jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik blijf het vreemd vinden dat uw vrienden niet meer rekening houden met u. Hier is toch helemaal niks fun meer aan.

Bij ons is het in een groupride het tempo van de traagste, behalve op technische stukken (MTB) of op beklimmingen, maar dan is de regel wachten op het einde tot de rest bij is.

Wanneer ze willen knallen kan dat op andere dagen wanneer ze zonder de trage personen gaan.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik blijf het vreemd vinden dat uw vrienden niet meer rekening houden met u. Hier is toch helemaal niks fun meer aan.

Bij ons is het in een groupride het tempo van de traagste, behalve op technische stukken (MTB) of op beklimmingen, maar dan is de regel wachten op het einde tot de rest bij is.

Wanneer ze willen knallen kan dat op andere dagen wanneer ze zonder de trage personen gaan.
    Ik doe geen grouprides, maar als ik met de wederhelft ga rijden dan doen we het ook zo. T enige da k niet (meer) doe is wachten na de afdaling, kwestie van toch wat snelheid te houden om de klim gemakkelijker te maken.

MaximumOfBass's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht

Bij ons altijd hetzelfde geweest. Als groep naarboven, en op de afdalingen werd dan in de helft of op het einde gewacht, maar zelfs de traagste reed nooit alleen zodat mocht er iets gebeuren er toch altijd iemand in de buurt was.

Kan niet begrijpen dat uw buddies u zo willen afpeigeren.
    Mountainbikes: Commencal Meta AM V4 2015 & YT Tues CF 2017
    PSN: UnderAVoidSky // PSNProfiles // TrueTrophies // 100%: 12 // Platinum: 59

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaximumOfBass Bekijk bericht
    Kan niet begrijpen dat uw buddies u zo willen afpeigeren.
    Die weten dat niet want ik durf ni klagen

Koppijn, mottig... kan misschien ook gekomen zijn door half ziek te zijn van dat kou slecht weer.

Ik zal mijn bloed ook wel eens laten testen. Het kan ook liggen aan voeding. Te weinig van iets ofzo. Misschien wat meer pasta eten voor de rit. Nu at ik vooral trage suikers.

Maar ik merk wel progressie en het blijft zeer plezant.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you’re still retarded.

Oij's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Op de rollen gebruik je natuurlijk wel een pak meer kracht dan buiten. Dus is het ook belastender voor je knieën. Proberen van een hoge cadans te houden.
    Ja die bedenking had ik mij ook al gemaakt. Het zal er wel voor iets tussen zitten.
    Al stel ik ook wel vast dat ik iets anders op de fiets zit dan wanneer ik buiten rijd. Anders zit ik vrij comfortabel op m'n zadel, terwijl ik nu toch wat meer zit te zoeken omdat er wat meer 'ongemak' is.

We zien wel wat het geeft op termijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Die weten dat niet want ik durf ni klagen

Koppijn, mottig... kan misschien ook gekomen zijn door half ziek te zijn van dat kou slecht weer.

Ik zal mijn bloed ook wel eens laten testen. Het kan ook liggen aan voeding. Te weinig van iets ofzo. Misschien wat meer pasta eten voor de rit. Nu at ik vooral trage suikers.

Hopelijk blijft het ook leuk! Als ik mensen zie beginnen met mtb'en hoop ik altijd dat ze voorbij de pijn kunnen kijken. (maar dat is niet anders voor veel andere sporten natuurlijk)
    Het kan een zeer leuke sport zijn, maar als ge van het begin tot het einde tussen uw kader hangt kan ik mij voorstellen dat voor velen de fun er snel af is.

Het wordt pas echt leuk als de benen ook wat meewillen. Ziek, koud, voeding, bloed...het zal wel allemaal meespelen, maar als ge u gewoon in de vernieling moet rijden om uw vrienden te volgen zou ik het eerder ergens anders zoeken om te beginnen. (lees: uw vrienden zijn beter getraind.)
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

noccy's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht

Zeker ook letten op u voeding na de rit, niet enkel ervoor.
    Als je zo diep bent geweest is het belangrijk van u koolhydraten, vocht en zouten/electrolieten opnieuw aan te vullen.
    Dan ga je je al een pak beter voelen de volgende dag.

Vermoed dat er niks mis is met u bloed of algemene voeding..gewoon met je conditie en ervaring.
    Man shouldn't be afraid to die, he should be afraid to never have lived.

[B]Rocketeer : neen, alcohol is geen drug

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vorige zondag ook eens diep geweest op zwift. 2ulang eind zone 3, begin zone 4(wel niet zo diep als onze MTBer). Dan gisteren nog eens gezwift, maar de benen wilden nog altijd niet goed mee.

Dan merk je wel eens hoe lang het duurt eer je hersteld bent terwijl ik daar tijdens de dag eigenlijk niks van voelde.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 139 van 139 Eerste ... 3989129135136137138139

Regels voor berichten