Pagina 3 van 5 Eerste 12345 Laatste
    Razer's schermafbeelding
    iTrader
    82 (89%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Raw 25 was goed
    Steam & PSN

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Razer Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Raw 25 was goed
    Idd.
    Maar hetgeen mij het meeste is bijgebleven is de match van the mizz van een surprise gesproken het publiek vol uit zijn dak.
    En ook het begin met stone cold was top.
    En ook nog de scene met the boogie man.
    En op het einde alweer genieten vd micskills van diene Heyman, de beste ever in de wwe.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hydrotherion Bekijk bericht
    Zij is zelf idd raar. Maar het ging precies wel heel snel. Van schorsing, bam buiten.

Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk
    Of dat hij schuldig of niet is maakte WWE niets uit. Het feit dat hij het maanden verzwegen heeft was wat de emmer deed overlopen..

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    For the hottest rallynews like us on https://www.facebook.com/TACrally

hydrotherion's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mcgrave Bekijk bericht
    Of dat hij schuldig of niet is maakte WWE niets uit. Het feit dat hij het maanden verzwegen heeft was wat de emmer deed overlopen..

Idd. Eergisteren ook gelezen....

Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk

math's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Royal rumble match was dit jaar goed. Terechte winnaar.

De andere matchen heb ik maar in stukjes gekeken. Gewoon om te zien wie er won.

Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk

Sir WarCry III's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    De rumble was inderdaad goed. Beide rumbles waren goed imo. Alleen was de volgorde van de matchen een beetje raar. Nakamura zijn overwinning had gewoon de show moeten afsluiten. Daar kon niets tegenop. Ook Ronda niet.

Trish Stratus op nummer 30 was perfect, ondanks voorspelbaar. Ik was in het café letterlijk aan het roepen 10! 9! 8! 7! 6! 5! 4! Trish! Trish! Trish!. Was geweldig om gelijk te hebben toen. Vicky Guerrero was ook lachen. Ben ik altijd fan van geweest. Wat ik één van de volgende jaren nog wil zien is Heath Slater met een jurk aan en een pruik op in de vrouwenrumble.

Ik ben wel eens benieuwd hoe Ronda het gaat doen in de WWE. Wrestling is een harde wereld en als ge ziet hoe ze zich gedroeg in MMA. Na haar kampen kwaad blijven op haar tegenstanders omwille van trash talking, niet kunnen praten over haar verliezen in interviews, persconferenties daarom helemaal overslaan, etc. Ze heeft ook eens beschreven hoe ze niet kon verwerken dat ze geen goud gehaald had op de olympische spelen. Ze zei dat ze er alleen bovenop kon komen door in iets anders (MMA dus) heel goed te zijn.

Ze lijkt mij daarom emotioneel niet de sterkste, noch de makkelijkste om mee samen te werken. Haar wrestling carrière zou daarom wel eens kunnen tegenvallen. Zeker aangezien ze heel onervaren is wat wrestling betreft. Ondanks al haar roem en geld vind ik het toch wel erg voor haar. Dat ziet er alles behalve plezant uit om zo zwaar geraakt te worden door tegenslagen.

Maar ja, laten we niet te snel conclusies trekken. Hopelijk heb ik het totaal fout en lukt het haar goed in de WWE.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De vrouwen Royal Rumble als laatste match is echt niet onlogisch. Dat nieuws was een serieuze headliner en dit komt door Stephanie en die wilt haar beslissing natuurlijk als de main event zien van deze PPV het blijft Steph. En natuurlijk Ronda ook hé is en blijft een megaster. Pionier van WMMA en naast Lesnar jarenlang de grootste PPV draw van de UFC. En zij ademt Wrestling uit. Van kinds af aan fan. Ze heeft die bijnaam aangevraagd aan niemand minder dan haar held wijlen Roddy Piper. En voor dit optreden heeft de zoon van Roddy zich laten overvliegen naar de States om die vest van Roddy in bruikleen te geven naar Ronda..

Ik hoop alleen dat Nakamura vs AJ de echte main event word van WM.

Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    127 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Razer Bekijk bericht
    Raw 25 was goed
    Ik vond het niet echt geweldig eerlijk gezegd, en dat is dan afgezien van het feit dat de fans in de kleine arena serieus afgezet zijn. Het startte wel zalig met Austin & McMahon, maar ik moest verder op mijn honger zitten.

Rumble was wel zalig, vooral die van de vrouwen. Hurricane was de enige, maar wel leuke verrassing. Jammer dat Rousey de aandacht moest afleiden. Had die liever zien opduiken in Wrestlemania...

Btw: is der iemand hier in de buurt van Bxl/Leuven die eens het kaartspel van WWE wil spelen (Raw Deal)? Het is wel van de Attitude Era allemaal maar vrij plezant. Ik heb die kaarten ooit es geimporteerd uit America toen het spel dood was (voor redelijk wat geld ) maar ik heb het eigenlijk nog maar zelden kunnen spelen gezien het beperkte aantal WWE fans onder gamers hier in België.

PM maar indien interesse.
    "Ignis aurum probat"

Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    127 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://www.youtube.com/watch?v=fBwi0Qydal4&t

Prachtig! _O_ (en neen, ik ben geen Nickelback-fan)
    "Ignis aurum probat"

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Wrestlemania was maar povertjes.

The Undertaker vs Cena was een lachertje. 3 minuten? De Undertaker mag dan al 53 zijn, hij leek als herboren (na zijn heupoperatie) en absoluut in de beste vorm in minstens 5 jaar.
    Hij had zeker een match van minstens 10-15 minuten kunnen volhouden. Hij leek me nog zo fris als een hoentje na de match. Dus ik begrijp niet goed waarom dit zo kort moest zijn. Dan kan je hem beter niet laten opdraven.

Charlotte die wint? Pfff ... goeie match, maar de verkeerde die wint. Slechtste beslissing ooit.

Brock die wint van Reigns? Na 4 jaar Reigns te pushen terwijl de fans dat niet wilden, heeft Vince de fans plots gelijk gegeven. OK, maar als er 1 iemand is die niet zou mogen gewonnen hebben van Reigns dan is het Lesnar wel. Slechste beslissing ooit.

Partner van Braun Strowman. Konden ze niets beters verzinnen? Dikke onzin.

Het wordt tijd dat Vince op pensioen gaat, hij wordt echt dement.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Awel, ik heb wel genoten van Wrestlemania. Ik denk dat in een café vol roepende mede-wrestling fan zitten daar ook wel invloed op had.

Charlotte Vs. Asuka en AJ Styles Vs. Nakamura waren de beste matchen imo. Toen Nakamura verloor was er in het café wel een beetje een vlaag van teleurstelling omdat beide Japanners verloren hadden maar van mij mocht AJ gerust winnen. Nakamura heeft een paar jaar geleden op Wrestle Kingdom gewonnen.

Op zich vind ik de overwinning van Charlotte en Lesnar ook nog wel ok. Dat waren de twee waarvan ik absoluut zeker wist dat ze gingen verliezen en ik was in beide gevallen fout. Toch niet zo voorspelbaar als ik dacht dus.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb redzlijk genoten van Wrestlemania vergeleken met de vorige edities. Rousey haar debuut was beter dan verwacht. UT is gewoon te belachelijk heb er het nu mee gehad dat ie gewoon komt voor zijn payday en geen reet moet doen in de voorbereiding. En hij zag er goed uit? Iedereen ziet er goed uit als hij iemand moet squashen en nul bumps moet pakken.. AJ vs Nakamura zoals het publiek was ik ook al vree moe na een al te lange ppv en kon er niet echt van genieten helaas. Zal zoiezo wel een rematch komen. Brock vs Reigns trok op geen reet, trademarks en finishers a volenté en maar uitkicken, te belachelijk voor woorden. NXT Takeover daarentegen was weer om te smullen. En een Nederlander die NXT champ is!!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Rousey deed het inderdaad beter dan verwacht. De manier waarop ze Triple H en Dana Brooke "gebodyslamd" had in de voorbereiding trok op niet veel maar in deze match zag ze er al veel beter uit. Het is een goed begin. Nu hopen dat ze hard werkt en blijft bijleren.

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    En hij zag er goed uit? Iedereen ziet er goed uit als hij iemand moet squashen en nul bumps moet pakken.
    Niet mee eens. Een UT in de fysieke toestand van vorig jaar had niet de acties kunnen doen die hij dit jaar gedaan heeft, al was het maar voor een 3-tal minuten. Hij zag er vorig jaar vanuit medisch standpunt echt wel heel slecht uit. Zelfs gewoon wandelen lukte niet meer.

Ik begrijp niet dat de artsen van de WWE toegelaten hebben dat UT vorig jaar dat gevecht gedaan heeft tegen Reigns. Dat was totaal niet verantwoord met die heup. Hij had toen een 'njet' moeten gekregen hebben. Maar ja dat hebben ze niet aangedurft, omdat hij nu eenmaal een grote naam is.

UT is gewoon te belachelijk heb er het nu mee gehad dat ie gewoon komt voor zijn payday en geen reet moet doen in de voorbereiding.
    Ik las overal dat de reden voor de korte match was dat UT fysiek niet in staat is een volledige match uit te doen. Maar als ik hem zag bewegen, was dat toch gewoon onzin. OK misschien geen 20 minuten of zo, maar zeker wel 10 minuten, .. gewoon het aantal bumps zo laag mogelijk houden .. fysiek was hij gewoon in orde.

Ik geloof eerder in de quote van Triple H: "De UT is op een punt in zijn carriere gekomen dat hij zelf mag en kan bepalen wat hij wil doen" .. maw hiermee ben ik het volledig mee eens. Hij kwam gewoon voor zijn dikke vette paycheck.

Ivm geen enkele Japanner laten winnen. Dat was dus echt een slechte business zet. Je wil de WWE uitbreiden richting Japan en wat doe je dan? Je geeft het Japanse publiek twee verliespartijen.
    Laatst gewijzigd door makila; 16 april 2018 om 13:16

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    De low blow van Nakamura achteraf kreeg anders wel een daverend applaus. En 't is niet dat ze hier tegen AJ Styles zijn of zo he. Toen AJ zijn debut maakte in de Royal Rumble ging het dak hier van de keet. De mensen zijn gewoon blij dat de vete voort gaat en ze willen dat Nakamura voor eind juni de titel kan pakken zodat hij dan op de jaarlijkse house show in Japan als champ kan opkomen.

Ik praat nu natuurlijk wel alleen maar voor een 20tal dieharde wrestling marks in 1 café. Wat de rest van de wrestling community in Japan denkt heb ik niet veel zicht op.

Pagina 3 van 5 Eerste 12345 Laatste

Regels voor berichten