iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Daarstraks bijna zever. Via de bossen was ik op een aardeweggetje uitgekomen, waar ik regelmatig ga lopen. Maar de eigenaar daarvan had helemaal aan het begin van zijn eigendom, een poort geplaatst. (maar langs de kant vanwaar ik kwam, was dat dan helemaal op het einde). De eigenaar begint ineens te roepen en te tieren, dat ik niet op zijn erf mag komen.

Hij heeft gelijk maar dan moet hij ook aan de andere kant zijn eigendom afspannen (vanwaar ik kwam aan gelopen). Nu had ik +- 2 km gelopen door de bossen en dat aardenweggetje om dan door te krijgen dat daar helemaal op het einde een afgesloten poort staat
    ook eens een blik werpen op de atlas der buurtwegen, voor hetzelfde geld is het een buurtweg en mag hij zelf al helemaal geen poortje zetten.
    no votes  

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    ja,ik loop qua aardewegen praktisch ook alleen maar waar die met buurtwegbordjes staan aangegeven, en dan nog..
    Een jaar geleden kwam ik halverwege zo'n smal pad plots aan een afspanning van een boer en moest ik terugkeren. Mail naar de gemeente en ze antwoordden me dat ze daar in de clinch lagen met de boer en ze het voorlopig dus maar zo lieten maar dat ze zeker een oplossing zochten, waarop ik repliceerde dat ze dan ook het bordje moesten wegnemen. Is er een bordje, dan moet de gemeente het verdorie ook maar onderhouden (kijk maar naar het 1,6miljoen verhaal van de tragen wegen in Aarschot hier wat verderop)/
    Maar nee, een jaar later nog steeds hetzelfde en nog steeds wandelen/joggen mensen de weg in om erna terug te keren, en al op minstens 5 andere plaatsen is het door een boer 'vernield', of volledig omgeploegd en bewerkt . Of totaal niet onderhouden en groeit er 2m hoog onkruid intussen en kan je er gewoon niet meer door.

Beetje belachelijk, als ze zo'n netwerk openen, staan ze er fier bij op de foto in de gazetten, maar eens ze het moeten onderhouden dan hoor je ze niet meer.
    Nochtans een zeer goed initiatief als men het ook wil opvolgen...
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

Vlitser's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Bij deze terug van mijn marathon deze ochtend!

Begin wat met wind tegen en kon moeilijk mijn ritme vinden. Had ook wel iets te veel drank bij (3l), maar moest de zon doorgekomen zijn, had ik dat wel nodig. Nu 2l op gedronken.
    Halverwege begon m'n spieren toch al wat pijn doen, gelukkig vanaf km 25 voornamelijk plat. Geindigd in 3:49:20. Doel was sub4u, dus dik tevreden

Qua hartslag ging en conditie ging het nog redelijk, het lastigste waren de benen. Blijft nog altijd mijn zwakker plekje.
    Vanaf nu terug wat meer hoogtemeters en trails doen
    2 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vlitser Bekijk bericht

Begin wat met wind tegen en kon moeilijk mijn ritme vinden. Had ook wel iets te veel drank bij (3l), maar moest de zon doorgekomen zijn, had ik dat wel nodig. Nu 2l op gedronken.
    Halverwege begon m'n spieren toch al wat pijn doen, gelukkig vanaf km 25 voornamelijk plat. Geindigd in 3:49:20. Doel was sub4u, dus dik tevreden

Qua hartslag ging en conditie ging het nog redelijk, het lastigste waren de benen. Blijft nog altijd mijn zwakker plekje.
    Knap!!!
    no votes  

iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Het goed weer doet precies goed voor iedereen.
    Knappe tijden!

Ik zit terug in de rustige opbouw ifv achillespeesblessure. Max 5 km tegen 6m/km. De pees terug wat ontlasten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Ik wil binnenkort ook eens mijn marathon lopen maar ik wacht op frisser weer. Ik zal dus ook noodgedwongen een kortere taper moeten inlassen want weersvoorspellingen zijn niet zo accuraat dat ik mijn taper 10 dagen op voorhand kan inzetten.
    no votes  

picasso123's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)

Vlotjes! Proficiat!

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
    Maak mij gelukkig en luister naar mijn laatste set! (of gewoon naar ze allemaal natuurlijk).
    https://www.mixcloud.com/pablovgd/mi...5-disco-house/
    no votes  

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Vrijdag had ik het zéér lastig. Ik heb de dag ervoor in de tuin + terras gewerkt, maar vermits ik meer een kleine tuin + terras heb, ben ik dat niet echt gewoon.
    Ik heb oa véél onkruid liggen verwijderen op mijn knieën ..

Gevolg: Van de eerste meter had ik al last van de beentjes. Natuurlijk net wanneer mijn nonkel meeliep. Die had dat in de mot en trok het tempo meteen de hoogte in.
    Ik heb 12km in zijn zog gevolgd, maar dat deed toch serieus véél pijn.

Daarna heb ik nog een km naar huis gewandeld om af te koelen.
    Laatst gewijzigd door makila; 23 mei 2020 om 16:29
    no votes  

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    Vrijdag had ik het zéér lastig. Ik heb de dag ervoor in de tuin gewerkt, maar vermits ik meer een kleine tuin heb, ben ik dat niet echt gewoon.

Gevolg: Van de eerste meter had ik al last van de beentje. Natuurlijk net wanneer mijn nonkel meeliep. Die had dat in de mot en trok het tempo de hoogte in. Ik heb 12km in zijn zog gevolgd maar dat deed serieus véél pijn.

Daarna heb ik nog een km naar huis gewandeld.
    fijne nonkel heb jij ;-)

ik geniet van mijn tweede rustdag van 2020, weliswaar vermomd in een 12u werkshift.
    no votes  

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin75 Bekijk bericht
    fijne nonkel heb jij ;-)
    Hehe ja zo is ie wel

Nu conditioneel was het tempo zeker niet te hoog (HR op strava / polar klopt niet ik had mijn horloge te los aangespannen), dus erg was dit niet, maar de beentjes zagen wel zwaar af

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin75 Bekijk bericht
    ik geniet van mijn tweede rustdag van 2020, weliswaar vermomd in een 12u werkshift.
    Hehe dat noem ik géén rustdag.
    Laatst gewijzigd door makila; 23 mei 2020 om 16:29
    no votes  

MaTi's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Klein maandje terug aan het lopen en vandaag na enkele dagen geen training te hebben kunnen doen de training eens wat aangepast.

Op de planning stond 12km aan 6 min/km. Het is 12 km aan 5min/km geworden.

De benen konden het aan, de ademhaling kon beter (ik kon precies niet heel diep ademhalen) Gemiddelde hartslag van 166 bpm.

Maar mijn hrm heeft precies kuren waarbij de eerste km boven de 160 bpm zit. Misschien als ik het volhou toch maar eens kijken voor een nieuwe hrm vermits den deze ook al zo een 7 a 8 jaren oud is.
    no votes  

Karry98's schermafbeelding
    iTrader
    158 (99%)
    Mentioned
    12 Post(s)

Proficiat! Ik wist dat het u zonder problemen zou lukken, nu wat je dat klasseren en mag je u weer op het trail gebeuren concentreren .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichielD4 Bekijk bericht
    Ik wil binnenkort ook eens mijn marathon lopen maar ik wacht op frisser weer. Ik zal dus ook noodgedwongen een kortere taper moeten inlassen want weersvoorspellingen zijn niet zo accuraat dat ik mijn taper 10 dagen op voorhand kan inzetten.
    Succes in ieder geval! Momenteel is het effectief wel schijt weer voor stevige inspanningen, veel te laf weer.

@ Makila: Als ze mij dat zouden lappen zou ik nooit meer met die persoon lopen. Als je met 2 loopt op training is het toch voor het gezelschap en niet om de andere in de prak te lopen. Ik pas mij ook altijd aan wanneer ik met iemand loop en verwacht hetzelfde in omgekeerde richting.

Vandaag EINDELIJK nog eens een lange training gedaan in de Ardennen. Ik besef nu pas hoe hard ik dit heb gemist.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

Vlitser's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Thanks picasso

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karry98 Bekijk bericht
    Proficiat! Ik wist dat het u zonder problemen zou lukken, nu wat je dat klasseren en mag je u weer op het trail gebeuren concentreren .
    inderdaad, zal niet direct dat opnieuw doen denk ik.
    Zo lopen en op tijd letten en beetje de 'druk' voelen, is toch niet mijn ding.
    Liever het trail gevoel: als ik wa trager wil/ wandelen, dan doe ik het gewoon

Komende weken wat interval op bergjes doen en ook gewoon traag met meer hoogtemeters dan normaal.
    Maar eerst genieten dat het gebeurd is

Trouwens gelopen met m'n fiets gps op paden waar ik nog niet geweest was, viel heel goed mee.
    Zal wellicht wel nog meer nieuwe routes zo proberen te ontdekken
    no votes  

MaximumOfBass's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Knappe prestatie Vlitser! Kan me goed inbeelden wat je bedoeld met de 'druk'. Maar ge hebt het toch maar gedaan he!
    Mountainbikes: Commencal Meta AM V4 2015 & YT Tues CF 2017
    PSN: UnderAVoidSky // PSNProfiles // TrueTrophies // 100%: 12 // Platinum: 63
    no votes  

Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben Marathon Man aan het zien. Er is zoveel mis met alles waar die mens voor staat. Rode vlaggen overal. Pijnmedicatie weigeren omdat hij er niet bij mag drinken.
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.
    no votes  

Regels voor berichten