lorro85's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zit op 337/500 dus vandaag en morgen nog een ritje en da's in de sacoche Het weer is wel een huge meevaller

Routes maak ik met strava of ik zoek er een op gpsies

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
    PSN: laurent_vd | VeloViewer

Mr.Fingers's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arkaine Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    "Wtf, zo ver?"
    ...
    "Oh ja, niet iedereen woont in Gent"
    Kameraad is deze zomer "uit zottigheid" in Sint-Amandsberg vertrokken naar de Muur van Huy, en dan door naar Namen. Hij zag nogal bleekskes op't einde.

Qua routes: Voor hier in het Leuvense volg ik Steven Hendrikx (Pas Normal Studios) op Strava, die post altijd erg mooie ritten hier in het Hagelandse en de regio tussen Maastricht & Sankt-Vith, en daar haal ik altijd wel inspiratie uit. Maar ik teken al mijn ritten zelf uit, omdat ik onderhand al wel weet waar de toffe hellingen zitten, en waar de weerzinwekkende betonbanen.

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arkaine Bekijk bericht
    "Wtf, zo ver?"
    ...
    "Oh ja, niet iedereen woont in Gent"

Proficiat
    Ik heb vrijdagochtend de eerste rit van de VIP500 meegreden van aan De Roos (Gent). Daar waren een paar mannen bij die half weg afsloegen en rechtdoor reden naar Namen (en nog terug) die dag. Enfin, er waren even goed een paar mannen die alle drie de ritten (75km/stuk) mee reden vanuit Gent ook, die kwamen ook tussen de 225 en de 250 uit. Maar hoe ze het gingen doen weet ik wel niet... er reed één van die mannen van Namen plat na pakweg 25km, da heeft letterlijk 15-20 minuten geduurd om diejn bad te vervangen en just als het in orde was en we terug gingen vertrekken sprong zijnen nieuwe band ook... een half uur hebben we daar gestaan, mijnen tenen en vingers waren bevroren...

Gisteren heb ik ook nog twee ritten meegreden vanuit Pedaleur De Flanders, goed voor een rit van ~167km. Ik zit op 433/500 nu. Ben echter iets te lang in mijn bed blijven liggen vanmorgen om voor de middag nog die 67km te rijden dus ga vandaag een dagje skippen en morgen mijn laatste rit rijden. Voel mij ook niet 100% momenteel dus is misschien ook geen slecht gedacht van een dagje over te slaan, zo'n dag van 6+ uur op de fiets bij dit weer hakt er toch wel in voel ik.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Kameraad is deze zomer "uit zottigheid" in Sint-Amandsberg vertrokken naar de Muur van Huy, en dan door naar Namen. Hij zag nogal bleekskes op't einde.
    Waarom ook niet natuurlijk... zeker in de zomer is dat allemaal nog wat beter doenbaar. Als het 15-25° is gaat u energie vooral naar het trappen en moet je gewoon zien dat je u inspanning goed doseert en zeker genoeg eet en drinkt. Als de temperaturen eerder rond de 0-5° liggen vreet dat ook al energie en dan is het een ander verhaal.

Der zijn mannen genoeg die BRM's rijden van 300, 400, 600km
    Laatst gewijzigd door Reverz; 29 december 2019 om 12:33

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Vandaag ook eens kennis gemaakt met de ondergrond
    Beetje pijn aan pols en knie maar valt wel mee doen oef! Al ga ik me komende dagen wel beperken tot de rollen dat is veiliger

ShadesOfJae's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vandaag eens naar Overijse gefietst om wat hoogtemeters te maken. Onder andere Moskesstraat, Schavei en IJskelderlaan gedaan. Bij deze ook ineens de Festive500 voltooid. Toch wel een leuke manier om het jaar af te sluiten, zeker met zo'n zonnetje als vandaag.

Airjinx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Vandaag ook eens kennis gemaakt met de ondergrond
    Beetje pijn aan pols en knie maar valt wel mee doen oef! Al ga ik me komende dagen wel beperken tot de rollen dat is veiliger
    In de wintermaanden ben ik toch ook maar voorzichtig in de bochten. Er liggen sowieso meer steentjes en dan hier en daar ne hoop vuiligheid.
    Het zonnetje deed ferm deugd, heb een schoon toertje door het Hageland gemaakt en dan nog ff rondgereden zodat ik boven de 100km uitkwam, het was echt genieten. Ik zit aan 408km maar ik moet strava dan wel zien wijs te maken dat ik effectief op verlof was in Watopia . De regen op de 24e en 25e hebben me wat genekt. Volgend jaar wil ik er wel is wat meer werk van maken.

iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Het zonnetje was leuk maar om te zeggen dat het deugd deed durf ik niet zo zeer zeggen, ik vond het echt barkoud vandaag, hoewel dat waarschijnlijk vooral te maken had met dat ijswindje dat er vandaag stond. In heb heel de rit koude tenen en vingers gehad.

In ieder geval: 501/500 dus het zit er op. Eigenlijk nog met meer gemak dan verwacht... als ge 2 dagen langere ritten doet, creëer je op de andere 6 dagen meer ruimte voor een rustdag of iets kortere ritten.

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Airjinx Bekijk bericht
    In de wintermaanden ben ik toch ook maar voorzichtig in de bochten. Er liggen sowieso meer steentjes en dan hier en daar ne hoop vuiligheid.
    Het zonnetje deed ferm deugd, heb een schoon toertje door het Hageland gemaakt en dan nog ff rondgereden zodat ik boven de 100km uitkwam, het was echt genieten. Ik zit aan 408km maar ik moet strava dan wel zien wijs te maken dat ik effectief op verlof was in Watopia . De regen op de 24e en 25e hebben me wat genekt. Volgend jaar wil ik er wel is wat meer werk van maken.
    Was met de mtb op een stuk vlak rechtdoor, lag grote plas en wou er naast maar was opkantje en wiel ging scheef.
    Gebrek aan techniek daarna wel overal extra voorzichtig want gleed wel dat bovenste laagje

Had het wel eerder te warm dan te koud, maar ben 'snel' begonnen met doorgeven bergop zodat ik na een uur al paar keer serieus ik het rood was gegaan

langun's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverz Bekijk bericht
    Het zonnetje was leuk maar om te zeggen dat het deugd deed durf ik niet zo zeer zeggen, ik vond het echt barkoud vandaag, hoewel dat waarschijnlijk vooral te maken had met dat ijswindje dat er vandaag stond. In heb heel de rit koude tenen en vingers gehad.

In ieder geval: 501/500 dus het zit er op. Eigenlijk nog met meer gemak dan verwacht... als ge 2 dagen langere ritten doet, creëer je op de andere 6 dagen meer ruimte voor een rustdag of iets kortere ritten.
    Ik heb vandaag een kort ritje gedaan met mijn broer. Na 25 min zei hij dat hij zijn tenen al begon te voelen, ik zat op dat moment te denken dat het toch wel warm was... Qua kledij vrij gelijkaardig al heeft hij meestal een iets warmere versie. Gevoel kan dus nogal sterk verschillen!

iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langun Bekijk bericht
    Ik heb vandaag een kort ritje gedaan met mijn broer. Na 25 min zei hij dat hij zijn tenen al begon te voelen, ik zat op dat moment te denken dat het toch wel warm was... Qua kledij vrij gelijkaardig al heeft hij meestal een iets warmere versie. Gevoel kan dus nogal sterk verschillen!
    Ik kan inderdaad minder goed tegen de koude dan de meeste mensen heb ik al gemerkt. In de groepsritten van de week reed een groot deel zonder muts oid had ik de indruk. Als ik onder de 10 graden mijn oren niet bedek hebt ik bonkende hoofdpijn na 20 minuten...

De zwakkeren moeten er eerst van tussen zeker?

langun's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverz Bekijk bericht
    Ik kan inderdaad minder goed tegen de koude dan de meeste mensen heb ik al gemerkt. In de groepsritten van de week reed een groot deel zonder muts oid had ik de indruk. Als ik onder de 10 graden mijn oren niet bedek hebt ik bonkende hoofdpijn na 20 minuten...

De zwakkeren moeten er eerst van tussen zeker?
    In de zomer is het dan misschien omgekeerd

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Pols wel heel stijf dus voor de zekerheid foto's laten nemen maar geen breuk

RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik kan zeer goed tegen de koude. Heb altijd een pak minder aan dan al de rest.

En in de zomer is het inderdaad omgekeerd.

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ik kan tegen geen van beide

Airjinx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Als ik men vingers en tenen enigszins warm kan houden vind ik het echt niet erg om bij 5 graden te fietsen.
    Als het in de zomer aanhoudend warm is zuigt dat alle fut uit men lijf. Juli zit standaard in de top 3 van maanden dat ik het minste fiets. Ik wens voor mezelf een 2020 met gematigde temperaturen

Pagina 146 van 184 Eerste ... 4696136142143144145146147148149150156 ... Laatste

Regels voor berichten