iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Fieuw... Goed en niet goed, neem ik aan? Het was wrs liever iets minder ingrijpends geweest, maar nu weet je het tenminste, kan ik me inbeelden. Is dat een belastingsblessure, aangeboren of gewoon "gekrakt"?
    In het verleden 2x zeer zwaar door mijn enkel gegaan (en hoorbare krak telkens), dus toen waarschijnlijk het letsel opgelopen, is recentelijk erger en erger geworden tot op het punt dat elke loopsessie pijn doet, en je dus hulp gaat zoeken ;-)

Dus inderdaad wat mij betreft goed nieuws, er vanuit gaande dat de operatie gaat lukken natuurlijk, maar daar ga reken ik wel op.

MaTi's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Vandaag mijn 10 km bereikt op 52min35sec.

Nu beginnen aan de start2run 15 km.

Maar eerst een dagje rust.

iTrader
    0
    Meh, na 3 weken nog steeds last. Pijn is niet eenduidig (soms voel ik t bij t wandelen, soms zelfs als ik gewoon stilzit, soms ook totaal niet). De kine dacht eerst aan een probleempje in de overgang van spier naar pees, maar denkt nu ook in de richting van een stressfractuur Hij heeft me nu naar de huisarts gestuurd zodat er een scan van genomen kan worden.

Nu vloek ik op mezelf dat ik niet gewoon onmiddellijk naar de huisarts ben geweest, want dan had ik al lang een scan kunnen laten nemen en had ik direct complete rust kunnen inlassen (nu heb ik na anderhalve week eens proberen te lopen omdat het beter aanvoelde, maar nadien begon de pijn terug..). De Addict Trail zal ik maar annuleren zeker...

Jammer jammer jammer, want ik was echt goed aan t trainen tot nu toe. Ik had echt het gevoel dat ik naar mijn beste vorm ooit aan het toegroeien was. Hopelijk geneest dit snel want is de slechtst mogelijke timing als ge triatlons doet om nu geblesseerd te geraken

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Aanvullend op de parkeerinformatie hier:
    https://www.slimnaarantwerpen.be/nl/...tQKEXckGfBxHt0

Tussen 9 en 19 uur is de zone tussen de Leien en de Kaaien autoluw. Laat uw auto dus achter op een gratis Park and Ride en neem de tram tot op Linkeroever.
    Wie zich parkeert op één van de negen Park and Rides in en rond Antwerpen kan dankzij een tijdelijke actie één gratis m-ticket van De Lijn per dag krijgen.
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saruman Bekijk bericht
    Meh, na 3 weken nog steeds last. Pijn is niet eenduidig (soms voel ik t bij t wandelen, soms zelfs als ik gewoon stilzit, soms ook totaal niet). De kine dacht eerst aan een probleempje in de overgang van spier naar pees, maar denkt nu ook in de richting van een stressfractuur Hij heeft me nu naar de huisarts gestuurd zodat er een scan van genomen kan worden.

Nu vloek ik op mezelf dat ik niet gewoon onmiddellijk naar de huisarts ben geweest, want dan had ik al lang een scan kunnen laten nemen en had ik direct complete rust kunnen inlassen (nu heb ik na anderhalve week eens proberen te lopen omdat het beter aanvoelde, maar nadien begon de pijn terug..). De Addict Trail zal ik maar annuleren zeker...

Jammer jammer jammer, want ik was echt goed aan t trainen tot nu toe. Ik had echt het gevoel dat ik naar mijn beste vorm ooit aan het toegroeien was. Hopelijk geneest dit snel want is de slechtst mogelijke timing als ge triatlons doet om nu geblesseerd te geraken
    Welk soort scan kan jij bij een huisarts krijgen? (ik wordt steeds doorgestuurd naar ziekenhuis voor scans, en MRI/CT bijvoorbeeld duurt maanden voor je afspraak krijgt)

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    101 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaTi Bekijk bericht
    Vandaag mijn 10 km bereikt op 52min35sec.

Nu beginnen aan de start2run 15 km.

Maar eerst een dagje rust.
    Ik vind niet meteen je posts terug, dus vraag het even hier: heb je eerst start2run 5 en 10 km gevolgd? (zo ja: sinds wanneer?)
    Laatst gewijzigd door _ns_; 17 april 2019 om 11:01

MaTi's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _ns_ Bekijk bericht
    Ik vind niet meteen je posts terug, dus vraag het even hier: heb je eerst start2run 5 en 10 km gevolgd? (zo ja: sinds wanneer?)
    Dikke 6 weken geleden. Begonnen met de 10 km over 12 weken.

Ik heb me wel niet aan het schema gehouden. Voelde ik me goed en had ik geen pijn. Dan ging ik gewoon lopen.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XtremeSpooky Bekijk bericht
    Welk soort scan kan jij bij een huisarts krijgen? (ik wordt steeds doorgestuurd naar ziekenhuis voor scans, en MRI/CT bijvoorbeeld duurt maanden voor je afspraak krijgt)

Geen enkele scan bij de huisarts, maar voor MRI/CT moet je wel een attest hebben van de huisarts voor je dit kan laten doen dacht ik? Nu ja, ben dus deze middag bij de huisarts geweest en hij is vrij zeker dat het een stressfractuur is op mijn kuitbeen. Hij zou een scan laten voor wat het is, omdat je daar idd minstens 6 weken op moet wachten... Toch voor een MRI (en dat is blijkbaar nodig om een stressfractuur op te kunnen sporen). Helaas. 4-6 weken niet meer lopen nu Echt een stomme timing. Normaal liep ik binnen 2 weken de 42 km op de Addict Trail, ging ik de week nadien mijn PR op de 10 km proberen te verbreken, in juni heb ik 2 triatlons en een halve marathon gepland staan Zal mij snel ergens een crosstrainer op de kop tikken zodat ik dat loopgevoel toch niet volledig kwijt ben En veel zwemmen en fietsen. Misschien ook eens aquajogging proberen.

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Amai, zonet gaan lopen. Als dit de temperatuur wordt (of erger) binnen 10 dagen in Antwerpen, zal ik m'n doel mogen bijstellen :')
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

Dionysus's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht
    Amai, zonet gaan lopen. Als dit de temperatuur wordt (of erger) binnen 10 dagen in Antwerpen, zal ik m'n doel mogen bijstellen :')
    Voor mij hetzelfde. Maar volgens het KMI zouden de temperaturen eind volgende week nog dalen.

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Laten we hopen. HR gemiddeld 7-8 hoger hier voor eenzelfde prestatie als anders, met 10° als referentie
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht
    Laten we hopen. HR gemiddeld 7-8 hoger hier voor eenzelfde prestatie als anders, met 10° als referentie
    Welkom warme weer
    Altijd geweldig die eerste zomerse warmte.
    Dan scheid mijn de jongens van de mannen

Belangrijkste is nu niet te gek te doen. En vooral goed hydrateren. Voor Antwerpen zou het normaal wat lagere temperaturen moeten zijn, maar nog altijd een warme editie. De minder getrainde zullen hoe dan ook sneuvelen.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Pagina 171 van 171 Eerste ... 71121161167168169170171

Regels voor berichten