Pagina 1 van 5 12345 Laatste
    Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    139 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)

Wrestling: WWE/ECW/TNA/.... - Deel 2

Na 5791 posts tijd voor Deel 2

PSN: Jonas89

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Raw is leuker geworden dan ruime tijd geleden.
    Veel leuke matchen, veel zwaargewichten ook, leuke storylines enz...

Sir WarCry III's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben niet meer aan het kijken eigenlijk. Toen ik overlaatst met ne maat op straat aan het wandelen was kwamen we wel toevallig een gratis evenement van Big Japan Pro Wrestling tegen. Dat was wel een aangename verrassing en heb toch een matchke meegepikt toen. Voor de rest heb ik al een paar maand geen wrestling meer gekeken.

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir WarCry III Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ben niet meer aan het kijken eigenlijk. Toen ik overlaatst met ne maat op straat aan het wandelen was kwamen we wel toevallig een gratis evenement van Big Japan Pro Wrestling tegen. Dat was wel een aangename verrassing en heb toch een matchke meegepikt toen. Voor de rest heb ik al een paar maand geen wrestling meer gekeken.
    Dat is net jammer vind ik want raw was de laatste paar weken en maanden heel goed. Veel animo zoals ik al zei; leuke storylines, ook de gevechten zijn zot goed geweest enz...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Waarschijnlijk ga ik binnenkort nog wel een PPVke van de WWE meepikken in mijn gewoonlijke wrestlingcafé hier. Geen idee wanneer de volgende is maar de cafébazin houdt mij meestal wel op de hoogte via e-mail.

Ik heb ook opgevangen dat Chris Jericho de 4de januari naar Tokio komt om tegen den champ van NJPW te worstelen op Wrestle Kingdom. Is diejen dan vertrokken bij de WWE? Het zou toch maar uitzonderlijk zijn dat ze een van hun wrestlers bij een andere promotie laten worstelen.

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Survivor series was fun; de wwe is terug van weggeweest, topmatchen, leukere verhaallijnen, leuke moves gezien en zelfs de match van lesnar had veel meer inhoud dan heel wat matchen ervoor waar je bijna alleen maar suplex citys zag.
    Er zijn vele goeie wrestlers bijgekomen zowel op de lichtere gewichten als bij de zwaargewichten en dat maakt het opnieuw fun.
    Reigns bij the shield gestoken is ook beter, geene super Cena meer ook, het zorgt voor veel meer fun vind ik.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Survivor Series ga ik volgende week op café zien. Ik ben eens benieuwd dan.

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Paige is back; leuk.

En Mandy Rose die was 2de geeindigd in tough enough, ze had moeten winnen toen vond ik, was de beste, ben content ze erbij is.

Eva Mary is er niet meer bij, geen wrestling meer voor haar. (zou wel in een film meegespeeld hebben).

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Survivor Series was nog wel is tof. Voor mij niet speciaal veel beter dan een paar maand geleden maar ik vond het toen ook niet slecht. Paige haar terugkomst wil ik ook wel is zien. Die heb ik altijd goed gevonden. Wat dat op Raw of Smackdown? Kan ik natuurlijk ook zelf wel ff opzoeken maar eerst een beetje werken voor de grap.

Razer's schermafbeelding
    iTrader
    82 (89%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir WarCry III Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Survivor Series was nog wel is tof. Voor mij niet speciaal veel beter dan een paar maand geleden maar ik vond het toen ook niet slecht. Paige haar terugkomst wil ik ook wel is zien. Die heb ik altijd goed gevonden. Wat dat op Raw of Smackdown? Kan ik natuurlijk ook zelf wel ff opzoeken maar eerst een beetje werken voor de grap.
    Dat was op Raw.
    Steam & PSN

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Paige haar terugkomst was idd de moeite. Zo'n pop dat ze kreeg en dan die "Yes!" chants nadat ze vroeg "Did you miss me?". Het nu al best een tijdje dat de vrouwen eigenlijk mijn favoriete deel van de show zijn.

Nu ook Broken Matt Hardy op Raw heb ik gehoord. Misschien de Raw van deze week ook nog is kijken se. Delete! Delete!

Het deed wel een beetje zeer om Enzo Amore te zien zonder Big Cass. Hij kan het solo ook wel maar toch... ik miste iets. En dat iets was "He's 7 feet tall! And you can't. teach. that." Ik vond die twee toch wel een fijn tag team.
    Laatst gewijzigd door Sir WarCry III; 29 november 2017 om 10:54

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Idd.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Big Cass vind ik niets aan. Enzo wrestling wise niets maar charisma en aan de mic is ie top! Paige terug is goed en hopelijk is ze buiten de ring ook weer goed bezig. Want ze gaat geen kansen blijven krijgen.

En Lesnar ze match was goed door AJ Styles. Een slechte match met AJ erin is waarschijnlijk niet mogelijk . Alsook Reigns in de Shield lijkt me duidelijk dat die reünie geforceerd is voor Reigns weer populair te maken zodat hij op Wrestlemania niet uitgejoeld word.

Survivor Series vond ik ook niet slecht. Maar dan hand je NXT takeover eens moeten zien. Dat was pas top. 2 5 star matches o.a. erin en eentje ervan match of the year kandidaat met een Nederlander die een hoofdrol speelt erin!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    For the hottest rallynews like us on https://www.facebook.com/TACrally

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Veel nieuwe mensen vind ik echt wel een aanwinst: zelfs de vrouwenmatchen en dergelijke zijn veel leuker dan ruime tijd geleden.
    Ook bij de mannen veel leuke mensen erbij.
    Leuke vetes en gevechten ook.
    Denk maar aan de powerlifter vs kane en den Joe etc... echt super. Ik geniet weer vd wwe.

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ze moesten iets doen. En soms doen ze iets stom (Dat valt niet te vermijden). Soms valt iets niet in de smaak bij het publiek. Maar als je niets doet, is het ook maar saai. Ja ik vind het nu toch ook leuker dan een tijdje geleden ..

Pagina 1 van 5 12345 Laatste

Regels voor berichten