Pagina 35 van 35 Eerste ... 253132333435
    puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hoh, de vrijdag nekeer een fles wijn. De zaterdag een pint of 6. De zondag een pint of 6.
    Onlangs eens frieten gaan halen, 5 stukken vlees en daarbij 2 Cornets gedronken. Achteraf nog 2 Cornets. Ik zat om en rond de 2000 kcal. Maar goed, 't was cheatday

Een pint is inderdaad 113 kcal. Als je het allemaal optelt, gaat het snel. 'k Zal minderen met alcohol.
    Low carb is zever? Ik ben ergens blij zoiets te horen. Heb destijds 16 kg afgevallen en blijven trainen met een low carb dieet. Dat verliep stroef en ik voelde me allesbehalve goed in mijn vel.
    Low carb is zever als in, het is helemaal niet nodig. Wat wel nodig is dat ge gewoon uw calorie intake serieus matigt. No offense, maar zoals Carrion en Lint al aangeven is dat niet gewoon een cheatmeal.. Friet, vijf stukken vlees (waarschijnlijk nog wat saus) en twee cornets, reken in het geval van die maaltijd maar vlot op 3000 kcal.. En dan hebt ge uw ontbijt, middageten en eventuele snacks tussendoor nog niet meegeteld.

Idem met die pinten en die fles wijn, dat is een goeie 2000 kcal per week extra. Om wat perspectief te hebben, als ge zonder training in balans wilt eten, is dat wat ge op een dag zou mogen consumeren.

Begin al eens om twee weken alles bij te houden wat ge eet. Ik denk dat ge gaat verschieten.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Vandaag de eerste keer een buiten training gedaan bij de fitness bij ons.
    Kon een uurtje mee trainen en op voorhand boeken.

Op zich wel fijn, ze hadden kettlebells mee, battleropes, medicin ball,... Daar een circuit mee gedaan, telkens een minuut de oefening doen dan een spurtje met bergop en terug.
    Dan materiaal ontsmetten en de volgende. Dat een half uurtje , dan 20 minuten zelf wat trainen. Wat ideaal was want heb geimproviseerd en zo kunnen benchen

We waren maar met 5. Mijn vriendin ik en dan 3 desperate housewives.
    Dat hing mij wel zwaar mijn keel uit se.
    Die trainster legt de oefeningen uit en direct al:
    "ja maar vorige keer hebben we een uur aan een stuk oefeningen gekregen en dat vond ik fijn"
    "ik moet meer ontsmetten want ik heb ne bril en dan raak ik mijn gezicht aan"
    " mijn hartslag mag niet boven de 135 gaan"

Ja ja Karen, gaat op een ander zagen. Ze krijgen eigenlijk personal training lessen die u voor een groep van 5 al makkelijk normaal 20-70 euro kunnen kosten en dan nog ne hoop zagen.
    Kan niet tegen van dat volk.

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ok. Maar voor alle duidelijkheid: dat is 1x per week de zondag dat ik mij laat gaan aan frieten. En dat is niet iedere week gepaard met van die zware bieren. Tijdens de week eet ik evenwichtig, veel groeten en fruit, kip, geen sauzen enz. 3 liter water per dag.

Maar ene drinken in 't weekend is sinds de crisis vrijdag, zaterdag EN zondag. Ik moet minderen. 't Is vergif jong. En die frieten de zondag misschien wat minderen. Ik eet echt tot ik omval.
    Don't think you are, know you are...

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Low carb is zever als in, het is helemaal niet nodig. Wat wel nodig is dat ge gewoon uw calorie intake serieus matigt. No offense, maar zoals Carrion en Lint al aangeven is dat niet gewoon een cheatmeal.. Friet, vijf stukken vlees (waarschijnlijk nog wat saus) en twee cornets, reken in het geval van die maaltijd maar vlot op 3000 kcal.. En dan hebt ge uw ontbijt, middageten en eventuele snacks tussendoor nog niet meegeteld.

Idem met die pinten en die fles wijn, dat is een goeie 2000 kcal per week extra. Om wat perspectief te hebben, als ge zonder training in balans wilt eten, is dat wat ge op een dag zou mogen consumeren.

Begin al eens om twee weken alles bij te houden wat ge eet. Ik denk dat ge gaat verschieten.
    Ik tel kcal. Ik weeg 87 kg en ben 1m83. Ik sta redelijk strak. Maar ik heb zo'n buiklaagje waardoor je enkel m'n 2 bovenste buikspieren ziet. Ook net boven mijn heupen aan m'n onderrug heb ik wat vet over. Cheatmeal eet ik 's middags niet om die extra kcal te compenseren.

Ik denk dat mijn fout vooral is dat ik cheatmeal en bier niet meetel in kcal. IK HAD HET LEF NIET.
    M'n voeding zit goed, behalve in het weekend. Ik zal dat eens proberen te laten.

Om wat te motiveren: hoe lang denken jullie eer ik resultaat zie? Ik stop volledig met alcohol vanaf dit weekend en ga ook de frieten laten. Een week of 4?
    Don't think you are, know you are...

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    Ge moet daarom uw frieten niet laten. Maar misschien volgende keer een middelke, wat saus en een stuk vlees ipv vijf stukken vlees en twee cornets. Dat scheelt u al vlot ongeveer 1500 kcal.

Moderation is key.

Ontopic: Vandaag 140kg gesquat, vlotter dan de 137.5 van vorige week. BW ongeveer 76kg.

3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    Iemand die 'bench press' van Matthias Casse gezien in de containercup? Ik heb iets afgescheurd enkel en alleen van ernaar te kijken, verschrikkelijk.

https://www.facebook.com/Sportwereld...action_generic

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Iemand die 'bench press' van Matthias Casse gezien in de containercup? Ik heb iets afgescheurd enkel en alleen van ernaar te kijken, verschrikkelijk.

https://www.facebook.com/Sportwereld...action_generic
    Als hij dat op training al heeft gedaan zal het toch ook geen vette geweest zijn (en ook in zo'n smith machine). Achterste van de bank, spartelen, niet op de borst. Achja

Lijkt mij ook een zeer ongemakkelijke smith machine eigenlijk (voor zover dat geen pleonasme is), die bar lijkt heel dik te zijn.
    Laatst gewijzigd door Sylverscythe; Gisteren om 14:24
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

Regels voor berichten