Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste

Discussie: NFL 2019-2020

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Bedoel je samenvattingen van wedstrijden of meer uitleg over hoe American Football gespeeld wordt?
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

PSN: De_Lemme

Tatakai's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het NFL kanaal op Youtube upload denk ik van elke wedstrijd de highlights. (zijn meestal zo'n +/- 10-15 minuten). Daarnaast heb je de Gamepass die je zou kunnen kopen als je volledige wedstrijden wilt zien en de iets goedkopere r/nflstreams manier. Het kanaal van Brett Kollman is ook echt wel goed, maakt niet zo heel veel videos, maar wel elke video is van hoge kwaliteit. In deze periode gaan de videos dan meestal over de draft (bv 'D.K. Metcalf is shockingly similar to Calvin Johnson') en tijdens het seizoen gaat het dan over de prestaties van sommige teams/predictions/...

The_Floyd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nog 2 weken tot de draft!

Veel mockdrafts voorspellen dat de packers een TE zullen draften op plek 12, meestal hebben zo’n mockdrafts ongelijk maar ik zou het graag zien gebeuren.

Remi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben benieuwd naar wat NE gaat doen. Normaal traden ze altijd down, maar de kans bestaat dat ze dit jaar wel eens een plekje hoger gaan kiezen om een QB of TE te draften.
    Met een Brady die toch naar het einde van de houdbaarheidsdatum gaat en Gronk die weg is, kan dat best wel eens nodig zijn.
    Pain heals... Chicks dig scars... Glory lasts forever

Speel mee met NineFL, de NFL Fantasy League van 9lives
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ben benieuwd naar wat NE gaat doen. Normaal traden ze altijd down, maar de kans bestaat dat ze dit jaar wel eens een plekje hoger gaan kiezen om een QB of TE te draften.
    Met een Brady die toch naar het einde van de houdbaarheidsdatum gaat en Gronk die weg is, kan dat best wel eens nodig zijn.
    Een Rosentje hebben?
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Een Rosentje hebben?
    Dat zou misschien nog wel het beste zijn voor Rosen.
    Ook al zijt ge gene starter, een paar jaar onder Brady is zeker ni slecht...

Maar inderdaad, ik zie NE nu ook zeker wel voor nen TE gaan en eventueel omhoog traden.

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Data London games zijn er!

Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

PSN: De_Lemme

iTrader
    0
    Check Bucs game!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

iTrader
    0
    Nog 2 dagen...

iTrader
    0
    Clark en Seahawks 3rd rounder naar chiefs voor chiefs 1st rounder 2019, 2nd 2020 en 3rd round 2019.
    Goeie trade voor de Seahawks en duidelijk vol voor de mini rebuild tot de Rams Goff moeten betalen.

Verstuurd vanaf mijn RNE-L21 met Tapatalk

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Vol voor de rebuild, dat hebben we nog al gelezen over de Seahawks... Ik moet het zien om het te geloven, hoor.
    Pete Carroll is misschien niet mijn favoriete mens, maar godverdorie, wat die met jonge talenten kan doen is gewoon absurd. Waar het lijkt alsof Belichick de perfecte plek vindt voor elke speler, en zo het beste uit talenten haalt, lijkt Carroll wel ongeëvenaard in nieuw talent binnenhalen, overtuigen en in het systeem doen draaien. Met een extra first (da's niet weinig!) haalt hij misschien gewoon een vervanger...

Maar goed voor m'n hart kun je deze aanloop naar de draft niet noemen. Ik weet nog altijd totaal niet welke richting we opgaan. Alle insiders lijken meer en meer overtuigd dat we Kyler Murray gaan nemen, en ik word net minder overtuigd. Maar nu dit nieuws: https://www.reddit.com/r/nfl/comment...r_the_arizona/

Peterson heeft zijn foto in Cards uniform van zijn insta gehaald, heeft er een foto op gezet met Tyrann Mathieu, Tony Jefferson en hij, en daarbij "they told me to watch out for snakes in the high grass" of zo... Please don't go!!!!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Vannacht om 2u00 is het zover! Ik denk wel dat ik ga wakker blijven tot dan, of 'n wekker ga zetten.
    Mijn uiteindelijke en finale gok is dat we gewoon op #1 blijven, en Quinnen Williams nemen. Of naar 2 traden, en SF Bosa laten nemen, zoiets. Murray zal overblijven voor de Redskins of de Raiders.
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

Remi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Vannacht om 2u00 is het zover! Ik denk wel dat ik ga wakker blijven tot dan, of 'n wekker ga zetten.
    Mijn uiteindelijke en finale gok is dat we gewoon op #1 blijven, en Quinnen Williams nemen. Of naar 2 traden, en SF Bosa laten nemen, zoiets. Murray zal overblijven voor de Redskins of de Raiders.
    well guess what...

Beneiuwd wat die WR van de Patriots gaat worden. Ze hebben niet altijd de geschiedenis mee met hun early round WR's.
    Pain heals... Chicks dig scars... Glory lasts forever

Speel mee met NineFL, de NFL Fantasy League van 9lives

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    158 (100%)
    Ge weet toch niet hoe die spelers gaan uitdraaien dus dat is een paar jaar wachten eer ge dit geslaagd of een drama kunt noemen...

Maar voor de Giants op papier toch een absoluut drama, jongens toch.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi Bekijk bericht
    well guess what...

Beneiuwd wat die WR van de Patriots gaat worden. Ze hebben niet altijd de geschiedenis mee met hun early round WR's.
    What in the almight fuck Ik had het niet gedacht, maar misschien een béétje wel gehoopt? Gewoon omdat iedereen wel heel vol lof is over hem. En dit geeft gewoon aan dat het hele team achter Kingsbury staat, en het niet halfhartig speelt. Dat is altijd gevaarlijk. Vol erin, FOR GLORY!!!!

Ik moet het wel nog een beetje verwerken allemaal Was eigenlijk best een uneventful draft, gezien wat er allemaal van gezegd en geschreven werd. Maar dat kwam natuurlijk omdat de Cards het gewoon gedaan hebben. Anders was er wel een pak verschoven geweest. Raiders met een rare pick, maar ik vind het wel goed. Hier spreekt toch veel meer Mayock uit dan Gruden, en da's alleen maar positief. Giants met de bizarste pick voor mij, en de Redskins met de grootste bof zeker? Die stonden klaar om zichzelf helemaal op te hangen. De GM zou de coach buiten hebben gesloten uit de decision making, en dan toch de projected speler halen zonder omhoog te traden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Ge weet toch niet hoe die spelers gaan uitdraaien dus dat is een paar jaar wachten eer ge dit geslaagd of een drama kunt noemen...

Maar voor de Giants op papier toch een absoluut drama, jongens toch.
    Van de Giants snap ik gewoon niks? Ofwel heb je een rebuild, maar dan draft je vorig jaar geen HB. Die HB zegt "win-now", maar dan draft je nu dus geen QB of laat je je WR niet gaan in zijn prime. Denken ze Haskins miss 1j te houden en dit jaar toch nog mee te doen? Mij lijkt het sterk. Ik dacht dat er iets van een ILB of OLB zou bijkomen.

Maar hoe je het ook draait of keert, Giants (en ook Redskins) waren een landing spot voor Rosen, en nu totaal niet meer. Dat was echt een ideale fit, vond ik.
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste

Regels voor berichten