Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Heeft wel nog een contract voor volgend seizoen bij Ineos.
    Op zich zou hij daar ook niet weg moeten, op voorwaarde dat zijn rol anders wordt ingevuld. En hijzelf de knop omdraait om echt weer vol te mikken op eendagskoersen en kortere rondekes.
    Xbox Live: MaximeDW92

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archaos Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nederland kan toch ook niet zomaar rekenen op een sprint. De laatste 500m zijn toch vrij vlak, niet?

Als VdP nog moet afrekenen met Sagan, Bennett, Kristoff, ... Is hij toch nog niet thuis hoor.

'kleinere' landen als Denemarken, Ierland, ... Hebben best wel een leuke ploeg trouwens
    Ik denk dan ook niet dat ze gokken op een sprint.
    Daarbij denk ik ook dat ze niet in hun hoofd zitten met winst. Ik kan geen enkel realistisch scenario indenken waar vdp zou winnen. Of hij zou natuurlijk wat geluk moeten hebben. Maar winnen in de sprint zie ik hem niet doen.

Wat trouwens geen schande is.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ik vind het ook wel een optimistische voorspelling dat VDP 6+ uur in de wielen gaat hangen zonder met zijn krachten te woekeren om dan enkel op het einde zijn sprintje te doen.
    Xbox Live: MaximeDW92

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dadash Bekijk bericht
    In de Vuelta was die toch echt goed hoor. Die rit die Cavanga won hield hij toch maar mooi en vlot Stybar en Gilbert af en dat was echt een lastige aankomst. Voor de Vuelta zou ik je gelijk hebben gegeven maar nu hij kan echt wel wat hebben.
    Na een rit van 165km met wat? pakweg 1000HM? Ok, die laatste kilometer liep stevig bergop en gemiddeld gezien was dat ook 4% maar als ik naar dat profiel kijk is dat ook gewoon gelijkmatig en toch nog anders dan in Harrogate.

Ik geloof trouwens nooit dat Bennett in een peloton van dit niveau 285km met 4000HM overleeft. Hij mag mij altijd verrassen natuurlijk maar zelfs als hij daar geraakt is er een grote kans dat de punch volledig weg is. Als het dan toch op een sprint moet aankomen heb ik meer vertrouwen in Alexander Kristof of eigenlijk Michael Matthews maar die was er in Montreal niet meer bij dus dat is toch een beetje een teken aan de wand.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Ik kan geen enkel realistisch scenario indenken waar vdp zou winnen.
    Wat?
    Wie is voor jou dan wel de grote topfavoriet? Jij verwacht dus dat er 1 of meerdere renners wegrijden en dat vdP daar niet bij is? Anders zijn er een pak scenario's waar vdP niet alleen wint maar gewoon carrément de vloer veegt met de concurrentie. Ok, het was máár Trentin in de UK maar toch... diezelfde Trentin naam vorig jaar in Dublin nog vlotjes de maat van vdP. Dat was een vlakke aankomst maar dat was de 8ste rit in de UK ook en Mathieu was toch bepaald indrukwekkend aan het einde van die 4de rit.

Dat Mathieu al wereldkampioen is ga ik niet gezegd hebben, het afmaken als favoriet is niet altijd gemakkelijk maar zeggen dat er weinig of zelfs geen enkel scanario is waar hij wint is de waarheid toch wel geweld aan doen.

dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Die aankomst in Toledo was ferm omhoog hoor. Was geen muur maar was ook geen vals plat. Ik twijfel of ze in Yorkshire zo'n steiltegraad gaan tegenkomen. Bennet is geen topfavoriet natuurlijk maar ze gaan toch niet met een peloton naar de finish moeten komen.

Benieuwd of Kristof nog eens kan uithalen. 2e jaar terug ook 2e en dit jaar toch GW gewonnen dus een lastige koers kan hij zeker aan.

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Voor een sprint geloof ik vooral in Matthews. Benett zou ik ook wel niet durven afschrijven.
    PSN: Shaddix-be

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dadash Bekijk bericht
    Die aankomst in Toledo was ferm omhoog hoor. Was geen muur maar was ook geen vals plat. Ik twijfel of ze in Yorkshire zo'n steiltegraad gaan tegenkomen. Bennet is geen topfavoriet natuurlijk maar ze gaan toch niet met een peloton naar de finish moeten komen.

Benieuwd of Kristof nog eens kan uithalen. 2e jaar terug ook 2e en dit jaar toch GW gewonnen dus een lastige koers kan hij zeker aan.
    Dat vind ik persoonlijk één van de pijnlijkste beelden uit het wielrennen van de voorbije jaren... Kristof die eigenlijk op banddikte van Sagan en die wereldtitel in eigen land strand. Ik denk dat hij daar toch een paar dagen niet goed van geslapen heeft...

Ik heb de beelden deze week nog eens bekeken en Sagan remonteert Kristof al bij al vrij vlot tot hij er net voorbij is maar Kristof biedt dan ferm weerstand en kom zelfs tot op de streep nog terug wat dichter. Als de streep daar 20 meter verder ligt weet ik het nog niet. Maarja, als mijn tante kloten had...

iTrader
    0
    Waarom zijn we hier zelfs over een sprint bezig?
    Als het al een sprint ga worden zal dat niet met een grote groep zijn en al zeker niet met Bennet.
    Ik twijfel zelfs of Matthews dit gaat aankunnen.

dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rollon Bekijk bericht
    Waarom zijn we hier zelfs over een sprint bezig?
    Als het al een sprint ga worden zal dat niet met een grote groep zijn en al zeker niet met Bennet.
    Ik twijfel zelfs of Matthews dit gaat aankunnen.
    Dat is de vraag natuurlijk. Hoe lastig is het. WKs zijn meestal minder lastig dan vooraf gedacht en dit wordt toch als niet uiterst zwaar beschouwd dus...

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vdp en Evenepoel in een spurt met twee na een ontsnapping waar ze beetje bij beetje de andere eraf rijden.

Zou mijn ideale scenario zijn

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het kan alle kanten op. Maar een sprint met een grote groep (geen massasprint uiteraard), valt zeker niet uit te sluiten.

Wat ook eigen is aan het WK is dat het parcours ook vaak 'overschat' wordt. Kijk naar Oslo een paar jaar geleden. De meesten dachten ook dat het daar geen sprint ging worden (afgaande op de wedstrijden van de jongeren en de vrouwen), maar uiteindelijk werd het een sprint met een man of 30.

Niet alleen de hoogtemeters zijn van belang. Het weer kan een grote rol spelen. Misschien zijn er ook veel smalle passages of veel draaien en keren (daarvoor ken ik het parcours niet goed genoeg).

ShadesOfJae's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Vdp en Evenepoel in een spurt met twee na een ontsnapping waar ze beetje bij beetje de andere eraf rijden.

Zou mijn ideale scenario zijn
    Als die twee tegen mekaar moeten spurten, heeft VDP vijf seconden voorsprong aan de meet.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShadesOfJae Bekijk bericht
    Als die twee tegen mekaar moeten spurten, heeft VDP vijf seconden voorsprong aan de meet.
    Dat zal ik niet bestrijden . T zijn gewoon zowat men twee favoriete coureurs van vandaag den dag en als het allemaal op hun plek komt zie ik die echt nog wel iets proberen van ver(der).
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archaos Bekijk bericht
    Het kan alle kanten op. Maar een sprint met een grote groep (geen massasprint uiteraard), valt zeker niet uit te sluiten.

Wat ook eigen is aan het WK is dat het parcours ook vaak 'overschat' wordt. Kijk naar Oslo een paar jaar geleden. De meesten dachten ook dat het daar geen sprint ging worden (afgaande op de wedstrijden van de jongeren en de vrouwen), maar uiteindelijk werd het een sprint met een man of 30.

Niet alleen de hoogtemeters zijn van belang. Het weer kan een grote rol spelen. Misschien zijn er ook veel smalle passages of veel draaien en keren (daarvoor ken ik het parcours niet goed genoeg).
    Oslo?
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

gilly's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht
    Oslo?
    Oslo nooit te vergeten, de ontluiking van Lance Armstrong!

Pagina 209 van 241 Eerste ... 109159199205206207208209210211212213219 ... Laatste

Regels voor berichten