Discussie: Tennis - Deel 2

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Schwartzman tegen Cuevas vannacht!

Die tie break in de tweede set had alles. Natuurlijk nergens beelden te vinden van die rallies erin maar als ge het ergens kunt bekijken, doen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieter3770 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik kan er met mijn verstand niet bij dat Clijsters zo 'dik' staat.
    Competitiegewicht toch?

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja dacht ook wel dat ze strakker zou staan, heeft tijd genoeg gehad lijkt me. Nu ze heeft een gans team rond haar dus die zullen het wel weten zeker?

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Bertens zal de finale zo meteen wel halen, dus match tegen Clijsters zal dinsdag zijn.

Ik geloof er alvast nog steeds niets van dat ze fysiek mee kan, ondanks de georchestreerde positieve berichtgeving. Ik heb ze in al die trainingsvideo's ook amper een sprint zien trekken.

WimJ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Ik geloof er alvast nog steeds niets van dat ze fysiek mee kan, ondanks de georchestreerde positieve berichtgeving. Ik heb ze in al die trainingsvideo's ook amper een sprint zien trekken.
    Idd, waar je vroeger een vinnige Kim zag lopen, zie je nu een plompe speelsters een beetje bewegen. Ik wil het tegen Bertens wel eens zien als ze wat moet lopen... Draagt echt teveel gewicht mee en dat zorgt toch ook voor een grotere kans op blessures?! Nu blijkbaar wordt er wel aan gewerkt en is het vooral om er te staan in het tweede deel van het seizoen.

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WimJ Bekijk bericht
    Idd, waar je vroeger een vinnige Kim zag lopen, zie je nu een plompe speelsters een beetje bewegen. Ik wil het tegen Bertens wel eens zien als ze wat moet lopen... Draagt echt teveel gewicht mee en dat zorgt toch ook voor een grotere kans op blessures?! Nu blijkbaar wordt er wel aan gewerkt en is het vooral om er te staan in het tweede deel van het seizoen.
    Dan moet je eerst zonder blessures door het eerste deel geraken. Gaat nooit gebeuren.

Dat je het wilt is 1 ding, maar kunnen is nog een ander.

In mijn hoofd dacht ik dat ik ook nog op een basket veld kon dartelen als vroeger tot ik weer eens een wedstrijd gespeeld had.. Die snelheid en explosiviteit is weg en die komt nooit meer terug eens je ouder bent.

Het enige dat ze met haar come back zal bereiken is eerst zichzelf serieus tegen komen, niet willen geloven en dan forceren tot ze een blessure heeft en dan toch moet stoppen.

En dat vind ik heel jammer als je dan zo moet eindigen nadat je een mooie carrière gehad hebt.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Competitiegewicht toch?

Dit kan toch niet. Komaan zeg

WimJ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Five-seveN Bekijk bericht
    Dit kan toch niet. Komaan zeg
    Je kan natuurlijk ook niet van 90 naar 60 gaan in een paar maandjes he Toch niet op een normale manier...

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Dat ze haar eerste wedstrijd(en) gaat verliezen weet iedereen. Het zal vooral de manier zijn waarop dat zal tonen of het het hopeloze zaak is of dat er nog potentieel in zit.
    Ook als ze die grote tornooien wil blijven spelen, zal ze snel de top 100 moeten halen want ze zal niet moeten blijven rekenen op wildcards, zeker niet meer als het "nieuwe" er af is en amper wedstrijden wint.

Maar goed, na enkele wedstrijden (misschien zelfs al na de eerste) raakt ze toch weer geblesseerd. Ik moet nog zien of ze de US Open haalt of zelfs Wimbledon.
    Laatst gewijzigd door Malan; 15 februari 2020 om 19:04

iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    @@ s£

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WimJ Bekijk bericht
    Je kan natuurlijk ook niet van 90 naar 60 gaan in een paar maandjes he Toch niet op een normale manier...
    Ik ben op 1 jaar tijd van 58kg naar 98.5kg gegaan. Dat ging zonder enig probleem zonder enige moeite of extra inspanning!
    Ik heb daarna meerdere jaren hard gezwoegd en afgezien om terug naar 76kg te gaan (en lager ben ik NOOIT meer geraakt, zelfs niet na 4 marathons!).
    Momenteel weeg ik trouwens 82kg.

Bijkomen is simpel! En dat is ook allemaal asap VET dat er bij komt! Maar afvallen en dan voornamelijk terug vet verliezen? Dat gaat allemaal krankzinnig trager hé
    En als je niet goed oplet dan zijn het je spieren die je verliest en blijft al dat vet netjes hangen.

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    EN NOG ALTIJD GEEN ENKEL INTERVIEW GEGEVEN AAN GEEN ENKELE BELGISCHE PERS.

ongelooflijk wat voor een commerciële bullshit dit verhaaltje is. En ze blijft voorpagina's halen...
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

iTrader
    12 (93%)
    Mentioned
    3 Post(s)

Tennis - Deel 2

Ik vind het allemaal wat aandacht trekkerij. Ze staat zo graag in the picture en mist dit gewoon.

Ik hoop gewoon dat het geen Kompany verhaal wordt. Sommigen stoppen beter op een hoogtepunt.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Schwartzman tegen Cuevas vannacht!

Die tie break in de tweede set had alles. Natuurlijk nergens beelden te vinden van die rallies erin maar als ge het ergens kunt bekijken, doen.
    crappy kwaliteit maar toch
    https://www.youtube.com/watch?v=144Pb0S6UDg

Vandaag helaas w/o waardoor lucky loser matchfixer Pedro Sousa nu zijn eerste ATP250 finale speelt

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht
    EN NOG ALTIJD GEEN ENKEL INTERVIEW GEGEVEN AAN GEEN ENKELE BELGISCHE PERS.

ongelooflijk wat voor een commerciële bullshit dit verhaaltje is. En ze blijft voorpagina's halen...
    Dewulf moet dit spelletje meespelen maar je ziet zo aan zijn lichaamstaal dat em ook zware bedenkingen heeft

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Au79 Bekijk bericht
    Joa, maar de echte goeie zaken zaten voor de 5-5 en geen enkel van die rallies was op de setpunten maar ertussen in. Heeft twintig minuten geduurd of zo, goeie acteur die Cuevas! En schitterende backhand.

Vandaag helaas w/o waardoor lucky loser matchfixer Pedro Sousa nu zijn eerste ATP250 finale speelt
    Zijt maar zeker.
    Hij kan wel tennissen spijtig genoeg, maar hoeveel verdachte matchen dieje al op zijn kerfstok heeft in challengers ... wereldklasse op dat vlak. En nu de beloning uit het niets dus.

Rybakina is ondertussen stiekem de top 20 binnengedoken!!! In maart 2019 nog ITFs aan het spelen en een jaar later top 20 zonder noemenswaardig resultaat in een Grand Slam, zeer straf seizoen gehad dan.

Tags for this Thread

Regels voor berichten