Pagina 23 van 23 Eerste ... 131920212223
    Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat bedoel je met ruimte die clean moet zijn? Het OK? Daar is een assistentiehond niet nodig en dat zal inderdaad niet toegestaan worden. Het zou me verbazen als ze daar op zou gestaan hebben.
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Was ze een aandachtshoer? Ja. Ze stond graag in de picture maar ze deed dit ook om aandacht te vragen en een voorbeeld te zijn voor anderen in haar toestand.

Ik weet ook dat ze niet de gemakkelijkse persoon was in het echte leven. Maar ja wat wil je als je altijd pijn hebt.

Echter beiden hebben toch niets met haar sportieve prestaties te maken?

De zin van: ja ze pakte medailles maar ze waren maar met 3 in de finale he! Dat vind ik flauw. Dat is zoals een collega zei: je waart MAAR 1000ste op de marathon. Mijn reactie was: ik was beter dan al diegenen die niet meededen

Als gehandicapte de moed hebben toch aan atletiek te doen .. je moet het toch maar doen se ...

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Feit: ze zijn met niet veel en toen ze categorie samengevoegde is ze gestopt want ze kon niet meer winnen.
    Ze was 37 toen ze stopte. Er zijn er in de gewone atletiekwereld ook weinigen die dan nog mee kunnen ..

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exorikos Bekijk bericht
    Wat bedoel je met ruimte die clean moet zijn? Het OK? Daar is een assistentiehond niet nodig en dat zal inderdaad niet toegestaan worden. Het zou me verbazen als ze daar op zou gestaan hebben.
    Laten we zeggen dat ik uit goede bron vernomen heb dat haar hond wel op plaatsen kwam die niet toegestaan zijn

@makila: die mogen aan sport doen maar om dat te gaan vgl met valide sporters gaat me een brug te ver.
    Die kon meer trainen dan heel wat valide atleten (zelfs naert bv)

En ze heeft letterlijk gezegd dat toen die categorie samengevoegd werd ze dan niet meer kon winnen.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Laten we zeggen dat ik uit goede bron vernomen heb dat haar hond wel op plaatsen kwam die niet toegestaan zijn

@makila: die mogen aan sport doen maar om dat te gaan vgl met valide sporters gaat me een brug te ver.
    Die kon meer trainen dan heel wat valide atleten (zelfs naert bv)

En ze heeft letterlijk gezegd dat toen die categorie samengevoegd werd ze dan niet meer kon winnen.
    Dan kun je je toch evengoed afvragen waarom ze die categorieën samenvoegen? Als één van de allerbeste in een categorie ineens niet meer kan winnen als er andere
    uit een andere categorie bijkomen, ja dan zou mijn motivatie toch ook enorm kelderen moet ik zeggen... .

En vergelijken met valide sporters? Dat heeft weinig zin puur qua prestaties (want ja een valide atleet gaat altijd beter presteren). Maar toch men werkt vaak even hard als valide topatleten. Ik heb een familielid gehad die paralympische spelen boccia gespeeld heeft en die trainde op een manier en een intensiteit die zeer gelijkend was aan die van sommige tennissers die ik ken die ooit een ATP/WTA ranking gehad hebben of nog hebben, allemaal om de beste te kunnen zijn of toch op zijn minst het maximum te halen uit zijn sport. Dat er maar weinig meededen kan kloppen maar wil dat dan zeggen dat het makkelijker is om de top te halen? Niet mee akkoord alvast.

En welke plekken dan? Want heb jaren iemand gekend met een hulphond (geen blindegeleidehond) en die twee waren onafscheidelijk, ook in het ziekenhuis waar mijn familielid veel vaker verbleef dan hem lief was. Ook op het vliegtuig voor buitenlandse tornooien, ook op restaurant, ook in de cinema, ... . Enfin ik kan me niet één situatie herinneren waarin ik zeker weet dat die hond niet mee mocht of het moet effectief het OK zijn misschien (daar ben ik nooit bij geweest).
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    In het land der blinden is Eenoog koning bedoel je?
    Vandaag een hele dag media-aandacht door haar overlijden!
    Ze is er alleen niet veel meer mee.

Zelfs een beetje respect tonen is soms ver te zoeken...

.
    Laatst gewijzigd door Booka Shade; 24 oktober 2019 om 10:27
    Xbox Live: MaximeDW92
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Met andere woorden je weet niet waar je over spreekt en had beter gezwegen in plaats van onnodig hier iemand die pas overleden is te komen zwartmaken.
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sneeuwzwart Bekijk bericht
    Die laatste alinea is wel heel kort door de bocht. De BK M45 loopt 2u35, jij doet alsof iedereen die een beetje moeite doet wel op het podium geraakt. Dat is trouwens Chris Wouters, die loopt als ik me niet vergis zo'n 150 wedstrijden op een jaar, vaak meerdere wedstrijden op dezelfde dag. Het feit dat je die in een wedstrijd al eens verslagen hebt, wilt dus eigenlijk niet veel zeggen. Ik heb die ook al wel eens verslagen, maar 2u35 op de marathon is voor mij toch wel juist iets te hoog gegrepen.
    uiteraard weet ik wie dat is, en weet ook dat die vaak verschillende wedstrijden per dag loopt. Hij is zeker beter dan mij dit jaar.
    Ik heb aangegeven dat mits enkele ingrepen ik richting eremetaal zou kn gaan, en da's gewoon realistisch, nog zonder te zeggen dat ik dan beter zou zijn dan Chris. Ik loop nu nog steeds 17'30 op 5km, ongemotiveerd, met duidelijk overgewicht en zonder schema of whatever.

Ik ken mijn lijf beter als u zou ik denken. Mits 4 a 5kg eraf loop ik idd normaal gezien rond de 2u35 op de marathon. Zelfs met 80kg vr mijn 1m86 liep ik in 2014 nog een 3 km aan 20/u.
    Niet om te stoefen, maar ben realistisch, meedoen vr eremetaal (is dus ook brons..) is zeker mogelijk en dan stelt het vr mijzelf niet veel voor

Hier is het ook zelden goed precies

Obi Wan Kenobi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin75 Bekijk bericht
    uiteraard weet ik wie dat is, en weet ook dat die vaak verschillende wedstrijden per dag loopt. Hij is zeker beter dan mij dit jaar.
    Ik heb aangegeven dat mits enkele ingrepen ik richting eremetaal zou kn gaan, en da's gewoon realistisch, nog zonder te zeggen dat ik dan beter zou zijn dan Chris. Ik loop nu nog steeds 17'30 op 5km, ongemotiveerd, met duidelijk overgewicht en zonder schema of whatever.

Ik ken mijn lijf beter als u zou ik denken. Mits 4 a 5kg eraf loop ik idd normaal gezien rond de 2u35 op de marathon. Zelfs met 80kg vr mijn 1m86 liep ik in 2014 nog een 3 km aan 20/u.
    Niet om te stoefen, maar ben realistisch, meedoen vr eremetaal (is dus ook brons..) is zeker mogelijk en dan stelt het vr mijzelf niet veel voor

Hier is het ook zelden goed precies
    Je hebt ook wel wat meer talent dan de gemiddelde belg , Veel mensen die veel trainen lopen nooit in hun leven 17'30 op de 5 km
    Dat het je daarom minder bekoort die medaille omdat je op je gemakje aan een medaille raakt is dan een persoonlijk keuze. sommige mensen zijn op iedere medaille trots.
    Usain Bolt ook geen belang hecht aan een Jamaicaanse titel.

Maar persoonlijk vind ik ook dat een Master medaille toch minder waard is dan een CAD/SCHOL/JUN/AC medailles, doordat er gewoon minder concurrentie is.
    Net zoals hamersslingermedailles vaak een pak minder waard zijn dan 100-200m medailles.
    Het doet niet af aan die prestaties maar het is makkelijker om een medaille te halen (als je het een beetje deftig kunt)
    Anakin, how many times have I told you to stay away from the power couplings.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Belgische hockeyvrouwen geven een 2-0 voorsprong uit de eerste match vijf minuten voor het einde weg, op een paar minuten van 0-0 naar 2-0 China, en verliezen uiteindelijk in shootouts... .

Geen Olympische Spelen voor hen.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tja, de Red Panthers.... Héél af en toe eens een hoogtepunt maar het zijn toch vooral veel teleurstellingen daar... het verbaast mij eigenlijk niet dat ze alsnog niet naar de Olympische Spelen gaan

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RiCOManiaC Bekijk bericht
    Tja, de Red Panthers.... Héél af en toe eens een hoogtepunt maar het zijn toch vooral veel teleurstellingen daar... het verbaast mij eigenlijk niet dat ze alsnog niet naar de Olympische Spelen gaan
    Mentaal hebben ze bewezen een héél zwak team te zijn. Op de belangrijkste momenten geven ze het steeds altijd weg. Jammer maar helaas.
    En dan werken ze juist voor die reden al jaren samen met een psycholoog. Dat werkt dus duidelijk niet. Ik vermoed dat de bondscoach nu wel het slachtoffer wordt hiervan en mag opkrassen.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Obi Wan Kenobi Bekijk bericht
    Maar persoonlijk vind ik ook dat een Master medaille toch minder waard is dan een CAD/SCHOL/JUN/AC medailles, doordat er gewoon minder concurrentie is.
    Dat was zoals in een interview met een 100+ jarige die de 100 meter won bij de 100 plussers.
    Hij zei: Na al die jaren hard trainen en elke keer opnieuw door iemand geklopt te worden, ben ik eindelijk de beste! (En enige die nog aan sport doet op die leeftijd)

PS. Bovenstaande is fake en een grapje hé, maar het zou zo kunnen

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik ben op zoek naar een badmintonracket (recreatief met collega's) iemand tips?
    Heb redelijke techniek en speel vooral aanvallend (ben bijna 2m)

Pagina 23 van 23 Eerste ... 131920212223

Regels voor berichten