Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archaos Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Af en toe moet je gewoon eens een uitspraak doen hé
    Vooral dat zeker?

Je moet opletten met zulke conclussies: kijk naar Andy Schleck in den tijd... werd in de Ronde Van Zwitserland bergop gewoon gelost uit een peleton van 60man waar mannen alle Cancellara nog bij zaten. Maar 5 weken later stond hij in Parijs wel op het podium in Parijs... natuurlijk hadde in diejn tijd wel goei biefstukskes hé

Froome wel topfavoriet voor de Tour terug imo maar Thomas gaat in orde zijn hoor.

Ik heb eigenlijk momenteel maar 1 grote hoop voor de Tour, en het is een beetje smerig, maar je kan als Belg alleen maar hopen dat Steven Kruijswijk in de eerste week al uit de Tour verdwijnt. Dan komt Van Aert in de overgangsritten in een vrije rol terecht. Als je zien wat hij doet in de Dauphiné en hij kan in zo'n tussenrit in de Tour met een klein groepje naar de meet is hij niet kansloos voor ritwinst.

squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverz Bekijk bericht
    Ik heb eigenlijk momenteel maar 1 grote hoop voor de Tour, en het is een beetje smerig, maar je kan als Belg alleen maar hopen dat Steven Kruijswijk in de eerste week al uit de Tour verdwijnt. Dan komt Van Aert in de overgangsritten in een vrije rol terecht. Als je zien wat hij doet in de Dauphiné en hij kan in zo'n tussenrit in de Tour met een klein groepje naar de meet is hij niet kansloos voor ritwinst.
    Ik zou eerder hopen dat Groenewegen uitvalt. Van Aert heeft de capaciteiten om de groene trui te pakken IMHO. Niet traag in de sprint, dus hij kan in vlakke etappes punten sprokkelen, maar hij geraakt vooral ook een berg over en kan punten pakken in tussenetappes waar de echte sprinters dat niet kunnen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Obi Wan Kenobi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door squalleke123 Bekijk bericht
    Ik zou eerder hopen dat Groenewegen uitvalt. Van Aert heeft de capaciteiten om de groene trui te pakken IMHO. Niet traag in de sprint, dus hij kan in vlakke etappes punten sprokkelen, maar hij geraakt vooral ook een berg over en kan punten pakken in tussenetappes waar de echte sprinters dat niet kunnen.
    Zou hij niet iets te weinig punten nemen in de echt vlakke ritten vs. a sprinters ?
    nu komt hij eigenlijk enkel bennett tegen als a sprinter) (daar zijn er het een pak meer viviani , gaviria , matthews ,ewan )
    Anakin, how many times have I told you to stay away from the power couplings.

gilly's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Vooral dat zeker?

Je moet opletten met zulke conclussies: kijk naar Andy Schleck in den tijd... werd in de Ronde Van Zwitserland bergop gewoon gelost uit een peleton van 60man waar mannen alle Cancellara nog bij zaten. Maar 5 weken later stond hij in Parijs wel op het podium in Parijs... natuurlijk hadde in diejn tijd wel goei biefstukskes hé

Froome wel topfavoriet voor de Tour terug imo maar Thomas gaat in orde zijn hoor.

George bennett is 2de kopman

gilly's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    En froome uit voor de tour

dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat is jammer. Altijd leuker als alle favorieten aan de start kunnen komen en het op sportieve zaak kunnen uitvechten zonder pech.

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gilly Bekijk bericht
    George Bennett is 2de kopman
    Ja maar voor Kruijswijk gaat Van Aert altijd moeten werken. Ik kan mij niet voorstellen dat ze bij Jumbo, Van Aert in elke etappe gaan verplichten van bij Bennet te blijven... maar goed, onze Noordenburen hebben in het verleden nog rare dingen uitgestoken met Belgische 'onderdanen', ik herinner me vaag een Tourrit waar Van Petegem (toen bij TVM) niet mocht meerijden in de kopgroep omdat Jeroen Blijlevens, niet eens bekan de snelste sprinter van het pak toen, in het peleton daarachter zit...

Om nog maar te zwijgen over wat Van Poppel bij Cervélo uitstak in de Giro van 2009 met Serge Pauwels...

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gilly Bekijk bericht
    En froome uit voor de tour
    Toch nog nergens officieel bevestigd?

gilly's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Toch nog nergens officieel bevestigd?
    Zou om een beenbreuk gaan.

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door squalleke123 Bekijk bericht
    Van Aert heeft de capaciteiten om de groene trui te pakken IMHO. Niet traag in de sprint, dus hij kan in vlakke etappes punten sprokkelen, maar hij geraakt vooral ook een berg over en kan punten pakken in tussenetappes waar de echte sprinters dat niet kunnen.
    Zou toch geweldig zijn moest hem dat lukken

gilly's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Ja maar voor Kruijswijk gaat Van Aert altijd moeten werken. Ik kan mij niet voorstellen dat ze bij Jumbo, Van Aert in elke etappe gaan verplichten van bij Bennet te blijven... maar goed, onze Noordenburen hebben in het verleden nog rare dingen uitgestoken met Belgische 'onderdanen', ik herinner me vaag een Tourrit waar Van Petegem (toen bij TVM) niet mocht meerijden in de kopgroep omdat Jeroen Blijlevens, niet eens bekan de snelste sprinter van het pak toen, in het peleton daarachter zit...

Om nog maar te zwijgen over wat Van Poppel bij Cervélo uitstak in de Giro van 2009 met Serge Pauwels...
    Ja pas op ik hoop ook dat ze vrijheid krijgen want de + gaat ook mee maar denk voorvalaert in overhangsetapps geen probleem. In sprintetappas zal het voor groenewegen zijn.
    De+ blijkaar vol in dienst voorde 2 idbergen

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    No Froomey
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bekkenbreuk door windhoos na neuspeuteren.
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Obi Wan Kenobi Bekijk bericht
    Zou hij niet iets te weinig punten nemen in de echt vlakke ritten vs. a sprinters ?
    nu komt hij eigenlijk enkel bennett tegen als a sprinter) (daar zijn er het een pak meer viviani , gaviria , matthews ,ewan )
    De extra concurrentie klopt inderdaad. Maar er vallen anderszijds ook altijd sprinters door de mand, en als die sterke mannen de ritwinsten ietwat verdelen kan er door gewoon regelmaat te vertonen en te scoren in de zwaardere etappes toch ook een zaak gedaan worden.

iTrader
    0
    Amai, sterke tussentijd Van Aert. Benieuwd waar hij uitkomt vandaag!

Pagina 122 van 151 Eerste ... 2272112118119120121122123124125126132 ... Laatste

Regels voor berichten