SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Valverde ook gevallen net voor de finish (samen met vele anderen). Tijdverlies loopt hij niet op, omdat de val gebeurde in de laatste kilometer.
    Maar hopelijk heeft hij geen fysieke schade opgelopen.
    Stond al quasi stil dus lijkt me van niet

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Stond al quasi stil dus lijkt me van niet
    Alejandro Valverde: “I was almost still as I crashed. I don’t think it’s going to affect me; the wrist hurts just a little bit, I don’t think it’s too serious, just the blow.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    https://sporza.be/nl/2019/09/06/frei...-wk-en-belgen/

Ziedet wel den Oscar zegt het ook .
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

lammeken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    6 op een rij :o
    mooie finishfoto wel

Gang is alles,remmen is angst

PSN: yellow-intruder

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Veel te veel koers pffffff

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ja amai, dernet om 18u radionieuws. Ik was ni op de hoogte van de Vuelta, dus dacht een update te krijgen.
    Eerste ToB, dan Antwerp Port Epic, en dan ineens veldrijden... En dan waren ze Fourmies nog vergeten precies...
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    https://sporza.be/nl/2019/09/06/frei...-wk-en-belgen/

Ziedet wel den Oscar zegt het ook .
    Ik heb de lijst met kandidaten eens bekeken vorige week en het is echt gruwelijk moeilijk om een ploeg samen te stellen voor Yorkshire. Ik denk niet dat iemand zomaar kan zeggen die 8 moeten mee, er zijn wel 10 of 11 goeie kandidaten. Er zijn een aantal certitudes uiteraard die alleen al door hun staat van dienst meegaan (Greg & Phil onder andere) maar er zijn er pak mannen waar het écht wel close is. Ze mogen nog content zijn dat Van Aert geen intresse had dit jaar (en sowieso niet kan ook)...

Puur op gevoel zou ik bv al Tiesj slachtofferen omdat je met het Belgisch team niet over een échte favoriet beschikt en je er dus gewoon voor moet zorgen dat je elke keer er een groep wegrijdt in de finale, met 1 of 2 mannetjes moet kunnen afwerken en laat dat nu net de zwakte van Tiesj zijn... hij moet alleen aankomen en dat wordt sowieso moeilijk als je naam niet Mathieu of Julian is. Als dat geen factor is neem ik Tiesj namelijk altijd mee omdat hij zeker tot de sterkste 5 Belgische renners behoort momenteel.
    Imo pak je best zoveel mogelijk sterke mannen mee die ook (betrekkelijk) snel zijn aan de meet. Dan kom je automatisch uit bij Greg, Oliver, Stuyven, Sep... Vanmarcke is dan weer wel een dubbeltje op zijn kant want: wel snel maar te weinig killer naar mijn gevoel, maar hij was in Plouay wel goed. Lampaert is naar mijn gevoel een beetje hetzelfde geval, ook betrekkelijk snel aan de meet maar mist toch nog een stapje of 2 tot de echte wereldtop.

Ik heb wel vooral het gevoel dat men de Belgische selectie enorm aan het overwaarderen is momenteel. Men doet nu precies of we kunnen met 10 renners het WK winnen terwijl we realiteit zeer tevreden moeten zijn als er iemand mee op het podium kan. Pas op, zo'n WK kan altijd raar verlopen als er vroeg in de koers de juiste groep weg rijdt (zie Varese 2008, waar het peleton halfweg koers al uitgeteld was) en dat is een scenario waar wij als Belgen op moeten hopen. In alle andere scenario's dicht ik ons weinig kansen toen... kwaliteit in de diepte > kwaliteit in de breedte by far.

Ik zou Remco trouwens wel meepakken denk ik... net voor de reden die Renaat Schotte geeft: laat de rest maar panikeren als hij aan zet. Remco heeft het voordeel dat hij, zelfs na San Sebastian, onberekenbaar is... niemand weet momenteel écht waartoe hij in staat is.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Ik zou Remco echt nog niet in de selectie steken voor de wegrit. Veel te vroeg, laat die hoogstens de tijdrit doen.

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Ik zou Remco wel durven meenemen. Al is het maar om te zorgen dat de rest even in hun broek doet als hij weer in een zotte aanval gaat.
    Met 1 koers van 285k ga je hem echt niet verbranden zolang het samen met DQS in een verstandig programma kan opgenomen worden.
    PSN: Shaddix-be

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Dat de Belgen maar zien dat ze genoeg werkers meenemen, of er zal anders niet veel van in huis komen..
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

Obi Wan Kenobi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als je in san sebastian de tegenstand op een hoopje rijdt (wat dat was toch zeker geen cadeau)
    zou je toch altijd mee mogen als hij dat zelf en zijn trainers ziet zitten
    Anakin, how many times have I told you to stay away from the power couplings.

Airjinx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Waarom veel helpers meenemen? Laat mannen als Naesen of Stuyven meeschuiven in een vlucht. Geen hopeloze vlucht met een Oezbeek en Iraniër maar een meer omvangrijke. Ik zie niet in waarom België de koers zou moeten dragen, in de breedte hebben we een sterk team maar een echte afwerker zit er toch niet bij tegen een Sagan of Alaphilippe. Een gesloten koers met een battle tussen de besten in de laatste 10km, daar gaan we zelden als winnaar uit komen.

gilly's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Bon net het parcours op zwift gereden, jawadde. Das zelfs al geen vlaas parcours maar eerder ardennne qua hoogtemeters.
    Als verbrugge remco niet meeneemt is het een kieken. Laat lampaert maar thuis imo!

squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gilly Bekijk bericht
    Bon net het parcours op zwift gereden, jawadde. Das zelfs al geen vlaas parcours maar eerder ardennne qua hoogtemeters.
    Als verbrugge remco niet meeneemt is het een kieken. Laat lampaert maar thuis imo!
    Ik ben in januari in die regio gaan mtb'en, onder andere de tweede beklimming van het parcours gedaan en inderdaad, het is lastiger dan het er op papier uitziet. Vandaar dat Benoot IMHO mee moet, het is qua hellingen redelijk vergelijkbaar met de strade bianche. Wellens evenzeer trouwens. Dan vaste waarden Gilbert en Van Avermaet. Stuyven moet IMHO ook altijd mee, en dan zitten we al aan vijf. Vanmarcke lijkt me in goede doen, Evenepoel is een interessante piste voor een gevaarlijke vlucht, Naesen zou ook moeten wat waar zijn op zo'n parcours, en er zijn goede redenen om ook een Devenyns, Devreese of Declercq mee te nemen. En Lampaert thuislaten ligt ook moeilijk, die is in de strade bianche ook altijd op appel, en dat gaat hier niet anders zijn.

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Lampaert zou ik net zeker meenemen...
    Een renner die je kan opofferen als knecht maar tegelijkertijd ook kan meesturen in een vlucht om wat onrust te veroorzaken met zijn rappe benen.
    Xbox Live: MaximeDW92

Pagina 196 van 239 Eerste ... 96146186192193194195196197198199200206 ... Laatste

Regels voor berichten