Pagina 2 van 199 Eerste 1234561252102 ... Laatste
    MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    50 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zazabaron Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Ik zoek een stand-alone gps tracker (dus zonder smartphone) die met strava kan syncen en offline spotify kan afspelen. ant+ support zou ook leuk zijn
    Dat kan nog geen enkele denk ik. Denk ook niet dat je dat mag verwachten in de nabije toekomst.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Dat kan nog geen enkele denk ik. Denk ook niet dat je dat mag verwachten in de nabije toekomst.
    Ook al zitten kijken naar degelijke oplossing. Bestaat inderdaat net.
    Heeft te maken met licentie problemen.

zazabaron's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ik verwacht veel van de samsung gear sport / 2 pro. Volgende week weten we meer.

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Morgen de HM van Heist. Ik heb vandaag wat losgelopen in identieke weersomstandigheden en het is toch minstens 15 graden te warm voor een toptijd. Bovendien heb ik deze week 7u gelopen (77km) dus uitgerust ben ik ook al niet. En het is erg heuvelachtig.

Dus ik verwacht zeker geen toptijd. Al moet een PR op dit parkoers wel lukken denk ik (1u53min).

Dit is toch eerder een commerciele loop dan een echte loopwedstrijd. De wedstrijd start om 15u30min, in volle zon aan 25 graden. En dat is dan nog vrij koud voor de tijd van het jaar Dit is de koudste loop sinds 4 jaar of zo.

DigitalOverdose's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Denk dat ik ook wel afkom maar de goesting om helemaal voluit te gaan is er met dit weer ook niet. Ook niet speciaal geminderd qua lopen en wat fietsen betreft eerder wat extra km's gemaald deze week. Straks is dat daar een bejaardenloop... Maar 't is vlakbij en ik moet de km's toch doen so why not. Meteen eerste heuveltraining sinds einde juni.

Vandaag ook mijn fitness schema gekregen en met een setje van elke oefening doorlopen. Het is een mix van rompstabiliteit, kniestabiliteit, kuit en bilversterkende oefeningen en wat krachttraining voor de armen en schouders.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
    Als ik een stap achteruit zet, dan is dat om een aanloop te nemen...

Karry98's schermafbeelding
    iTrader
    156 (99%)
    @ Makila en Digitaloverdose: Succes morgen!

Ik had in het begin van de week een zeer slecht gevoel, liep voor geen meter en ik kon het helemaal niet verklaren. Dan maar beslist om wat extra rust in te lassen en vandaag weer gaan lopen en voelde mij terug top, hoera! Morgen wordt het weer lastig om meer dan 20km te lopen, zit om 12u met een familiefeest waarvoor ik 's ochtends moet gaan helpen en die dingen lopen altijd veel te lang uit. Enfin, hopelijk toch nog wat tijd.

iTrader
    37 (100%)
    We krijgen in ieder geval gezelschap van den 'tofste' politieker van't land (op Theo Francken na dan): Bart De Wever wil Heistse berg overwinnen tijdens Heist Loop... (Heist-op-den-Berg) - Gazet van Antwerpen Ga me morgen nog ter plaatse moeten inschrijven, gisteren gezien dat de voorinschrijvingen gesloten waren. @ Makila: ge gaat me kunnen herkennen aan een fel geel/groen T-shirt van de 'Polar Bear Challenge' en bijpassende fel geel/groene Brooks Ravenna schoenen. Ah ja: en ik loop voor u ;-)
    Laatst gewijzigd door DigitalOverdose; 26 augustus 2017 om 20:38

iTrader
    50 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DigitalOverdose Bekijk bericht
    Ah ja: en ik loop voor u ;-)
    Nu leg je wel een serieuze druk op je schouders. Als je dit niet waarmaakt kan je maar beter uw ravenna's aan de haak hangen!
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth

iTrader
    37 (100%)
    Moet hem een beetje peper ik zijn gat geven hé. Maar da ga ik dan inderdaad lang mogen horen denk ik ;-)

iTrader
    0
    De Heistse Berg is toch ieder voor zich. 2 jaar geleden vertrok ik veel te snel. Het was toen 31 graden en ik liep de eerste km in 4min30sec/km en ik was met dat tempo zo goed als laatste .. (!). Maar aan de finish was ik plots ergens in het midden. Maw ik was dus niet de enige die veel en veel te snel gestart was, ik denk dat quasi het ganse veld te snel weg was onder die weersomstandigheden.

Ik probeer me dit jaar niet te laten vangen door imbicielen die meteen wegspurten bij de start en ik probeer mijn eigen tempo te lopen. Indien het niet al te drukkend warm is, is dat 5min/km. Conditioneel kan ik de Heiste Berg nu wel lopen onder 1u45min. Maar het zal van de weersomstandigheden en de benen afhangen (Met 7 uur weekkilometers moet ik wat geluk hebben dat de benen nog goed zijn) of ik die tijd kan lopen.

Mijn PR is sinds 6 augustus, 1u39min27sec (Yup ik ben eerder deze maand onder de magische grens van 1u40min gedoken op 21.1km ), maar de kans is klein dat ik dat op dit parkoers met deze temperaturen nog scherper ga stellen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DigitalOverdose Bekijk bericht
    Moet hem een beetje peper ik zijn gat geven hé. Maar da ga ik dan inderdaad lang mogen horen denk ik ;-)
    Dit is vooral een testwedstrijd voor de marathon van Brussel. Maar natuurlijk als ik een goeie dag heb dan zal ik een beetje peper in je gat pogen te steken
    Laatst gewijzigd door makila; 26 augustus 2017 om 22:53

Karry98's schermafbeelding
    iTrader
    156 (99%)
    Het zal deze namiddag in ieder geval warm genoeg zijn zin Heist, 31 graden nu ook niet, maar toch. Misschien niet top als je echt een tijd nastreeft, maar voor de algemene beleving/sfeer zal het wel dik ok zijn. Al veronderstel Ik dat je er nu wel diegenen zal moeten bijnemen die enkel lopen wanneer de zon schijnt.

Deel 1 van mijn training voor vandaag zit erop, daarnet 12km gelopen voor het ontbijt. Nu snel helpen voorbereiden voor ons familiefeest deze middag en dan hopelijk nadien nog de kracht om 10 à 15km te lopen, zal afhangen van de manier waarop ik ons feestmaal verteer.

iTrader
    37 (100%)
    Goed vettig eten, dat helpt

iTrader
    0
    Net gewogen. 76.2kg. 600 grammen meer dan een maand geleden. Echter buikomtrek 2cm minder. Vetpercentage is nu onder 15 procent gezakt.

Ondanks dat ik qua gewicht terug gestegen ben sta ik dus wel nog wat scherper.

iTrader
    0
    Ik ben net terug van Heist Loopt. De start was amateuristisch. Ze propten ons bijeen als sardiennetjes in een te klein doosje en het werd gewoon zwart voor mijn ogen wegens zuurstofgebrek. En ik had dan nog geen millimeter gelopen. Na het startschot ben ik ook meteen +-30sec kwijtgespeeld omdat je die eerste honderden meters toch niet kan doorlopen door de mensenmassa.

Na 1km keek ik achter mij en ik was eigenlijk quasi allerlaatste en dat met een tijd van 4min55sec/km, wat toch niet traag is voor een heel zware HM (!). Dan wist ik eigenlijk al meteen: Maak je niet druk Makila, 90 procent voor je blaast zich nog wel op. Dus ik heb gewoon constant een ritme aangehouden van 4min50sec/km tot 4min55sec/km.

Eigenlijk vanaf ronde 2 (Na 6km) was het heel plezierig lopen. Ik heb de ene na de andere loper gewoon zien instorten en ik heb letterlijk tientallen lopers die te snel gestart waren 1 voor 1 opgeraapt. En eigenlijk heb ik nooit meer omgekeken. Ik ben gestart aan een bepaald tempo en ik heb dat tempo eigenlijk gewoon 21km lang volgehouden. Ik ben nergens in de problemen gekomen en ik ben voor de eerste keer op dit parkoers ook nergens de man met de hamer tegengekomen.

Uiteindelijk gefinished volgens Garmin: 20.87km in 1u41min47sec. Gemiddeld tempo 4min53sec/km. Ik ben eigenlijk wel verbaasd. Ik kan vreselijk slecht tegen de warmte en ik had gehoopt op een tijd van 1u45min. Maar zelfs omgerekend naar 21.095km, zit ik aan 1u42min53sec. Ruim 2 minuten sneller dan mijn doeltijd
    --> Blijkbaar is mijn officiele tijd 1:41:39 (netto).
    En zoals ik al beweerde heb ik wel heel erg constant en strak gelopen!

Rondetijden:
    25:23 - plaats 103
    25:22 - plaats 79
    25:20 - plaats 65
    25:36 - plaats 59

Ik vind wel dat er erg stevig gelopen is. Als ik met 12.5km/u bij 25 graden en veel zon, maar 59ste ben, dan was het niveau dit jaar toch erg goed. Maar goed ik mag enkel naar mezelf kijken en dan heb ik het gewoon erg goed gedaan

1 minpunt. Ik heb DigitalOverdose niet gevonden maar ik heb hem mijn loopnummer doorgegeven, dus misschien heeft hij mij wel zien lopen?
    Laatst gewijzigd door makila; 27 augustus 2017 om 19:05

iTrader
    50 (100%)

Algemente loopthread - deel 4

59ste met 1u41 is nu toch niet zo een sterke opkomst? Zelfs al doe je veel hoogtemeters.

Pagina 2 van 199 Eerste 1234561252102 ... Laatste

Regels voor berichten