Discussie: Tennis - Deel 2

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    https://sporza.be/nl/2020/02/10/numm...van-dopinggeb/

Ze zijn toch echt niet streng in het tennis. Had ie een wielrenner geweest dan had dit NIET waar geweest!
    Dan had hij alsnog MINSTENS 6 maanden schorsing gekregen (met terugwerkende kracht) met als reden:
    Het is nog steeds uw eigen verantwoordelijkheid wat jij in je lichaam steekt. Of je het nu bewust doet of NIET.

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gohja,
    de argumenten die hier in de verklaring staan geven hem wel gelijk. Om direct te gaan wijzen met het vingertje van ja hij moet het maar weten wat diet eet! vind ik een beetje te gemakkelijk.

Hij wou duidelijk niet valsspelen en heeft nooit voordeel eruit gehad. Is met het missen van de AO al genoeg gestraft geweest imho.

Het kan zijn dat er over 10 jaar ljjken uit de kast gaan vallen met nieuwe detectiemethodes, maar dat een huidige absolute topspeler (nummer 1 vd weeeld) dopeert met technieken die vandaag al gevonden worden dat gelooft toch niemand.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Vies man dieje Garin! Zit amper consistentie in zijn spel, de ene keer een topservice of wereldbackhand (echt kogels!) ... en de volgende game vliegt alles het net in. Al scheelt dat laatste maar een paar percentjes natuurlijk om echt top te worden, als ge 50 unforceds slaat en toch de match wint terwijl ge een bagel uitdeelt dan zijt ge allicht op het goede pad. Hij ziet er ook altijd troosteloos uit, als ie op elk moment kan opgeven, maar wel nog eens een rijzige atleet als postuur! Ik heb het er wel voor, daar gaan een paar toppers zich aan mispakken op gravel dit seizoen.
    Garin is een vreemde kerel, denk dat er vooral mentaal wat aan schort. Wisselt in periodes sneller van coach dan van onderbroek, heeft een jaar in Manacor getraind bij Nadal maar is daar terug weg en zit nu weer in Chili. Weet niet of dat zo'n goed idee is...Lijkt me zo iemand die af en toe voor een verrassing kan zorgen maar echt een topper zie ik dat toch niet worden, tenzij iemand zijn hoofd op orde krijgt misschien.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    https://sporza.be/nl/2020/02/10/numm...van-dopinggeb/

Ze zijn toch echt niet streng in het tennis. Had ie een wielrenner geweest dan had dit NIET waar geweest!
    Dan had hij alsnog MINSTENS 6 maanden schorsing gekregen (met terugwerkende kracht) met als reden:
    Het is nog steeds uw eigen verantwoordelijkheid wat jij in je lichaam steekt. Of je het nu bewust doet of NIET.
    Tsja, als ik dit zo lees ben ik het toch eens met Solleke. Met het missen van de AO is hij al genoeg gestraft geweest, om nu zijn titels op Wimbledon en UO te gaan afnemen, dat gaat mij een brug te ver.

In het wielrennen zijn ze dan weer te streng imo, Contador moest twee grote rondes afgeven voor een gelijkaardige situatie, dat kan toch niet?
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://mobile.twitter.com/RobertFar...83920%2Fpage-4

deze was ik vergeten te posten.
    argumenten staan hier in.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Paire . Iemand met nog minder energie overlijdt gewoon vrees ik.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Cecchinato onze cheater vliegt voor de 4e x in 5 tornooien dit jaar eruit in de 1e ronde

Won vorig jaar dit tornooi dus zakt een kleine 40 plaatsen en tuimelt zelfs uit de top 100 nu met een live ranking van 110.
    Good riddance!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Geen choke deze keer van David maar met serve/volley lef uitgespeeld

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Sinner op alle vlakken de betere speler vandaag.
    Die gast heeft een grote toekomst als em er het koppeke bij houdt (en dat denk ik wel)

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ocharme die Nishioka...
    1m70 tegen 2m11 Opelka
    aces: 20 tegen nul
    Maar Nishioka technisch wel de betere tennisser

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Au79 Bekijk bericht
    Ocharme die Nishioka...
    1m70 tegen 2m11 Opelka
    aces: 20 tegen nul
    Maar Nishioka technisch wel de betere tennisser
    Als mens van 1m73 voel ik de pijn bijna zelf . Oh de horror als je voor de zoveelste keer bij de jeugd tegen iemand kwam die dan sowieso al groter was dan jij zelf en dan nog ruim een jaar ouder (toch altijd per twee jaar de jeugdcategoriëen behalve de stap van negen naar tien dan), groot de voldoening ook wel als je dan toch als winnaar naar het net kont stappen natuurlijk .

Rotterdam had een zeer stevige draw met Khachanov op plek 17 die niet eens reekshoofd was maar uiteindelijk toch maar twee reekshoofden in de kwart, tegelijk wel namen als Krajinovic, Evans, Sinner en Bedene, Krajicek zal toch ook liever wat meer nog bekendere namen gezien hebben denk ik .

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Rotterdam had een zeer stevige draw met Khachanov op plek 17 die niet eens reekshoofd was maar uiteindelijk toch maar twee reekshoofden in de kwart, tegelijk wel namen als Krajinovic, Evans, Sinner en Bedene, Krajicek zal toch ook liever wat meer nog bekendere namen gezien hebben denk ik .
    Punten weggooien daar he die mannen. Waarom steken spelers als Tsitsipas of Medvedev hier zelfs tijd in als ze er toch zo vroeg uitliggen? Mooi startgeld als #1/2 op een 500, zonder twijfel, maar dé kans op dikke puntjes pakken terwijl Federer en Nadal wat exhibitie in Afrika staan te spelen.

Zelfde voor Goffin, twee keer bij de top 4 reekshoofden op een 250 (met een bye!!!) en 500 ... 135 puntjes op die twee weken ocharm. Verkwiste weken buiten het geld IMO.

Maxwell's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Clijsters al in Dubai, da's direct tegen een topper spelen dus eigenlijk? Ben benieuwd alvast.
    Kiki !

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Eitje, Bertens gaat net iets beter zijn maar mentaal helemaal instorten want ja verliezen tegen Clijsters in haar eerste match tijdens haar comeback dat kan echt niet en dus gaat Clijsters eerste set wat moeizaam winnen en de tweede vlotter

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    194 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik kan er met mijn verstand niet bij dat Clijsters zo 'dik' staat.
    Jaja, 3x mama, maar dat heeft er toch niks mee te maken.
    Op 6 maanden tijd moet je toch wel strak geraken als je topsporter wil zijn!

Tags for this Thread

Regels voor berichten