Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    topfavoriet Ivo loopt aan de leiding, zit nu aan km 128, loopt zo'n anderhalve km voor op die Irene, de derde nog eens 2km verderop en dan is er een groot gat van meer dan 10km..
    Als ik het goed zie is Karry nu een tsstop aan het maken in de lokalen van SK Ottenburg aan km 100 met een 5 tal anderen. Er zijn er 20 die daar al vertrokken zijn Hij zit dus momenteel binnen de top 25 en heeft de eerste 100km in 11u afgewerkt

Wel tof om alles zo met trackers te volgen.

ale Karry kom op, het is nog maar 60km hehe

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin75 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    topfavoriet Ivo loopt aan de leiding, zit nu aan km 128, loopt zo'n anderhalve km voor op die Irene, de derde nog eens 2km verderop en dan is er een groot gat van meer dan 10km..
    Als ik het goed zie is Karry nu een tsstop aan het maken in de lokalen van SK Ottenburg aan km 100 met een 5 tal anderen. Er zijn er 20 die daar al vertrokken zijn Hij zit dus momenteel binnen de top 25 en heeft de eerste 100km in 11u afgewerkt

Wel tof om alles zo met trackers te volgen.

ale Karry kom op, het is nog maar 60km hehe
    Nu ja hij is het niet gewoon meer dan 100km te lopen (tijdens een wedstrijd hé). Ik vind het wel een slimme zet om na 100km dan even te drinken, iets licht eten /gellekes, en een korte pauze te houden

En daarna nog eens zichzelf oppeppen en met die andere 4 meegaan hé!

Corthagus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Algemene loopthread - Deel 4

Alleszins zeer straf! Ik kan me niet inbeelden hoe mijn lichaam zou reageren om zo lang te lopen.

Laat staan vandaag met die wind!

Het moeilijke deel komt er nu wel aan denk ik, met de nacht die valt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Man, echt fenomenaal! En fijn om te volgen, al vind ik het wel lastig om te weten. Klopt het dat het nu nog een 40km is? Echt craaaazy!
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

Japser's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Inderdaad, loop deze in mei bij betere temperaturen en langere dagen en het is sowieso een heel andere ervaring.

Japser's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Man, echt fenomenaal! En fijn om te volgen, al vind ik het wel lastig om te weten. Klopt het dat het nu nog een 40km is? Echt craaaazy!
    Nog 43 nu.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Ik zou totaal in shock zijn, niet meer weten wie ik ben
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Karry heeft het na de eerste 100km, iets moeilijker gekregen. Hij is nu wel aan het volgende tussenpunt geraakt
    Niet opgeven nu hé man! Blijven gaan!

Update: Helaas heeft Karry moeten opgeven na ruim 123km.
    Maar toch een grote proficiat met de prestatie!
    Laatst gewijzigd door makila; 14 december 2019 om 23:11

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    net idd gezien op z'n Strava na 123,95km. Ondanks de vele proficiats( ook vanwege mezelf) zal ongetwijfeld teleurstelling en een shitgevoel overheersen in de eerste dagen

Heb gezien dat de volgende editie start om 4u op mijn 45ste verjaardag.Misschien dan toch een loopdoel vr 2020

Karry98's schermafbeelding
    iTrader
    157 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Zoals het al is aangegeven heb ik dus moeten opgeven na 120km (die extra kilometers komen door wandelingen van en naar de controleposten en in de posten zelf.

Reden van mijn opgave is onderkoeling: Na 115km beginnen beven en onmogelijk om mij op de post van de 120km op te warmen, ondanks de zorgen van de geweldige vrijwilligers.

Ik had echt geen andere keuze dan opgeven, maar ik voel me echt verschrikkelijk slecht. 6 maanden training voor niets en mijn eerste opgave ooit. Ik ben vooral boos op mijzelf dat ik niets heb gedaan tegen de aangekondigde koude.

Het zal wel even duren voordat deze ontgoocheling is. verteerd. Op de rit van de controlepost naar de startlocatie had ik letterlijk de tranen in de ogen. Het blijft uiteraard een complexe discipline met veel aspecten die je moet beheersen, maar als je faalt op uw grote doel, kan je niet anders dan balen.

Eerste 80 à 100km voelden zo goed aan, zelden meegemaakt, maar de tweede nacht heeft mij genekt.

Mark my words, binnen de 6 maanden onderneem ik een nieuwe poging en vanaf 1 januari zet ik mijn hoog trainingsvolume verder.

Het rotte is dat mijn jaar tot nu toe fenomenaal is geweest, om dan af te sluiten met zo’n anticlimax...
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    ga je morgen of overmorgen geen bloedtest laten doen, Karry?
    als je dan bepaalde waarden zoals CK kan laten checken, zou je dat ook weer een boel kunnen leren.

Les voor 12 december 2020: voor de 2de nacht begint binnen zijn he ;-)
    als je bnkort ng eens delen van dat parcours wil gaan lopen als training of LSD wil ik gerust eens meegaan.

Ben de joggings en stratenlopen wat beu en wil in mijn laatste jaar afsluiten met iets speciaals, dus iets ultra's

Vlitser's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    dat is jammer!
    Blijft wel een zotte prestatie hé! Kan ik alleen nog maar van dromen!

Als je ooit terug in de buurt komt trainen, mag je mij dat ook zeker laten weten. Ik woon hier echt niet ver van

Corthagus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Begrijp uiteraard de ontgoocheling als je toewerkt naar dat grote doel, maar het blijft een zotte prestatie!

Tegen onderkoeling is natuurlijk weinig te doen eens het zich gesetteld heeft (ben er zelf ook hypergevoelig aan).
    Het wisselen van kleren , of zaken kunnen uitspelen tijdens het lopen, had het misschien kunnen tegen gaan.

Maar al doende leert men zeker .

Karry98's schermafbeelding
    iTrader
    157 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin75 Bekijk bericht
    ga je morgen of overmorgen geen bloedtest laten doen, Karry?
    als je dan bepaalde waarden zoals CK kan laten checken, zou je dat ook weer een boel kunnen leren.

Les voor 12 december 2020: voor de 2de nacht begint binnen zijn he ;-)
    als je bnkort ng eens delen van dat parcours wil gaan lopen als training of LSD wil ik gerust eens meegaan.

Ben de joggings en stratenlopen wat beu en wil in mijn laatste jaar afsluiten met iets speciaals, dus iets ultra's
    Dat is misschien geen slecht idee. Misschien is het algemeen gezien geen slecht idee dat ik mijn lichaam op een serieuze en onderbouwde manier wat beter leer kennen. Tot op een zeker punt lukt dat met eigen inschattingen nog wel, maar met mijn doelen is het misschien wel aan te raden om dat wat beter op te volgen.

Ik wil daar zeker nog eens terug gaan lopen! Ondanks het negatieve gevoel heb ik best del genoten van het parcours! Met 2 lopen is ook altijd interessanter dan alleen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vlitser Bekijk bericht
    dat is jammer!
    Blijft wel een zotte prestatie hé! Kan ik alleen nog maar van dromen!

Als je ooit terug in de buurt komt trainen, mag je mij dat ook zeker laten weten. Ik woon hier echt niet ver van
    Zeker en vast, kunnen we misschien ineens met 3 gaan lopen. Ik, jij en Robin .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corthagus Bekijk bericht
    Begrijp uiteraard de ontgoocheling als je toewerkt naar dat grote doel, maar het blijft een zotte prestatie!

Tegen onderkoeling is natuurlijk weinig te doen eens het zich gesetteld heeft (ben er zelf ook hypergevoelig aan).
    Het wisselen van kleren , of zaken kunnen uitspelen tijdens het lopen, had het misschien kunnen tegen gaan.

Maar al doende leert men zeker .
    Ik ben vandaag ondertussen al gaan loslopen en heb echt bijna nergens last van. Enkel wat zeer aan de voeten doordat ik 17u lang met natte voeten heb rondgelopen, maar voor de rest dus al terug een fris gevoel. Dat bevestigt toch wel mijn vermoeden dat de opgave niet lag aan een slechte conditie of slechte benen, maar puur aan die onderkoeling. Zoals de meesten mij gisteren ook zeiden had ik meer met laagjes moeten werken en ook eens een droog en proper shirt moeten aandoen.

Zoals je zelf aangeeft, is het een leerproces. Ik ben er ook nog niet lang mee bezig, waardoor ik nog wel eens met mijn hoofd tegen de muur zal lopen.

Omdat ik nu snel de knop wil omdraaien ook al eens gekeken naar de mogelijke doelen voor 2020. Het grote doel wordt vermoedelijk de ultra trail des sources in Spa op 15/08 en 16/08. 158km met +4000 hoogtemeters, ziet er wel iets gezelligs uit .

Buiten wat kortere trails van 40km en 50km type la Tharée, les Crêtes de Spa, la Bouillonnante enz... neem ik er dan meer dan waarschijnlijk de trail des Cisterciens op 2/05 bij (100km) en another one bites the dust in juni.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik heb nu wel een beetje last van mijn linkerdijbeen. Een beetje overbelast na 3 weken van 4u20, 4u40 en 5u. Vandaag 35 minuutjes losgelopen. De rustweek die nu volgt, heb ik echt nodig. De conditie is al erg goed, maar 5u op een week lopen is nog wat zwaar voor mijn pezen en mijn spieren.

Grote doel voor mij volgend jaar, is de Marathon van Antwerpen op 12 september op een volledig vernieuwd parkoers en gelopen tijdens de avond ipv tijdens de dag.

22 maart hoop ik samen met jou 30km te lopen als training hé Daarna ga ik wat criteriums lopen, om de snelheid wat op te drijven.
    Mijn basisconditie is nu al terug voldoende om 3u45 te lopen maar ik zou toch graag 3u30 halen .. daarvoor ga ik ook nog wat kilootjes moeten afvallen. Ik zit nu net onder 84kg. Tegen dan moet dat zeker onder de 80kg zijn ..

Pagina 227 van 245 Eerste ... 127177217223224225226227228229230231237 ... Laatste

Regels voor berichten