Pagina 2 van 161 Eerste 1234561252102 ... Laatste
    squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ben juist mijn interesse in de grote rondes aan het verliezen sinds de intrede van Team Sky. Toch zeker de bergetappes in de Tour.
    Nu ze er met een vergrootglas gaan naar kijken wordt het misschien een interessant jaar.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wanty naar de Tour, Coquard weeral genaaid.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    2018 wordt een jaar om naar uit te kijken. Er heeft heel wat talent de overstap gemaakt naar de profs, benieuwd wat dat zal geven.

Ik kijk vooral uit naar de prestaties van Lambrecht en Cras. Hopelijk hebben we met die twee binnen enkele jaren weer wat meer Belgische spankracht in de bergen. Cras is zeker geen slecht tijdrijder, dus met de juiste begeleiding zit een top tien in één van de grote rondes er binnen enkele jaren misschien wel in.
    no votes  

Airjinx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Regenneger Bekijk bericht
    Wanty naar de Tour, Coquard weeral genaaid.
    2018, het jaar waarin de Fransen het chauvisme opzij zetten . Er is hoop voor De Gendt.
    Langs de ene kant verrassend maar als je die hun ploeg bekijkt. Maar liefst 7 renners van Wanty staan op de CQ-ranking hoger als de beste van Vital Concept, je kan niet enkel teren op Coquard.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    heb ook de Tour voor het eerst in jaren niet meer bekeken van de jaar, en ik ben dat ook de komende jaren van plan. Een goede maat van ik, heeft ook al gezegd dat hij niet meer geinteresseerd is in de koers. Het is eigenlijk EXTREEM ERG dat ik op dit moment het tennis beter volg dan wielrennen, wetende dat ik dat maar intensiever aan het volgen ben sinds vorig jaar... . Nu, het voorjaar blijft elk jaar wel leuk, maar daarachter houdt een seizoen voor mij ook op. Grote rondes en najaar zijn vaak saai. Ardense heuvelklassiekers zijn ook saai. Eigenlijk zijn enkel de Omloop, E3, Gent-Wevelgem, de Ronde en Roubaix de moeite waard. Dwars door Vlaanderen en Kuurne pak ik soms ook mee, maar heb ik de laatste jaren eerder overgeslagen. Luik en Milaan-San Remo kijk ik ook soms, maar doe ik nu ook niet meer, en die laatste wordt volgens mij niet meer op tv uitgezonden.

En wielrennen is ook een sport voor oude mensen. Ik bedoel, ik praatte daar met niemand over op school vroeger, want het enige waar dat zij over praatten was voetbal, en dat is de sport samen met tennis dat ik het meest volg (nu zelfs nog iets meer tennis eigenlijk lol). En zwemmen en wielrennen volgen dan (maar zwemmen is vooral OS). En tennis is ook de enige sport waar de actie nooit stil ligt (tenzij dan bij de pauzes). Nu bij onze Vlaamse klassiekers in het wielrennen heb je ook van die momenten waar de koers nooit stilligt door de snelle opeenvolging van hindernissen en gebeurtenissen, maar in de Tour is dat wachten, wachten, wachten, goed tempo naar boven rijden, iedereen afmatten, en dan een mongolenaanval op 1 km van de top, en het verschil proberen maken in de afdalingen en het tijdrijden en via het falen/pech van de tegenstander. Veldrijden is ook leuk, maar daar is de top niet breed genoeg (en zeker nu niet met Nys en Albert die gestopt zijn. Pauwels en Vantornhout die het niveau van VDP / Van Aert niet kunnen volgen, en VDP die nu zelfs boven Van Aert uitsteekt, en ook omdat dikwijls vanaf ronde 1 of 2 het veldrijden al beslist is). En als VDP / Van Aert de stap naar de weg maken, dan zal het veldrijden een groot gat hebben die ze niet kunnen opvullen.
    Laatst gewijzigd door Lakigigar; 8 januari 2018 om 18:19
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archaos Bekijk bericht
    Poll: hoe vaak zal Michel Wuyts Tom Boonen vernoemen tijdens het Vlaamse voorjaar?
    achja, we gaan hem toch missen ze van de jaar. Ik hoop dat Van Avermaet de ronde dit jaar wint. Hij staat nog niet op die erelijst, en moet er echt op. Hopelijk ook een competitieve Naesen en Sagan ook. Die laatste mag Roubaix winnen. Naesen de E3 ofzo. Verder geen idee van wie nog in de gaten te moeten houden. Want dan komen mannen v/d tweede rij al Roelandts / Stuyven / Trentin / Rowe / Stannard. En is het te zien wie de stap vooruit maakt. Heb je ook nog Degenkolb / Kristoff / Terpstra / Stybar enzo. Van Gianni Moscon verwacht ik dit jaar ook veel. En Sep Vanmarcke vind ik een geboren loser.
    no votes  

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ohnee, deze topic ook al besmet
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ardense klassiekers saai Genoeg gelezen.
    no votes  

ShadesOfJae's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Ardense klassiekers saai Genoeg gelezen.
    Waalse Pijl is een halve massaspurt op de Muur van Huy en in LBL gaan ze toch ook dikwijls met een grote groep naar de laatste helling. Waarmee ik niet wil zeggen dat het daarom een saaie koers is, maar het zit toch vaak op slot in die wedstrijden.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wordt Sagan wereldkampioen?
    Kunnen Theuns, Stuyven en Naesen bevestigen?
    Wordt Froome geschorst?
    Gaat Belgié terug een klimtalent hebben?
    Gaat er mechanische doping voorkomen?
    Gaat Van Avermaet wereldkampioen worden of een Monument binnenhalen?

Mogelijke pollvragen die in één weg mijn verwachtingen en goesting naar de koers weerspiegelen.
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
    no votes  

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hij vergeet gewoon ook alle kleine rittenkoersen op te noemen die soms echt top zijn om volgen. Tirreno, P-N, Baskenland, Romandië, ...
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShadesOfJae Bekijk bericht
    Waalse Pijl is een halve massaspurt op de Muur van Huy en in LBL gaan ze toch ook dikwijls met een grote groep naar de laatste helling. Waarmee ik niet wil zeggen dat het daarom een saaie koers is, maar het zit toch vaak op slot in die wedstrijden.
    Waalse Pijl wordt inderdaad beslist op de Muur, maar ik vind dat toch altijd mooi om te zien hoe ze met z'n allen daar de muur op rijden en strijden voor de overwinning. LBL wordt ook vaak beslist op de laatste helling, maar daarvoor gebeurt er meestal toch 't een en 't ander. Er zijn ook edities geweest waar het niet zo was, denk maar aan de edities waar Iglinskyi en Schleck wonnen. AGR hetzelfde verhaal eigenlijk.

Dus de Ardense klassiekers saai noemen, dat gaat er bij mij niet in hoor.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Airjinx Bekijk bericht
    2018, het jaar waarin de Fransen het chauvisme opzij zetten . Er is hoop voor De Gendt.
    Langs de ene kant verrassend maar als je die hun ploeg bekijkt. Maar liefst 7 renners van Wanty staan op de CQ-ranking hoger als de beste van Vital Concept, je kan niet enkel teren op Coquard.
    Natuurlijk, die 4ploegen verdienen het zeker en vast om daar te staan hoor.
    Tis gewoon zuur voor Coquard nadat hij vorig jaar zo geflikt is geweest door Bernaudeau.

Ik kijk dit jaar weer uit naar Valverde en eigenlijk ook wel hoe dat gaat werken met Landa, Quintana en Valverde in 1ploeg.
    Ik hoop op een goed seizoen van Gaviria en Alaphilippe. Gilbert mag van mij ook MSR of PR winnen.

Lotto Soudal wens ik een fijner voorjaar toe.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht
    Lambrecht he, dat wordt een toekomstige ritwinnaar in de Tour las ik.
    Ritwinnaar als in:

- er iedereen genadeloos afrijden en goed scoren in het klassement

of ritwinnaar als in:

- hij staat op meer dan twintig minuten, dus gun hem zijn ritje
    no votes  

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht
    Hoeveel maand wordt Froome geschorst?!
    9 maanden voor 'per ongeluk' (wat dikke zever is) teveel gepuft te hebben en dit met terugwerkende kracht. Daardoor verliest hij zijn zege in de ronde van Spanje maar is hij op tijd terug voor de Giro.
    no votes  

Pagina 2 van 161 Eerste 1234561252102 ... Laatste

Regels voor berichten