Pagina 2 van 30 Eerste 12345612 ... Laatste

Discussie: NFL 2018-2019

Remi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wel... deze zag ik totaal niet aankomen
    Rams acquire Brandin Cooks in trade with Patriots

Al is het natuurlijk wel ergens een begrijpelijke NE-move.
    Cooks gaat zijn laatste contractjaar in, en hij gaat big money willen. Dat gaan ze bij NE nooit willen geven, dus nu traden ze voor een 1st round pick, kunnen goedkoop jong talent inslaan en doen verder met wat ze altijd deden.
    Laatst gewijzigd door Remi; 4 april 2018 om 09:01
    Pain heals... Chicks dig scars... Glory lasts forever

Speel mee met NineFL, de NFL Fantasy League van 9lives
    no votes  

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    161 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Madden Ultimate Team daar bij de Rams!
    no votes  

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Djees, die zag ik anders ook niet aankomen...
    Maar dat wil waarschijnlijk wel zeggen dat OBJ niet naar de Rams zal gaan. Volgens alle geruchten waren de Rams klaar om hem te nemen: 2 first round picks hadden ze ervoor over. Nu geven ze 1 first af voor Cooks, die ze volgend jaar dik gaan moeten betalen (OBJ ook natuurlijk). Crap, ik heb geen zin om de Rams nòg beter te zien worden volgend jaar

Op Twitter lees je nu ook wel dat de Patriots misschien een play gaan maken voor OBJ. Die hebben nu 2 first round picks, en niet meteen een speler op het oog.
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives
    no votes  

Remi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    OBJ is een diva die niet bij de Pats past. Het zou me verbazen dat ze 2 1st rounds gaan afgeven voor een kerel die ze dik gaan moeten betalen.
    Dat is niet de manier waarop de Patriots zaken doen. Waarschijnlijk met de Rams hun pick een OT draften en 31ste pick traden voor wat lagere picks en dan gewoon een hoop hidden gems draften.

no votes  

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    OBJ is een diva die niet bij de Pats past. Het zou me verbazen dat ze 2 1st rounds gaan afgeven voor een kerel die ze dik gaan moeten betalen.
    Dat is niet de manier waarop de Patriots zaken doen. Waarschijnlijk met de Rams hun pick een OT draften en 31ste pick traden voor wat lagere picks en dan gewoon een hoop hidden gems draften.
    Nee, ik denk ook dat het eerder een kans heeft van <10%, maar goed. Het is altijd plezant om over zulke dingen te speculeren
    Ondertussen wordt Josh Rosen maar telkens opnieuw pootje gelicht door z'n ex-coach, blijkbaar. De eerste keer vond ik het nog wel kunnen (Mora zegt dat de Browns Darnold moeten nemen), deze keer is het wel keihard. Hij zegt basically dat Rosen snel de aandacht verliest, te slim is (whut?) en een millennial die constant wil weten waarom iets gebeurt. Wel erg, eigenlijk. Ik vind het wel goed dat een coach eerlijk is over een prospect, maar dit doet hem toch gewoon onrecht aan... Nu goed, laat hem maar vallen tot 15, zeker? (zelf nog minder dan 10% kans )

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Djees, die zag ik anders ook niet aankomen...
    Maar dat wil waarschijnlijk wel zeggen dat OBJ niet naar de Rams zal gaan. Volgens alle geruchten waren de Rams klaar om hem te nemen: 2 first round picks hadden ze ervoor over. Nu geven ze 1 first af voor Cooks, die ze volgend jaar dik gaan moeten betalen (OBJ ook natuurlijk). Crap, ik heb geen zin om de Rams nòg beter te zien worden volgend jaar

Op Twitter lees je nu ook wel dat de Patriots misschien een play gaan maken voor OBJ. Die hebben nu 2 first round picks, en niet meteen een speler op het oog.
    Op dit moment wordt het wel een beetje all or nothing volgend jaar voor de Rams.
    Zullen een pak contracten mogen verlengen binnen dit en 2 jaar en zullen zeker ook een pak spelers moeten laten gaan.
    no votes  

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Talib zit daar echt maar voor één jaar, volgens mij. En Suh is de ultieme huurling. Hun core hebben ze al betaald, en voor de rest vinden ze het misschien niet zo erg als die moeten verkassen. Ze hebben 1 groot voordeel, zij hebben nu wat de Seahawks 5 jaar gehad hebben: Een QB op een rookie contract. Als het hun Franchise QB is, daarmee bedoel ik een top 15 QB, zijn ze gesteld. Hun RB zit ook nog op z'n rookie contract, maar die krijgen toch niet te veel, tegenwoordig.

Die QB doet echt wonderen. Je ziet zo welk team veel kan uitbouwen, dat zijn meestal de teams met goedkope QBs. Alleen de Patriots zijn daarop een grote uitzondering... Alweer. Dat is misschien wel het grootste talent van Belichick, het meeste halen uit het magere talent én lage draftpicks die hij heeft.

no votes  

Remi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Rams verliezen niets aan Talib of Suh. Talib kregen ze voor een 5th round pick, wat best meevalt voor een goede CB. Suh hebben ze gewoon opgepikt als FA. Een jaar laten spelen kost dus zo god als niets. Cooks is een ander verhaal natuurlijk. Daar verliezen ze een 1st rounder aan. Die moet je wel een contract aanbieden, of je hebt gewoon een duur jaar. Nu blijkt het sowieso de bedoeling te zijn dat ze voor aanvang van het seizoen Cooks een longterm deal presenteren.
    Ben wel benieuwd hoe dat gaat uitdraaien allemaal. In 2011 hadden de Eagles ook zwaar ingezet op zo'n ploeg met het binnenhalen van enkele grote namen. Maar de playoffs haalden ze niet.

no votes  

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    161 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Volgens OTC hebben de Rams nog wel meer dan 90mil cap space voor volgend jaar en daarna. Veel spelers liggen wel nog niet vast, maar een Talib of Suh zijn er dan toch niet meer dus dat is dan wel aardig wat manouvreerruimte voor namen als Donald of Peters.

Allez ja, nu een jaartje all-in met dan een cap space van bijna 100 om de hoek of liggen sukkelen zoals de Giants bijvoorbeeld ... ik zou wel weten wat te kiezen.
    no votes  

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    YES! Hoera! Ik ben zo blij voor jullie Ik heb de clipjes teruggevonden die al zo lang zoek waren. Een beetje grasduinen in de archieven van de Rich Eisen Podcast heeft geholpen. Dit was van het eerste jaar dat ik naar de REP luisterde, en denk het tweede jaar dat ik naar de NFL keek. In ieder geval m'n eerste jaar als fan van de Cards, daarvoor was ik nog casual fan van de sport

Maar het zijn dus de Top 10 Plays of the Month voor september, oktober, november en december. Narrated by Jim Brockmire (Hank Azaria). Echt fantastisch, met die van december als onmiskenbare uitschieter voor mij. Daarin zitten zo ontzettend quotebare stukken. En ook gewoon grappig om de dingen van toen terug te zien. Zo zie je onder andere de originele buttfumble (jawel! in 2011!) en rookie Cam Newton. En natuurlijk Tim Tebow, met de "fiery leadership of Ray Lewis and the throwing ability of... Ray Lewis."

September
    Oktober
    November
    December
    Laatst gewijzigd door Loser; 6 april 2018 om 11:54

no votes  

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik ben aan het denken aan een nieuw stukje voor op de blog, maar tot dan een voorproefje

Ik ben totaal in de ban van het football van de jaren 60. Onder andere dankzij het boek Paper Lion. Het is echt raar om te zien hoe gelijkend dat spel is, en tegelijk hoe anders. Een team uit die tijd, zou volgens mij ook een paar wins kunnen halen. Maar misschien niet 8-8

Maar in Paper Lion zitten heel grote namen, zoals Dick LeBeau, Night Train Lane, Milt Plum (beste passer rating gezet in 1960, stond tot 1989!), Len Dawson en coaches als Paul Brown, Lombardi, Halas...

Maar over één man spreken ze allemaal anders. Alsof het een god is: Jim Brown. (oké, ook over Night Train )
    "The player on Cleveland they talked about that night was Jim Brown, the great fullback. Joe Schmidt, shaking his head, said, "He's going to be three kinds of rat poison. How to stop him? Carry a gun."

"Tackling Brown, you try to hold on and pray for help to come. It sounds like a cliché, but he would add somberly: "And the help's gotta come fast, or that boy, oh my, he's gone..."

Ze hadden het gevoel dat het veld altijd afliep in zijn richting, "heavy tonnage in an avalanche."

Dus, hier een paar highlights!

no votes  

The_Floyd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Cowboys hebben Dez gereleased, was wel te verwachten. Had het eerder verwacht, wel kut voor hem zo 2 weken voor de draft
    no votes  

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    En James Harrison heeft z'n pensioen aangekondigd. Dat vind ik nu toch echt eens sneu. Waarom dat ene jaar er nog bijgedaan?
    Hij kon gestopt zijn als held in Pittsburgh, zoals Polamalu, Blount of Lambert. Maar nu blijft het voor altijd een beetje tarnished door dat jaar naar de Patriots. Er gaan wel meer spelers weg op het einde van hun carrière, maar de Patriots was toch echt wel een beetje een mes in de rug...

Steelers great James Harrison announces retirement - NFL.com

no votes  

Remi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tjah.. hij was dan ook halverwege het seizoen gedumpt door Pittsburgh. Als je zo je carrière moet beëindigen... bij NE had ie de kans om nog af te sluiten met een ring. En waarschijnlijk zal dat ook de enige reden geweest zijn dat ie die laatste weken er nog heeft gespeeld. Zijn eerste retirement kwam er trouwens na dat jaar bij de Bengals. Hij heeft dan zo'n 1daycontract afgesloten om als Steeler op pensioen te gaan, maar nadat ze daar teveel geblesseerden hadden, is ie nog teruggekomen om ze uit de nood te helpen. Als ge uw held dan op 23/12 gewoon laat gaan omdat'm niet meer volledig gezond was, ipv die nog gans het seizoen (die 4/5 wedstrijden met wat geluk) te houden, dan ben je toch ook fout bezig.

1 leden vonden dit bericht nuttig.  

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi Bekijk bericht
    Tjah.. hij was dan ook halverwege het seizoen gedumpt door Pittsburgh. Als je zo je carrière moet beëindigen... bij NE had ie de kans om nog af te sluiten met een ring. En waarschijnlijk zal dat ook de enige reden geweest zijn dat ie die laatste weken er nog heeft gespeeld. Zijn eerste retirement kwam er trouwens na dat jaar bij de Bengals. Hij heeft dan zo'n 1daycontract afgesloten om als Steeler op pensioen te gaan, maar nadat ze daar teveel geblesseerden hadden, is ie nog teruggekomen om ze uit de nood te helpen. Als ge uw held dan op 23/12 gewoon laat gaan omdat'm niet meer volledig gezond was, ipv die nog gans het seizoen (die 4/5 wedstrijden met wat geluk) te houden, dan ben je toch ook fout bezig.
    Mwa... Ik snap dat hij bij NE nog kans had op een ring, maar ik zou toch altijd voor de legacy kiezen dan daar nog voor 'n ander team gaan. Bengals, Seahawks, ik snap dat hij wat heeft rondgelopen, maar op het einde kon hij echt meer "mentor" geworden zijn van TJ Watt en iedereen was content geweest. Precies wat de spelers hem zelf verweten toen hij vertrokken was, trouwens.

Is hij daar aan de kant gezet? Dat heb ik niet zo erg gevolgd. Ik weet dat TJ Watt beter speelde dan verwacht, en dat hij tweede viool speelde. Maar dat is misschien ook niet heel raar. Ik weet nooit of ik fan moet zijn van hem, of hem haten

Enfin, het is Schedule Release Day!! 2018 NFL schedule release: Ranking top nine prime-time games - NFL.com
    Het schedule is uit, en de openingswedstrijd is Eagles-Falcons. Lijkt me al meteen een plezante wedstrijd. Ik kan al niet wachten, eerlijk gezegd. Het mag nu al beginnen van mij! Ik denk dat ik dit jaar misschien toch die Arena League ook eens ga bekijken, gewoon om de tijd te vullen tot dan.

Laatst gewijzigd door Loser; 20 april 2018 om 11:27

no votes  

Pagina 2 van 30 Eerste 12345612 ... Laatste

Regels voor berichten