Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    143 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het verhaal erachter dat vorig jaar de ronde deed is anders ook vrij hallucinant. Als daar iets van waarheid in zit kan ik de dwingende reden voor verbreken best wel begrijpen.
    Ja akkoord. Heb het niet volledig gevolgd. Maar kan een schadevergoeding begrijpen.

Maar zal niet gebeuren t’is Walter, komt er zonder schade uit
    PSN: Jonas89
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxioso Bekijk bericht
    Ik kan uw uitleg wel volgen, maar dit meen je toch niet mag ik hopen?
    Zonder zelfs maar in detail te treden kan je een eendagskoers toch helemaal niet vergelijken met een rollercoaster van 3 weken...
    Ik vergelijk toch helemaal geen eendagskoers met een grote ronde? Integendeel zelfs. Een grote ronde wordt toch zowat altijd gewonnen door een van de topfavorieten, terwijl er zeker in de monumenten toch vaak outsiders winnen. Bettiol, Gilbert én Mollema dit jaar. Carapaz in de Giro was nu ook wel een outsider, maar voor de rest moeten we toch al even terug voor we nog een outsider vinden die een grote ronde heeft gewonnen.

Ik begrijp je reactie ook niet echt. Je kan m'n uitleg volgen, maar wat kan ik niet precies menen? Ja, akkoord, in een grote ronde kan er veel gebeuren, maar zonder pech of weet ik veel wat komen toch altijd de besten (en dus favorieten) boven draven. Terwijl een klassieker toch veel onvoorspelbaarder is. Wie verwachtte Nibali en Jungels als winnaar van MSR en LBL vorig jaar? Bijna niemand gok ik.

Soit, zo kunnen we blijven discussiëren natuurlijk.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV
    no votes  

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Het verhaal erachter dat vorig jaar de ronde deed is anders ook vrij hallucinant. Als daar iets van waarheid in zit kan ik de dwingende reden voor verbreken best wel begrijpen.
    Dat gaat het ding zijn nu he. Had Van Aert een dringende reden zoals hij zegt. Of zocht hij een dringende reden om geen vergoeding te moeten betalen voor verbreking contract, zoals Nuyens zegt.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).
    no votes  

Obi Wan Kenobi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Ik vergelijk toch helemaal geen eendagskoers met een grote ronde? Integendeel zelfs. Een grote ronde wordt toch zowat altijd gewonnen door een van de topfavorieten, terwijl er zeker in de monumenten toch vaak outsiders winnen. Bettiol, Gilbert én Mollema dit jaar. Carapaz in de Giro was nu ook wel een outsider, maar voor de rest moeten we toch al even terug voor we nog een outsider vinden die een grote ronde heeft gewonnen.

Ik begrijp je reactie ook niet echt. Je kan m'n uitleg volgen, maar wat kan ik niet precies menen? Ja, akkoord, in een grote ronde kan er veel gebeuren, maar zonder pech of weet ik veel wat komen toch altijd de besten (en dus favorieten) boven draven. Terwijl een klassieker toch veel onvoorspelbaarder is. Wie verwachtte Nibali en Jungels als winnaar van MSR en LBL vorig jaar? Bijna niemand gok ik.

Je kan je redenering dan ook anders zien:

Dus voor een grote ronde moet je wel degelijk fysiek de beste zijn (Carapaz was niet de topfavoriet maar nu ook geen outsider)
    Met eendagsraces kan je winnen met wat meer geluk (GVA op de OS , topfavorieten met pech of elkaar het wit uit de ogen kijken ) en ploegtacktiek (talloze DQS overwinningen) , dus moet je fysiek minder goed zijn
    Anakin, how many times have I told you to stay away from the power couplings.
    no votes  

iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Toch straf dat Sean De Bie nog altijd geen contract heeft. Lijkt me toch iemand die nuttig kan zijn voor vele ploegen.
    Die gaat toch ook geen absurde looneisen hebben volgens mij...
    PSN: Shaddix-be
    no votes  

Airjinx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Wat dan gezegd van Jan-Willem Van Schip. En dan geven ze bij Lotto Hansen nog een extra jaar contract...

Voor komend jaar zijn er al behoorlijk wat gasten van het jaar 99 en 00 die een profcontract gekregen hebben. Het Bernal, Pogacar, Evenepoel effect zeker. Iemand van 30 zal niet veel beter meer worden maar mss kan je wel een 20 jarig goudhaantje binnenhalen die al snel presteert. Vroeger moest zo'n 20 jarige nog 5 jaar rijpen.
    no votes  

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht

Met uw uitleg bedoel ik de hele uiteenzetting over Roglic, Bernal en Alaphilippe
    Maar dit gedeelte blijf ik vreemd vinden want als je gaat zeggen dat het makkerlijker monumenten winnen is dan grote rondes (als topfavoriet) dan noem ik dat wel een onrechtstreekse vergelijking ja. Eentje die imo dus niet klopt, onder meer door wat Obi zegt.

@Shaddix: Ik denk dat De Bie los van de looneisen eerst zal moeten bewijzen om weer helemaal koersfit te zijn na al die zware valpartijen en revalidaties.
    Mocht dat lukken dan heeft hij zeker nog zijn plaats in het profpeloton. Ook al heeft hij nooit de grote beloftes kunnen inlossen.
    @Airjinx: https://www.wielerflits.nl/nieuws/ja...dse-interesse/
    Laatst gewijzigd door Maxioso; 23 oktober 2019 om 22:48
    Xbox Live: MaximeDW92
    no votes  

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zal ook wel combinatie willen zijn van niet zuiver willen knechten en willen blijven pisterijden bij Jan Schip?
    no votes  

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Sowieso is Van Schip wel een 'wildcard' voor eender welke ploeg.
    Niet echt in een keurslijf te stoppen (zelfs niet qua materiaal) en de helft van de tijd met zijn hoofd bij het baanwielrennen, met Tokio op kop.
    Begrijpelijk dat niet veel (WT) ploegen daarop zitten te wachten, hoewel het een steengoed renner is.
    Xbox Live: MaximeDW92
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Zal ook wel combinatie willen zijn van niet zuiver willen knechten en willen blijven pisterijden bij Jan Schip?
    LOl net een binnenpretje: Men hersenen vulden uw zin automatisch aan door het woord zuiver

"Zal ook wel combinatie zijn van niet zuiver willen RIJDEN en ... "
    no votes  

dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die Giro is er ook weer los over. Starten in Hongarije dan naar Sicilie zonder een rustdag en dan nog eens van Silicie naar Italie ook zonder een rustdat en dat in de eerste 6 dagen. Pffft. Veel sterkte aan de renners. (en de rest van de karavaan die mee die reizen moet maken)
    no votes  

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tussen Sicilië en het Italiaanse vasteland rijdt ge ocharme 100 km
    Dat zal't niet maken hoor.
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht
    Tussen Sicilië en het Italiaanse vasteland rijdt ge ocharme 100 km
    Dat zal't niet maken hoor.
    Maar hoe geraken de bussen, materiaal, wagens,... van Hongarije naar Sicilië zonder rustdag? Of is dat dan zonder bussen in Hongarije?

Twee monsterlijke ritten in de laatste week seg, hallow!
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat zal zonder bussen zijn en waarschijnlijk reservewagens van ploegen die niet meegaan naar sicilië , maar terug naar België en Frankrijk etc. gaan (vermoed ik)
    De verplaatsing tussen rit 2&3 is 80 km , dat valt nog mee om enkele auto's te regelen.
    no votes  

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    https://sporza.be/nl/2019/10/25/vane...-lotto-soudal/

Tja, wat verwacht je, dat ze je tot je 40e gaan blijven houden uit liefdadigheid. Hij mag blij zijn dat hij nog zo lang voor een pro tour heeft mogen rijden.
    no votes  

Pagina 242 van 250 Eerste ... 142192232238239240241242243244245246 ... Laatste

Regels voor berichten