Pagina 4 van 10 Eerste 12345678 ... Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    dude

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wil binnenkort ook eens gaan airsoften om het eens te ervaren.

Ik dacht mij gewoon in te schrijven voor een open skirm (https://airsoftevents.be/) en op de locatie zelf een volledige kit te huren.

Voordeel en nadeel tegelijk is dat de mensen die inschrijven voor zulke events waarschijnlijk ervaren airsofters zijn? Dus kan wel veel bijleren over de sport door een praatje met hen te slaan, maar op het veld ga ik waarschijnlijk zelf niet veel raken Wat dan weer niet goed is om de smaak te pakken te krijgen...

Wat denken jullie? En raden jullie een bepaalde locatie aan?

Thanks

dette307's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fejity Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wil binnenkort ook eens gaan airsoften om het eens te ervaren.

Ik dacht mij gewoon in te schrijven voor een open skirm (https://airsoftevents.be/) en op de locatie zelf een volledige kit te huren.

Voordeel en nadeel tegelijk is dat de mensen die inschrijven voor zulke events waarschijnlijk ervaren airsofters zijn? Dus kan wel veel bijleren over de sport door een praatje met hen te slaan, maar op het veld ga ik waarschijnlijk zelf niet veel raken Wat dan weer niet goed is om de smaak te pakken te krijgen...

Wat denken jullie? En raden jullie een bepaalde locatie aan?

Thanks
    Heb je intresse gewoon doen. Zoals je zelf zegt kitje huren en gaan. Kwestie van niets raken. Er zijn van die dagen dat ik ook geen hol raak. Mij gaat het vooral om teamplay en de fun die ik heb.
    Ps4, Ps3, Ps Vitta, Ps1, Ps2, Alienware m17x r4
    Desktop: /Carbide Air 504: i5-4690K/MSI-Gaming 3 Z97/MSI GTX 970/Scythe Mugen 4 PCGH/Corsair 16GB 1600MHZ/Samsung 256GB 850PRO/WD BLUE 1TB/Corsair RM550/CORSAIR AIR SERIES AF120/
    Gaming is a way of living.

Batiatus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Net deze topic gezien.
    Iemand die regelmatig naar The Chambers gaat? Wij gaan komende zondag. Meestal 1x/maand.

Niet zo lang geleden mijn eerste AEG gekocht. Een Classic Army M4-MK10 (CA096M). Ben er wel vrij blij mee. Vertical grip gekocht voor er op. Eventueel later eens een scope/red dot kopen. Daarnaast in airsoftshop een broek, combat shirt en goei schoenen gekocht. Later misschien nog wat upgrades kopen maar voorlopig kan ik verder met deze setup.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batiatus Bekijk bericht
    Net deze topic gezien.
    Iemand die regelmatig naar The Chambers gaat? Wij gaan komende zondag. Meestal 1x/maand.

Niet zo lang geleden mijn eerste AEG gekocht. Een Classic Army M4-MK10 (CA096M). Ben er wel vrij blij mee. Vertical grip gekocht voor er op. Eventueel later eens een scope/red dot kopen. Daarnaast in airsoftshop een broek, combat shirt en goei schoenen gekocht. Later misschien nog wat upgrades kopen maar voorlopig kan ik verder met deze setup.
    Jup. Wij gaan ook veel naar the chambers. Laatste keer zelfs overnacht de zaterdag zodat we eens langer konden slapen. Spijtig voor deze maand gaan wij richting the factory, ben ik ook wel benieuwd naar.
    Desktop: /Carbide Air 504: i5-4690K/MSI-Gaming 3 Z97/MSI GTX 970/Scythe Mugen 4 PCGH/Corsair 16GB 1600MHZ/Samsung 256GB 850PRO/WD BLUE 1TB/Corsair RM550/CORSAIR AIR SERIES AF120/

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dette307 Bekijk bericht
    Jup. Wij gaan ook veel naar the chambers. Laatste keer zelfs overnacht de zaterdag zodat we eens langer konden slapen. Spijtig voor deze maand gaan wij richting the factory, ben ik ook wel benieuwd naar.
    Zal de volgende datum laten weten van zodra die gekend is. Wie weet lopen jullie er dan ook rond.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wij gaan het meest naar Chambers of Fort Barchon. Beide zijn nog geen uur rijden voor mij. Die laatste is ook geschikt als het regent. Inschrijven kan via "crimi events" of "airsoften.be" .

Gewoon doen. Ik ben zelf ook pas aan (het eind van) mijn eerste seizoen maar heb al veel bijgeleerd op deze events door gewoon met anderen te praten en te spelen. Ik krijg soms wel tegenstrijdig advies :-)

Ik zou ook graag eens in "The canyon" gaan spelen maar daartoe nog geen gelegenheid gehad.

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Fort Barchon geschikt als het regent? Van de meeste gameplay content die op YouTube al gezien heb is het grootste gedeelte net buiten te doen daar, of ben ik mis ??

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Fort Barchon geschikt als het regent? Van de meeste gameplay content die op YouTube al gezien heb is het grootste gedeelte net buiten te doen daar, of ben ik mis ??

Thog ja en nee. Is eerder ingedeeld als 50-50 als het neer komt op indoor/outdoor. Maar ik zou het niet doen in de regen iets van hoge en stijle heuvels in de modder doorploeren nee bedankt

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wij gaan waarschijnlijk de 21ste oktober terug naar The Chambers.
    Dit weekend skirm gehad daar. Ons team was niet echt goed bezig kwa objectives. Speelden zelf met een groep van 8. Altijd plezant als je dan een georganiseerde push kan verkrijgen.

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb mij zonet ingeschreven bij crimi-events voor mijn eerste keer airsoft op 21 oktober bij Fort Barchon (met een huurkit).

Zal de vraag ook hier stellen, misschien weten jullie het antwoord reeds: bij de huurkit staat 1 vol magazijn, daar ga je voor een ganse dag airsoften niet mee toekomen neem ik aan? Kan je ter plaatse bb's kopen aan een schappelijke prijs of moet / kan je deze zelf kopen en meenemen?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb mij zonet ingeschreven bij crimi-events voor mijn eerste keer airsoft op 21 oktober bij Fort Barchon (met een huurkit).

Zal de vraag ook hier stellen, misschien weten jullie het antwoord reeds: bij de huurkit staat 1 vol magazijn, daar ga je voor een ganse dag airsoften niet mee toekomen neem ik aan? Kan je ter plaatse bb's kopen aan een schappelijke prijs of moet / kan je deze zelf kopen en meenemen?
    Als ge ne rappe triggerfinger hebt ga je idd daar niet mee toekomen en je kan indien je da wilt ter plaatse zakje bbs kopen of zelf meebrengen.

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dette307 Bekijk bericht
    Als ge ne rappe triggerfinger hebt ga je idd daar niet mee toekomen en je kan indien je da wilt ter plaatse zakje bbs kopen of zelf meebrengen.
    Thanks voor de reactie, deze zondag is het zo ver Nog iemand van hier zich ingeschreven toevallig?

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Er was in ieder geval genoeg volk in Fort Barchon, 150 inschrijvingen

Heb mij zeer goed geamuseerd en was een enorm leuke ervaring voor mijn eerste keer airsoft Al heb ik gehoord van medespelers dat er interessantere speelvelden zijn dan Fort Barchon... Eerste game mode (voormiddag 10-12u) was het verzamelen van 2x5 bommen die over het speelveld verspreid lagen. Deze mochten enkel getransporteerd worden door de medics in het team. Voor de tweede game mode (namiddag 13-16u) moesten we "de mechanic" (Bokkie) localiseren en begeleiden om deze enkele telefoonlijnen verspreid over het speelveld te laten repareren. Hierna moest het mortier geschut gebruikt worden om de tegenpartij "plat te bombarderen" door er een rookgranaat in te droppen.

De voormiddag was zeer evenwichtig en open en er werden regelmatig door de posities van de tegenpartij heen gepushed (soms ook langs achter ). Resultaat was dan ook een gelijkspel. De tweede game was op een bepaald punt helemaal 'gestabiliseerd' waardoor er bijna geen enkele beweging meer in het spel was. Ons team had de tunnels volledig in bezit en voor beide teams was pushen door de weinige in/uitgangen regelrechte zelfmoord. De bovenkant en flanken lagen dicht met snipers en pogingen om te pushen werden vaak snel in de kiem gesmoord. Wel leuk om eens in real life kerels te zien uitpakken met hun SSG24 Uiteindelijk is ons team er op de valreep toch nog in geslaagd om het blauwe team te 'bombarderen' en het tweede game te winnen.

Ik denk dat vooral de opgebouwde kennis (en uiteindelijke bezetting) van het terrein een belangrijke rol gespeeld heeft in de geslotenheid van het tweede spel. Het gebruik van granaten was binnen niet toegestaan, wat toch wel het eerste is waar je aan denkt om een dichtgetimmerde ingang trachten te breachen...

Kudos aan de kerel met zijn homemade riot shield! Dit zorgde toch voor wat extra mogelijkheden en actie in de lange tunnels met weinig tot soms zelfs geen zijgangen of beschutting.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand die mij toevallig kan vertellen waar je tegenwoordig nog tweedehands replicas kan kopen/verkopen? Facebook groepen zijn tegenwoordig verbannen en de forums zijn blijkbaar allemaal zo dood als een pier jammer genoeg...

Pagina 4 van 10 Eerste 12345678 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten