Discussie: Tennis - Deel 2

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Het is tegen Muguruza zelfs! Da's nog harder peren ...

WimJ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het is tegen Muguruza zelfs! Da's nog harder peren ...
    Bertens begon wss toch al lichtjes te panikeren en koos het zekere voor het onzekere Muguruza lijkt me veel lastiger, maar geeft een nog beter beeld om te zien wat we er nog van kunnen verwachten.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Muguruza gaat ook leuk zijn . Wel liever Bertens gehad daar had ze aanzienlijk meer kans tegen gehad imo.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht
    EN NOG ALTIJD GEEN ENKEL INTERVIEW GEGEVEN AAN GEEN ENKELE BELGISCHE PERS.

ongelooflijk wat voor een commerciële bullshit dit verhaaltje is. En ze blijft voorpagina's halen...
    Ze heeft uw post gelezen

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja, een verplicht nummertje van het tornooi op mediaday. Waarbij ze eerst verschillende buitenlandse zenders one-on-one te woord stond, om nadien de gezamenlijke persconferentie te starten in het Engels en dan helemaal op't einde had ze nog wat over voor de vaderlandse pers.
    Twas echt van de verplichting.
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Het is zelfs zo erg dat ik Monfils moet respecteren, staat echt heel goed te spelen sinds Svitolina zijn racquets bespant. Ik gun het hem zelfs als ie gelijk dit op de courts staat, eindelijk eens gebruik maken van al dat talent.
    Elf maanden later en hij heeft twee tornooien in twee weken op zak.

Niet de grootste tegenstanders neen, maar achttien sets op rij winnen is tegen eender welk normaal veld sterk te noemen. Als het tennis dan ook nog top en plezant is om te kijken, dan verdient ge #8 op de ranking.

Het blijft Monfils natuulijk, dus ook op matchpunt:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Au79 Bekijk bericht
    Te volgen: Carlos Alcaraz Garfia,, 15j. , staat in derde ronde challenger Murcia
    Komende week in Rio, ben benieuwd!

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    pfff, ze staat nog steeds vet (voor profniveau )man...
    Had echt verwacht dat ze al die maanden superhard zou gewerkt hebben en ze er fysiek toch een heel stuk beter zou voorkomen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin75 Bekijk bericht
    pfff, ze staat nog steeds vet (voor profniveau )man...
    Had echt verwacht dat ze al die maanden superhard zou gewerkt hebben en ze er fysiek toch een heel stuk beter zou voorkomen.
    Inderdaad, daar is gewoon geen enkel excuus voor -> als je scherper wil staan dan doe je gewoon wat nodig is.

Als proftennister heb je de tijd en de middelen om correct te trainen, te eten en te rusten... maar again, je moet willen natuurlijk.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Half dagske gepakt om te kijken, ze kan zien dat ze moeite doet .

En ja se dat ze nog niet topfit staat dat ziet iedereen, zij zelf ook, maar kan onmogelijk geloven dat ze zelf al niet zeer hard gewerkt heeft om dat te verbeteren, er is zeker ook al wel verbetering tov enkele maanden terug. Als er nu iets is wat er wel zal zijn is het de wil om goed te zijn, anders begin je niet aan dergelijke onderneming, de wil om nog te schitteren moet er gewoon zijn, kan niet anders.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Rub1con76's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hoe laat en waar te zien?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Marc De Hous:

"Is die druk om te verliezen van Clijsters, de reden waarom Bertens afgezegd heeft voor Dubai?
    'Ja en nee. Het is wel zo dat ze vandaag nog het toernooi van Sint-Petersburg heeft gewonnen. Als je dan tegen dinsdag nog in Dubai moet geraken met de hitte, de rusteloosheid en het feit dat je van indoor naar outdoor gaat, dan zou ik mijn eigen speelster dat ook afgeraden hebben. Dat is waanzin.
    'Met Kim heb ik dat ook meegemaakt toen ze nummer 1 werd. We speelden toen in Stanford, Los Angeles, San Diego en Toronto. In het derde toernooi werd ze de beste van de wereld, maar je zag dat het vat af was en dan verloor ze die positie ook snel. Speelsters krijgen de tijd niet meer om te genieten. En sommigen krijgen dan een burn-out. Dus uiteindelijk wel een verstandige beslissing van Bertens.
    'Ik denk trouwens ook dat als Bertens toch was afgekomen naar Dubai, dat ze verloren had van Kim. Met al die veranderingen in klimaat en amper trainingen daar, is het goed dat ze niet gegaan is.'

Heeft Clijsters met Muguruza een makkelijkere tegenstander geloot dan Bertens?
    'Neen, ik had liever Bertens gehad. Met Muguruza heb je iemand in een goede flow die net nog de finale van de Australian Open speelde. Ze is ook wat hetzelfde type als Clijsters dus het zal fiftyfifty worden. Maar ik zou toch mijn geld op Kim zetten. Die gaat met een enorme grinta spelen.' Bovendien is het ook allemaal nieuw. In Dubai ben ik bijvoorbeeld nooit met Kim geweest, ook nooit in Monterrey. Dus ze gaat nieuwe dingen doen en daar kijkt ze enorm naar uit. Ze voelt opnieuw die speelvreugde en de wil om te winnen. Maar die is er altijd al geweest.'"

TooChé's schermafbeelding
    iTrader
    71 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Straks een droge bagel tegen haar penske

Seriously, als top atlete met professionele begeleiding nog steeds een 'bierbuikje' hebben na een half jaar trainen

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Buiten België zijn er alvast niet veel die er in geloven, odds staan 9 tegen 1,08

ATP zegt 1m74 en 68kg voor Clijsters, die lengte zal nog wel kloppen maar gewicht is waarschijnlijk nog van toen ze stopte

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Komende week in Rio, ben benieuwd!
    Ja, ik ook, direct in een 500 dan nog...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Marc De Hous:

"Is die druk om te verliezen van Clijsters, de reden waarom Bertens afgezegd heeft voor Dubai?
    'Ja en nee. Het is wel zo dat ze vandaag nog het toernooi van Sint-Petersburg heeft gewonnen. Als je dan tegen dinsdag nog in Dubai moet geraken met de hitte, de rusteloosheid en het feit dat je van indoor naar outdoor gaat, dan zou ik mijn eigen speelster dat ook afgeraden hebben. Dat is waanzin.
    'Met Kim heb ik dat ook meegemaakt toen ze nummer 1 werd. We speelden toen in Stanford, Los Angeles, San Diego en Toronto. In het derde toernooi werd ze de beste van de wereld, maar je zag dat het vat af was en dan verloor ze die positie ook snel. Speelsters krijgen de tijd niet meer om te genieten. En sommigen krijgen dan een burn-out. Dus uiteindelijk wel een verstandige beslissing van Bertens.
    'Ik denk trouwens ook dat als Bertens toch was afgekomen naar Dubai, dat ze verloren had van Kim. Met al die veranderingen in klimaat en amper trainingen daar, is het goed dat ze niet gegaan is.'

Heeft Clijsters met Muguruza een makkelijkere tegenstander geloot dan Bertens?
    'Neen, ik had liever Bertens gehad. Met Muguruza heb je iemand in een goede flow die net nog de finale van de Australian Open speelde. Ze is ook wat hetzelfde type als Clijsters dus het zal fiftyfifty worden. Maar ik zou toch mijn geld op Kim zetten. Die gaat met een enorme grinta spelen.' Bovendien is het ook allemaal nieuw. In Dubai ben ik bijvoorbeeld nooit met Kim geweest, ook nooit in Monterrey. Dus ze gaat nieuwe dingen doen en daar kijkt ze enorm naar uit. Ze voelt opnieuw die speelvreugde en de wil om te winnen. Maar die is er altijd al geweest.'"

fiftyfifty? aan welke paddenstoelen heeft die gezeten?

als Kim meer dan 4 spelletjes haalt zonder dat ze ze overduidelijk kado krijgt dan val ik van mijn stoel straks !

Tags for this Thread

Regels voor berichten