Pagina 3 van 23 Eerste 123456713 ... Laatste
    AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Hoe vet is dit, twee medailles van dezelfde tweeling in hetzelfde nummer op hetzelfde EK .

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat ze dit nog in hun mars hadden.
    Nuja, die eeuwige Rooney was er dan ook niet bij

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Echt wel een super EK van de Belgen. Ik herinner nog in een niet zover verleden dat als we 1 medaille hadden op het EK, dan waren we al te vreden ...
    Nu ben ik al de tel kwijt ..

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Echt wel een super EK van de Belgen. Ik herinner nog in een niet zover verleden dat als we 1 medaille hadden op het EK, dan waren we al te vreden ...
    Nu ben ik al de tel kwijt ..
    Atletiek? 4

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    En daar zou er met de 4x400 meter met die ploeg (drie Borlees en dan ongelooflijk talent Sacoor) minstens één moeten bijkomen, liefst goud zelfs.

(Sacoor had met zijn tijd van in de finale U20 WK overigens zilver gepakt gisteren ) .

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    En daar zou er met de 4x400 meter met die ploeg (drie Borlees en dan ongelooflijk talent Sacoor) minstens één moeten bijkomen, liefst goud zelfs.

(Sacoor had met zijn tijd van in de finale U20 WK overigens zilver gepakt gisteren ) .
    Als je ziet dat in de finale gevoelig trager gelopen werd dan in de HF .. omstandigheden waren waarschijnlijk dan iets minder. Al is deze Sacoor zo talentvol, misschien had hij de Borlees wel geklopt ja.

Ik vind de kritiek op vader Borlee dat hij Sacoor niet opstelde in het voordeel van zijn zonen wel onterecht. Die kerel is 18, laat hem eerst even ervaring opdoen in de 4x400 hé ..

Nu goed, de toekomst is verzekerd

-------------------------------

Diee Sacoor is echt ongelooflijk! Zo'n talent zeg. En natuurlijk Kevin Borlee, mentaal misschien wel de beste 400 meter loper ter wereld. Als je het stokje aan hem doorgeeft als 2de dan weet je al dat die gast puur op wilskracht en geloof in eigen kunde, alsnog naar het goud loopt. Die zijn eindrush is gewoon wereldtop!

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    ja ben er ook wel fan van, tuurlijk absoluut voeten op de grond, maar hoe hij daar Hudson-Smith (toch vlotjes de winnaar op de individuele 400m) afhoudt in de bocht door net snel genoeg te lopen en hem zo extra meters laat lopen, om dan op het rechte stuk er gewoon los van weg te lopen, knap als "smal ventje" van achttien.

(het is wel mijn indruk dat dylan nooit aan t niveau van zijn broers zal komen, vond hem vandaag weer duidelijk de minste)

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    ja ben er ook wel fan van, tuurlijk absoluut voeten op de grond, maar hoe hij daar Hudson-Smith (toch vlotjes de winnaar op de individuele 400m) afhoudt in de bocht door net snel genoeg te lopen en hem zo extra meters laat lopen, om dan op het rechte stuk er gewoon los van weg te lopen, knap als "smal ventje" van achttien.

(het is wel mijn indruk dat dylan nooit aan t niveau van zijn broers zal komen, vond hem vandaag weer duidelijk de minste)
    Id Dylan is niet zo goed, en hij mag blij zijn dat hij dankzij zijn broers een super begeleiding krijgt, maar dat beseft hij ook wel. En Sacoor?

Ik weet niet of het lukt, mar als die ooit het maximale uit zijn lichaam kan halen dan loopt hij los onder de 44sec. Dat is mss een straffe uitspraak want een Europeaan heeft dat nog nooit gedaan, maar genetisch is die kerel daartoe in staat, dat zie je gewoon aan zijn lichaamsbouw. En aan de begeleiding zal het ook niet liggen, die is voor hem ook top.

PsYchO66's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Naert mooi op weg naar goud! Had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht. Een medaille misschien, als alles meezat. Maar gaat hier gewoon winnen en ook nog behoorlijk overtuigend!
    Don’t cry old man, don’t cry: everybody dies...

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Heel sterk ja! Loopt enkel maar uit, had hier ook podium wel ergens gedacht, maar winnen op die manier, héél sterk!

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Straf idd!

Kimeli is wel of eerder

Ben geen fan van Jacques zijn trainingsmethode's en voortrekkerij (Robin VDB is imo beter dan Dylan) maar toch chapeau voor zijn atleten. Benieuwd of ze net zoals de tweeling imo niet alles uit hun carrière hebben gehaald hetzelfde gaan meemaken

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Kimeli is wel of eerder
    Eigenlijk is dat niet voor te lachen want al dan niet een nieuw profcontract verkrijgen hangt daar mogelijk van af. Dat is dus zijn salaris dat op het spel staat door die ene domme fout.

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    Eigenlijk is dat niet voor te lachen want al dan niet een nieuw profcontract verkrijgen hangt daar mogelijk van af. Dat is dus zijn salaris dat op het spel staat door die ene domme fout.
    Tja als je weet dat aantal jaren geleden op een BK 2 trainingspartners de opdracht hadden om de topfavoriet heel de tijd te hinderen (zelfs foutief) zodat Isaac kon winnen dan ben je alle sympathie bij mij kwijt.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Naert

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Tja als je weet dat aantal jaren geleden op een BK 2 trainingspartners de opdracht hadden om de topfavoriet heel de tijd te hinderen (zelfs foutief) zodat Isaac kon winnen dan ben je alle sympathie bij mij kwijt.
    Ja dat is wel waar ..

Naert, .. ik vind het 1 v/d talentvolste blanke lopers. Voor diegenen die hem volgen, dat hij een medaille haalt hier is geen verrassing. In goud geloofde ik stiekem ook nog wel mits een superdag (en die had hij ook). Maar gewoon zo imponeren en iedereen eraf lopen na amper 31km? Dat is wel erg sterk zeg! Indrukwekkend gewoon!

Jammer dat hij zo weinig steun krijgt, maar misschien dat hij nu iets meer steun gaat krijgen zodat hij tenminste kan doorgaan tot de OS zonder elke keer zijn geld 20x te moeten omdraaien.

Update: Blijkbaar liep hij zelfs met negatieve split: Na 21,1km kwam hij pas door in 1u05:54.
    Laatst gewijzigd door makila; 12 augustus 2018 om 23:26

Pagina 3 van 23 Eerste 123456713 ... Laatste

Regels voor berichten