Pagina 36 van 43 Eerste ... 26323334353637383940 ... Laatste
    AliChemicali's schermafbeelding
    iTrader
    30 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Alles is nieuw nog uitverkocht omdat iedereen probeert thuis te trainen dus lijkt mij dat je daarvoor wat vroeg bent, als de gyms terug even op zijn zal er waarschijnlijk wel een overvloed zijn aan 2de hands.

25 kg vet, ligt dat aan mij, of is dat ongeloofelijk veel? Dus iemand van 100 kg zou dan nog 75 kg wegen, met dezelfde spiermassa. Tenzij die eerst moddervet was, lijkt mij dat moeilijk te geloven.

Juist een ATX Prowler gekocht voor 100 euro. Ik mik inderdaad op die overvloed
    StackOverflow Account
    Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Na meer dan 2,5 maand begint het nu toch wel écht tegen te steken gaan lopen is tof, maar er is toch wel een beetje gemis van de pump eerlijk gezegd

Ik doe wel wat lichaamsgewicht oefeningen maar da’s nooit hetzelfd natuurlijk. En jammer genoeg niet de ruimte om zelf iets te zetten.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Alles is nieuw nog uitverkocht omdat iedereen probeert thuis te trainen dus lijkt mij dat je daarvoor wat vroeg bent, als de gyms terug even op zijn zal er waarschijnlijk wel een overvloed zijn aan 2de hands.
    Ik zag in een ander topic dat jij een ATX rack gaat zetten. Heb je het al? Ervaringen?

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jackerath Bekijk bericht
    Ik zag in een ander topic dat jij een ATX rack gaat zetten. Heb je het al? Ervaringen?
    Nee nog niet op voorraad. In de gym hebben we wel zo'n barbarian cage wat nu de ATX 7xx is geworden (ATX heeft series 500 - 800 waar het eerste cijfer staat op de zijde van de steunen, dus bij een 500 is dat 5 cm x 5 cm). Dat rek vind ik wel super. Lijkt mij dus wel kwalitatief spul en eigenlijk voor een deftig rek allemaal goedkoop. Zeker bij Rogue zit je snel aan het dubbele van de prijs.

De reden om voor de 650 te kiezen in mijn geval is de breedte die op mijn platform moet passen en ik heb liever van die flip down safeties dan gewoon van die dunne buizen. Maar dat is eigenlijk eerder een detail, zelfs het goedkoopste model kan 400 kg aan wat ik nooit ga nodig hebben (de 650 1000 kg ).

Op fitnessseller kan je een pdf downloaden met een vergelijkende tabel. Moest die 650 niet op voorraad komen ofzo zal het ook wel een lager getal worden trouwens.
    Laatst gewijzigd door Sylverscythe; 30 mei 2020 om 13:50
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://www.flexmail.eu/dyn/tpl_attr...ox_fitness.pdf

Trainen op afspraak, absoluut geen trainingsmateriaal doorgeven, 1.5m afstand ten alle tijde... Ook al kunnen we vanaf 8 juni naar de fitness, het gaat niet evident zijn om iets gedaan te krijgen.

De kogel is door de kerk. Heb halters en genoeg gewicht voor 2x 40kg dumbbells te maken besteld — ik ga voorlopig gewoon thuis trainen met mijn elastieken en die dumbbells. Allezja, eenmaal ze geleverd worden.

Spijtig dat ik niet meer met stangen kan trainen, maar was al een tijdje aan het twijfelen om het wat rustiger aan te doen. Niet meer die hoge gewichten najagen, maar gewoon onderhouden en wat meer investeren in andere hobbies.

Tatakai's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diatonico Bekijk bericht
    https://www.flexmail.eu/dyn/tpl_attr...ox_fitness.pdf

Ook al kunnen we vanaf 8 juni naar de fitness, het gaat niet evident zijn om iets gedaan te krijgen.
    Is dat ook voor Basic Fit enzo? Iemand die daar al iets meer van weet?

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tatakai Bekijk bericht
    Basic Fit gaat ''spoedig'' een mail sturen naar alle klanten met info over een tijdslot te reserveren en wat er wel of niet mag tijdens je bezoek, ik verwacht wss deze komende week dat ze dat sturen.
    Gaat zowiezo toch sucken dus ik ga nog niet te rap in de lucht springen.

Op die .pdf hierboven zie je al afbeeldingen van Basic Fit papieren waar op staat dat een apparaat buiten gebruik is omdat het bv te dicht bij een ander apparaat staat, ook vraag ik me af in een Basic fit of iedereen die regels gaat volgen van alles af te kuisen na gebruik dus ook halters etc, want nu kuisen ze zelfs al de halve tijd niet een apparaat met die sprays die er staan als ze het hebben gebruikt.

Ik ga het in het begin toch in ieder geval afwachten en zien wat andere posten als ze zijn geweest over wat wel en niet mogelijk is want als ik mijn schema maar half kan doen ga ik niet.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Apparaten gebruik ik sowieso al niet al te veel, gewoon een squat rack, een bench en wa plek om te deadliften is meer dan genoeg voor mij. Ik denk wel dat ik ga reserveren vanaf wanneer ik maar kan, ben vrij wanhopig om terug te keren eigenlijk

Edit: Ik zal proefkonijn spelen en laten weten hoe het gaat

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tatakai Bekijk bericht
    Dat is een voorstel van Fitness.be, een soort van belangenvereniging voor de fitness en wellness sector, om fitnesscentra terug te kunnen openen. Voor zover ik weet is het nog niet aanvaard maar het geeft wel een goed idee van hoe fitnessen in Coronatijden er zou kunnen gaan uitzien.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Miljaar, mijn fitness gaat 9/10 de deuren sluiten

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    hoezo? Dat suckt wel zwaar man.

Hier hebben ze nu online reservingen opgezet vanaf volgende week in de hoop dat hij open mag met beperkte capaciteit al zijn ze daar helemaal niet zeker of het wel door gaat gaan.

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Kleine gym, soort familiezaak gok ik? Ja die gaan het ongeloofelijk zwaar krijgen nu vrees ik, niet de plaats om de capaciteit werkbaar te verlagen en winst te draaien.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    hoezo? Dat suckt wel zwaar man.

Hier hebben ze nu online reservingen opgezet vanaf volgende week in de hoop dat hij open mag met beperkte capaciteit al zijn ze daar helemaal niet zeker of het wel door gaat gaan.
    De uitbater is m'n neef en die heeft daarstraks z'n dochter bij m'n zus afgezet. Toen hij daar was heeft m'n zus eens gevraagd of hij een idee had wanneer hij terug open mag en zijn antwoord was dat hij hoogstwaarschijnlijk niet meer open zou gaan. Aan halve capaciteit draaien wilt hij niet, hij wil nu blijkbaar iets in de bouw gaan doen. Al lijkt mij dat ook maar een bevlieging omdat hij nu net met de renovatie van z'n huis bezig is.

Ik had al wel ergens een vermoeden. Z'n laatste bericht op FB dateert van het weekend van 13 maart toen ze hebben moeten sluiten. Sindsdien is er geen enkele activiteit of update meer geweest. Zelfs geen initiatief om buitentrainingen te organiseren zoals bij uw fitness.

Kleine gym, soort familiezaak gok ik? Ja die gaan het ongeloofelijk zwaar krijgen nu vrees ik, niet de plaats om de capaciteit werkbaar te verlagen en winst te draaien.
    Het is inderdaad geen (onderdeel van een) keten, maar nu ook niet zeer klein te noemen. De exacte grootte weet ik niet maar toch een vrij grote cardio ruimte, aparte krachtzaal, nog een aparte ruimte voor krachttoestellen en een spinningzaal.

Ik zou het wel rot vinden, ook uit egoïstische redenen. Ik ben pas verhuist (uiteraard niet in functie van de fitness) en woon nu letterlijk op 2 minuten fietsen. Nu heb ik eigenlijk geen keuze meer dan naar een BF te gaan.

Spijtig dat ik momenteel op een appartement woon en bij m'n ouders thuis ook geen ruimte is, anders had ik nu wel zeer serieus overwogen om een homegym aan te schaffen.

iTrader
    661 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Er is hier bij mij net voor corona een basic fit open gegaan ga daar dan eens kijken voor een abonnement mijn vorige fitness heel tevreden maar ben 20km verhuisd en moet dan nogal drukke plaatsen voorbij dus stak mij soms op de moeite om te gaan ( als het verkeer tegen zat makkelijk een 45minuten onderweg )

Regels voor berichten