Pagina 12 van 12 Eerste ... 289101112

Discussie: NFL 2019-2020

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    omdat die calls nooit een overturn krijgen. Eentje dit seizoen of wat was het? Nutteloze challenge in praktijk.

In die packersmatch was er for TD waar de scorer op de pylon cam duidelijk een yard short was met zijn knie: niks vanuit NY.
    Bij de Browns waren er reviews over scoring en die OBJ catch: alledrie foute calls op beeld. Zeker Beckham was gewoon buiten.

Ik vind die foute calls via review echt storend. IMO veel erger dan de refs die gewoon callen op het veld zonder herhaling, die fouten zijn spijtig maar vaak te begrijpen. Die via review? Absoluut niet.
    Zeker mee eens. Die via review zijn véél storender. Maar alleen scoring plays gaan ook naar NY, hè. Ik herinner me die precies niet waarbij de scorer een yard short was, maar er zijn er toch echt wel maar heel weinig waarin NY fout ingrijpt. Als dat de enige zijn die overblijven, samen met de calls op het veld zoals je zegt, dan denk ik dat het menselijk niet zuiverder kan. Niet?

Het probleem is, NY zou je dan geen "stand-optie" mogen geven. Confirm of Overturn. En dat is iets lastiger voor de autoriteit van een scheids, als NY al 3x in 1 wedstrijd moet tussenkomen.
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Ik herinner me die precies niet waarbij de scorer een yard short was
    Deze: Can't-Miss Play: Rodgers tosses first fourth-quarter TD of 2019 at critical time - NFL Videos

Net geen yard dan, maar toch, duidelijk short toch.

Wordt niet elke review gedaan via NY dan, of in samenspraak met op zijn minst? Als de ref gaat kijken op zijn scherm, is dat dacht ik altijd in samenspraak met de "VAR" in NY.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Wordt niet elke review gedaan via NY dan, of in samenspraak met op zijn minst? Als de ref gaat kijken op zijn scherm, is dat dacht ik altijd in samenspraak met de "VAR" in NY.
    Ahja... Ik ben helemaal niet zeker, hè. Maar hoort dit niet bij de catch rule, zoals die van Dez Bryant had moeten gecalld zijn toen, en die van Jesse James? Volgens mij wel. Een runner zou hier down zijn, maar omdat hij de bal net had, wordt hij pas een runner zodra hij opstaat. Maar dan is de bal al over de lijn geweest. Als ik het goed heb
    En blijkbaar kijkt NY wel mee naar elke review... Dat wist ik dus niet, ik dacht alleen bij scoring plays en turnovers.

Edit: En de diva Ramsey gaat naar de Rams, voor twee first round picks in 20 en 21... Whaaat! Oké, volgend jaar zullen Marcus Peters en Talib wegvallen, maar wat voor een defense is Son of Bum aan het opzetten!
    Edit2: Marcus Peters naar de Ravens...
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)

NFL 2019-2020

Kan je ook niet argumenteren dat hij wanneer zn knie de grond raakt, de bal nog niet onder controle heeft en verder wel? Of is het dan geen catch? Zou denken van wel aangezien de bal de grond niet raakt.
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

PSN: De_Lemme
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lemme Bekijk bericht
    Kan je ook niet argumenteren dat hij wanneer zn knie de grond raakt, de bal nog niet onder controle heeft en verder wel? Of is het dan geen catch? Zou denken van wel aangezien de bal de grond niet raakt.
    Dat is in essentie hetzelfde. Het is pas echt een catch zodra de knie al neer is. Als hij bijvoorbeeld net voor de knie de grond had geraakt de bal had losgelaten, was het geen fumble, maar een incomplete pass. De pass was pas compleet vanaf complete controle + een football move (die extra stap, of hier het reachen voor de pylon. Als hij dan zou opstaan, weer zou struikelen, knie neer en getouched zou worden, was het wél down. Zo zie ik het tenminste
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Ahja... Ik ben helemaal niet zeker, hè. Maar hoort dit niet bij de catch rule, zoals die van Dez Bryant had moeten gecalld zijn toen, en die van Jesse James? Volgens mij wel. Een runner zou hier down zijn, maar omdat hij de bal net had, wordt hij pas een runner zodra hij opstaat. Maar dan is de bal al over de lijn geweest. Als ik het goed heb
    Dat doelt op het eindigen van de catch, niet het begin. Vanaf dat hij die bal vastheeft en hij neergaat (hier dus wanneer de knie de grond raakt), is het het einde van de play. De play kan dan wel nog veranderen van down op de één yrd lijn naar incomplete als hij de bal loslaat, maar kan nooit een TD zijn.

Talib
    Nu al op IR dus Peters en Talib zijn nu al weg, Ramsey is de enige die present is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lemme Bekijk bericht
    De bal beweegt niet hoor. initieel wel eventjes, maar voor dat zijn knie de grond raakt (en hij wordt hier al geraakt door defender) beweegt die bal niet meer: geklemd tegen lichaam en dan in de handen zonder bobble. Had die bal inderdaad nog los geweest na de endzonelijn en dan pas geklemd, dan was het een TD. Maar dat was hier niet zoals ge kunt zien op die pylonreplay.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Dat doelt op het eindigen van de catch, niet het begin. Vanaf dat hij die bal vastheeft en hij neergaat (hier dus wanneer de knie de grond raakt), is het het einde van de play. De play kan dan wel nog veranderen van down op de één yrd lijn naar incomplete als hij de bal loslaat, maar kan nooit een TD zijn.

Nu al op IR dus Peters en Talib zijn nu al weg, Ramsey is de enige die present is.

De bal beweegt niet hoor. initieel wel eventjes, maar voor dat zijn knie de grond raakt (en hij wordt hier al geraakt door defender) beweegt die bal niet meer: geklemd tegen lichaam en dan in de handen zonder bobble. Had die bal inderdaad nog los geweest na de endzonelijn en dan pas geklemd, dan was het een TD. Maar dat was hier niet zoals ge kunt zien op die pylonreplay.
    Mja, ik was een béétje fout. Niet helemaal Mijn uitleg klopt nog, als het de regels van vorig jaar (2 jaar geleden?) waren, de aanpassingen meteen na Dez en Jesse James. Daarna is dat van die football move er zo veel mogelijk uitgehaald, maar in de praktijk zit het er wel nog in.

Alleen: In dit geval zal het inderdaad vooral het bewegen van de bal zijn, hoor. Ik vind net dat de pylon cam laat zien dat de bal nog best veel bewoog tot hij z'n rug filmt. De catch is nog niet completed zodra de knie neergaat, en dat betekent dat het spel nog doorgaat. Geen dead ball. Als hij de bal daar losgelaten had nét voor de knie de grond had geraakt, denk je dat het dan een fumble was geweest, of een incomplete pass?
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Als hij de bal daar losgelaten had nét voor de knie de grond had geraakt, denk je dat het dan een fumble was geweest, of een incomplete pass?
    Incomplete, een fumble kan enkel nadat de "process of the catch" complete is. Maar down zijn kan dus al vanaf het begin van de catch, net zoals bij een TD, maar hangt wel af of the process dan completed wordt bij het neergaan.

The_Floyd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Deze: Can't-Miss Play: Rodgers tosses first fourth-quarter TD of 2019 at critical time - NFL Videos

Dat telt inderdaad niet omdat hij een semi-diving catch doet en dan wordt dat idd de catch rule. Dus wel terechte TD lijkt me...

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Floyd Bekijk bericht
    Dat telt inderdaad niet omdat hij een semi-diving catch doet en dan wordt dat idd de catch rule.
    Snap ik niet, wat maakt het type catch uit? Enige argument voor geen TD is dat van lemme: hij had geen possession toen zijn knie neer was. Ik zie geen bobble of de bal niet draaien ...

Nu ja, ik heb verder ook nog niet echt iets gelezen van een ref of zo hierover. Het gaat allemaal over die hands to the face calls ... Alle info is welkom alvast, ik zou het graag willen weten of bevestigd zien.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Snap ik niet, wat maakt het type catch uit? Enige argument voor geen TD is dat van lemme: hij had geen possession toen zijn knie neer was. Ik zie geen bobble of de bal niet draaien ...

Nu ja, ik heb verder ook nog niet echt iets gelezen van een ref of zo hierover. Het gaat allemaal over die hands to the face calls ... Alle info is welkom alvast, ik zou het graag willen weten of bevestigd zien.
    Ik lees ook alleen maar dat het nog geen catch is, hoor. Dat de possession nog niet duidelijk genoeg is om hem daar al down te noemen. En dat zie ik dus ook op de pyloncam.
    https://www.reddit.com/r/nfl/comment...k_should_have/
    https://www.reddit.com/r/nfl/comment...m_medium=web2x

In college was hij daar zeker down, maar in de NFL niet.
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    https://www.reddit.com/
    Maja Reddit, ik zou graag iets zien van refs of iemand die het reglement kan uitleggen of zo. De rest is dezelfde discussie die we hier al hadden.

Josh Rosen benched voor Fitzpatrick ... hij speelt misschien niet goed maar als ge een team zijt dat een geblesseerde QB heeft, zou ik er toch voor traden als ge hem goedkoop kunt krijgen. Rosen heeft toch genoeg verzachtende omstandigheden om te sucken sinds de draft, ge kunt het maar proberen. Als het dan een derde keer misloopt met een team dat enigszins structuur heeft, dan zal het wel einde verhaal zijn.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Amai, weer een paar superman-wedstrijden gezien! Voor het eerst dit seizoen ook een paar echt stinkwedstrijden, maar dat betekent dan ook vaak mooie wedstrijden op een ander uur.
    Bijna al een MVP-week vond ik! De prestaties van deze week zouden weleens goed de MVP-lijsten kunnen zijn voor binnenkort:
    - Sean Payton Coach of the Year, met Bridgewater dit bereiken. En dan komt Brees volgende week al terug, wat gaat dat geven. (Ik vind Harbaugh terechter, die zijn heel systeem heeft omgegooid naar iets geniaals, maar bon)
    - Lamar Jackson MVP, die in zijn eentje, bijna letterlijk in zijn eentje, de Seahawks verslaat. Je zag hem op een bepaald moment denken: Oké, dan ga ik het gewoon echt alleen moeten doen. Bij de tweede drop van zijn TE. Alsof hij nu pas écht mag lopen. 9 passes, maar wel on pace om 1.300yd te lopen
    - Rookie of the year: Murray. Ik weet het, ik mag het niet echt zeggen. En ja, daarmee kan ik het jinxen. Maar in plaats van te ontploffen in de NFL en meteen alles op z'n kop te zetten met hit or miss plays, met high ceiling-low floor-plays, ups en downs, is hij net één van de meest degelijke starters geweest die ik al sinds lang bij de Cards heb gezien. Zeker in clutch momenten. Carson Palmer kon al eens heel vaak met oogkleppen op spelen zodra de druk te hoog werd. Het lukte hem niet meer om zich te concentreren, precies. Bij Murray is het het omgekeerde. IJskoud is dat manneke!
    - Rodgers comeback player of the year
    - Alleen de Defensive Player is nog moeilijk in te schatten. Die was er deze week niet écht. Tre'davious White misschien, maar ik heb de wedstrijd niet gezien. Aaron Donald zal toch in z'n eentje hoog vanboven staan.
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

The_Floyd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Gisteren Raiders vs Packers gezien:
    Wauw wat was de offense goed en dat zonder Davante Adams! Rodgers was subliem met een perfecte passer rating maar toch ook goed van die jongere WR’s.
    Defense was weer iets minder maar dat is de verdienste van de O-line van de raiders.
    6-1 is al heel lang geleden! Hopelijk blijft het zo verdergaan, dan zie ik een SB-run wel gebeuren

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Amai, weer een paar superman-wedstrijden gezien! Voor het eerst dit seizoen ook een paar echt stinkwedstrijden, maar dat betekent dan ook vaak mooie wedstrijden op een ander uur.
    Bijna al een MVP-week vond ik! De prestaties van deze week zouden weleens goed de MVP-lijsten kunnen zijn voor binnenkort:
    - Sean Payton Coach of the Year, met Bridgewater dit bereiken. En dan komt Brees volgende week al terug, wat gaat dat geven. (Ik vind Harbaugh terechter, die zijn heel systeem heeft omgegooid naar iets geniaals, maar bon)
    - Lamar Jackson MVP, die in zijn eentje, bijna letterlijk in zijn eentje, de Seahawks verslaat. Je zag hem op een bepaald moment denken: Oké, dan ga ik het gewoon echt alleen moeten doen. Bij de tweede drop van zijn TE. Alsof hij nu pas écht mag lopen. 9 passes, maar wel on pace om 1.300yd te lopen
    - Rookie of the year: Murray. Ik weet het, ik mag het niet echt zeggen. En ja, daarmee kan ik het jinxen. Maar in plaats van te ontploffen in de NFL en meteen alles op z'n kop te zetten met hit or miss plays, met high ceiling-low floor-plays, ups en downs, is hij net één van de meest degelijke starters geweest die ik al sinds lang bij de Cards heb gezien. Zeker in clutch momenten. Carson Palmer kon al eens heel vaak met oogkleppen op spelen zodra de druk te hoog werd. Het lukte hem niet meer om zich te concentreren, precies. Bij Murray is het het omgekeerde. IJskoud is dat manneke!
    - Rodgers comeback player of the year
    - Alleen de Defensive Player is nog moeilijk in te schatten. Die was er deze week niet écht. Tre'davious White misschien, maar ik heb de wedstrijd niet gezien. Aaron Donald zal toch in z'n eentje hoog vanboven staan.
    McCourty van de Pats zou voorlopig toch ook op de shortlist mogen staan.
    Sanu van de Falcons naar de Pats trouwens. Voor een 2nd round pick.
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

PSN: De_Lemme

Pagina 12 van 12 Eerste ... 289101112

Regels voor berichten