Pagina 89 van 89 Eerste ... 39798586878889
    Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zowel in het veld als op de weg de meerdere van Van Aert.
    Triestige reactie en een nieuwe ronde open deuren intrappen lvl100...
    Uiteraard is hij beter dan Van Aert, hij is beter dan Alaphilipe die momenteel nog als man van het seizoen geld. Dus waarom je specifiek Van Aert hier nog moet bijsleuren gaat er niet in bij mij.

Alaphilipe mochten ze hier trouwens wel declasseren... doet opzettelijk de deur dicht voor Matthews. vdP had evengoed gewonnen denk ik maar Matthews wordt hier anders wel tweede.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Lode16's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Matthews kiest ook wel gewoon de verkeerde kant natuurlijk. Alaphilipe pakt gewoon de slipstream van Vanderpoel. Beetje eigen schuld imo.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Ahja en VDP heeft een koers gewonnen in de spurt tegen Matthews (toegegeven die werd precies gehinderd) en Alaphilippe (die gewoon los tekort kwam), nja ik kijk er nauwelijks nog van op zelfs, ongezien talent in het moderne wielrennen, als die echt focust zoals een Campenaerts dan kan die alles imo, van tour winnen over klassiek palmares halen van t niveau Boonen tot OS mountainbike worden ... .

Er is imo nauwelijks iets dat die niet kan of zou kunnen als je dit keer op keer ziet.
    Tour winnen dat geloof ik niet. Van der Poel is een monstertalent, maar je moet niet overdrijven natuurlijk.

Ik hoop trouwens absoluut niet dat hij dat idee in z'n hoofd haalt. Ik moet er niet aan denken dat hij een heel jaar alles in het teken van een eventueel klassement in de Tour zet, als je ziet wat z'n mogelijkheden zijn. 100x liever een klassiek palmares a la Valverde, Boonen of Gilbert bij elkaar fietsen.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Tour winnen dat geloof ik niet. Van der Poel is een monstertalent, maar je moet niet overdrijven natuurlijk.

Ik hoop trouwens absoluut niet dat hij dat idee in z'n hoofd haalt. Ik moet er niet aan denken dat hij een heel jaar alles in het teken van een eventueel klassement in de Tour zet, als je ziet wat z'n mogelijkheden zijn. 100x liever een klassiek palmares a la Valverde, Boonen of Gilbert bij elkaar fietsen.
    Als Thomas het kan, Wiggins het kan enzovoort dan VDP ook imo.

Uiteraard wel enkel wanneer hij er effectief alles voor doet (wat ik ook zelf zeg in men post) en dat houdt vanalles in natuurlijk, heel veel trainen op bergen, hoogtestages, gewicht verliezen, tijdrijden veel meer trainen, ... . En hij hoeft daar voor mij ook niet voor te gaan (alhoewel ) maar mijn idee (kan volstrekt fout zitten) is dat hij echt alles kan.

Sprintnummers op de piste daar zullen zijn benen en postuur misschien net te "plat" voor blijven maar dat is zowat het enige dat ik kan bedenken dat misschien puur fysiek niet helemaal in zijn mogelijkheden zou kunnen liggen qua fiets dingen, zelfs een downhill of een bmx zou die volgens mij vrij snel op wereldniveau kunnen beoefenen moest hij willen.

Maar het is maar een (makkelijke) mening natuurlijk, ik kan hier veel beweren .
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Spijtig dat Alaphilippe de deur toedoet voor Matthews.
    Ik denk niet dat ie nog over Mathieu was gekomen, maar plaats 2 had er anders wel ingezeten.
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverz Bekijk bericht
    Uiteraard is hij beter dan Van Aert, hij is beter dan Alaphilipe die momenteel nog als man van het seizoen geld. Dus waarom je specifiek Van Aert hier nog moet bijsleuren gaat er niet in bij mij.

Alaphilipe mochten ze hier trouwens wel declasseren... doet opzettelijk de deur dicht voor Matthews. vdP had evengoed gewonnen denk ik maar Matthews wordt hier anders wel tweede.
    Het zijn gelijkaardige renners die ongeveer even oud zijn. Beide een gelijk traject hebben doorlopen, en beide mekaar al meermaals bekampt.

Het is toch normaal dat men beide vergelijkt? Het was trouwens zo dat sommige hier van Aert hoger hadden ingeschat dan mathieu, wat nu dus zeer duidelijk niet klopt.

Vergeet ook niet dat mathieu hier voor Corendon rijdt. Van Aert rijdt voor Jumbo. Wat toch ook al een immens verschil is qua omkadering.

Ik zie dus persoonlijk echt geen graten in de vergelijking. Pas op dat doet ook niks af aan van Aert zijn kunnen, hij is toch ook echt een beest op de fiets. Wat ze in de kindermelk van die twee gasten gedraaid hebben is toch opmerkelijk
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Nee, het is echt niet nodig om iedere keer de vergelijking met VA boven te halen.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 - GTX 970 @ 1450/3900 Mhz - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Het is toch normaal dat men beide vergelijkt? Het was trouwens zo dat sommige hier van Aert hoger hadden ingeschat dan mathieu, wat nu dus zeer duidelijk niet klopt.

Vergeet ook niet dat mathieu hier voor Corendon rijdt. Van Aert rijdt voor Jumbo. Wat toch ook al een immens verschil is qua omkadering.
    Ik denk dat zéér weinig mensen Wout hoger inschatten dan Mathieu zelfs voor dit voorjaar... Mathieu is duidelijk gewoon een talent dat misschien één keer om de 25 jaar, misschien wel 50 jaar passeert. Dat Wout en Mathieu in het veld vergeleken worden vind ik normaal, daar is het rechtstreekse concurrentie (hoewel er niet veel concurrentie aan was deze winter). Op de weg heb, zeker dit voorjaar, een hele waaier aan renners van hetzelfde niveau, dat die vergelijking links of rechts eens wordt gemaakt is niet abnormaal maar dat hoeft echt niet na elke koers.

Op het einde van de rekening gaat Mathieu gemiddeld gezien altijd betere resultaten rijden. Zelfs al zou Wout even sterk zijn dan Mathieu, als ze samen naar de meet rijden ligt Wout, ondanks het feit hij zeker niet traag is, er toch altijd op. Then again, we hebben gisteren nog maar eens gezien dat er zeer weinig renners met Mathieu naar de streep mogen rijden.

PS: ik weet niet in hoeverre Jumbo VS Corendon een voordeel is. Als je ziet dat Corendon best sterk voor de dag komt en 100% rond Mathieu gebouwd is en je vergelijkt dat met de armzalige vertoning van Jumbo vorige zondag in Roubaix... Wout mag 23km alleen achtervolgen terwijl er vooraan nog 3 of 4 ploegmaats uit hun neus zitten eten.

En over Mathieu die zogezegd de Tour kan winnen. Fysiek kunnen? 100% zeker. Maar de mentale wilskracht hebben? Ik betwijfel het zeer sterk, misschien over een paar jaar maar eerlijk gezegd denk ik dat hij gewoon ook geen interesse heeft. Als je ziet hoe hij gisteren weeral koerst, als een gek op 50-60km van de meet openen met een peleton van 60-80man nog op hellingkjes die ocharme 1 minuut lang zijn. Ik denk dat hij veel te graag koerst om zich echt concentreren op klassementen. Eneco Tour, Baloise Belgium Tour... dat soort koersen, sowieso, maar echt een rittenkoers van 3 weken waar je vooral wint met defensief rijden is volgens mij niet aan hem besteed.

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lode16 Bekijk bericht
    Matthews kiest ook wel gewoon de verkeerde kant natuurlijk. Alaphilipe pakt gewoon de slipstream van Vanderpoel. Beetje eigen schuld imo.
    Goh, vaak klopt dat wel maar hier vond ik niet dat Matthews een fout maakte.
    VDP had evengoed naar links kunnen uitwijken om zijn sprint te beginnen en dan zat Alaphilippe ingesloten.

Ik volg Reverz dus wel. Dat manoeuvre van Alaphilippe kost Matthews een zekere podiumplek.
    Iets wat hij zeker wel had verdiend na zijn doorzettingsvermogen onderweg (deed inderdaad wat aan de AGR van 2014 denken) en zijn bluf/tactiek op de laatste keer Schavei.
    Xbox Live: MaximeDW92

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben er in elk geval geld door misgelopen (top-3 aan 2,5)
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zit nu naar Turkije te kijken wat een vreemde koers. Zo'n brede rechte wegen. Het ganse peleton rijd in treintjes ploeg per ploeg. Vreemd zicht. Zie je niet vaak zo weinig chaos.

dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mooi Jakobsen duidelijk sneller vandaag dan Bennet. Had zelfs tijd om een vlagje mee te pakken.

Dionysus's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverz Bekijk bericht

WAs het niet Boonen die vorige week zei dat als je ingesloten raakt in een sprint met 4, het je eigen fout is? Daar ga ik wel mee akkoord. Alaphilippe is misschien niet sympathiek met dat manoeuvre maar als Matthews nog genoeg over had dan was hij gewoon gegaan waar er plaats was. Zijn eigen fout met andere woorden.

Pagina 89 van 89 Eerste ... 39798586878889

Regels voor berichten