Pagina 6 van 30 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

Discussie: NFL 2018-2019

|nfected's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dit is een coach die van zichzelf zegt dat coachen overroepen is. Dat je ze maar motiveren en door de muur lopen.
    Dit is een coach die de verkeerde callsheets meeheeft of toch onvolledige.
    Dit is een coach die zelf zegt dat zijn QB meer football IQ heeft dan zijn coaches.
    Dit is een coach die na paar wedstrijden niet meer tegen zijn QB spreekt omdat hij hem kritische vragen stelt en niet kan op antwoorden.
    Dit is een coach die traint met ballen die niet door scheidsrechters geaccepteerd worden en dan bij de wedstrijd dus met andere moeten spelen.
    Of hun QB coach die zegt tegen back up QB om niet te luisteren naar Malik 1st QB omdat Malik meer zinnigs te zeggen heeft dan de coach. Ego gekrenkt en dan maar zo reageren.

Je kan veel goeie dingen zeggen van die Head coach, want uiteindelijk wel iets bereikt met een team dat nooit iets gedaan heeft. Maar echt coachen doet hij toch niet

Dat gezegd zijnde Malik hun QB is natuurlijk ook een probleem. Die jongen is niet gemotiveerd en ongelukkig. Vond het ook frappant als ze vragen wat hij wilt worden en dan antwoordt met een coach. Dus geen NFL of QB maar een coach. Terug een jongere die zijn leven wordt beheerst door zijn ouders en uiteindelijk niet kan leven hoe hij wilt.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben ook aan het kijken. Heb 5 afl gezien dus weet nog niet hoe het eindigt.

Coach is zeer speciaal idd. Qua playcalling idd ni top zou ik denken. Eijn houding ook niet maar kan mij idd wel inbeelden dat dat gewoon moet als je allemaal zo’n individuen in je ploeg hebt.

Ik vraag mij vooral af wat het niveau van football daar is. Soms zie je wel echt een vette play maar toch ook vaak echt rare dingen. En waar ik ook heel benieuwd naar ben, is het niveau van de opleiding. Het lijkt mij echt dat ik al dat niveau met 2 vingers in de neus zou aankunnen.

Weet er iemand trouwens hoe het daar exact werkt? Die zitten daar voor 1 semester? Want dan kunnen ze ‘graduaten’ en terug naar een D1 school gaan? Dus die Juco teams moeten elke 4 maand terug opzoek naar die goeie spelers omdat degene met talent en een beetje verstand daar maar een paar maanden blijven?
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

PSN: De_Lemme
    no votes  

The_Floyd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik denk dat dat een soort van overgangschool is. Dat ze daar een bepaald academisch niveau moeten behalen om “klaar” te zijn voor college of universiteit (D1).
    Maar ik denk dat het te vaak voorkomt dat die studenten in een D1 school slechte punten hebben maar gegtolereerd worden vanwege hun football, wanneer ze daar ook niet voldoende presteren of wangedrag tonen worden ze eruit geflikkerd vanwege de slechte punten.

Nuja is maar een theorie hoor
    no votes  

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://www.sbnation.com/platform/am...-last-chance-u

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben 2 afleveringen ver maar ik vind het een beetje jammer dat dit wel zeer geforceerd lijkt. Netflix heeft een ploeg uitgekozen en alles georchestreerd zo lijkt het..

Geen simpele jongen allezins die coach

Wolverines waren tot nu toe het aangenaamste om naar te kijken. Er zijn er 2 gedraft en enkele hebben later nog een contract kunnen tekenen blijkbaar.

Die McCray zit bij de Dolphins en O Korn naar de Lions.

Ik ga wel die RB Higdon in de gaten houden dit jaar bij de Wolverines.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    no votes  

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door |nfected Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    https://www.sbnation.com/platform/am...-last-chance-u

Interessant, merci!
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?

no votes  

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Heh, oké. Ik ben door de eerste vijf afleveringen, en ik vrees dat ik een iets fellere take heb dan ik had verwacht.
    Maar langs de andere kant, ben ik er vrij van overtuigd dat Netflix hetzelfde vindt, en het hier over een heel andere boeg heeft gegooid dan bij S1. Volgens mij willen ze gewoon ook "deze" kant van JUCO belichten. De kant waarin onbekwame coaches veel te goeie spelers krijgen door de achterlijke manier waarop NCAA, D1 en student athletes nog altijd werken in de VS. En op de coattails van die spelers kunnen zulke coaches dan meer wins halen dan ze verdienen.

Doordat spelers niet echt begeleid worden, uit rotsituaties gehaald worden, waarna coaches en school plots verwachten dat hun "rauwe talentjes" wel ineens regels gaan volgen en reageren zoals zij dat willen. Doordat ze nog altijd spelers weigeren te betalen en miljoenen binnenhalen. Doordat het D1 or bust is om zelfs maar gezien te worden door coaches. Doordat de NFL nog altijd als grote doel wordt doorgeduwd, waardoor spelers blessures verbergen en concussions verhullen, die ze meenemen tot bij de pro's. Maar vooral dat eerste: Van die rauwe talentjes zijn er genoeg. Catch & release zodra het je niet een beetje niet aanstaat, je vindt wel een nieuw talentje.

Daardoor krijgt de coach veel te goeie spelers. Hij was z'n groep al kwijtgeraakt als die op dag 1 hadden gehoord wat hij allemaal zat te zeggen. Ik zit nu aan aflevering 5 en mijn achting voor de man daalt met elke minuut. In aflevering 1 zit hij in zijn jacuzzi. Je moet eens kijken naar die monoloog: Ik heb dit gebouwd, ik heb hier dat gebouwd, ik heb dit gedaan en ik, ik, ik.
    En bij de eerste tegenslag is: Zij hebben niet uitgevoerd, zij zijn lui, zij zijn soft, zij luisteren niet. Een coach die alle het goede voor zich neemt en het slechte publiekelijk (!) afschuift op zijn spelers.

Iedereen is een fucking fuckstick, fucker. Hij is "zo goed" in spelersanalyse en sympathie voor de speler, maar speelt hetzelfde spelletje als iedereen: Catch & release op basis van buikgevoel. Boyd? Fuckstick. Tot zover de analyse. Die Buck uit Nevada wordt haast gebruikt als slaaf. Bij het minste wat er mis gaat (hij speelt hurt), roept de coach dat hij hem weer teruggooid naar Nevada. Dat is niet menslievend of veel overhebben voor je spelers, zoals zijn hulpcoach zegt. Dat is verwachten dat vanaf het moment dat je iemand helpt, die nu jouw bezit is.

Dan over het coachen zelf Meermaals roept hij foute plays. Malik corrigeert hem op de line, omdat hij iets anders ziet. Hij krijgt een check, speciaal om dat te doen. En de coach zegt letterlijk dat hij geen idee heeft waarom hij checkt. Maar het is wel de juiste call. Niemand weet precies wat ze moeten doen, omdat de coach het zelf nog niet weet. Dat heeft hij nog niet kunnen bespreken voor W1. Zijn gameplan is "go with the flow".
    Het ergste vind ik dat hij dan boos is op Malik. Niet omdat die het fout heeft gedaan, of niet heeft geluisterd, maar zijn woorden waren: "You can't show me up like that". Gezichtsverlies. Nee, daar zorg je helemaal zelf voor. Een beetje later kent de coach zelfs de plays niet die op de polsband van de QB staan...

In zijn speech gaat hij er ook nog eens op in dat de refs hem niet mogen, dus die mogen zijn spelers ook niet. WTF is dat nu weer voor een instelling om mee te geven aan je spelers? En 6x zeggen "ik ben van Compton, ik mep jullie zo in elkaar", maar tegelijk de "gangster mentality" eruit proberen te krijgen? Dat kan ik niet rijmen.

TL;DR: Deze coach wint ondanks zijn play calling, niet dankzij, maar roept wel als een coach die het beter weet. Hij weet precies hoe hij wil overkomen, maar is nooit uit z'n puberale gangster mentality gekomen. En Netflix beseft dat maar al te goed.
    Laatst gewijzigd door Loser; 31 juli 2018 om 11:11
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    In de latere afleveringen komt zijn menselijke kant aan bod. En dan zie je toch wel dat hij echt het veste voor heeft voor die mannen. Als coach zeker niet de beste maar denk toch wel dat hij weet hoe je zo’n gasten moet aanpakken.

no votes  

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lemme Bekijk bericht
    In de latere afleveringen komt zijn menselijke kant aan bod. En dan zie je toch wel dat hij echt het veste voor heeft voor die mannen. Als coach zeker niet de beste maar denk toch wel dat hij weet hoe je zo’n gasten moet aanpakken.
    Meh. Ik heb de reeks nu ook uitgekeken. En ik weet nog niet zeker of daar z'n menselijke kant aan bod komt, of of hij daar doorheeft hoe hij gaat overkomen.
    Wat ik dénk, is dat hij voelt dat hij de groep aan het verliezen is.

Maar idd, toch een béétje meer sympathie gekregen voor hem daar. Maar zoals hij zelf zegt: Zijn wins hebben meer te maken met die 20 out-of-staters dan met hem. Van in het begin heb ik het al gedacht, maar hij moet gewoon een OC en een DC hebben, en die zich laten bezighouden met de plays. Kom op, die Wildcat...

In other news: FOOOOOTBAAAALLLLLLL!!!!! De Hall of Fame Game, maar het is en blijf football! Over 9,5u start Flacco 1 drive, en Lamar de rest

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives
    no votes  

fcberke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Meh. Ik heb de reeks nu ook uitgekeken. En ik weet nog niet zeker of daar z'n menselijke kant aan bod komt, of of hij daar doorheeft hoe hij gaat overkomen.
    Wat ik dénk, is dat hij voelt dat hij de groep aan het verliezen is.

Maar idd, toch een béétje meer sympathie gekregen voor hem daar. Maar zoals hij zelf zegt: Zijn wins hebben meer te maken met die 20 out-of-staters dan met hem. Van in het begin heb ik het al gedacht, maar hij moet gewoon een OC en een DC hebben, en die zich laten bezighouden met de plays. Kom op, die Wildcat...

In other news: FOOOOOTBAAAALLLLLLL!!!!! De Hall of Fame Game, maar het is en blijf football! Over 9,5u start Flacco 1 drive, en Lamar de rest :)
    OF RG3 speelt de volledige game.
    http://www.9lives.be/forum/sport-games/751143-pcm-journal-fcberke.html#post13961705
    no votes  

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Terwijl we wachten op de seizoens start. Nog een Netflix aanrader. QB1 volgt 3 quarterbacks in hun senior jaar in collega. 1 van de QBs heeft in 3 jaar geen enkele game verloren, terwijl hij "te klein" is voor een QB. Sommige zien hem als de beste QB ooit in collega. Heeft getekend nu in Ohio state.
    Was een leuke afwisseling met de gangsta talk en spelers van last university.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    QB1 staat niet op Netflix Miss een ander land ingegeven?

no votes  

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Aja ik woon in de UK. Nooit bij stil gestaan eigenlijk dat in België andere programma's kunnen zijn.

no votes  

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben momenteel in Spanje en hier ook niet beschikbaar.

no votes  

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Staat precies wel op YT:

https://youtu.be/z2E2-RZbFr0

no votes