Karry98's schermafbeelding
    iTrader
    157 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin75 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    is wel wat duur of niet? 30 euro en eenmalig per uur bevoorrading 5 min vr en na het uur. Kga er eens over peinzen.
    Nemen jullie tijdens zo'n evenement iets mee vr onderweg of puur teren op die 10min bijtanken per uur?
    Goedkoop is het effectief niet, maar ik vind dat het nog meevalt. 30 euro voor 6u plezier vind ik nog altijd de moeite. Zo’n kleinschalige evenementen steun ik ook altijd graag.

Ik neem sowieso niets mee, behalve misschien een handheld bottle. Om het uur eten en drinken is echt meer dan genoeg.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het is een 6h loop,geen verplichtingen ivm minimaal aantal rondjes / uur. Het zijn ook rondjes van 900m ipv 600m. (40hm/kilometer is wel serieus hoor)

Persoonlijk zou ik voor eigen bevoorradingen : frigobox in de schaduw en je hebt al wat je gewend bent per ronde bij de hand.

30€ vind ik ook niet goedkoop maar als he 50 x 30€ = 1500€ voor de organisatie als werkingsmiddelen is ook geenen vetten.

Vlitser's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lasportiva Bekijk bericht
    Het is een 6h loop,geen verplichtingen ivm minimaal aantal rondjes / uur. Het zijn ook rondjes van 900m ipv 600m. (40hm/kilometer is wel serieus hoor)

Persoonlijk zou ik voor eigen bevoorradingen : frigobox in de schaduw en je hebt al wat je gewend bent per ronde bij de hand.

30€ vind ik ook niet goedkoop maar als he 50 x 30€ = 1500€ voor de organisatie als werkingsmiddelen is ook geenen vetten.
    Dit vind ik op hun link:

* Concept: 6 uur rondjes lopen van 600m met 30 hoogtemeters! Niet meer, niet minder!
    * Cut-off time? Elk uur moeten er 10 rondjes gelopen worden. 600m.... 10x ..... 6km/uur

en strava rondje: https://www.strava.com/segments/2200...aFfGsnQpkXlOcw
    (600m dus )

iTrader
    157 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)

Ik neem als reserve sowieso ook wel voeding mee, just in case de bevoorradingen mijn ding om één of andere reden niet zouden zijn.

Hoe weet je trouwens dat de rondes 900m zijn en dat er geen verplichtingen zijn ivm het minimum aantal rondjes per uur? Volgens het formulier dat ik heb ingevuld zijn het rondjes van 600m en moet je er wel degelijk 10 per uur voltooien.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Vlitser's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    wij hebben het over

https://www.facebook.com/events/2431156846975765/

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Deze trail is net op de dag van de kom op tegen kanker loop (100 km). Dat is wel een beetje jammer .. en die van februari komt zowiezo te vroeg voor mij (als ik er zin in zou hebben tenminste)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vlitser Bekijk bericht
    Id, die van 22 maart is al de volgende En dat zijn inderdaad rondjes van 900 meter daar.

iTrader
    157 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vlitser Bekijk bericht
    Ok, nu begrijp ik de verwarring , ik heb het inderdaad over die van 09/02.

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    gaat idd om minstens 10 rondjes per uur en 600m rondjes.
    Ik zal morgen weten te zeggen hoe het rondje meevalt, is hier op kwartiertje rijden vandaan dus ik moet er morgen wel ergens geraken en vinden.

iTrader
    157 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    gaat idd om minstens 10 rondjes per uur en 600m rondjes.
    Ik zal morgen weten te zeggen hoe het rondje meevalt, is hier op kwartiertje rijden vandaan dus ik moet er morgen wel ergens geraken en vinden.
    Top! Ik ben benieuwd .

picasso123's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik ben de laatste dagen beetje ziek geworden, dus met de examens in het vooruitzicht nu wat rusten en mijn sportjaar afronden.

Voor mij was het mijn eerste jaar waar ik iets serieuzer en meer ben beginnen lopen, o.a. door aankoop van een sporthorloge.
    Alhoewel mijn afstanden t.o.v. de meeste hier nogal beperkt zijn, heb ik toch een goed jaar achter de rug en is mijn conditie en snelheid er goed vooruit op gegaan.
    In 2016,2017,2018 ging ik slechts af en toe lopen en strandde ik op +-200 km per jaar. Dit jaar ben ik vanaf maart/april wat mee beginnen lopen en eindig ik nu op 490 km!
    Ik heb dit jaar ook een fiets kunnen lenen om in de zomer wat te gaan koersen (880 km in totaal). Dat en af & toe gaan zwemmen heeft mijn conditie ook echt vooruit geholpen.

Dit jaar heb ik dan ook al mijn PR's kunnen verbeteren! Volgens Strava (dus niet helemaal correct):
    - 5km in 20:06
    - 10km in 46:12
    - 1/2 marathon in 1:51:40

Doelen voor volgend jaar:
    - Conditie deftig kunnen houden tijdens de examens in januari.
    - Na de examens al eens 20 a 30 km proberen lopen voor ik naar Korea vertrek.
    - Marathon van Seoul tijdens mijn verblijf in Korea.
    - Meer dan 500km lopen in totaal.
    - 5km in minder dan 20 min lopen.

Voor de rest niet echt speciale doelen. Echt kilometers malen zoals sommigen hier is helaas voor mij niet haalbaar met mijn vele andere activiteiten en hobby's, maar ik begin wel steeds meer goesting te krijgen in meer en langer lopen! Ben benieuwd waar ik ga eindigen

Een goed 2020 voor iedereen alvast!

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Mijn doel voor 2020 is ook 5 kilometer in minder dan 20 minuten lopen.
    Alleen heb ik in 2019 een totaal van 2227 kilometer gelopen en 2356 kilometer gefietst. Maar ik moet het dan ook meer van uithouding dan van snelheid hebben, op de 10K en HM zit mijn tijd nog een stuk onder jouw tijden.

Soit, ik denk dat ik ze hier al eens had gepost maar toch, doelen 2020:
    > 2500 km
    Sub 20 5K
    Sub 3:30 marathon
    Trail +- 70-80 kilometer

Maar vooral: geen blessures lopen. Ik merkte dat ik vanaf 70-80 kilometer per week altijd kwaaltjes begon te krijgen. Dus nu probeer ik mijn basis kilometers per week op ongeveer 50 te houden (tegenover 30-35 vroeger), zodat ik tijdens piekweken hopelijk 100 kilometer aankan zonder blessures. Eens zien waar we geraken.

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door picasso123 Bekijk bericht
    Dit jaar ben ik vanaf maart/april wat mee beginnen lopen en eindig ik nu op 490 km!
    ...
    - 5km in 20:06
    - 10km in 46:12
    - 1/2 marathon in 1:51:40
    Amper 490km op een jaar en je PR op 5km verpulvert mijn PR.
    Op 10km haal ik je wel al in (nipt) en op de HM laat ik je serieus achter

Ik denk dat ik nooit echt een snelle loper zal worden, lange afstanden en in de toekomst misschien een paar trials ligt mij beter

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    ben naar het Chartreuzebos geweest. Rondje van 600m ligt er momenteel slecht bij. Beginnen met de steile single track klim waar er op het einde een vrij dikke boomstam over het pad ligt (ik neem aan dat ze die nog wel deels zullen verwijderen, want nu is het echt erover klauteren, je kan er niet over springen), afdaling is ook vrij hard opletten met boomwortels . Enige stukje plat van zo'n 150m is wel breed genoeg om in te halen maar ligt nu echt vol modder.

Vr mij te gevaarlijk met de enkelbanden die nog steeds niet ok zijn. Ik denk, mezelf kennende, dat ik me ook wel zou gaan ergeren in de klim als ik mensen moeilijk zou kn passeren.
    Bergop ga je toch onder de 8/u duiken als je ze urenlang wil volhouden en zelfs bergaf zat ik nu aan 8 a 9/u omdat ik m'n voeten niet wou omslaan en met de modder.

Vr jullie wellicht geen problemen, maar voor mij een no go.
    Wel best wat hoogtemeters afgewerkt nu ik toch eens in dat bos was.

op m'n strava staan enkele foto's

iTrader
    157 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    ben naar het Chartreuzebos geweest. Rondje van 600m ligt er momenteel slecht bij. Beginnen met de steile single track klim waar er op het einde een vrij dikke boomstam over het pad ligt (ik neem aan dat ze die nog wel deels zullen verwijderen, want nu is het echt erover klauteren, je kan er niet over springen), afdaling is ook vrij hard opletten met boomwortels . Enige stukje plat van zo'n 150m is wel breed genoeg om in te halen maar ligt nu echt vol modder.

Vr mij te gevaarlijk met de enkelbanden die nog steeds niet ok zijn. Ik denk, mezelf kennende, dat ik me ook wel zou gaan ergeren in de klim als ik mensen moeilijk zou kn passeren.
    Bergop ga je toch onder de 8/u duiken als je ze urenlang wil volhouden en zelfs bergaf zat ik nu aan 8 a 9/u omdat ik m'n voeten niet wou omslaan en met de modder.

Vr jullie wellicht geen problemen, maar voor mij een no go.
    Wel best wat hoogtemeters afgewerkt nu ik toch eens in dat bos was.

op m'n strava staan enkele foto's
    Bedankt voor de verkenning en info! Ik had de foto's ook gezien op uw strava.

Dat wil vooral zeggen dat het een gigantische merde zal worden om mensen in te halen... Aangezien het om rondjes van 600m gaat, wil het ook zeggen dat je bijna constant mensen zal inhalen, maar dus ook constant gaat moet inhouden. Wordt de eerste 3 à 4u (tot er hopelijk wat wegvallen) een irritante bedoeling. Toch eens nadenken of ik dat zie zitten, want als ik meedoe, is het wel om door te gaan.

Pagina 235 van 253 Eerste ... 135185225231232233234235236237238239245 ... Laatste

Regels voor berichten