Pagina 13 van 13 Eerste ... 3910111213

Discussie: NFL 2019-2020

The_Floyd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Sanders van de bronco’s naar de 49’ers samen met een 5th round voor een 3rd en 4th. Nu vond ik Sanders niet echt wauw de laatste 2 jaar, maar dat kan ook aan hun QB probleem gelegen hebben natuurlijk.

Sanu naar de pats vindt ik dan wel verrassend. Misschien toch meer aan de hand met Gordon zijn knie...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Halfweg het seizoen en wat zijn de Packers toch een plezier om naar te kijken. 7-1 doet er veel aan maar zelfs dan, hun defense is een stuk beter, offense begint ritme te krijgen, 2 degelijke RB’s.

Denk niet dat veel mensen verwacht hadden zat ze 7-1 zouden staan na wedstrijden tegen Bears, Vikings, broncos, Eagles, Cowboys, Lions, Raiders en Chiefs.

In de NFC zie ik de 49’ers en saints als grote concurenten. AFC enkel de Pats, al vindt ik hun score wel wat vertekend want ze hebben vooral zwakkere ploegen gehad. Als ze ook zo vlotjes winnen van de Ravens, chiefs en Cowboys gaan ze hard moeten oppassen inde NFC.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Toch weer een raar weekend:

Falcons winnen vs Saints
    Chiefs verliezen vs Titans
    Rams verliezen van de Steelers

Seahawks die winnen van de 49’ers vind ik dan weer niet zo raar, ook al was het in OT met een fieldgoal.
    49’ers waren dan wel undefeated maar hadden nog geen enkele topploeg tegenekomen.
    Ik verwacht nog wel zeker 2 of 3 losses als je ziet dat ze nog de packers, ravens, saints en seahawks gaan tegenkomen.

Ik vermoed dat de playoff strijd in de NFC weer flink de moeite gaat zijn de laatste 3 weken

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Fieuw, ik vond het weer een heel goeie week, moet ik zeggen. Vorige week een pak minder, behalve dan de Ravens. Die vind ik echt heerlijk om te kijken. En deze week gewoon opnieuw. Echt cool om te zien hoe Harbaugh die offense heeft omgevormd, samen met Roman. Ik vind het ongelofelijk, een offense van 1930 gemengd met College concepts, en vooral het algemene idee van in College: Wij zijn niet super, maar hebben één superman. Dus maken we een systeem dat je nergens anders vindt, waardoor het extreem moeilijk wordt om je voor te bereiden tegen alleen ons.

De Heisman Package vond ik ook wel geweldig Dat gaan we niet meer vaak zien in ons leven

De Cardinals, tja... De loss tegen de Bucs was hartverscheurend. Echt, ik was er niet goed van. Weer echt slecht van de refs, want die PI op het einde moet altijd gefloten worden. En dan krijgen wij sowieso nog één play. Punt. Echt gewoon fout beoordeeld. Maar als het op één FG moet aankomen, dan heb je onderweg niet goed genoeg gespeeld. Mijn grootste ontgoocheling dit jaar is Reddick. Vorig jaar speelde hij in een 4-3, en toen werd er gezegd dat hij ook beter was in een 3-4. Wel, daar zitten we nu in, en ik merk er niks van. Hij wordt echt héél vaak geklopt op cruciale plays. De defense is sowieso al lackluster, behalve Jordan Hicks en Budda Baker, maar bij veel zie je wel vooruitgang. Patrick Peterson is er ook nog lang niet, ik hoop, hoop, hoop dat hij z'n oude vorm weer haalt. Maar dat was echt gatenkaas met flauwe tackles...

De 9ers wou ik nog zien, maar dan had ik beter dit topic niet geopend, natuurlijk Ik ga toch nog kijken, ik vind het één van de tofste teams om te zien. Ook al doet Mahomes weer ongelofelijke dingen die eigenlijk helemaal niet mogelijk zijn, en is Hill zo snel dat hij de tweede snelste in de NFL belachelijk kan maken.
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    164 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    De Dolfijnen tanken voor hun leven ... en na tien matchdays hebben de Giants een hogere draft pick dan de Dolphins. Schitterend.

En oh ja, Russell Wilson MVP! Met wat dat die moet werken en hoe de coaching het hem niet gemakkelijk gemaakt wordt, heel straf.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Tatakai's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Myles Myles Myles, das niet de bedoeling hé Wel terecht die schoring en mag van mij nog wat langer, als die helm anders terecht komt op Rudolph (die het zelf wel gezocht had) kan zoiets echt wel dodelijk zijn ze, jammer eigenlijk wat ookal hebben de Browns wel wat crapuul rond lopen, Myles hoort toch eigenlijk nen "good guy" te zijn met al zijn anime en dinosaurussen gedoe. Respect trouwens ook voor Pouncey, de manier waarop is misschien wel wat overdreven, maar wel echt iemand die uw back heeft. Mocht zoiets gebeuren bij de Titans zie ik iemand als Lewan echt gewoon Myles verot slaan, dus die komt nog goed weg dan eigenlijk

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    164 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Die flags bij Cardinals-Niners!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tatakai Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Myles Myles Myles, das niet de bedoeling hé Wel terecht die schoring en mag van mij nog wat langer, als die helm anders terecht komt op Rudolph (die het zelf wel gezocht had) kan zoiets echt wel dodelijk zijn ze, jammer eigenlijk wat ookal hebben de Browns wel wat crapuul rond lopen, Myles hoort toch eigenlijk nen "good guy" te zijn met al zijn anime en dinosaurussen gedoe. Respect trouwens ook voor Pouncey, de manier waarop is misschien wel wat overdreven, maar wel echt iemand die uw back heeft. Mocht zoiets gebeuren bij de Titans zie ik iemand als Lewan echt gewoon Myles verot slaan, dus die komt nog goed weg dan eigenlijk
    Heel absurd dat ge 8sec voor het einde, en met zo’n voorsprong, nog zoiets doet. Dan moet ge gewoon veel slimmer zijn. Nu is hij al zeker tot het einde vant seizoen geschorst en waarschijnlijk nog veel langer.
    Jammer want was toch een van de weinige lichtpuntjes van de browns imho.

Pagina 13 van 13 Eerste ... 3910111213

Regels voor berichten