Pagina 22 van 23 Eerste ... 12181920212223 Laatste
    Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    1. Ik ben het ermee eens dat een BK niet veel meer voorstelt. Voor het prijzengeld of de eer moet je het niet (meer) doen.
    2. Ik vind al een lange tijd dat jij je prestaties zwaar onderschat en minimaliseert. Je bent geen jong veulen meer en de echte Belgische top kan je natuurlijk niet aan. Maar alles daar net onder? ...

Maar goed zo groot is de Belgische top niet. België is een klein landje en stelt buiten een uitzondering weinig voor in het lopen ..
    op het gebied van de vrouwen zeker: als ik de beste seizoenstijden van Hanna en Manuela (onze loopsters op marathon Doha) bekijk, tja, ..
    Renders was indertijd echt een toppertje.

Wat de mannen betreft: met Naert hebben we iemand die het onderste uit de kan haalt, en met Abdi hebben we wel een topper op Europees vlak.
    Bouchikhi stelt me teleur dit seizoen.

Momenteel is mn loopmicrobe weer ver te zoeken, beetje beu om altijd tegen dezelfden te lopen, geen zin meer om te trainen etc. Komt wel weer als de lente terug is

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bouchiki is ook alleen goed nadat hij zich gaan verstoppen is in Marokko

Obi Wan Kenobi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    1. Ik ben het ermee eens dat een BK niet veel meer voorstelt. Voor het prijzengeld of de eer moet je het niet (meer) doen.
    2. Ik vind al een lange tijd dat jij je prestaties zwaar onderschat en minimaliseert. Je bent geen jong veulen meer en de echte Belgische top kan je natuurlijk niet aan. Maar alles daar net onder? ...

Maar goed zo groot is de Belgische top niet. België is een klein landje en stelt buiten een uitzondering weinig voor in het lopen ..
    prijzengeld
    Anakin, how many times have I told you to stay away from the power couplings.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Nina Sterckx (17 jaar oud) Europees kampioen gewichtheffen bij de U20, met een wereldrecord bij de jeugd (tot 17j) en europees record bij junioren (tot 20j) .

Ik vermoed toch de eerste gewichtheffer uit België ooit die zo'n niveau haalt (bij de jeugd/juniors), Serge Reding misschien die ken ik enkel van naam.

Edit: Ja Reding misschien dus wel .
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://barbend.com/almost-but-not-q...serge-redding/

Redding was een immens talent en was eigenlijk puur op kracht en souplesse, de sterkste gewichtheffer en powerlifting van zijn generatie. Maar door pech, blessures en mentale weerbaarheid (daar was hij niet zo goed in) moest hij steeds tevreden zijn met zilveren medailles.

Zeker bij de mannen, de beste Belgische gewichtheffer allertijden en de enige die echt de wereldtop bereikte.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Obi Wan Kenobi Bekijk bericht
    prijzengeld
    Ik weet niet meer in welk land dat dit was, maar een tijdje geleden heb ik ergens gelezen dat de kampioen halve marathon van land X, eerst geld moest betalen om te mogen deelnemen (en dan gold voor alle deelnemers) en dan welgeteld 0 eurokes kreeg voor zijn gouden medaille (wat in praktijk gewoon metaal was, zeker géén goud) en nul publiciteit.

Ik geloof dat best. Sommige kampioenschappen van een land stellen niets voor.
    Laatst gewijzigd door makila; 19 oktober 2019 om 21:24
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin75 Bekijk bericht
    het WR van Radcliffe was zelf al één van de meest verdachte WR's die nog niet vrbroken waren.
    Belachelijk is ook dat tijdens hetzelfde weekend dat Abdi het BR verbetert, het BK marathon wordt gelopen in Nederland ...en gewonnen wordt met een tijd van 2u22 .
    Toont nogmaals het failliet aan van de BK's en PK's allerhande op de piste/marathon waar al heel lang de beste/beteren afwezig blijven (het BK veldlopen uitgezonderd )

Loop zelf volg jaar in de M45 en de man die er dit weekend BK werd in de M45 bv heb ik al verslagen dit jaar. Mits een winter letten op de voeding en gebruik maken van een schema en testen zou ik dus volg seizoen kans maken op eremetaal op 5 en 10k piste alsook marathon. Zo zie je maar dat alles relatief is, hecht dan ook zeer weinig belang aan al die leeftijdscategoriëen en 'makkelijke' medailles.
    Die laatste alinea is wel heel kort door de bocht. De BK M45 loopt 2u35, jij doet alsof iedereen die een beetje moeite doet wel op het podium geraakt. Dat is trouwens Chris Wouters, die loopt als ik me niet vergis zo'n 150 wedstrijden op een jaar, vaak meerdere wedstrijden op dezelfde dag. Het feit dat je die in een wedstrijd al eens verslagen hebt, wilt dus eigenlijk niet veel zeggen. Ik heb die ook al wel eens verslagen, maar 2u35 op de marathon is voor mij toch wel juist iets te hoog gegrepen.

Obi Wan Kenobi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    In België moet je normaal niet betalen voor deelname , wel een metalen medaille , maar ook geen prijzengeld (De meeste krijgen wel een bonus van hun club uit op het einde van het jaar, voor een medaille op een BK of VK )
    Anakin, how many times have I told you to stay away from the power couplings.

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://sporza.be/nl/2018/09/06/rip-marieke-vervoort/

Voor mij één van de beste Belgische atleten allertijden. Topklasse en topvrouw.
    Rust zacht. Je hebt het verdiend.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://sporza.be/nl/2018/09/06/rip-marieke-vervoort/

Voor mij één van de beste Belgische atleten allertijden. Topklasse en topvrouw.
    Rust zacht. Je hebt het verdiend.
    In het land der blinden is Eenoog koning bedoel je?
    Laatst gewijzigd door Booka Shade; 24 oktober 2019 om 10:26

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    In het land der blinden is Eenoog koning bedoel je?
    Wow ... de eikel van het jaar is ook bekend hier op 9Lives.

On topic: we verliezen een ongelofelijk straffe madam, wat een doorzettingsvermogen en wilskracht had ze. Ik kan er alleen maar naar op kijken.
    Laatst gewijzigd door Booka Shade; 24 oktober 2019 om 10:26
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Feit: ze zijn met niet veel en toen ze categorie samengevoegde is ze gestopt want ze kon niet meer winnen.

Haar hond liep ook bv op plaatsen in ziekenhuis waar dat verboden is. En op gewone meetings heb ik zelfs wedstrijden zien uitgesteld worden omdat madam met haar hond maar bleef in de weg rijden. Geen respect voor de andere atleten

En haar pijn was blijkbaar bik haar thuis maar niet op lanzarotte

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Nu heb ik haar discutabele uitspraken weten doen in interviews enzo. Maar als je ooit haar aflevering van het huis gezien hebt dan zou ik zo'n uitspraken van die pijn toch niet te snel doen. Een beest zou je niet zo laten afzien als zij daar toen, en die had dat iedere nacht zowat, dag in, dag uit... .

Over respect naar andere atleten toe geen idee.

Qua stoppen, ze had een ziekte die verergerde dus misschien zou dat (ook) de reden kunnen zijn? Wilde gok he . Maar vermits ze ondertussen euthanasie heeft gepleegd misschien ook weer niet zo wild.

Respect voor haar doorzettingsvermogen iig, afl uit het huis was iets van t beste op de Vlaamse tv. Soms moeite gehad om niet weg te kijken. Omdat het echt was, geen film of iets.
    Een hulphond mag toch zowat overal niet?
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een assistentiehond mag ook in het ziekenhuis. Ziekenhuishygiëne moet maatregelen treffen om het risico op besmetting van of via het dier tot een minimum te beperken. Ziekenhuizen durven dan al eens schermen met een advies van de HGR, maar dat gaat dus niet op en zo maken ze kans op vervolging.
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    139 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Kom jongens beetje respect voor haar en elkaar he.

Ik was er ook geen fan van (ieder zijn goesting); maar is een straffe madam. De media-aandacht hoorde daar nu eenmaal bij
    PSN: Jonas89

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exorikos Bekijk bericht
    Een assistentiehond mag ook in het ziekenhuis. Ziekenhuishygiëne moet maatregelen treffen om het risico op besmetting van of via het dier tot een minimum te beperken. Ziekenhuizen durven dan al eens schermen met een advies van de HGR, maar dat gaat dus niet op en zo maken ze kans op vervolging.
    Maar toch niet in ruimte die clean moet zijn?

Pagina 22 van 23 Eerste ... 12181920212223 Laatste

Regels voor berichten