Pagina 46 van 49 Eerste ... 364243444546474849 Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satch Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als ge van Nijlen bent, ga jij dan in Lier? Is die om 7u open of 8u? En beetje te doen geweest nu, verbouwd, aangepast, ...?
    Ja ik ga in lier, ik vindt het eerlijk gezegd redelijk druk, bij de dumbbels en bankjes staat altijd wel ‘te veel’ volk.

En dan ga ik rond 20 uur

Is open vanaf 8 denk ik, denk wel groter dan ik herentals.

Ja kan misschien eens kijken als be in google basic fit lier zoekt dan kan je binnenin kijken

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Ik maak me eerlijk gezegd al lang niet meer druk als een bepaald toestel bezet is. Na een tijdje heb je toch genoeg ervaring om voor elke oefening wel een paar alternatieven te bedenken? Geen enkele oefening is onvervangbaar. Zelfs de 3 grote lifts niet.* Yeah, I said it.

* Behalve voor Sylver maar dat is zo een raar powerlifter geval

Ik zou ze inderdaad moeilijk kunnen missen, maar zonder wedstrijden maakt het natuurlijk weinig uit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elendil Bekijk bericht
    @Carrion

https://www.muscleandstrength.com/ar...reme-mass.html

Redelijk goed uitgeschreven met 6 fases.
    Ik vind het persoonlijk raar om een basis te leggen met dat eerste schema, ik zou daar eerder focussen op compounds (wat ook wordt aangegeven maar dan staat er "brol" in zoals leg curls en calf raises IMO). Nu het is een bodybuilding programme dat "get huge fast" heet dus ik ben niet echt de doelgroep. Ik vraag mij ook af hoe de doorsnee persoon met een job en andere verplichtingen dat gaan doen.
    Laatst gewijzigd door Sylverscythe; 28 juli 2020 om 14:38
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Ik vind het persoonlijk raar om een basis te leggen met dat eerste schema, ik zou daar eerder focussen op compounds (wat ook wordt aangegeven maar dan staat er "brol" in zoals leg curls en calf raises IMO). Nu het is een bodybuilding programme dat "get huge fast" heet dus ik ben niet echt de doelgroep. Ik vraag mij ook af hoe de doorsnee persoon met een job en andere verplichtingen dat gaan doen.
    Ik heb dit schema in 2014 al eens doorlopen met veel succes. Het is zoals je zegt, afhankelijk van je doelen. Voor algemene spieropbouw is dit wel een top schema.

iTrader
    0
    Mentioned
    11 Post(s)
    Bon, om de thread wat levend te houden...

Ik heb mijn homegym (hoera). Enkel heb ik destijds een bankje besteld met "gewone" voeten, in plaats van het competitiemodel met een kleinere voet aan één kant (om beter een brug te kunnen maken bij het bankdrukken) dus ik moet hiervoor eens een oplossing zoeken want echt geweldig is het niet, maar soit het werkt. Verder wel tevreden van de setup.

And in other news: mijn 64 kg kettlebell swings tijdens de lockdown hebben mijn 1 RM deadlift goed gedaan, de semi-magische grens van 280 kg is gebroken.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    Dat vraagt om foto’s!

Geen mogelijkheid om het bankje te wisselen tegen een ander model?
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

iTrader
    0
    Mentioned
    11 Post(s)
    Dat vraagt om foto’s!

Geen mogelijkheid om het bankje te wisselen tegen een ander model?

Het bankje stond aan de kant, maar kom
    In het kort:
    Platform gemaakt van 4 multiplexen, 2 lagen dwars over elkaar van elk 2 platen naast elkaar. Hierop centraal een dikke multiplex met aan de zijden dezelfde dikte in rubberen tegel.
    ATX 755 rack uiteindelijk
    ATX FBX 800 bankje
    ATX powerlifting competition bar
    Rogue calibrated plates

Doordat alle stocks leeg waren uiteindelijk een iets duurder bankje en rack als gepland, maar kom het staat er. Ik heb een van de voeten van het bankje omgedraaid zodat het handvat naar binnen steekt, op die manier kan ik het verder in het rack krijgen. Mogelijk is dit de oplossing. Inwisselen heb ik nog niet bekeken.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

AliChemicali's schermafbeelding
    iTrader
    30 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Het bankje stond aan de kant, maar kom
    In het kort:
    Platform gemaakt van 4 multiplexen, 2 lagen dwars over elkaar van elk 2 platen naast elkaar. Hierop centraal een dikke multiplex met aan de zijden dezelfde dikte in rubberen tegel.
    ATX 755 rack uiteindelijk
    ATX FBX 800 bankje
    ATX powerlifting competition bar
    Rogue calibrated plates

Doordat alle stocks leeg waren uiteindelijk een iets duurder bankje en rack als gepland, maar kom het staat er. Ik heb een van de voeten van het bankje omgedraaid zodat het handvat naar binnen steekt, op die manier kan ik het verder in het rack krijgen. Mogelijk is dit de oplossing. Inwisselen heb ik nog niet bekeken.

Shout out to ATX for being fucking awesome!

En die plates zijn freaking duur lol
    Laatst gewijzigd door AliChemicali; 4 augustus 2020 om 13:34
    StackOverflow Account
    Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever.

iTrader
    30 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nieuwe stats at 83kg:

deadlift 146kg
    bench 99kg
    press, 50kg
    squat 119kg

girlfriend ook begonnen met te trainnen, direct mee wendler (what else), zij weegt 58kg:
    deadlift 71kg
    bench 23 kg
    press 15 kg
    squat 63kg

Die squat en deadlift meer dan sommige gasten vroeger in mijne gym die daar al paar maanden squaten haha

Ondertussen mijn eigen plate holder gemaakt :

StackOverflow Account
    Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever.

iTrader
    0
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AliChemicali Bekijk bericht
    Shout out to ATX for being fucking awesome!

En die plates zijn freaking duur lol
    ATX is inderdaad wel kwaliteit aan een veel minder overdreven prijs dan Rogue. Voor de plates was ik eigenlijk naar een hoop alternatieven aan het kijken en waren deze de eerste die op stock kwamen. De dure shipping heb ik kunnen vermijden door ze zelf in Schelle op te halen. Ik denk dat ik nu voor een € 1000 aan plates heb. Uiteindelijk waren ze niet duurder dan ATX powerlifting plates (niet gekalibreerd). Is dat gekalibreerd zijn nodig? Natuurlijk niet, maar dan zit er nog veel verschil tussen de goedkoopste gietijzeren schijven met foutenmarges van 3 of meer % en diegene die met kleinere toleranties worden gemaakt, zoals die powerlifting plates van ATX.

Als je trouwens echt duur wil zien: competition bumper plates (dus bumper plates met ijzeren binnenschijf om de dikte te verkleinen).

iTrader
    30 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ATX is inderdaad wel kwaliteit aan een veel minder overdreven prijs dan Rogue. Voor de plates was ik eigenlijk naar een hoop alternatieven aan het kijken en waren deze de eerste die op stock kwamen. De dure shipping heb ik kunnen vermijden door ze zelf in Schelle op te halen. Ik denk dat ik nu voor een € 1000 aan plates heb. Uiteindelijk waren ze niet duurder dan ATX powerlifting plates (niet gekalibreerd). Is dat gekalibreerd zijn nodig? Natuurlijk niet, maar dan zit er nog veel verschil tussen de goedkoopste gietijzeren schijven met foutenmarges van 3 of meer % en diegene die met kleinere toleranties worden gemaakt, zoals die powerlifting plates van ATX.

Als je trouwens echt duur wil zien: competition bumper plates (dus bumper plates met ijzeren binnenschijf om de dikte te verkleinen).
    Voor mij is gewicht, gewicht, ik heb 120kg gekocht 2dehands voor 120 euro met rubber coating. Ik ga er nu nog eens 120kg bij halen nu dat de vriendin mee trainned.
    StackOverflow Account

iTrader
    0
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AliChemicali Bekijk bericht
    Voor mij is gewicht, gewicht, ik heb 120kg gekocht 2dehands voor 120 euro met rubber coating. Ik ga er nu nog eens 120kg bij halen nu dat de vriendin mee trainned.
    Het is meer mentaal dan iets anders natuurlijk. Pak nu die foto, dat is 225 kg, dus 200.5 kg aan plates. 3% foutenmarge is dan 6 kg verschil. Natuurlijk is dat niet op elke schijf hetzelfde, maar kom in het slechtste geval ben je aan de ene kant met +3 en aan de andere kant met -3 bezig, wat bij 1 RM wel blessures zou kunnen geven. Dat los je dan op door eens te wegen en ze anders te verdelen

Dusja, eerder een luxeprobleem. Ik wou gewoon een nieuwe set eigenlijk, alles hetzelfde, en ik wil wel de foutenmarge weten omdat die bij sommige merken kennelijk nog wel wat hoger ligt dan 3%.

iTrader
    30 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het is meer mentaal dan iets anders natuurlijk. Pak nu die foto, dat is 225 kg, dus 200.5 kg aan plates. 3% foutenmarge is dan 6 kg verschil. Natuurlijk is dat niet op elke schijf hetzelfde, maar kom in het slechtste geval ben je aan de ene kant met +3 en aan de andere kant met -3 bezig, wat bij 1 RM wel blessures zou kunnen geven. Dat los je dan op door eens te wegen en ze anders te verdelen

Dusja, eerder een luxeprobleem. Ik wou gewoon een nieuwe set eigenlijk, alles hetzelfde, en ik wil wel de foutenmarge weten omdat die bij sommige merken kennelijk nog wel wat hoger ligt dan 3%.
    Some people drive a ferrari other a bmw haha
    StackOverflow Account

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    @Sylverscythe

Ziet er een schoon stukske materiaal uit. Moest ik er de ruimte voor hebben zou ik ook nog iets soortgelijks overwegen, al heb ik geen 1000 euro aan plates nodig

Pull ups lijken me niet mogelijk met die houten balken of is dat gezichtsbedrog?

Edit: nvm, aan de stenen van de ruimte te zien gaan pull ups moeilijk worden
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    @Sylverscythe

Ziet er een schoon stukske materiaal uit. Moest ik er de ruimte voor hebben zou ik ook nog iets soortgelijks overwegen, al heb ik geen 1000 euro aan plates nodig

Pull ups lijken me niet mogelijk met die houten balken of is dat gezichtsbedrog?

Edit: nvm, aan de stenen van de ruimte te zien gaan pull ups moeilijk worden
    Waarom zou dit niet gaan? Hij moet toch gewoon zijn borst naar de bar trekken? Denk dat hij Wel net ruimte heeft, nietemin is het idd moeilijk te zien op foto

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    13 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kny Bekijk bericht
    Waarom zou dit niet gaan? Hij moet toch gewoon zijn borst naar de bar trekken? Denk dat hij Wel net ruimte heeft, nietemin is het idd moeilijk te zien op foto
    Lijkt mij toch nipt als ge uw kin deftig boven de bar wilt krijgen.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Regels voor berichten