Pagina 5 van 13 Eerste 123456789 ... Laatste

Discussie: NFL 2019-2020

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Al bij al zeer makkelijk aan kaartjes geraakt, meteen ook maar eens zot gedaan en goeie plek aan 20y lijn beneden genomen!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wtf. Ik zat een uur op voorhand al te wacht tot de timer afliep. Direct gedrukt toen timer op 0 stond. Wachtlijst... dan error. Dan toch nog er in geraakt maar amper tijd gehad om te bevestigen (moest net ff 1 min weg om iemand te helpen) waardoor ik de plaatsen niet kon nakijken. Bleek in een vak heel veel naar boven te zijn waar ik niet wou zitten. 5 sec later kans verkeken en dan was het uitverkocht.
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

PSN: De_Lemme

Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ga ook eens de gamepass proberen. Ik merk dat ik veel minder NFL kan kijken via de tv en Proximus laat ook geen serieopnames toe van nieuwe wedstrijden... De keuze aan wedstrijden is ook vervelend, maar dat zouden ze bij de NFL wel eens expres kunnen doen.
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

NFL 2019-2020

Info over Gamepass:

Updates for 2019

The preseason starts next month and we hope you're as thrilled as we are! As a reminder, here's some of the new features we're introducing in 2019:

Smart TV Apps (New)

We are pleased to introduce new Samsung & LG Smart TV apps that will be available to download by the start of the 2019 NFL Regular Season, giving you the ability to watch the NFL on more devices than ever before.

Scheduled Downloads (New)

This season, you’ll be able to wake up to your team’s highlights automatically downloaded directly to your mobile or tablet, making it easier to catch up than ever before.

NFL Game Pass: Film Sessions - Season 2 (New)

An NFL Game Pass exclusive! This year, there will be 17 new episodes of the hit series NFL Game Pass: Film Sessions. Catch the first three episodes available now featuring Colts quarterback Andrew Luck, Jets safety Jamal Adams and more; with new episodes available weekly.

Home of NFL 100 (New)

To celebrate the league’s 100th season, there will be a host of amazing shows highlighting the past, present and future of the NFL. NFL Game Pass will be your one stop shop for everything NFL 100 all season long.

Watch Around The World* (New)

Planning on going overseas but don’t want to miss the action? This season, we’ve got you covered. You’ll now be able to watch NFL Game Pass in 181 countries around the world; including Australia, Japan, Brazil, Mexico and many more!

While we’re excited by these new features, let’s not forget about the amazing range of content you already have access to with Season Pro; including live regular season and Playoff games, Super Bowl LIV, Game In 40, condensed game highlights, NFL RedZone, NFL Network, NFL Programs and more.

Important information about your NFL Game Pass subscription

We wanted to let you know that your NFL Game Pass subscription is set to auto-renew in 31 days. Your subscription fee will be billed on or around August 1, 2019. As a reminder from our previous email, we are increasing the price of Season Pro in your market by 2.8%. This will take the price to 184,99 EUR, which equates to an increase of less than 0,25 EUR per week from NFL Kickoff to Super Bowl LIV. For your convenience, you can split your 2019 subscription fee across 4 equal monthly payments of 46,25 EUR, by updating your payment preferences to instalments through the link below.

What do you need to do?

If you wish to continue your NFL Game Pass subscription, no action is required. Your access will continue uninterrupted into the 2019 NFL season.

Click here to update your payment preferences/details. However, if you prefer not to return for the 2019 season, you can manage your subscription preferences here.

If you have recently opted out of auto-renew, please disregard this message. If you would like to re-enable auto-renew before August 1, 2019; click here.

If you’d like to learn more about the new features in 2019, please click here and if you have further questions, please visit our FAQs here.

NFL Game Pass

Splitsen in 4 betalingen is wel handig voor degenen die het aan de dure kant vinden. Je betaalt even veel.

Smart tv app zie ik ook wel zitten.
    Laatst gewijzigd door Lemme; 1 juli 2019 om 17:53
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Om de tijd door te komen, is er een leuke serie op GamePass. Volgens mij heet het Film Session, maar ik zie het niet zo. Gewoon op de beginpagina, anders had ik 'm nooit gevonden. Maar de aflevering van Jamal Adams is echt wel keigoed!
    Een beetje arrogant, maar op een plezante manier. En vooral hééél insightful. Ik vond het echt een super aflevering die veel zei over Adams, maar ook gewoon over defense en safety play. Een dikke aanrader, dus. Nu begin ik aan die van Taylor Lewan, lijkt me ook wel interessant.
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

The_Floyd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wel goed dat in delen betalen evenveel kost nu. Vroeger was dat altijd 10 of 15 euro meer dat ge dan moest betalen.

Ik ga binnekort terug subben en dan kan de aanloop naar het seizoen beginnen

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bij gamemania kun je madden bestellen voor 49€.. nergens anders deze prijs zien staan dus ik vermoed een foutje? Allezins meteen besteld

1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Schummi88's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sten.dw Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Bij gamemania kun je madden bestellen voor 49€.. nergens anders deze prijs zien staan dus ik vermoed een foutje? Allezins meteen besteld

Geen fout, het is gewoon sale bij hun.
    FIRST YOU BUY IT, THEN YOU TUNE IT, THEN YOU RACE IT, THEN YOU RACE IT EVEN HARDER

YOU ARE WHAT YOU RACE

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Haha, de Film Session van Xavier Rhodes is ook super. Echt een plezante kerel
    Vooral het stukje met DeSean (ergens minuut 15?) : He fasss, boy! You're going to see nothing but ass!

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Haha, de Film Session van Xavier Rhodes is ook super. Echt een plezante kerel
    Vooral het stukje met DeSean (ergens minuut 15?) : He fasss, boy! You're going to see nothing but ass!

Echt heel interessante reeks inderdaad. Ideaal zoethoudertje.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Oh shit, I'm hyped! Ik heb het echt alweer nooodig...

"[Dalton] Here’s something: After today, the next time we‘ll start a week without an @NFL game will be February 9, 2020. Plan accordingly."
    https://twitter.com/CardsMarkD/statu...102142981?s=09

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Die gekke Bill toch
    Rich Eisen announces NFL 100 All-Time Team show with Bill Belichick, Chris Collinsworth - NFL Videos

Maar kan wel een toffe show worden, als ze dat goed doen.

1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat verwachten we eigenlijk van Baker dit seizoen? Je hoort en leest zijn naam wel veel.
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

The_Floyd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik durf zelfs te predicten dat de browns de playoffs gaan halen. Baker was vorig jaar al niet slecht en met een jaartje meer ervaring en wat meer weapons bij de offense zie ik hem wel potten breken.
    Tenzij hij te hard het diva syndroom krijgt en crashed en burned...

Overmorge eindelijk de eerste preseason game.
    Al is dat niet the real deal, toch benieuwd wat de rookies van de Packers te bieden hebben

Tatakai's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Pagina 5 van 13 Eerste 123456789 ... Laatste

Regels voor berichten