Pagina 5 van 246 Eerste 1234567891555105 ... Laatste
    dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    RVV eindigt ook niet op de Pater en PR ook niet op Carrefour. Heb je niet nodig om de beste te laten winnen hoor. LBL is lang en lastig genoeg om het verschil te maken. Renners maken de koers. Wie op de Roche niet met de besten mee kan gaat niet winnen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dadash Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    RVV eindigt ook niet op de Pater en PR ook niet op Carrefour. Heb je niet nodig om de beste te laten winnen hoor. LBL is lang en lastig genoeg om het verschil te maken. Renners maken de koers. Wie op de Roche niet met de besten mee kan gaat niet winnen.
    Dat is net mijn punt. Je moet daar niet meegaan met de besten om toch nog te kunnen winnen. Kijk maar naar AGR vorig jaar. Ze hebben daarna nog 15 km voor de boeg, dus de kans dat het vooraan stilvalt omdat ze naar elkaar kijken is aanwezig. RVV en LBL vergelijken is trouwens appels met peren hè. In Vlaanderen heeft ook zeker niet altijd de beste gewonnen, kijk maar naar 2011 waar Nuyens won of zelfs 2012 waar Boonen won omdat hij gewoon de betere sprint had, die editie was het met hangen en wurgen om bij de Italianen te blijven.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gilly Bekijk bericht
    Vorig jaar was Jungels toch echt wel sterk hoor..
    Denk dat het feit dat niet altijd de sterkste wint net de charme is van de koers. Het veldrijden bijvoorbeeld is dit seizoen een ramp qua kijkcijfers, zegt genoeg imo..
    Sterk zeker, maar je zag toch ook hoeveel tijd hij verloor op de Sint-Nicolas? Zijn voorsprong kelderde enorm, maar omdat ze hem lieten gaan en het daarachter stilviel was dat geen probleem. Als ze hem niet lieten rijden, had hij nooit gewonnen in een sprint bergop.

Trouwens, ik geef dit parcours zeker een kans, laat dat duidelijk zijn, want sommige edities van de laatste jaren waren qua amusementswaarde zeker niet bijster hoog, maar ik blijf bij mijn mening dat ik in zo'n klassieker (en monument!) toch liever de sterkste zie winnen.

gilly's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Dat is net mijn punt. Je moet daar niet meegaan met de besten om toch nog te kunnen winnen. Kijk maar naar AGR vorig jaar. Ze hebben daarna nog 15 km voor de boeg, dus de kans dat het vooraan stilvalt omdat ze naar elkaar kijken is aanwezig. RVV en LBL vergelijken is trouwens appels met peren hè. In Vlaanderen heeft ook zeker niet altijd de beste gewonnen, kijk maar naar 2011 waar Nuyens won of zelfs 2012 waar Boonen won omdat hij gewoon de betere sprint had, die editie was het met hangen en wurgen om bij de Italianen te blijven.

Sterk zeker, maar je zag toch ook hoeveel tijd hij verloor op de Sint-Nicolas? Zijn voorsprong kelderde enorm, maar omdat ze hem lieten gaan en het daarachter stilviel was dat geen probleem. Als ze hem niet lieten rijden, had hij nooit gewonnen in een sprint bergop.

Trouwens, ik geef dit parcours zeker een kans, laat dat duidelijk zijn, want sommige edities van de laatste jaren waren qua amusementswaarde zeker niet bijster hoog, maar ik blijf bij mijn mening dat ik in zo'n klassieker (en monument!) toch liever de sterkste zie winnen.

Tuurlijk had hij nooit gewonnen in sprint bergop. Dus moet hij het doen met zijn kwaliteit en dat was eugenlijk een ferme tijdrit met 1 lange inspanning.
    Heb eigenlijk dat liever dan wachten en dan sprintje bergop.

Terpstra won vorig jaar ook omdat ze hem 45sec kado geven. Anders gaat die ook nooit winnen in een sprint.

dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tuurlijk verloor hij tijd op de Saint-Nicolas hij was al al 15km alleen aan het rijden. Je zag toch boven toen het man tegen man werd dat hij gewoon weer wegreed. Jungels was echt wel sterk vorig jaar. Er zijn er heel veel die klassiekers wonnen door een betere sprint te hebben hoor, wat is daar mis mee.

En als je op de Roche niet mee kan met de besten hoeveel keer zie je in een klassieker dat ze nog terugkomen? Met de Waalse Pijl hebben we al een wedstrijd die aankomt op een helling. Laat LBL maar deze weg op gaan gaat veel leuker zijn om naar te kijken.

ShadesOfJae's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Content dat de Stockeu er terug bij is!

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik vind het toch wat spijtig dat de Saint-Nicolas eruit valt. Was toch een typerende klim en moment in LBL in de laatste decennia. Terwijl je die nog zou kunnen meepikken richting centrum Luik en een lusje eraan kan breien van 10km om het niet als echte 'slotklim' te doen fungeren.

Nu wel opwaardering van La Redoute. Kan ook terug interessant worden.

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gilly Bekijk bericht
    Terpstra won vorig jaar ook omdat ze hem 45sec kado geven. Anders gaat die ook nooit winnen in een sprint.
    How... Terpstra won vorig jaar omdat hij gewoon de sterkste man in het sterkste blok was en laat ons eerlijk zijn, ik zeg het niet graag maar ook gewoon de sterkste man van het Vlaamse voorjaar.

Grappig trouwens dat je net editie 2018 aan haalt want als er nu één editie is van de laatste jaren waar het niet de sterkste man was die won dan was het wel die van 2017.

Even afwachten wat het nieuwe parcours zegt, kan leuk zijn. Slechter dan het idee om daar plots dat stuk kasseien in te leggen 2 jaar geleden kan alvast niet dus we'll see.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverz Bekijk bericht
    How... Terpstra won vorig jaar omdat hij gewoon de sterkste man in het sterkste blok was en laat ons eerlijk zijn, ik zeg het niet graag maar ook gewoon de sterkste man van het Vlaamse voorjaar.
    Dat vind ik nu toch ook wel, en ik heb het echt niet zo op Terpstra.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Spijtig van de Saint-Nicolas. Wat een iconische helling ..
    Nu gaat iedereen gewoon wachten tot de Roche, daar zal wel een groepje van 3-4 man kunnen wegrijden ofzo. Op de 15 laatste km wss een groepje van 20-30 man die achtervolgt, maar uiteindelijk toch het groepje die het zal halen en Valverde die wint. Tja, het zal een andere koers zijn, maar zoveel spannender? I dunno

Obi Wan Kenobi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hoe overhyped kan iemand zijn door de media
    Evenepoel kan er niet veel zelf aan doen maar als ze sporza dat iedere wedstrijd en dag gaat doen
    Dat hij zijn werk heeft gedaan en dan ernaast nog eens een artikel met wie hij in de rit een babbeltje heeft geslaan
    Anakin, how many times have I told you to stay away from the power couplings.

Airjinx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    En dan zo'n instagram-post er bij van 1 of ander café, sportjournalistiek op zijn best. Laten we hopen dat na deze rittenkoers het nieuwe er af is en hij gewoon zijn ding kan doen.
    Dat hij vrijdag al maar is zijn kunnen toont

langun's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Airjinx Bekijk bericht
    En dan zo'n instagram-post er bij van 1 of ander café, sportjournalistiek op zijn best. Laten we hopen dat na deze rittenkoers het nieuwe er af is en hij gewoon zijn ding kan doen.
    Dat hij vrijdag al maar is zijn kunnen toont
    Of voor de druk net niet, indien hij daar echt goed zou zijn is het hek helemaal van de dam.

Romelus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langun Bekijk bericht
    Of voor de druk net niet, indien hij daar echt goed zou zijn is het hek helemaal van de dam.
    Aankomst vandaag.
    If you never take risks, you never Zlatan. Dare to Zlatan.

RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat is er vrijdag te doen dan?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Maja jongens, Renaat zit daar elk jaar in Argentinië. Ik denk dat het vorig jaar over Sagan zijn ongeschoren benen ging.
    Die heeft daar niets beters te doen

Vrijdag is er een aankomst bergop in San Juan denk ik.

Pagina 5 van 246 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

Regels voor berichten