Pagina 5 van 134 Eerste 1234567891555105 ... Laatste
    marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    blijvende voetnoot dat zonder fout van Grosjean in Q1 Bahrein, Vandoorne dààr Alonso verslaan zou hebben in de qualifying. RoGro zijn laatste rondje was snéller dan die van Alonso in P15, maar door die fout is hij er toch niet voorbij geraakt.

maar langs de andere kant geloof ik niet dat ze Vandoorne in die mate saboteren dat hij geen Q2's zou mógen rijden om Alonso te beschermen.
    no votes  

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    140 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door t0tec Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wat een nieuws!

Vandoorne moet wel een sterke tweede seizoens helft rijden om zich te bewijzen dat hij in de F1 kan blijven. Anders is het inderdaad exit Vandoorne.
    Het zal Formula E worden voor Stoffel
    PSN: Jonas89
    no votes  

Tyfius's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    blijvende voetnoot dat zonder fout van Grosjean in Q1 Bahrein, Vandoorne dààr Alonso verslaan zou hebben in de qualifying. RoGro zijn laatste rondje was snéller dan die van Alonso in P15, maar door die fout is hij er toch niet voorbij geraakt.

maar langs de andere kant geloof ik niet dat ze Vandoorne in die mate saboteren dat hij geen Q2's zou mógen rijden om Alonso te beschermen.
    Hij moet welke elke Q towen zodat Alonso door raakt.
    no votes  

[deleted]
    Guest

[deleted]

[deleted]
    no votes  

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Stoffel is zélf verantwoordelijk voor hoe serieus zijn team hem neemt op sportief vlak. Anders ben je toch maar een schoothondje.

En ik kan mij niet inbeelden dat er achter de schermen niet druk onderhandeld wordt met andere middenmoters voor een zitje. Zó dom zal die manager wel niet zijn.
    no votes  

Nesjamag's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik hoop echt zo hard dat McLaren eind dit seizoen geen coureurs heeft.
    Ik hoop dat TR Norris ruilt voor James Key (sowieso te laat voor het 2019 chassis), dat Vandoorne zelf een zitje verkrijgt bij Sauber, Haas of TR, en dat Alonso ook vertrekt.
    Unlimited Potential!
    no votes  

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    En ik kan mij niet inbeelden dat er achter de schermen niet druk onderhandeld wordt met andere middenmoters voor een zitje. Zó dom zal die manager wel niet zijn.
    Mee akkoord. Dat bezoekje van VD aan Sauber waren zeker en vast onderhandelingen voor 2019. VD mag voor de camera misschien Mister Nice Guy zijn. Innerlijk moet hij toch koken van woede, wegens het gebrek aan steun van McLaren. VD is wel Mister Nice Guy, maar hij is zeker gaan praten met andere teams. Hij is zeker niet dom.

Ivm Sainz. Renault heeft dit tenminste persoonlijk aan hem meegedeeld en dit NOOIT voor de media verklaart dat hij weg moest. McLaren ontkent niet eens de geruchten en ik vind dat ze beter de coureur steunen tot het officieel is dat de coureur moet opkrassen. Dat is gewoon interne materie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyfius Bekijk bericht
    Hij moet welke elke Q towen zodat Alonso door raakt.
    Marcel heeft wel gelijk dat VD zeker en vast NIET gesaboteerd wordt om in Q2 te geraken. MAAR, als het enkel lukt door Alonso en/of VD te laten opofferen voor de andere zodat toch minstens 1 van de 2, Q2 haalt, 1x raden wie dat dan zal zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rufusthedog Bekijk bericht
    Nu gaat hij achterblijven met niets.
    Het moet nog wel lukken natuurlijk. Als je gaat praten met bijvoorbeeld 5 teams en je krijgt 5x een droge njet dan .. een goeie sales / manager kan daar veel bij helpen, maar het is nog steeds geen garantie. Prestaties, talent, money money, interesse, een goeie sales om je ergens binnen te loodsen .. het is het totaalplaatje dat telt.
    Laatst gewijzigd door makila; 4 augustus 2018 om 14:34
    no votes  

[deleted]
    Guest

[deleted]

[deleted]
    no votes  

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat ik wel vreemd vind: nu silly season ongeziene hoogtes bereikt, wordt ook overal gespeculeerd over "waar zitten Russell en Norris volgend jaar", meestal in de zin van: bij welk F1 team kunnen ze terecht.
    Is er plotseling echt zo veel haast bij om F2 beloftes asap naar F1 te krijgen? Mij zou het zeer vanzelfsprekend lijken om de nr 2 van dit seizoen, volgend jaar nog een gooi te laten doen naar de titel.

Eens een gokje voor volgend jaar. Het is eerder wat ik hoop, dan wat ik verwacht:
    Ferrari: Vettel - Leclerc
    Mercedes: Hamilton - Bottas
    Red Bull: Verstappen - Alonso (ok, dat is eigenlijk totaal niet realistisch, maar ik zou het wel willen zien, en het zou mij niks verbazen als Alonso zijn management als aasgieren op RB gevlogen zijn gisteren)
    Renault: Ricciardo - Hulkenberg
    McLaren: Norris - Sainz
    Sauber: Ericsson - Giovinazzi
    Toro Rosso: Vandoorne - Gasly (Vandoorne in ruil voor Key)
    Haas: Magnussen - Grosjean
    Williams: Russell - Ocon
    Force India: Stroll - Perez

Ik geloof dat Vandoorne zijn kansen nog niet verkeken zijn, maar zijn toekomst hangt wel aan een zijden draadje. Ik denk dat hij 1 voordeel heeft: McLaren wil Key, STR wil iets in de plaats, terwijl ze zelf geen juniors hebben, en Hartley wordt te licht bevonden. McLaren zal Norris niet willen wegdoen (en als ik mij goed herinner staat Norris op vrije voeten als McLaren hem tegen 30 september geen contract geeft), Vandoorne waarschijnlijk wel. Dan is het maar de vraag of STR Vandoorne wil. Ze hebben in het verleden al interesse getoond.
    Van Alonso verwacht ik dat hij toch naar Indy gaat, waardoor Gasly bij RB terecht zal komen, en dan krijgt Hartley misschien toch nog een jaar in F1, bij gebrek aan ander/beter. Bij Williams ga ik uit van Mercedes steun, maar die line-up gaat niet veel geld meebrengen. Sirotkin blijft dus waarschijnlijk wel. In dat geval zie ik Ocon nog als kanshebber bij McLaren. Bij Force India ga ik uit van overname van papa Stroll. Kimi zal misschien wel nog een jaartje bij Ferrari blijven, en Leclerc dan Sauber (en dan geen GIO) of Haas (ipv Grosjean).
    IMO is silly season nog nooit zo spannend geweest als nu.

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all
    no votes  

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wooo! Silly Season! Lijstjes!

Meedoen!

Ferrari: Vettel - Raikkonen
    Red Bull: Verstappen - Gasly
    McLaren: Alonso - Sainz
    Sauber: Vandoorne - Ericsson
    Toro Rosso: (kan eigenlijk alle kanten op) Norris, Hartley, Albon (mss vandoorne)
    Haas: Magnussen - Leclerc
    Williams: Russell - Sirotkin
    Force India: Stroll - Perez
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ THINK before you POST ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀
    no votes  

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ferrari: Vettel - Raikkonen (Jammer genoeg, Raikonen mag wel eens op pensioen gaan, maar dat gaat NIET gebeuren)
    Red Bull: Verstappen - Gasly (Het wordt echt NIET Sainz)
    McLaren: Norris - Sainz (Alonso naar Indycar en vermits McLaren geen 2 jonge coureurs wil en Norris staat te drummen moet VD weg!)
    Sauber: Leclerc - Ericsson
    Toro Rosso: Ocon - Vandoorne
    Haas: Magnussen - Grosjean (Of Albon)
    Williams: Russell - Sirotkin (Paid driver, die mag blijven)
    Force India: Stroll - Perez (Opgekocht door papa)

Afvallers? Alonso (Indycar) - Hartley
    Nieuwkomers: Norris - Russell
    Laatst gewijzigd door makila; 5 augustus 2018 om 10:14
    no votes  

[deleted]
    Guest

[deleted]

[deleted]
    no votes  

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rufusthedog Bekijk bericht
    Zijn die silly season lijstjes dan wishlists want ik snap niet hoe jullie Stoffel bij Torro Rosso krijgen? Ik dacht dat Sauber zijn enige reddingsboei was?
    Uitleg staat gewoon onder mijn lijstje.
    Het is niet heel vergezocht, maar hij moet dan wel wat geluk hebben.
    Toro Rosso wil iets in de plaats voor Key, en McLaren gaat volgens mij liever Norris houden dan Stoffel.

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all
    no votes  

Wolfken's schermafbeelding
    iTrader
    34 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als Sainz kan kiezen tussen Toro Rosso of McLaren, denk ik dat hij eieren voor zijn geld zal kiezen en terug naar Toro Rosso zal gaan.
    De prestaties zijn niet slechter dan die van McLaren en Sainz weet ook goed genoeg hoe moeilijk het zal zijn naast Alonso, landgenoot of niet, en hij staat ook nog altijd onder contract bij Red Bull.
    Ik denk eerder aan een contract van 1 jaar bij Toro Rosso met de mogelijkheid om indien de prestaties van gasly toch zouden tegenvallen door te schuiven naar Red Bull zelf.

McLaren zal geen twee nieuwe rijders aannemen, voor de doorontwikkeling van de wagen is dat een slechte zaak, het zou mij niet verwonderen dat zowel Alonso als Stoffel nog een jaar blijven, en ik zie eerder Alonso vertrekken dan Stoffel, vooral omdat Stoffel al zoveel ontwikkelingswerk gedaan heeft en blijkbaar een zeer goede feedback daarover geeft. Lando Norris heeft zelf al ongeveer aangegeven dat hij volgend jaar nog niet in de F1 zal zitten, maar dat wil natuurlijk nooit veel zeggen.

Niet mijn wishlist, maar wat ik zelf realistisch vind:

Ferrari: Vettel - Raikkonen
    Red Bull: Verstappen - Gasly
    McLaren: Alonso - Vandoorne
    Sauber: Giovinazzi - Ericsson
    Toro Rosso: Sainz - Hartley (bij gebrek aan beter, ze zullen altijd iemand plaatsen uit het Red Bull Junior Team)
    Haas: Magnussen - Leclerc
    Williams: Stroll - Sirotkin (never change a winning team)
    Force India: Ocon - Perez
    To avoid criticism, do nothing, say nothing and be nothing.
    no votes  

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuw...voor-de-vries/

Het lijkt er op dat we tot 30 september weinig zullen horen ivm. Sainz/RBR
    McLaren wil dus Sainz eventueel wel, maar alleen als RBR de optie op Sainz niet licht voor 30/09 én als ze een vrij zitje hebben bij McLaren voor volgend jaar. Ik denk dat ze dus wachten tot die datum, en hiermee ook lichtelijk aangeven aan Alonso om tegen die datum ook zijn keuze te maken. Indy of F1. Ook in Indycar worden ze ongeduldig en willen ze weten of McLaren in zee gaat met Andretti voor een McLaren Indy team op te zetten (ze zouden dit ook graag binnen dit en een paar weken willen weten).
    Hiermee heb ik dus wel de indruk dat Stoffel iig het jaar zal afmaken bij McLaren
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

no votes  

Pagina 5 van 134 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten