Pagina 10 van 10 Eerste ... 678910
    Xo0's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deathsythe Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ja die, hoewel het bij mij net uit was en wel wat goedkoper.

'k ga een poging doen om het uit te leggen waarom ik een mosfet wou;

met een mechanische trigger, moet je de trekker overhalen tot een bepaald punt, vervolgens moet deze weer in een bepaalde rustpositie komen om terug te kunnen schieten. Dit resulteert als je snel een paar single shots wilt doen en je niet de trekker volledig laat ontspannen, dat je replica 'vastloopt', dan moet je even switchen van single naar full auto mode en dan is alles terug normaal. er zit een bepaalde travel distance op je trigger dat je niet kan overbruggen, Schiet je dan moet deze volledig ingedrukt en losgelaten worden.

met een mosfet kan je de trekker overhalen tot een gewenste gevoeligheid en moet je niet meer kijken om de trigger volledig te laten ontspannen. De travel distance van bv mechanisch van 10mm kan naar bv 3 mm gebracht worden.

de I4 kan je inderdaad niet gemakkelijk vervangen qua foam maar het lukt wel, je moet het gewoon wat los snijden.
    en de schermen zijn net hetzelfde, de I5 schermen passen op de I4 en omgekeerd.

Omdat je met een masker speelt kan je je gezicht/kaak niet zo dicht boven uw replica houden. je MOET een profile riser gebruiken(tenzij uw red dot al zeer hoge mount points heeft,maar dat betwijfel ik), je botst anders gewoon met je masker tegen je stock aan

ik heb de CQB versie en bij mijn weten is dat enkel de outer barrel die anders is, maar ben het niet zeker, voor CQB is het nog groot, maar met de stock die inschuifbaar is, valt het goed te doen.

ammo voor aeg's is algemeen 0.25g, meestal xprecision Bio BBs. De zwaardere zijn enkel van toepassing op DMR's, bolt action rifles en handguns.

ja ze plaatsen dat in airsoftshop, beter alles in een keer laten aanpassen, lipo, veer en titan, dat scheelt

en mijn replica hangt vast met trekbandjes

Allright, ge hebt me overtuigd. Ik ga de Titan erbij laten zetten, alles in één keer . Kga ook 0,25g BB's bestellen (xtreme precision).
    Wat ik echter niet vind op airsoftshop is een profile raiser. Wel op amazon, maar dat gaat weken duren eer ik die heb.. Nog wat verder zoeken.

Alvast bedankt voor de hulp en vele tips!
    Live your life to the fullest!

memorexxx's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xo0 Bekijk bericht
    Allright, ge hebt me overtuigd. Ik ga de Titan erbij laten zetten, alles in één keer . Kga ook 0,25g BB's bestellen (xtreme precision).
    Wat ik echter niet vind op airsoftshop is een profile raiser. Wel op amazon, maar dat gaat weken duren eer ik die heb.. Nog wat verder zoeken.

Alvast bedankt voor de hulp en vele tips!
    Je kan ook een iets goedkopere mosfet (laten) steken. die hebben meestal minder fancy dingetjes (zoals burst shot enz) maar die hebben wel hetzelfde effect als hierboven beschreven.
    Of klopt dat niet wat ik zeg?
    Sorry, the lifestyle you ordered is out of stock!

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisteren in Peer gaan spelen. Wauw. Dat terrein is echt superzalig tov The Island. Het enige spijtige was dat ik mijn AK niet kon gebruiken, veer vervange n en hij schoot nog steeds te hard... Volgende keer fixen tegen dan want itt the island ben je daar wel iets met accurate long range guns.

Micheal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door memorexxx Bekijk bericht
    Gisteren in Peer gaan spelen. Wauw. Dat terrein is echt superzalig tov The Island. Het enige spijtige was dat ik mijn AK niet kon gebruiken, veer vervange n en hij schoot nog steeds te hard... Volgende keer fixen tegen dan want itt the island ben je daar wel iets met accurate long range guns.
    Wij gaan vaker in Peer (is naast de deur) en het is neit al te groot maar wel fijn veld ja.

Wij gaan nu zondag naar Delta airsoft. Ben eens benieuwd

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Micheal Bekijk bericht
    Wij gaan vaker in Peer (is naast de deur) en het is neit al te groot maar wel fijn veld ja.

Wij gaan nu zondag naar Delta airsoft. Ben eens benieuwd
    Oh ziet er ook heel tof uit.
    Een ander vraagje, hoe zit dat qua wetgeving om als belg in Nederland te gaan spelen? Want zij hebben toch een vergunning nodig enal? Kunnen onze guns in beslag genomen worden onderweg naar daar? Moeten wij zelf een vergunning regelen ? Of hoe zit dat juist allemaal in elkaar?

R1TM1X's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door memorexxx Bekijk bericht
    Oh ziet er ook heel tof uit.
    Een ander vraagje, hoe zit dat qua wetgeving om als belg in Nederland te gaan spelen? Want zij hebben toch een vergunning nodig enal? Kunnen onze guns in beslag genomen worden onderweg naar daar? Moeten wij zelf een vergunning regelen ? Of hoe zit dat juist allemaal in elkaar?
    Je moet op de website van de nabv gaan daar in de lijst het event waar je naartoe gaat vinden en uw gegevens invullen.
    Dan kan je het papier afdrukken die de politie wil zien moest je worden tegengehouden.
    sommige orgas willen deze papieren ook zien zodat ze weten dat je inorde bent.

Wel opletten airsoft granaten zijn grotendeels verboden op een paar uitzonderingen na.
    AIRSOFT collectie:
    AEG:E&L AK105 |G&P VLOTR M4|ICS sig552
    GBB:TM MP7|KJW 1911

Micheal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R1TM1X Bekijk bericht
    Je moet op de website van de nabv gaan daar in de lijst het event waar je naartoe gaat vinden en uw gegevens invullen.
    Dan kan je het papier afdrukken die de politie wil zien moest je worden tegengehouden.
    sommige orgas willen deze papieren ook zien zodat ze weten dat je inorde bent.

Wel opletten airsoft granaten zijn grotendeels verboden op een paar uitzonderingen na.
    En de wapenwet goed in acht nemen. Geen magazijnen bij de replica's, best vanvoor in de auto de magazijnen steken. Doen er niet altijd moeilijk over maar als ge een muggenzifter hebt..

Pagina 10 van 10 Eerste ... 678910

Tags for this Thread

Regels voor berichten