Pagina 37 van 43 Eerste ... 27333435363738394041 ... Laatste
    puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    9 Post(s)
    Balen Carrion, hopelijk bedenken ze zich nog!

Er is ook goed nieuws, vandaag 3x3 gesquat (soit, eigenlijk gewoon 3RM maar drie pogingen). 120-130-135, mogelijk zit 140 er zelfs in op een goeie dag maar aangezien ik niet tot falen kan gaan (geen safety bars en geen mogelijkheid om de bar te droppen) toch nog best even mee wachten.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Koone's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voorspelling voor de beslissingen van vandaag zou 1/07 pas zijn voor fitnesscentra, en dan nog met al die regeltjes.
    Kunnen ze toch even goed samen met de cafés terug opengaan? Snap niet dat daar nog een verschil in zou zitten.

Ik zal gewoon al blij zijn als ik even wat kan benchen, die push ups beginnen tegen te steken.

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Aargh.

Bankje besteld bij fitnessseller, terloops ook eens gevraagd wanneer ze de power racks verwachten (eerdere mail en site zeggen begin juni). Antwoord:

"Oh die rekken zijn vorige week binnengekomen en meteen weer uitverkocht, vanaf half juni kan je reserven voor de nieuwe stock half juli."
    Dan gevraagd waarom ik niets heb gehoord wat ik heb een alert geactiveerd, heeft iemand anders teruggestuurd dat het over andere modellen ging, maar alle modellen dus pas terug half juli verwacht worden.

Godverdomme. Dus ga ik op zoek naar alternatieven in stock, aha een rack voor € 724 (in plaats van de ca. 500 die het ATX model zou zijn), ok ik wil zo snel mogelijk een rack dus die paar honderd euro meer zijn wel ok.
    ...
    € 500 shipping!
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

MaximumOfBass's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koone Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Voorspelling voor de beslissingen van vandaag zou 1/07 pas zijn voor fitnesscentra, en dan nog met al die regeltjes.
    Kunnen ze toch even goed samen met de cafés terug opengaan? Snap niet dat daar nog een verschil in zou zitten.

Ik zal gewoon al blij zijn als ik even wat kan benchen, die push ups beginnen tegen te steken.
    In een fitness neemt iedereen heel de tijd alles van elkaar vast. En zeggen dat je alles moet ontsmetten na elke keer dat je iets hebt vastgehad is ook niet echt realistisch vrees ik..
    Mountainbikes: Commencal Meta AM V4 2015 & YT Tues CF 2017
    PSN: UnderAVoidSky // PSNProfiles // TrueTrophies // 100%: 12 // Platinum: 63

Koone's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaximumOfBass Bekijk bericht
    In een fitness neemt iedereen heel de tijd alles van elkaar vast. En zeggen dat je alles moet ontsmetten na elke keer dat je iets hebt vastgehad is ook niet echt realistisch vrees ik..
    Goh, meeste Basic-Fits bvb hebben wel de nodige ruimte en plek om het aan te bieden. Machines afkuisen, bench, etc.. is geen probleem lijkt me. Dumbbells on the other hand..

herc's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaximumOfBass Bekijk bericht
    Net zoals in vele winkels dus ... En de delen van het toestel die je hebt aangeraakt na gebruik even ontsmetten lijkt me wel realistisch en vooral niet veel werk, (bijna) alle centra hebben hiervoor reeds de nodige maatregelen getroffen.

Er is objectief gezien geen enkele reden om de fitnesscentra niet te laten opengaan. Daar kan het er veel veiliger aan toe gaan dan in vele supermarkten/grote winkelketens.
    ik ben groter dan maaltijdbox

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Aargh.

Bankje besteld bij fitnessseller, terloops ook eens gevraagd wanneer ze de power racks verwachten (eerdere mail en site zeggen begin juni). Antwoord:

"Oh die rekken zijn vorige week binnengekomen en meteen weer uitverkocht, vanaf half juni kan je reserven voor de nieuwe stock half juli."
    Dan gevraagd waarom ik niets heb gehoord wat ik heb een alert geactiveerd, heeft iemand anders teruggestuurd dat het over andere modellen ging, maar alle modellen dus pas terug half juli verwacht worden.

Godverdomme. Dus ga ik op zoek naar alternatieven in stock, aha een rack voor € 724 (in plaats van de ca. 500 die het ATX model zou zijn), ok ik wil zo snel mogelijk een rack dus die paar honderd euro meer zijn wel ok.
    ...
    € 500 shipping!
    ... en ook 20 werkdagen om te leveren wat ook juli is.

Bon, als iemand na deze rant nog een plaats weet om aan een deftig powerrack te geraken, I'm all ears.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Ja mannen, het is zo ver!!!!!!!!!!

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Hebben ze gezegd dat de fitness terug open mag? Pas net begonnen met kijken.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Hebben ze gezegd dat de fitness terug open mag? Pas net begonnen met kijken.
    Wat zou ik hier anders zo zitten juichen pipo!!!!!

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Hopelijk doen ze wel iets aan de prijs want reserveren voor een time slotje van 1 uurtje is niet onbeperkt fitnessen voor 20 per maand.

Want sowieso gaan er al momenten komen dat ik enkel tussen x en y uur zou kunnen die dag en dat het dan is volgeboekt, dus dan moet ik betalen voor een dag waar ik niet kan op gaan terwijl ik onder normale omstandigheden wel kon gaan die dag .

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Hopelijk doen ze wel iets aan de prijs want reserveren voor een time slotje van 1 uurtje is niet onbeperkt fitnessen voor 20 per maand.

Want sowieso gaan er al momenten komen dat ik enkel tussen x en y uur zou kunnen die dag en dat het dan is volgeboekt, dus dan moet ik betalen voor een dag waar ik niet kan op gaan terwijl ik onder normale omstandigheden wel kon gaan die dag .
    Mja, dit dus.

Ik begrijp wel dat de kosten van de fitness eigenaar ook dezelfde zijn maar toch. Als ik geen 2-3x per week na m'n werk kan gaan trainen voor 2u dan heb ik er niet veel aan aan m'n 26 EUR/mnd.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Hij blijft (voorlopig) open

Deze namiddag eens met de ouders gepraat. Indien de fitness toch sluit mag ik een kleine homegym placeren in het tuinhuis.
    Laatst gewijzigd door Carrion; 4 juni 2020 om 19:23
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Koone's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Basic-Fit reservatie is live. 30-45-60 min mogelijk, telkens max 5 dagen op voorhand en je kan pas terug een slot reserveren nadat je geweest bent.
    Ik zie velen hun abonnement wel stopzetten in zo'n omstandigheden, als je niet op rustige uren kan gaan zoals ik zelf (7u 's ochtends), vrees ik dat het rap vol zal zijn.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koone Bekijk bericht
    Basic-Fit reservatie is live. 30-45-60 min mogelijk, telkens max 5 dagen op voorhand en je kan pas terug een slot reserveren nadat je geweest bent.
    Ik zie velen hun abonnement wel stopzetten in zo'n omstandigheden, als je niet op rustige uren kan gaan zoals ik zelf (7u 's ochtends), vrees ik dat het rap vol zal zijn.
    Van mij zeg ik op denk ik.
    Wat heb je nu aan 60 Minuten??
    Als je al 30 minuten moet wachten voor te benchen omdat er 3 wachtende zijn zal je veel kunnen doen lol

Ofwel moeten ze iets aan de prijs doen... moet je al een 5x5 starting strengt gaan doen wil je optijd klaar zijn

Regels voor berichten