Pagina 6 van 10 Eerste ... 2345678910 Laatste
    dette307's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Micheal Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Iemand enige ervaring met de novritsch SSP1 (Pistol)? Ben nog op zoek naar een niet te duur betrouwbaar Pistool.

Iemand van me team heeft eentje en is er na 1 skirm voor het moment nog zeer tevreden.
    Ps4, Ps3, Ps Vitta, Ps1, Ps2, Alienware m17x r4
    Desktop: /Carbide Air 504: i5-4690K/MSI-Gaming 3 Z97/MSI GTX 970/Scythe Mugen 4 PCGH/Corsair 16GB 1600MHZ/Samsung 256GB 850PRO/WD BLUE 1TB/Corsair RM550/CORSAIR AIR SERIES AF120/
    Gaming is a way of living.

deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand enige ervaring met de novritsch SSP1 (Pistol)? Ben nog op zoek naar een niet te duur betrouwbaar Pistool.
    ik heb een tm mk 23, heeft geen backslide maar dat heeft zijn voordelen;
    - verbruikt veel minder gas
    - is verschrikkelijk stil
    - je kan gemakkelijk een andere barrel steken van 135mm

ik heb een crazy jet barrel upgrade en outdoor gebruik ik 0.4g bb's, dat is een laser die ge niet hoort schieten

nadeel is dat mensen niet doorhebben dat ze gehit worden https://youtu.be/R9y7imCgfMo?t=276
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

Micheal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deathsythe Bekijk bericht
    ik heb een tm mk 23, heeft geen backslide maar dat heeft zijn voordelen;
    - verbruikt veel minder gas
    - is verschrikkelijk stil
    - je kan gemakkelijk een andere barrel steken van 135mm

ik heb een crazy jet barrel upgrade en outdoor gebruik ik 0.4g bb's, dat is een laser die ge niet hoort schieten

nadeel is dat mensen niet doorhebben dat ze gehit worden https://youtu.be/R9y7imCgfMo?t=276
    Had ik ook al naar zitten kijken, die TM's zijn beesten.
    Die van u is inderdaad stil, maar ge zou toch moeten voelen dat ge gehit word?

iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Had ik ook al naar zitten kijken, die TM's zijn beesten.
    Die van u is inderdaad stil, maar ge zou toch moeten voelen dat ge gehit word?
    ja inderdaad, ge hoort ook duidelijk 'pok' maar men verwacht het niet dus denken ze " ja wa is da nu eig ik zie of hoor niets "

nuja daarom ook die 0.4, dat voelt ge echt wel. https://www.youtube.com/watch?v=KL92YJi6Jd4
    bv hier, ge ziet het bijna niet maar in dat raampje zat er eentje en gewoon los erop, te beestig
    eig speel ik liever met die mk23 als met die aeg :d

hier cqb wat aangepast https://cdn.discordapp.com/attachmen...888/image1.jpg
    Laatst gewijzigd door deathsythe; 8 april 2019 om 20:31
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    ja inderdaad, ge hoort ook duidelijk 'pok' maar men verwacht het niet dus denken ze " ja wa is da nu eig ik zie of hoor niets "

nuja daarom ook die 0.4, dat voelt ge echt wel. https://www.youtube.com/watch?v=KL92YJi6Jd4
    bv hier, ge ziet het bijna niet maar in dat raampje zat er eentje en gewoon los erop, te beestig
    eig speel ik liever met die mk23 als met die aeg :d

hier cqb wat aangepast https://cdn.discordapp.com/attachmen...888/image1.jpg
    Als ge iets voelt moet ge uwe hit maar pakken, das mijn mening!

Bwoa, heb toch graag mijne ARP 9, klein compact en fire power. Al speel ik binnen ook vaak met pistol als het vooruit moet gaan.

Vind uw pistool wel ferm zo, alleen die pillamp erop is wat 'erover'

Iemand de nieuwe locatie van Aisoften.be algezien op FB? Grote vakantie in Limburg, als dat hele gebouw opengaat weet ik nu al waar ik de vakantie doorbreng

iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als ge iets voelt moet ge uwe hit maar pakken, das mijn mening!

Bwoa, heb toch graag mijne ARP 9, klein compact en fire power. Al speel ik binnen ook vaak met pistol als het vooruit moet gaan.

Vind uw pistool wel ferm zo, alleen die pillamp erop is wat 'erover'

Iemand de nieuwe locatie van Aisoften.be algezien op FB? Grote vakantie in Limburg, als dat hele gebouw opengaat weet ik nu al waar ik de vakantie doorbreng

ja i know maja das vanop mijn m4, kheb zo geen klein lampke voor enkel op de sidearm te steken

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    ja i know maja das vanop mijn m4, kheb zo geen klein lampke voor enkel op de sidearm te steken
    Voor CQB nochtans echt een aanrader

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Damn wat een beest die SSP1

FragDAnvers's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Eindelijk terug beginnen airsoften na 7-8 jaar te stoppen ! M4 sopmod onderhoudje gehad en de madam heeft een g&g arp9 gekocht.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    i7-8700k @ 5Ghz with NZXT Kraken X52, GTX 1080 Ti Aorus Xtreme, 16Gb DDR4 2400Mhz, 500GB Samsung Evo SSD, Asus ROG PG279Q, AOC U2790PQU
    https://www.twitch.tv/fragdanvers

iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Enkel de ARP nog wat voorzien van een reddot.

i7-8700k @ 5Ghz with NZXT Kraken X52, GTX 1080 Ti Aorus Xtreme, 16Gb DDR4 2400Mhz, 500GB Samsung Evo SSD, Asus ROG PG279Q, AOC U2790PQU

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die arp is al serieus aangepast!
    Wel heerlijk machien, ben zo blij met de mijne!

Ben wel nog beetje bij beetje aan het bijwerken/perfectioneren

memorexxx's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hoi, ik ben onlangs ook geintresseerd geraakt hierin. Nog niet gaan spelen, dat is hopelijk voor zeer binnenkort. Ik moet eerst nog een goede bril vinden (die over men eigen bril past...) en nog wat andere gear fixen zoals ammo pouches enal. Nu, ik heb al een paar airsofts nu en ik zit daarmee te schieten bij men ouders in de tuin naar doelwitjes, heel fun en goed afgesloten van de openbare weg, en ook in men garage (20m lang ofzo ongeveer) en helemaal afgesloten ook. Nu vroeg ik me af of iemand mij kon zeggen of dat nu mag of niet? Want ik wil niet aan avondje zitten chillen dat de politie inneens aan men deur staat en denkt dat ik een terrorist ben ofzo...

Ohja, en tips over wat de leukste terreinen zijn voor 2 noobs om te beginnen zijn ook welkom natuurlijk
    Sorry, the lifestyle you ordered is out of stock!

iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door memorexxx Bekijk bericht
    Hoi, ik ben onlangs ook geintresseerd geraakt hierin. Nog niet gaan spelen, dat is hopelijk voor zeer binnenkort. Ik moet eerst nog een goede bril vinden (die over men eigen bril past...) en nog wat andere gear fixen zoals ammo pouches enal. Nu, ik heb al een paar airsofts nu en ik zit daarmee te schieten bij men ouders in de tuin naar doelwitjes, heel fun en goed afgesloten van de openbare weg, en ook in men garage (20m lang ofzo ongeveer) en helemaal afgesloten ook. Nu vroeg ik me af of iemand mij kon zeggen of dat nu mag of niet? Want ik wil niet aan avondje zitten chillen dat de politie inneens aan men deur staat en denkt dat ik een terrorist ben ofzo...

Ohja, en tips over wat de leukste terreinen zijn voor 2 noobs om te beginnen zijn ook welkom natuurlijk
    Zorg er gewoon voor dat het niet zichtbaar is voor buren, toevallige voorbijkomers etc.. (als je in Belgi├ź woont) Helenaveen in NL is blijkbaar een aanrader.

dette307's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door memorexxx Bekijk bericht

Op ieder terrein kan je als noob wel beginnen. Persoonlijk ben ik begonnen in cqb. The island in Antwerpen vind ik wel goed. Is niet zo groot maar goed te doen. Unit 13 in Nederland is zeker aan te raden. Maakt eigenlijk niet uit waar je speelt, binnen of buiten. Geniet gewoon van de dag.
    Ps4, Ps3, Ps Vitta, Ps1, Ps2, Alienware m17x r4
    Desktop: /Carbide Air 504: i5-4690K/MSI-Gaming 3 Z97/MSI GTX 970/Scythe Mugen 4 PCGH/Corsair 16GB 1600MHZ/Samsung 256GB 850PRO/WD BLUE 1TB/Corsair RM550/CORSAIR AIR SERIES AF120/
    Gaming is a way of living.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dette307 Bekijk bericht
    Op ieder terrein kan je als noob wel beginnen. Persoonlijk ben ik begonnen in cqb. The island in Antwerpen vind ik wel goed. Is niet zo groot maar goed te doen. Unit 13 in Nederland is zeker aan te raden. Maakt eigenlijk niet uit waar je speelt, binnen of buiten. Geniet gewoon van de dag.
    Ik ben begonnen in The Island, viel me persoonlijk beetje tegen..
    Wij gaan altijd naar Peer (limburg), maar das voor velen beetje uit de richting.
    Heleveen is inderdaad heerlijke plaats, Unit13.
    Voor buiten is chambers the place to be.

Pagina 6 van 10 Eerste ... 2345678910 Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten