Pagina 35 van 37 Eerste ... 2531323334353637 Laatste

Discussie: NBA 2018-2019

iTrader
    10 (100%)
    Waarom pakt die idioot een timeout net op het moment dat ze begonnen uitlopen in de laatste 3 minuten en Leonard in vorm was?

Dat GS dan een timeout pakt om het momentum te breken ja, maar als je in een run zit ga je toch geen timeout pakken?

Na die timeout was kregen ze niks meer klaar.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    no votes  

waffel's schermafbeelding
    iTrader
    101 (100%)
    Waarschijnlijk zag hij winning tilt? Effe timeout om de drie minuten slim uit te spelen. Alé tis geen dommerik dus er zal een reden achter gezeten hebben. Alleen is het gigantisch terug in z'n gezicht gegooid
    Utah Jazz
    no votes  

Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ze waren de time-out sowieso kwijt eens ze de laatste 3 minuten ingingen.
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.
    no votes  

Lode16's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    ik word gek moesten de warriors nog winnen. Deze nacht meerdere keren wakker geworden om de score te checken
    no votes  

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lode16 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ik word gek moesten de warriors nog winnen. Deze nacht meerdere keren wakker geworden om de score te checken
    Ik denk niet dat ze zonder KD gaan winnen. Je ziet toch wel echt een heel duidelijk verschil. Pak KD zijn punten weg of halveer ze van wat hij in die 2 quarters gedaan heeft en de raptors hadden met 10 punten gewonnen.

no votes  

iTrader
    0
    De Warriors hebben in het 3e kwart hun grootste voorsprong gehad zonder KD op het veld. De Raptors stonden 6 punten voor met nog 3 minuten te spelen... Zonder KD hebben ze die achterstand ook nog goedgemaakt. De dynamiek van de wedstrijd is anders, maar om zomaar te stellen dat de Raptors zouden gewonnen hebben zonder die punten van KD is wel heel erg kort door de bocht.
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.
    no votes  

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Giants geven het ook weer even helemaal weg.
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

PSN: De_Lemme
    no votes  

iTrader
    4 (100%)
    Hoe de Giants er in slagen om 3 wedstrijden beter te zijn dan Oostende en er maar 1 te winnen snap ik niet. 10 punten voorstaan en die in de laatste 5 minuten weeral weggeven.
    Hopelijk opnieuw in Oostende de winst halen en dan thuis eindelijk eens afmaken.

Moors doet het zeer goed bij Antwerpen, maar hij laat de 2 thuismatchen toch zomaar uit zijn handen glippen. Soms toch vreemde wissels of net geen wissels.
    no votes  

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Congrats Raptors! Much respect! Veel franchises dromen van die 1e titel.

Er is veel gelachen geweest met de Kawhi trade vorige zomer maar hun risico heeft dus enorm mooi uitgedraaid. Zou hij nu durven leaven of zal hij resignen? Dan wordt hij sowieso een legend in Toronto. Ze hebben ook wel geluk gehad dat iemand als Siakam zo'n enorme asset is geworden. Maar als je kampioen wil spelen moet ook alles meezitten.

In SAS zijn ze nog aan het vloeken.

Ik zie al uit naar de trades/signs deze zomer en een nieuw seizoen voor mijn Nuggets!
    Laatst gewijzigd door Cerv.Be; 14 juni 2019 om 08:03
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6
    no votes  

iTrader
    10 (100%)
    Daar ging ik aan het begin van de playoffs toch ook mijn geld niet op zetten op die uitkomst

Maar ik vind het goed zo. Hopelijk Durant weg naar NY zodat er weer een beetje een normale nba is

no votes  

Koone's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    Als je gewoon de statline bekijkt van de Raptors zegt dat veel.
    Impact Kawhi is zeker niet te onderschatten, maar de teamplay en diversiteit in die ploeg maakt het verschil toch ook.
    Doet me wat denken aan Celtics vorig jaar in de play-offs zonder Kyrie, maar dan op een ander niveau natuurlijk.

Well deserved, ben benieuwd wat de zomer gaat brengen.
    no votes  

iTrader
    0
    Spijtig van Klay... #Klaytheism

Steph weer ondermaats. Het is niet makkelijk om op je eentje een heel team van roleplayers te dragen.
    no votes  

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Daar ging ik aan het begin van de playoffs toch ook mijn geld niet op zetten op die uitkomst

Maar ik vind het goed zo. Hopelijk Durant weg naar NY zodat er weer een beetje een normale nba is

Durant mist heel het volgend seizoen.
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?

no votes  

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lemme Bekijk bericht
    Durant mist heel het volgend seizoen.
    Damn hopelijk komt het nog helemaal goed.. Toch wel de beste speler in heel de nba imo

no votes  

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Damn hopelijk komt het nog helemaal goed.. Toch wel de beste speler in heel de nba imo

Lijkt me niet makkelijk te gaan worden.

Via Sporza (https://sporza.be/nl/2019/06/14/toronto-nba-kampioen/):

Einde van een tijdperk?
    De Golden State Warriors staan voor een drukke zomer. Niet alleen verhuist het team naar een nieuwe zaal, het is ook afwachten hoe de ploeg er volgend seizoen zal uitzien. Kevin Durant, Klay Thompson en DeMarcus Cousins zijn alle drie einde contract.

Steve Kerr is wel trots op wat deze groep bereikt heeft, met 5 finales op rij, waarvan er 3 gewonnen werden. "In die 5 jaar heb ik een ongelooflijke combinatie gezien van talent, karakter en gedrevenheid", zegt de coach van de Warriors. "Zoiets gebeurt niet zomaar. Een groep spelers komt niet zomaar samen om te doen wat ze de voorbije 5 jaar gedaan hebben."

Kerr haalde ook nog de blessure van Kevin Durant en Klay Thompson aan. "Kevin mist het volgende seizoen door een gescheurde achillespees. Klay heeft een knieblessure opgelopen, meer nieuws hebben we daar nog niet over. Het is wreed wat ze meemaken." Na de wedstrijd werd bekendgemaakt dat Thompson de achterste kruisband van zijn linkerknie gescheurd heeft.

no votes  

Pagina 35 van 37 Eerste ... 2531323334353637 Laatste

Regels voor berichten