Pagina 6 van 37 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

Discussie: NBA 2018-2019

kampers's schermafbeelding
    iTrader
    51 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door superiscch Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Trade naar de Nets en die gaan buyout doen

Je gaat iets up to dater moeten zijn als je je website wilt lanceren
    LOL Begin ik voorlopig ook niet aan alleen is het niet te doen. Toch niet met de andere dingen waar ik nog mee bezig ben.
    no votes  

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lilspanyol Bekijk bericht
    Met die pick moet je dat inderdaad wel riskeren, maar het feit dat o.a. Jerry West bij de Clippers geen van beide lottery picks voor hem heeft durven gebruiken maakt het nog meer riskant imo. Moet toch iets serieus zijn als er zoveel ploegen het niet durfden. Aan de Knicks wou hij zijn medical records ook niet geven dus ik snap wel dat ze hem toch niet gekozen hebben.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Yep, maar op nummer 14 is dit een logische keuze. Dat de lottery picks uiteraard liever iemand anders nemen met zo een medical is logisch, maar voor Denver op 14 is dit een no brainer. Als die gezond blijft wordt hij een franchise player. Een club als Denver moet het van zo'n picks hebben.

Bij Denver hadden ze zelf nooit gedacht dat hij zo diep ging zakken, ze hebben pas contact gehad op de ochtend van draftday met Porter.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6
    no votes  

iTrader
    51 (98%)
    Melo blijft centen scheppen in OKC komend seizoen

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
    no votes  

waffel's schermafbeelding
    iTrader
    101 (100%)
    Met Greyson Allen gaan we misschien de meeste gehate ploeg worden om tegen te spelen

Ingles Allen Crowder en Gobert, die gaan je niet zomaar een rustige avond geven
    Laatst gewijzigd door waffel; 24 juni 2018 om 14:59
    Utah Jazz
    no votes  

Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    LeBron heeft zijn profielfoto op Facebook aangepast (of laten aanpassen) naar een foto van high school. Hij blijft niet bij de Cavs.
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exorikos Bekijk bericht
    LeBron heeft zijn profielfoto op Facebook aangepast (of laten aanpassen) naar een foto van high school. Hij blijft niet bij de Cavs.
    De vraag is dan ook eerder: naar waar gaat em

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
    no votes  

iTrader
    51 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exorikos Bekijk bericht
    Philly of Spurs
    no votes  

superiscch's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Ik zie LeBron al zitten in z'n jacuzzi: 'i'm bored, let's have some fun and change my picture everywhere'.

Met de trade rond Leonard hangde denk ik niet dat LeBron naar Spurs zal gaan. Of 't moet zijn dat ze hem dan houden.
    #NeverNotRunning: Next stop - IFF Marathon -- Twitter: @superiscch
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    51 (98%)
    Spurs gaan Leonard nooit laten gaan (Lees Traden) Ze laten hem nog liever gaan al FA dan te moeten werken met een hoop rommel van andere ploegen.
    no votes  

iTrader
    0
    Als ze hem niet traden, kunnen ze enkel verliezen. Je zit een jaar met een speler die er niet wilt zijn en daarna verlies je een asset. Niet traden zou heel erg dom zijn. Het is kwestie van geduld te hebben en een goeie deal herkennen wanneer die komt.
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.
    no votes  

iTrader
    51 (98%)
    Hij gaat volgens mij 100% zeker niet naar LAL of naar een ploeg in dezelfde conf.

Een goede deal lijkt mij LBJ binnen halen. Dan zal KL ook wel met plezier blijven. En maken ze kans op een ring.
    no votes  

Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    166 (100%)
    Tuurlijk dat de Spurs zeggen we traden hem niet naar West conference.
    Da maakt dat die teams in de west meer moeten opgeven dan ze willen.
    Kawhi zijn trade value ligt ni zo hoog hoor:
    Hij is injured, heel het jaar slechte communicatie rond. Hij zegt dat hij naar LA gaat in free agency.
    Da zijn red flags voor teams. Geen team wilt nu hoog bieden. Als ge dan zegt, Ah maar naar het westen sturen we hem toch ni, dan moeten die teams al "meer" geven dan ze eigenlijk van plan waren.

Ik zeg ni dat niemand Kawhi wilt, maar heel de situatie heeft zijn asset waarde toch verlaagd.

Als de Lakers Ingram en Ball geven met nog ne pick erbij denk ik wel dat de spurs het gaan doen hoor.
    Of het nu LA super team is of Warriors super team, de eerste 4/5 jaar gaan ze toch geen titel pakken zonder kawhi. Of die nu east of west speelt.

Mijn wilde predictie:
    Lebron, PG, Kawhi naar Lakers deze offseason en tegen september komt Kobe uit retirement om nog een ring of 2 met dat team te nemen.
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san
    no votes  

iTrader
    51 (98%)
    Twijfel ik zwaar aan. Spurs hebben een passionele haat voor LAL ze waren dan ook woest toen gasol via omweg naar daar ging.

Als ze hem als FA laten gaan moet elke team heel diep gaan op hem binnen te kunnen halen. Terwijl ze in een trade een paar sukkels in de plaats geven.

Ze doen er liever "verlies" aan dan een ander team een cadeau te doen.

Ik zie het niet gebeuren. Ben benieuwd wordt weer interessant.
    no votes  

superiscch's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Harden MVP... Ik ben er niet akkoord mee, heeft veel gedaan maar toch niet beste speler van t jaar.

Spurs zullen Leonard wel traden, zoals gezegd zullen ploegen er wel wat voor willen geven in de hoop dat hij dan blijft. Spurs hebben nu een speler die tegen z'n zin speelt, nog wel 'geblesseerd' zal zijn en zeker vertrekt.
    #NeverNotRunning: Next stop - IFF Marathon -- Twitter: @superiscch
    no votes  

iTrader
    0
    LeBron moest altijd MVP zijn. Triestig dat er zoveel gewenning optreed bij de stemming.

PG wordt van gezegd dat hij bij OKC zou willen blijven.

Kobe komt echt niet uit retirement...
    no votes  

Pagina 6 van 37 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

Regels voor berichten