Pagina 11 van 13 Eerste ... 78910111213 Laatste

Discussie: NFL 2019-2020

Shyheim's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    yikes mason rudolph
    formerly known as LessThanJake

steam
    psn

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Saints mooie overwinning gehaald.
    Bridgewater groeit week na week. Benieuwd wat er gaat gebeuren als Brees terug is
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik

The_Floyd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dan neemt Brees het gewoon terug over imo. Ik denk pas dat er echt een wissel gaat gebeuren als Brees op pensioen gaat, maar Bridgewater is wel een mooie vervanger.

Tatakai's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Denk dat dat een beetje dezelfde situatie is als Manning Osweiler enkele jaren terug. Hoe goed Bridgewater het ook doet, denk dat Brees altijd buiten schot zal staan omdat Brees Brees is

Edit: Ik vind die witte uniforms van de Saints veruit de mooiste uniforms in de league. Dat terzijde

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Brees is gewoon een legende voor ons, dus die neemt het idd wel terug over.
    Maar volgens mij toch zijn laatste seizoen.
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Packers - Cowboys was weer fijn om naar te kijken voorbije weekend.
    Me wel weer enorm geërgerd aan Buck en Aikman. Ma-ne-kes die kunnen nooit objectief een verslag geven. Als er iets is int nadeel van de Cowboys wordt daar een kwartier over gezeverd, als het ander team benadeeld wordt door de refs dan wordt er amper iets van gemeld. Liever. Commentaar van NBC of CBS dan.

Anyhow, packers zijn 4-1 daar kunnen we alleen maar blij mee zijn

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Londen was weer geweldig, jammer van het verlies..
    Tottenham is 1000x beter geschikt voor NFL. Enkel de bereikbaarheid is een probleem, zeker na dr wedstrijd.

Op zaterdagavond nog met Dexter Jackson gesproken, MVP van Superbowl 37. Leuke ervaring om te zien dat ik dan toch niet de enige ben die zich elke zondagavond in de haren krabt.

Als toetje, gloves van Mike Evans gekregen en de sleeves van Hargreaves.

See you next year Tottenham

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Remi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hoe geraakt ge daar in godsnaam aan :o

Wel een heerlijke ervaring.
    Pain heals... Chicks dig scars... Glory lasts forever

Speel mee met NineFL, de NFL Fantasy League van 9lives

Tatakai's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iets doet mij denken dan sten.dw gewoon één of ander super lekker wijf is en dat die zo bij die mannen is geraakt...
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben ook weer klaar met het kijken van games buiten die van de Seahawks dit jaar, wat een refs bij packers-lions, echt absoluut verschrikkelijk.

2x hands to the face dat nergens te bespeuren was, die non PI call,.. Jezus zo slecht. En het is niet de eerste keer dit seizoen. Dat reviews niets helpen merken we bij de PI's al goed, tijd dat de refs eens moeten opdraaien voor slechte games.

Heerlijk dat Rodgers in post interview ook gewoon zegt 'this didn't feel like a win', no shit.

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XDV1906 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ben ook weer klaar met het kijken van games buiten die van de Seahawks dit jaar, wat een refs bij packers-lions, echt absoluut verschrikkelijk.

2x hands to the face dat nergens te bespeuren was, die non PI call,.. Jezus zo slecht. En het is niet de eerste keer dit seizoen. Dat reviews niets helpen merken we bij de PI's al goed, tijd dat de refs eens moeten opdraaien voor slechte games.

Heerlijk dat Rodgers in post interview ook gewoon zegt 'this didn't feel like a win', no shit.
    Echt schandalig inderdaad. Lions wordt gewoon een zuivere win afgepakt.
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

PSN: De_Lemme

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi Bekijk bericht
    Hoe geraakt ge daar in godsnaam aan :o

Wel een heerlijke ervaring.
    Na warm up en einde wedstrijd naar andere tribune gewandeld en naast de ingang van locker room gaan staan, hij kwam voorbij en gaf ze

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als Packer fan ben ik natuurlijk blij met die win, maar laten we eerlijk zijn elke ploeg heeft al in de Lions hun schoenen gestaan. Die 2x hands to the face waren er geen al was er in 1 van die plays wel een hands to the face van een andere Lion.

Fouten asside, Lions hebben het ook gewoon niet afgemaakt. Als ge 6x in red zone komt komt en 5 field goals maakt heb je de game kunnen beslissen maar niet afgemaakt. (Dat was trouwens ook de packers hun probleem tegen de eagles).

Die PI ben ik volledig mee eens, maar waarom wordt die niet gechallenged? Je mag nu toch voor zowel PI en OPI challengen?

Die 13 man on the field van de packers was dan weer wel correct gedaan van de refs (al denk ik dat dat meer per ongeluk was). Aangezien de Lions zelf niet in possitie stonden bij de snap kreeg de defense (packers) ook geen tijd om in positie te staan en dat is een vereiste vooraleer er een fout kan zijn voor de snap. Nuja er was een time out geroepen voor de snap dus heel wat geween op het internet voor niks imho.

Alles tesamen ben ik blij met de win, we laatste 4 minuten waren zenuwslopend. Verdiend was het niet maar god knows dat we ook al genoeg aan de andere zijde hebben gestaan (seattle game anyone?)

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XDV1906 Bekijk bericht

Kijk, ik ben het er zeker mee eens dat dat foute calls waren. En er zijn nogal wat foute calls geweest. De crew die deze wedstrijd heeft gefloten, moet aangepakt worden. Volgens mij was het de crew die de vorige keer ook die bad calls had. En de points of emphasis moeten nog eens duidelijker herhaald worden (hoe moeilijk is het om nog niet af te fluiten, maar het spel te laten lopen?).

Maar er wordt toch ook een pakje overdreven, hoor. Ten eerste geldt nog altijd dat de scheidsrechter gelijk heeft, en een foute call bij het spel hoort. Dan speel je door. De officiating is niet zo veel slechter dan ooit. Alleen hebben wij nu betere beelden in onze zetel dan zij daar, en moeten zij het ter plekke beslissen. Hun job, dat snap ik. Maar het is ook de job van de spelers en de coaches om daardoor te spelen. Play better than the refs ref is al een heel oud spreekwoord.
    Ik heb een probleem met dat 22-man-tegen-de-refs idee. Dat heeft me een stevige afkeer bezorgd in het voetbal, en ik hoop dat dat niet overwaait naar de NFL. De bad calls helpen daar niet mee, maar de sfeer dat geen enkele scheidsrechter nog juist fluit, en wij-tegen-de-scheids, dat is even corrosief.

Deze wedstrijd is een outlier. Ik ben het ermee eens dat dit gewoon grove fouten waren. Maar ik heb bijvoorbeeld naar de Cardinals - Falcons gekeken... Reddit staat vol met "hoe fout de refs waren". Die commentatoren daar bleven zeuren over elke beslissing. Maar wat bleek? Telkens waren de calls op z'n minst heel verdedigbaar. Dat krijg je door dat sfeertje van wij tegen de refs. Dan maak je dat zelfs wedstrijden die degelijk gefloten waren, opeens "bewijs" zijn van de onkunde van alle refs in de hele NFL.

De NFL is en blijft één van de best gefloten grote sporten. Vergelijk het met voetbal, en ze staan mijlenver voor. Ik ben altijd voorstander geweest van alles challengeable te maken, maar dan alleen als het flagrante fouten zijn (zoals het bedoeld is), maar hoe nu de PI-challenge misbruikt wordt, ben ik er wel totaal tegenstander van. Ik vind het vreselijk om een regel aan te passen voor één play die ooit is gebeurd. Die non-PI-call tegen de Saints was erg, maar daar een regel voor aanpassen helpt niks. Want als de ref toen de bestaande regels had gevolgd, was er geen probleem.

Volgens mij is er maar één oplossing, en daar gaan ze ook weer naartoe. Een centrale officiating crew die vanuit New York elke call/non-call bekijkt en in realtime de crew ter plaatse kan bellen. Da's een voorstel van de teams dat (ik geloof nipt) is weggestemd, maar het zou weleens kunnen dat dat herzien wordt. Zou ook niet slecht zijn, want het zou de mensen (en de spelers) meer vertrouwen geven in de calls. Maar bovenal is het ook de mentaliteit, hoor. Het hoort bij de sport. Bad calls, twijfelachtige calls, ze gaan er altijd in zitten. Niet de Packers-Lionswedstrijd, want dat is een outlier. Maar zoiets als die Saints non-call? Die wel, en daar moet elk team gewoon doorspelen.
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    161 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Floyd Bekijk bericht
    Die PI ben ik volledig mee eens, maar waarom wordt die niet gechallenged? Je mag nu toch voor zowel PI en OPI challengen?
    omdat die calls nooit een overturn krijgen. Eentje dit seizoen of wat was het? Nutteloze challenge in praktijk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Volgens mij is er maar één oplossing, en daar gaan ze ook weer naartoe. Een centrale officiating crew die vanuit New York elke call/non-call bekijkt en in realtime de crew ter plaatse kan bellen. Da's een voorstel van de teams dat (ik geloof nipt) is weggestemd, maar het zou weleens kunnen dat dat herzien wordt. Zou ook niet slecht zijn, want het zou de mensen (en de spelers) meer vertrouwen geven in de calls.
    In die packersmatch was er for TD waar de scorer op de pylon cam duidelijk een yard short was met zijn knie: niks vanuit NY.
    Bij de Browns waren er reviews over scoring en die OBJ catch: alledrie foute calls op beeld. Zeker Beckham was gewoon buiten.

Ik vind die foute calls via review echt storend. IMO veel erger dan de refs die gewoon callen op het veld zonder herhaling, die fouten zijn spijtig maar vaak te begrijpen. Die via review? Absoluut niet.

Pagina 11 van 13 Eerste ... 78910111213 Laatste

Regels voor berichten