat te strakke schoenen je bloedtoevoer een beetje afknijpen en dan krijg je snel koude voeten.

Mr.Fingers's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blub Bekijk bericht
    heb nog steeds enorm koude voeten gehad, heb eigenlijk amper verschil gemerkt helaas.
    Klinkt als een circulatieprobleempje: schoenen te hard aangetrokken of gewoon toch te krap. Ik gebruik een stukje nooddeken van 30x30cm waarmee ik de voorste helft van mijn voet inpak als een aardappel die op de BBQ gemikt wordt. De stralingswarmte van je voeten wordt dan terug naar je voeten gereflecteerd, en voorkomt dat koude tenen. Ik rij het gehele jaar door met zomerschoenen (in de winter kleef ik gewoon tape over de verluchtingsgaten).

Aluminiumfolie werkt ook, maar is niet sterk genoeg en scheurt dus vrij snel.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Dat.circulatiedeken, met of.zonder sok? Ik bedoel dus , doe je eerst je sok aan of gaat de sok erover?

Pagina 155 van 188 Eerste ... 55105145151152153154155156157158159165 ... Laatste

Regels voor berichten