Pagina 2 van 10 Eerste 123456 ... Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Airsoftkrat Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dag allemaal,

Graag kondig ik de mensen hier op 9lives een nieuwe toffe airsoft vereniging aan.
    Voor iedereen die airsoft als een toffe en serieuze sport aanschouwen is het zeker de moeite waard om eens een kijkje te komen nemen op onze Airsoft Community.

Zo posten we op ons forum reviews van skirms waaraan we als vereniging deelgenomen hebben. en veel meer.
    Skirm organisatoren mogen op ons forum gerust events aankondigen waarvan we nog geen weet hebben.
    lol ik ken u (vriend van vriend)

vdb92's schermafbeelding
    iTrader
    62 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hallo,

Hoe kan ik als Belg zijnde een pistol bestellen bij Gunfire.nl?

Ik zag iets staan van NABV?

Grts

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    XBOX GT: Extinct Razor
    PSN: Vdb92
    Twitch: http://www.twitch.tv/vdb92
    Youtube: https://www.youtube.com/user/VdbStylez

dette307's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vdb92 Bekijk bericht
    Hallo,

Hoe kan ik als Belg zijnde een pistol bestellen bij Gunfire.nl?

Ik zag iets staan van NABV?

Grts

Das voor onze noorderburen. Die hebben zo een vergunning nodig om replica's te mogen kopen/gebruiken.
    Ps4, Ps3, Ps Vitta, Ps1, Ps2, Alienware m17x r4
    Desktop: /Carbide Air 504: i5-4690K/MSI-Gaming 3 Z97/MSI GTX 970/Scythe Mugen 4 PCGH/Corsair 16GB 1600MHZ/Samsung 256GB 850PRO/WD BLUE 1TB/Corsair RM550/CORSAIR AIR SERIES AF120/
    Gaming is a way of living.

vdb92's schermafbeelding
    iTrader
    62 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Maar tis niet datk bedrogen ga uitkomen als ik daar koop?

Tis geen brol ofzo?

R1TM1X's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vdb92 Bekijk bericht
    Maar tis niet datk bedrogen ga uitkomen als ik daar koop?

Tis geen brol ofzo?

Te zien wat ge er koopt, als ge verwacht dat ge voor €50 een superdeluxe replica krijgt gaat ge van een kale kermis thuiskomen.
    AIRSOFT collectie:
    AEG:E&L AK105 |G&P VLOTR M4|ICS sig552
    GBB:TM MP7|KJW 1911

vdb92's schermafbeelding
    iTrader
    62 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R1TM1X Bekijk bericht
    Te zien wat ge er koopt, als ge verwacht dat ge voor €50 een superdeluxe replica krijgt gaat ge van een kale kermis thuiskomen.
    Mn main replica ga ik halen in Poperinge, maar tis voor een 1911 replica...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Elabee.

Ik ben recentelijk met airsoft begonnen en heb wat skirms meegedaan van crimi events in "the chambers". Allemaal heel tof, maar ik zou graag eens elders in een woodland setting spelen. Het lijkt mij ook dat "the chambers" op termijn ook gesloten zal moeten worden want ziet er nogal gevaarijk vervallen uit :-)

BreakingPoint II lijkt mij wel een toffe omgeving. Q1: Wordt daar nog gespeeld? Ik zal volgende keer eens polsen bij de crimi mensen want volgens youtube organiseerden zij daar in het verleden ook skirms. Maar ik vraag het hier alvast ingeval er ook andere organisatoren actief zijn.

Q2: Zijn er nog andere organizatoren van open skirms zoals crimi events in België (ttz met leeftijdslimiet 14 ipv 18)? Mag eventueel ook indoor. De links in de eerste post zijn dood. Vreemd genoeg staat daar crimi events niet tussen want dat was de eerste lik waar ik als beginner op terecht kwam. The island heb ik ook gevonden, maar is 18+.

Alvast dank.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corto Bekijk bericht
    Elabee.

Ik ben recentelijk met airsoft begonnen en heb wat skirms meegedaan van crimi events in "the chambers". Allemaal heel tof, maar ik zou graag eens elders in een woodland setting spelen. Het lijkt mij ook dat "the chambers" op termijn ook gesloten zal moeten worden want ziet er nogal gevaarijk vervallen uit :-)

BreakingPoint II lijkt mij wel een toffe omgeving. Q1: Wordt daar nog gespeeld? Ik zal volgende keer eens polsen bij de crimi mensen want volgens youtube organiseerden zij daar in het verleden ook skirms. Maar ik vraag het hier alvast ingeval er ook andere organisatoren actief zijn.

Q2: Zijn er nog andere organizatoren van open skirms zoals crimi events in België (ttz met leeftijdslimiet 14 ipv 18)? Mag eventueel ook indoor. De links in de eerste post zijn dood. Vreemd genoeg staat daar crimi events niet tussen want dat was de eerste lik waar ik als beginner op terecht kwam. The island heb ik ook gevonden, maar is 18+.

Alvast dank.
    Op the chambers zijn er werken bezig om op het kasteel de bovenste verdiepingen te kunnen gebruiken en aangezien het daar 90% van de tijd vol geboekt is zie ik niet snel een reden om de boel te sluiten. Kan altijd want de politiek is onvoorspelbaar.

Als antwoord op je vraag van andere terreinen is denk ik fort knox wel iets wat je zoekt met woodland setting en dacht dat je daar mag spelen vanaf 16j.

En als cqb terrein kan ik zeker the hospital aanraden. 4 verdiepingen dikke fun met een klein stukje boomrand voor de snipers. Heb er 2 weken geleden geskirmed en was gewoon machtig.

Blijf wel in je achterhoofd houden dat die 14 jaar jong is en dat de normale gang van zaken 16 jaar is met toestemming ouders (dit indien een min. leeftijd van 18j niet van toepassing is). Nu kan je altijd aan een organisator vragen of er een mouw aan te passen valt.

Vergat nog te zeggen dat in airsoft experience (kuurne) vanaf 12 jaar er eens geschoten mag worden met een replica maar dat is apart op blikjes of doelwitten. Is een indoor terrein ook
    Desktop: /Carbide Air 504: i5-4690K/MSI-Gaming 3 Z97/MSI GTX 970/Scythe Mugen 4 PCGH/Corsair 16GB 1600MHZ/Samsung 256GB 850PRO/WD BLUE 1TB/Corsair RM550/CORSAIR AIR SERIES AF120/

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dette307 Bekijk bericht
    Blijf wel in je achterhoofd houden dat die 14 jaar jong is en dat de normale gang van zaken 16 jaar is met toestemming ouders (dit indien een min. leeftijd van 18j niet van toepassing is). Nu kan je altijd aan een organisator vragen of er een mouw aan te passen valt.
    Ja ben al sinds vorig jaar aan het informeren en ik heb alles gechecked en aangesloten bij AAB (ivm verzekering). Ik verplicht hem ook full face mask bovenop de sowieso verplichte oogbescherming. Ik ga zelf als begeleider mee, en heb de indruk dat het terrein nog het gevaarlijkst is. Ben wel enkel nog op chambers geweest. Het kasteel mochten we denk ik niet in. De aanpak van crimi events lijkt me professioneel genoeg en voldoende streng qua veiligheid.

Bedankt voor de tip ivm hospital. CQB heb ik nog wat aversie tegen, vooral vanwege het "C" gedeelte :-) Chambers heeft hier ook goeie mix in.

Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    166 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Weet iemand ergens een locatie of organisator waar dat je als groepje onervaren mensen kunt meedoen voor de lol als daguitstap?
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    Weet iemand ergens een locatie of organisator waar dat je als groepje onervaren mensen kunt meedoen voor de lol als daguitstap?
    De meeste organisaties hebben wel huurkitjes liggen. Check crimi events, airsoft antwerpen enzo...
    Eens contact opnemen met die mensen. Zullen je heus wel verder kunnen helpen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat vraag je ervoor?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kerlesh Bekijk bericht
    Iemand enig idee waar je vandaag de dag je Airsoft materiaal het beste te koop kan zetten. Ben nog van de old-school en de laatste keer ik dat ik zoiets deed leefde het AirSoftBrugge forum hiervoor nog volop.

Wil namelijk een KWA G18c incl carbine kit, A&K SVD spring, JG SG552 en een Kenwood Porto aan dumping verkopen. Het betreft dus effectief replica's en mag dus ook niet zomaar overal te koop worden aangeboden.

Any tips?
    Prijs?

Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    166 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dette307 Bekijk bericht
    De meeste organisaties hebben wel huurkitjes liggen. Check crimi events, airsoft antwerpen enzo...
    Eens contact opnemen met die mensen. Zullen je heus wel verder kunnen helpen.
    Merci zie dat ze open events hebben .
    zal daar is horen om deze zomer met een groep vrienden is wat lol te maken.
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Morgen voor de allereerste keer gaan airsoften bij erla in Edegem, ben s benieuwd
    dude

Pagina 2 van 10 Eerste 123456 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten