Pagina 4 van 5 Eerste 12345 Laatste

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nakamura gaat zoiezo die titel binnenkort pakken. Jammer dat beiden (Nakamure en Asuka) hun Engels toch redelijk beperkt is ondanks het feit dat ze al een tijd in loondienst zijn bij WWE.

En Makila tja, het is toch grondig tijd om echt te stoppen en dat hij zo geen airtime meer afpakt van de nieuwe toppers en opkomende talenten. Die Pool is sinds NXT nog nooit zo groot geweest.. Elias had beter die match gehad tegen Cena nu werd hij ondergesneeuwd op Mania terwijl hij als Heel mooi over is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    For the hottest rallynews like us on https://www.facebook.com/TACrally

math's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Raar dat het volgende ppv event terug een royal rumble is., deze keer wel met 50 deelnemers.

Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door math Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Raar dat het volgende ppv event terug een royal rumble is., deze keer wel met 50 deelnemers.

Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
    Is geen PPV. Is grote house show/network special. Met weinig of geen opbouw.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    For the hottest rallynews like us on https://www.facebook.com/TACrally

Sir WarCry III's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Idd. Ik vind de naam Royal Rumble hiervoor ook nogal vreemd want zoiets heet normaal een Battle Royale. De Royal Rumble was tot nu toe altijd één bepaalde jaarlijkse Battle Royale waarvan de winnaar een title shot krijgt op Wrestlemania.

Ach ja. WWE wil waarschijnlijk gewoon die show in Saudi Arabië extra groot doen aanvoelen door die naam te gebruiken. The Royal Rumble is nu eenmaal een naam waar mensen op reageren. Zo ging ik eens bij nen Amerikaan een hamburger boeffen voordat ik naar mijn gewoonlijke café trok voor de rumble. Den uitbater vroeg of ik weer wrestling ging zien en toen ik antwoordde: "Yeah, it's the Royal Rumble tonight", begon hij er meteen naar te zoeken op de TV in zijn zaak.

fille1976's schermafbeelding
    iTrader
    55 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Amai,de greatest royal rumble 2018 was af,heb plat gelegen vant lachen,ongezien,den titus o'neil liep naar de ring en kwam ten val en schoof onder de ring,ik kwam niet meer bij,en de announcer's blijkbaar ook niet.
    Laatst gewijzigd door fille1976; 28 april 2018 om 02:03

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb de GRR niet gezien maar dat moment was gewoon niet naast te kijken op twitter. Naar het schijnt is Vince hem persoonlijk een hand gaan geven achteraf. Iets wat hij normaal doet voor wrestlers die juist een geweldige match gehad hebben.

Jinder Mahal en Jeff Hardy hun botch was anders ook klasse. https://twitter.com/WrestleFPW/statu...09676900188160

fille1976's schermafbeelding
    iTrader
    55 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    hahaha,idd,den hardy zit er een meterke naast,en dien mahal valt dan door de lucht verplaatsing,soms lach je je een kriek me die mannen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Losstaand van zijn prestaties in de ring of het gebrek daaraan, heel veel sterkte gewenst aan Roman Reigns. :'(

Ik heb zelf al een aantal mensen verloren aan kanker dus nooit leuk om te horen dat nog maar eens iemand prijs heeft.

Royco's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir WarCry III Bekijk bericht
    Losstaand van zijn prestaties in de ring of het gebrek daaraan, heel veel sterkte gewenst aan Roman Reigns. :'(

Ik heb zelf al een aantal mensen verloren aan kanker dus nooit leuk om te horen dat nog maar eens iemand prijs heeft.
    Idd triestig! hopelijk steken ze die raket op Braun nu 't is tijd om hem eens te testen als de nr1 guy.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zijn mijn mede wrestling fans nog aanwezig? Morgen ga ik voor de tweede keer op rij live aanwezig zijn op Wrestle Kingdom in de Tokyo Dome. ^_^ De Wrestlemania van NJPW.

De card: https://www.njpw1972.com/tornament/34780?showCards=1

iTrader
    27 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zijn mijn mede wrestling fans nog aanwezig? Morgen ga ik voor de tweede keer op rij live aanwezig zijn op Wrestle Kingdom in de Tokyo Dome. ^_^ De Wrestlemania van NJPW.

De card: https://www.njpw1972.com/tornament/34780?showCards=1
    Hoe is het geweest?

Volg NJPW niet echt, maar ik kan me wel inbeelden dat dit een serieuze ervaring moet zijn :-)

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flaviooooo Bekijk bericht
    Hoe is het geweest?

Volg NJPW niet echt, maar ik kan me wel inbeelden dat dit een serieuze ervaring moet zijn :-)
    Oeps, sorry voor het late antwoord. Ik dacht dat de thread dood was en was niet meer komen kijken. Ik volg NJPW eigenlijk ook niet zo maar Wrestle Kingdom ga ik altijd wel graag naartoe. 't Is zo vlakbij huis voor mij en altijd tegen het eind van mijn winterverlof.

Dit jaar viel het mij eerlijk gezegd een beetje tegen. Vorig jaar was echt vijf sterrenmatch na vijf sterrenmatch maar dit jaar waren het merendeel van de matchen eigenlijk maar zozo. Alleen het main event (Kenny Omega Vs. Hiroshi Tanahashi) was echt een beestig goeie match.

De luidste pop van den avond was misschien wel Okada die zijn broek uitdeed. De mensen waren duidelijk blij om hem terug in trunks te zien worstelen.

Ik heb trouwens gehoord dat Omega nu NJPW verlaten heeft. Zijt maar zeker dat diejen dees jaar in de Royal Rumble gaat zitten. Zou tof zijn als er nog wat NJPW volk in de rumble zat al is het maar eenmalig. Maar het zou mij niks verbazen dat Vince hen uiteindelijk ook meer als concurrentie gaat zien. Ze komen daar al op TV met Engelstalige commentaar en hebben op Wrestle Kingdom ook een aantal bezoeken aan de VS aangekondigd waaronder Madison Square Garden.
    Laatst gewijzigd door Sir WarCry III; 18 januari 2019 om 16:50 Reden: grammaticafoutje

Mr Marduk's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Ik heb trouwens gehoord dat Omega nu NJPW verlaten heeft. Zijt maar zeker dat diejen dees jaar in de Royal Rumble gaat zitten.
    Ik denk dat de kans veel groter is dat Kenny Omega gaat tekenen bij AEW dan dat hij de Rumble gaat doen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr Marduk Bekijk bericht
    Ik denk dat de kans veel groter is dat Kenny Omega gaat tekenen bij AEW dan dat hij de Rumble gaat doen.
    Kan ook een work zijn he. Eerst het internet bespelen en die indruk geven, dan boem in de rumble. In deze tijd is dat nodig om nog een echte verrassing te geven. Kan natuurlijk ook dat em gewoon naar AEW gaat maar ik ga in ieder geval vol spanning zitten zien tijdens de rumble.

iTrader
    27 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kan ook een work zijn he. Eerst het internet bespelen en die indruk geven, dan boem in de rumble. In deze tijd is dat nodig om nog een echte verrassing te geven. Kan natuurlijk ook dat em gewoon naar AEW gaat maar ik ga in ieder geval vol spanning zitten zien tijdens de rumble.
    Geen Kenny Omega in de Rumble... bitter weinig verrassende deelnemers eigenlijk, enkel Double J denk ik ;-)

Pagina 4 van 5 Eerste 12345 Laatste

Regels voor berichten