Pagina 3 van 30 Eerste 123456713 ... Laatste

Discussie: NFL 2018-2019

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Draft komt eraan! Wie zijn de spelers die je het liefste naar jou team zou zien gaan? Beetje realistisch, misschien ook
    Ik kijk geen College, dus het is moeilijker. Maar ik heb ondertussen wel al wat analyses gelezen en breakdowns gezien. Maar voor de Cardinals zou ik het liefste Lamar Jackson zien. Die ziet er echt wel goed uit. We hebben sowieso een QB nodig, en naar het schijnt zijn we aan het zoeken om omhoog de traden. 5 was een optie. En sowieso zou top 10 hoog genoeg moeten zijn voor Jackson. Al zie ik Josh Allen wel nog veel dieper vallen dan lijkt. Rosen ziet er ook wel héél goed uit, maar die zullen we nooit kunnen halen, tenzij we naar 2 gaan. Volgens mij willen de Giants hem.

Edit: Of CB (Fitzpatrick). QB of CB. Pleasepleaseplease.
    Laatst gewijzigd door Loser; 25 april 2018 om 14:29
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby
    no votes  

Remi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Namen ken ik niet echt.
    Maar ik hoop dat de Patriots toch minstens 1st rounder uitgeven aan een OT.
    Met Solder die naar de Giants ging, verliezen ze daar wel een sterkhouder.
    Voor de rest denk ik dat er nog wat high tier picks naar LB's gaan en mss een QB die wat diep is gevallen den de moeite is.
    Pain heals... Chicks dig scars... Glory lasts forever

Speel mee met NineFL, de NFL Fantasy League van 9lives
    no votes  

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Denk je niet dat QB ook een grote nood is? Ik denk dat ze voor een late QB gaan, of misschien zelfs al zo vroeg als Rudolph (einde R2). Zeker als je de groeiende strubbelingen leest tussen Gronk & Brady enerzijds en BB anderzijds. Natuurlijk zal dat nog wel meevallen en valt niet ineens alles in elkaar. Maar toch, we zijn het niet echt gewoon dat het tot buiten rommelt daar.

Trouwens, deze is wel heel tof. Zou Garoppolo iets geleerd hebben van Tom?
    https://mobile.twitter.com/NFL_DovKl...636288/video/1
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby
    no votes  

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ok nu pas nieuwe thread ontdekt.
    Even melden dat de kans groot is dat ik volgend seizoen zelf in de NFL te zien zal zijn, aangezien ik nu friends in high places heb.

Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

PSN: De_Lemme
    no votes  

The_Floyd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik hoop dat de packers op 14 nog aan ne top tier edge rusher geraken. Is wel iets dat echt nodig is. Ne hoeie corner is ook nog wel welkom.

Chubb, Edmunds, Ward, Fitzpatrick,... zou een van de beste picks zijn dat ze kunnen doen. Maar de kans is echt miniem dat die nog beschikbaar zullen zijn. Al zie ik”de Gute” nog wel reachen naar plek 10 aangezien de packers 12 picks hebben deze draft
    no votes  

Remi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lemme Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ok nu pas nieuwe thread ontdekt.
    Even melden dat de kans groot is dat ik volgend seizoen zelf in de NFL te zien zal zijn, aangezien ik nu friends in high places heb.

Je zult moeten knokken voor je plekje, want er zijn kapers op de kust
    Pain heals... Chicks dig scars... Glory lasts forever

Speel mee met NineFL, de NFL Fantasy League van 9lives
    no votes  

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi Bekijk bericht
    Je zult moeten knokken voor je plekje, want er zijn kapers op de kust
    Kan ik mee leven.

The Five Cushiest Jobs in Sports | STACK
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

PSN: De_Lemme
    no votes  

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Vanochtend heb ik wel een heel tof stukje gehoord op de Rich Eisen Podcast. Hij heeft wel een heel interessante kijk op wat er zoal gebeurd is bij de Browns. Hij maakte de vergelijking met de Philadelphia 76ers. Daarvan kunnen we ondertussen wel zeggen dat die getankt hebben om te kunnen winnen.

Wel, die hebben toen heel bewust een 'analytics guy' aangenomen, om het aan te pakken met wiskunde, cijfers en waardes. In hun geval was dat Hinkie. Die heeft alleen naar draft picks en contracts gekeken. Dat was het enige wat telde. Niet wins of het bouwen van een team. Een paar jaar lang, zelfs, tot de fans het kotsbeu waren.
    En toen het tijd was om ervoor te gaan, Rich Eisen noemde het de 'win now button', heeft het team de 'analytics guy' ingeruild voor een conservatieve GM, een oude rot in het vak.

Dat is bijzonder gelijkaardig aan wat de Browns hebben gedaan. Een analytics guy aangenomen (Sashi) die zich heel onpopulair heeft gemaakt. Draft picks verzamelen, en nog meer draft picks. Eisen zei: In die mate zelfs, dat ze 14M voor een QB -Osweiler- hebben betaald die ze niet eens wilde, gewoon omdat er een draft pick bij zat.
    Tot de fans het kotsbeu waren. En nu hebben ze die analytics guy ingeruild voor één van de oudste rotten in het vak. Een conservatieve GM.

Als je de vergelijking doortrekt, kun je alleen maar besluiten dat ze klaar zijn om de 'win now button' in te drukken. Traden met de Browns zie ik dus ook niet meer gebeuren, en ik ben echt all in voor komend jaar. Naar het schijnt worden zij ook de Hard Knocks, dus die curse komt er wel nog bij, maar dat overkomen ze wel
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby
    no votes  

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    158 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Als je de vergelijking doortrekt, kun je alleen maar besluiten dat ze klaar zijn om de 'win now button' in te drukken.
    En wie gaat die knop indrukken, Hue Jackson of die Gregg Williams? Basket is toch nog wel efkes iets anders voor het minieme dat ik daarvan ken/snap.
    no votes  

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Dorsey! Hij is de conservatieve GM die al alles heeft gezien. De oude rot.
    Volgens alle geruchten, weet zelfs Hue Jackson nog van niks, en is dat met opzet zo. Dorsey vertrouwt hem voor geen haar haha, kaal), na dat gedoe tussen Hue en Sashi bij en na de vorige draft.

Edit: Je bedoelt, wie gaat er winnen met het team? Tja, dat zal Hue moeten worden dan. Toen hij wegging bij de Bengals, is het daar toch ook sterk naar beneden gegaan. Ik durf te denken dat Hue beter kan dan wat hij al heeft laten zien. En dat het misschien de bedoeling was niet te hoog te eindigen (of zelfs laatste).
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby
    no votes  

iTrader
    0
    Vanochtend heb ik wel een heel tof stukje gehoord op de Rich Eisen Podcast. Hij heeft wel een heel interessante kijk op wat er zoal gebeurd is bij de Browns. Hij maakte de vergelijking met de Philadelphia 76ers. Daarvan kunnen we ondertussen wel zeggen dat die getankt hebben om te kunnen winnen.

Wel, die hebben toen heel bewust een 'analytics guy' aangenomen, om het aan te pakken met wiskunde, cijfers en waardes. In hun geval was dat Hinkie. Die heeft alleen naar draft picks en contracts gekeken. Dat was het enige wat telde. Niet wins of het bouwen van een team. Een paar jaar lang, zelfs, tot de fans het kotsbeu waren.
    En toen het tijd was om ervoor te gaan, Rich Eisen noemde het de 'win now button', heeft het team de 'analytics guy' ingeruild voor een conservatieve GM, een oude rot in het vak.

Dat is bijzonder gelijkaardig aan wat de Browns hebben gedaan. Een analytics guy aangenomen (Sashi) die zich heel onpopulair heeft gemaakt. Draft picks verzamelen, en nog meer draft picks. Eisen zei: In die mate zelfs, dat ze 14M voor een QB -Osweiler- hebben betaald die ze niet eens wilde, gewoon omdat er een draft pick bij zat.
    Tot de fans het kotsbeu waren. En nu hebben ze die analytics guy ingeruild voor één van de oudste rotten in het vak. Een conservatieve GM.

Als je de vergelijking doortrekt, kun je alleen maar besluiten dat ze klaar zijn om de 'win now button' in te drukken. Traden met de Browns zie ik dus ook niet meer gebeuren, en ik ben echt all in voor komend jaar. Naar het schijnt worden zij ook de Hard Knocks, dus die curse komt er wel nog bij, maar dat overkomen ze wel
    Sachi was toch niet zo onpopulait. Online was Jackson in elk geval meer gehaat dan Sachi.
    no votes  

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mja, oké. Bedoelde ook eerder de hele organisatie. Sashi, Jackson en Moneyball DiPodesta. Overgeschakeld van niet eens interesse in winnen, en puur en alleen draftpicks, naar opnieuw een echte football-GM. Ik vond het alvast wel een frappante vergelijking.

Ik denk dat de meeste fans wel doorhebben dat ze dit aan Sashi te danken hebben. "This is what Sashi died for" lees je nogal eens
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby
    no votes  

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    158 (100%)
    Edit: Je bedoelt, wie gaat er winnen met het team? Tja, dat zal Hue moeten worden dan. Toen hij wegging bij de Bengals, is het daar toch ook sterk naar beneden gegaan. Ik durf te denken dat Hue beter kan dan wat hij al heeft laten zien. En dat het misschien de bedoeling was niet te hoog te eindigen (of zelfs laatste).
    Mja, coordinator en position coach is evenzeer nog wat anders dan HC.

Ik ben wel benieuwd want zo een boel nieuwe (en toch ook weer betere) spelers zal wel een verschil maken, maar of zo een sportieve staff na de voorbije twee seizoenen daar dan ook even optimaal gebruik van gaat maken zoals die draftpickstrategie ... dan zijt ge veel optimistischer dan ik.
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Mja, coordinator en position coach is evenzeer nog wat anders dan HC.

Ik ben wel benieuwd want zo een boel nieuwe (en toch ook weer betere) spelers zal wel een verschil maken, maar of zo een sportieve staff na de voorbije twee seizoenen daar dan ook even optimaal gebruik van gaat maken zoals die draftpickstrategie ... dan zijt ge veel optimistischer dan ik.
    Dorsey wel gewoon een goeie GM.
    Dit jaar hun franchise QB vinden is gewoon het belangrijkste. Jackson dan volgend jaar buitenwippen en dat komt wel goed, uiteindelijk hebben de Browns na een vrij goeie FA nog steeds de meeste space.
    no votes  

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Hah, in Mayock z'n final mock krijgen wij met pick 15 gewoon Rosen. Ja, dan zou ik ook niet omhoog traden. Alleen zie ik het niet direct gebeuren. Maar wie weet!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby
    no votes  

Pagina 3 van 30 Eerste 123456713 ... Laatste

Regels voor berichten