Bekijk resultaten enquête: Wie wint de Vuelta?

Aantal stemmers
27. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Porte

5 18,52%
  • Quintana

3 11,11%
  • Valverde

1 3,70%
  • Lopez

5 18,52%
  • Nibali

1 3,70%
  • S. Yates

10 37,04%
  • Zakarin

0 0%
  • Aru

1 3,70%
  • Pinot

0 0%
  • Iemand anders

1 3,70%
Pagina 10 van 10 Eerste ... 678910

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShadesOfJae Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    't Is nu ook niet dat De Gendt de beste klimmer in de Vuelta is eh, ik kan er zo 20 opnoemen die beter bergop rijden.
    Het bergklassement is dan ook een veredelde prijs voor de strijdlust

Voor de rest, toffe Vuelta eigenlijk. Yates verdient de eindoverwinning wel al denk ik wel dat de Vuelta net op tijd stopt voor hem.
    Hij was in de Giro Dumoulin en Froome al wel kletsen aan het geven maar ik zie hem dat om de een of andere reden niet in de Tour doen.

Quintana gaat moeten herbronnen. Mas is cool maar misschien dat hij een andere ploeg gaat moeten zoeken om echt te kunnen schitteren.
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverz Bekijk bericht
    Toch wel hé... de Gendt sprong weg en ze lachte diejn eigenlijk vierkant uit: "doe maar, we pakken u straks wel terug". Maar plots reed De Gendt wel heel ver weg en viel hij niet stil... dat podium van De Gendt was toen gewoon een heel lelijke misrekening EN in een jaar dat de concurrentie gewoon zwak was. Hesje(R)dal... enough said.
    Dat dachten er waarschijnlijk ook velen toen met Andy Schleck. Die dachten ook dat ze hem gingen terugpakken toen die op 60 km aanviel. Daarom dat ik er niet mee akkoord ga dat De Gendt dat cadeau heeft gekregen. Hij heeft gewoon alles of niets gespeeld en het is positief uitgedraaid. Als we zo'n dingen al cadeautjes gaan noemen dan kunnen we dat over veel dingen zeggen hè.

Recent nog met Froome op de Finestre, de achtervolgers zullen ook gedacht hebben dat ze dat nog zouden dichtrijden, maar tevergeefs. Hoe vaak zie je wel niet dat er iemand aanvalt en het daarachter stil valt omdat niemand zich wil opofferen voor te rijden? Vaak. De Gendt heeft daar gewoon gegokt en gewonnen. Net zoals Schleck en Froome.
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    De Gendt heeft dat toch helemaal niet cadeau gekregen? Hij heeft dat juist helemaal zelf verdiend. Aangevallen op de voorlaatste col, goed rondgedraaid met de uiteindelijke vluchters in de afdaling en dan op de Stelvio iedereen eraf gereden. Hij reed zelfs even virtueel in het roze. Dat de klassementsrenners niet meteen achter De Gendt reden is niet zijn probleem hè. Ik vergelijk die overwinning zelfs met de winst van Andy Schleck op de Galibier. Die heeft toen eigenlijk exact hetzelfde gedaan. Aangevallen op de voorlaatste col, in de afdaling + vallei de vluchters gebruikt en dan op de slotklim iedereen eraf gereden. Daar gaan we toch ook niet van zeggen dat Schleck die overwinning cadeau heeft gekregen?
    De Gendt heeft niet virtueel in het roze gereden... En uiteindelijk stond hij na de rit nog bijna 2,5 minuut achter op de roze trui. Dus nog redelijk veel tijd verloren de laatste kilometers, toen de grote kanonnen eindelijk eens wat versnelden. De derde plaats heeft hij pas achteraf gepakt, in de tijdrit op de voorlaatste of laatste dag.
    no votes  

iTrader
    0
    Ik weet niet precies hoeveel voorsprong De Gendt had, maar hij heeft 100% zeker virtueel (eventjes) in het roze gereden.
    no votes  

hjs666's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Voorvallen met Froome en Schleck kan men niet vergelijken met die rit van De Gendt.
    Schleck en Froome hadden al naam betreft klassementsrijden,De Gendt totaal niet.
    Schleck en Froome zulllen hun voorsprong afgedwongen hebben,De Gendt hebben ze laten rijden.
    no votes  

iTrader
    0
    Wat maakt het uit of ze naam hebben als klassementsrijder of niet?

Trouwens Schleck hebben ze 100% zeker laten wegrijden. Kijk die beelden maar eens terug. 0.0 reactie van de grote mannen. Waarom zou je ook? Op 60km van de finish... Ze hebben zich daarnet zoals bij De Gendt serieus aan mispakt. Bij Froome kan je wellicht nog twijfelen, want je weet niet of Dumoulin mee kon of niet.

Dus ik zie niet in waarom je het niet kan vergelijken. Zeker de aanvallen van Schleck en De Gendt zijn identiek hetzelfde...
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Er is natuurlijk een groot verschil tussen De Gendt die wat speling krijgt in de Giro en Oscar Pereiro Sio die ze in de tour een kwartier weg laten rijden in een vlakke rit. Maar er is ook verschil tussen Froome of Schleck die ze laten rijden omdat het nu eenmaal nog 60 of 80 km ver is, en De Gendt die op dat moment redelijk onbekend was en 8e stond. De Gendt was geen rechtstreeks gevaar voor roze, al hadden ze ook niet verwacht dat die richting podium zou springen. Maar het op het niveau van Schleck zetten, vind ik toch net niet. Maar ok, ieder zijn mening.
    no votes  

iTrader
    0
    Ik heb toch nergens gezegd dat De Gendt van het niveau Schleck is

Maar bon, we laten deze discussie beter ja.
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Ik heb toch nergens gezegd dat De Gendt van het niveau Schleck is

Maar bon, we laten deze discussie beter ja.
    Ik bedoelde "de aanval van schleck". Dat was redelijk onduidelijk van mezelf idd. Maar ok.
    no votes  

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Recent nog met Froome op de Finestre, de achtervolgers zullen ook gedacht hebben dat ze dat nog zouden dichtrijden, maar tevergeefs. Hoe vaak zie je wel niet dat er iemand aanvalt en het daarachter stil valt omdat niemand zich wil opofferen voor te rijden? Vaak. De Gendt heeft daar gewoon gegokt en gewonnen. Net zoals Schleck en Froome.
    ... Dit geloof je nu toch zelf niet? Froome LATEN rijden op de Finestre? Dat had er niks mee te maken, ze konden gewoon niet volgen. Als Dumoulin kon, was hij wel meegeweest daar. Ze zaten allemaal op hun tandvlees door het tempo dat Sky oplegde en Froome kon dan nog versnellen, de rest niet.

Totaal niet te vergelijken met De Gendt die toen van zijn onbekendheid en (op dat moment nog) minder klassement gebruik maakte om weg te rijden en de rest keek naar elkaar. Dat was niet van niet beter kunnen maar gewoon van "tis nog niet nodig".
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

Pagina 10 van 10 Eerste ... 678910

Regels voor berichten