Pagina 3 van 10 Eerste 1234567 ... Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bon,

Ben na 2u moeten stoppe omdat bril zo aandampte dat ik niets meer zag + veel te donker binnen

Ben 2 keer ergens los tegen gelopen dat ik eigelijk had moeten zien
    dude

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door falc.be Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Bon,

Ben na 2u moeten stoppe omdat bril zo aandampte dat ik niets meer zag + veel te donker binnen

Ben 2 keer ergens los tegen gelopen dat ik eigelijk had moeten zien
    goeie bril is inderdaad een must.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ze hebben een dye I5 aangeraden, maar ik vrees dat mijn gewone bril gaat blijven aandampen
    dude

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Airsoft starter

Ben van plan om te beginnen airsoften heb al eenvoudige kledij gekocht en ben op zoek naar een degelijk wapen dat niet te duur is voor cqb en dat ik daarna zou kunnen gebruiken als secundaire wapen want wil na verloop van tijd ssg24 novritsch sniper kopen maar wegens budget nu niet mogelijk.
    Iemand goede tips? Ik dacht meschien om deze te kopen: M4-S System - Iron Site Airsoft Shop
    Of deze omdat me dat handig lijkt als 2de wapen later:
    R4 MP7 AEP - Iron Site Airsoft Shop

Maar wil natuurlijk geen brol voor tijdens cqb

Nog ander vraagje heb nu deze ooit gekocht voor Fun schieten, zou ik hiermee kunnen starten of is deze compleet waardeloos op airsoft gebied?
    https://www.vnwetteren-online.be/nl/...le-spring.html

Hopelijk kan iemand me helpen en alvast bedankt

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die winkel is veel te duur, mijn mogelijke toekomstige replica is 130 euro dan een ander

Also, begin niet als een sniper wannabe, de meesten verkopen hem terug omdat ze sucken
    dude

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    welke winkel die in wetteren? dan weet ik dat al xd of die in sint niklaas? nog nooit geweest maar op de website zijn de prijzen redelijk correct denk ik en op bijna alles 10 euro goekoper dan die in wetteren.
    en daarom zoek ik ook eerst een wapen om met cqb te beginnen.
    en heb buiten men airsoft sniper ook een luchtkarabijn dat wel redelijk precies schiet dus ben zeker geen pro maar zou mezelf ook geen noob noemen..

ps snap niet goed wat je bedoelt met " mijn toekomstige replica is 130 euro" wat is je opmerking of vraag?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb het op die eerste 2 links, die webshop is extreem duur. Replica die ik wil kopen is daar 160 euro duurder dan op een ander
    dude

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Welk geweer heb je het over? Heb je links? Ben Alt benieuwd in welke andere spelers geïnteresseerd zijn xd
    Degene dat ik heb in de laatste link is Tog 8 euro goedkoper in de site van de eerste links. Maar wil je zeker geen ongelijk geven heb de site nog niet zo grondig bekeken om het zeker te weten

dette307's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyrefly0 Bekijk bericht
    Ben van plan om te beginnen airsoften heb al eenvoudige kledij gekocht en ben op zoek naar een degelijk wapen dat niet te duur is voor cqb en dat ik daarna zou kunnen gebruiken als secundaire wapen want wil na verloop van tijd ssg24 novritsch sniper kopen maar wegens budget nu niet mogelijk.
    Iemand goede tips? Ik dacht meschien om deze te kopen: M4-S System - Iron Site Airsoft Shop
    Of deze omdat me dat handig lijkt als 2de wapen later:
    R4 MP7 AEP - Iron Site Airsoft Shop

Maar wil natuurlijk geen brol voor tijdens cqb

Nog ander vraagje heb nu deze ooit gekocht voor Fun schieten, zou ik hiermee kunnen starten of is deze compleet waardeloos op airsoft gebied?
    https://www.vnwetteren-online.be/nl/...le-spring.html

Hopelijk kan iemand me helpen en alvast bedankt
    Oh terug ne beginner die direct 800 euro voor ne sniper wilt leggen maar te gierig is om ne deftige aeg aan te schaffen.

Zoals al gezegd begin niet als sniper. 9 op 10 dat je na de eerste skirm er de brui aan heeft. Je wilt geen brol voor cqb maar dan replicas aantonen van 130 euro. Sorry maar als je deze al wil aankopen omdat je van plan bent een 800 euro dure sniper aan te schaffen ben je verkeerd bezig. Koop u een 300 euro m4 ofzo en speel daar tijdje mee zodat je airsoft en alles wat erbij komt leert kennen. Na een jaar kan je dan kijken of je een 2de replica wilt aankopen.

De sniper die je voor de fun hebt gekocht, prop hem vol upgrades anders schiet je met dat ding nog geen olifant af van 40 meter afstand.

Bedenk dat je op een skirm echt wel de meeste fun hebt met een aeg. Gebouwen binnenvallen de cqb gevechten zijn de beste momenten op een dag en voor zowel beginner als ervaren spelers het meeste plezier. Snipers missen veel actie aangezien ze toch een schietafstand van min 15 meter hebben outdoor en indoor toch niet mogen schieten (en dus bijna nooit de gebouwen in gaan).

En dat laatste zeg ik uit ervaring. Speel met me beide replicas op een skirm en pas op met mijn DMR lach ik me ook kapot als ik op afstand lig maar in de namiddag wissel ik naar mn m4 en daar geniet ik ook veel meer van. Meer actie, meer teamplay en zeker meer plezier.
    Ps4, Ps3, Ps Vitta, Ps1, Ps2, Alienware m17x r4
    Desktop: /Carbide Air 504: i5-4690K/MSI-Gaming 3 Z97/MSI GTX 970/Scythe Mugen 4 PCGH/Corsair 16GB 1600MHZ/Samsung 256GB 850PRO/WD BLUE 1TB/Corsair RM550/CORSAIR AIR SERIES AF120/
    Gaming is a way of living.

Epyon's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bwa, moet snipers nu ook niet zo afkraken. Wij hebben een TM VSR-10 G-spec. Is zeer leuk en handig op de juiste maps, zoals The Chambers. Schiet consistent op 70m. Maar ik zou het ook wel niet als mijn primary weapon kiezen. Met een M-4 kan je natuurlijk nooit missen, maar je kan even goed een deftig pistool kopen of een bullpup wapen. De FPS is toch van alles hetzelfde. Een MK32 met silencer schiet even ver en consistent als de beste M-4. Zelf gebruik ik een P-90, wat ik wegens het bullpup design superieur in cqb vind dan alle conventionele designs.

Volgend weekend aanwezig op the Chambers. Nog iemand?
    _/Forum Supervisor
    __/Forum coach Algemene Fora & Games
    ___/The Things Network Ghent

Look at me still talking when there's Science to do. When I look out there it makes me GLaD I'm not you.

R1TM1X's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epyon Bekijk bericht
    Bwa, moet snipers nu ook niet zo afkraken. Wij hebben een TM VSR-10 G-spec. Is zeer leuk en handig op de juiste maps, zoals The Chambers. Schiet consistent op 70m. Maar ik zou het ook wel niet als mijn primary weapon kiezen. Met een M-4 kan je natuurlijk nooit missen, maar je kan even goed een deftig pistool kopen of een bullpup wapen. De FPS is toch van alles hetzelfde. Een MK32 met silencer schiet even ver en consistent als de beste M-4. Zelf gebruik ik een P-90, wat ik wegens het bullpup design superieur in cqb vind dan alle conventionele designs.

Volgend weekend aanwezig op the Chambers. Nog iemand?
    Met de juiste basis en veel upgrades kan een sniper inderdaad lange afstanden halen, maar de meesten lezen dit kopen een chinees brolding van 100euro en denken al vanaf 100m alles met 1bb te raken.
    AIRSOFT collectie:
    AEG:E&L AK105 |G&P VLOTR M4|ICS sig552
    GBB:TM MP7|KJW 1911

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is er trouwens een reden waarom 80% met een m4 speelt ? Enige reden die ik kan bedenken is COD/ Squad

Ik ga wellicht voor deze: https://www.unit13shop.eu/nl/overige...24300-20000050
    dude

R1TM1X's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door falc.be Bekijk bericht
    Is er trouwens een reden waarom 80% met een m4 speelt ? Enige reden die ik kan bedenken is COD/ Squad

Ik ga wellicht voor deze: https://www.unit13shop.eu/nl/overige...24300-20000050
    Het grote voordeel van een m4 is dat er 500 verschillende varianten bestaan doordat het wapen waarop het gebaseerd is dat ook heeft. Doordat zo goed als iedereen zijn smaak kan vinden in m4 varianten is dat met voorsprong het meest gebruikte model waardoor het aanbod aftermarket internals ook veruit het grootste is.
    AIRSOFT collectie:
    AEG:E&L AK105 |G&P VLOTR M4|ICS sig552
    GBB:TM MP7|KJW 1911

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand toevallig ervaring met Lipo batterij laders van AliExpress?

dette307's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyrefly0 Bekijk bericht
    Iemand toevallig ervaring met Lipo batterij laders van AliExpress?
    Vind allie alleen maar goed om kledij/tactical gear te kopen. Dingen zoals batterijen of laders of andere internals zijn echt wel belangerijk dat deze van goeie kwaliteit zijn. Dus die zou ik wel in een winkel kopen.
    Ps4, Ps3, Ps Vitta, Ps1, Ps2, Alienware m17x r4
    Desktop: /Carbide Air 504: i5-4690K/MSI-Gaming 3 Z97/MSI GTX 970/Scythe Mugen 4 PCGH/Corsair 16GB 1600MHZ/Samsung 256GB 850PRO/WD BLUE 1TB/Corsair RM550/CORSAIR AIR SERIES AF120/
    Gaming is a way of living.

Pagina 3 van 10 Eerste 1234567 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten