Discussie: Tennis - Deel 2

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wozniacki haar laatste match gespeeld, zijn er hier een paar gelukkig denk ik .
    Goh ik niet eigenlijk. Stijl, tja, maar ze ging er wel altijd voor.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Cilic zijn MTO trucks hebben het weer gedaan...Al heeft RBA het ook gewoon laten liggen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WimJ Bekijk bericht
    staat precies altijd op de court alsof ze der tegen der zin staat.
    Ik denk dat bij Serena ook altijd, dit i.t.t. Halep die er precies altijd zin in heeft

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    Herbert was echt slecht ...
    Was die gisteren geblesseerd misschien? Vandaag ook in dubbel verloren tegen Bollelli/Paire.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WimJ Bekijk bericht
    En ondertussen geeft Osaka het op een enorme grote plateau weg aan Gauff, je zou niet denken dat Osaka nummer 3 vd wereld is
    Goed dat ge het op die manier zegt.

Zes winners en zeventien unforceds in negentien spelletjes maar dan toch gemakkelijk in straight sets winnen ...

WimJ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Goed dat ge het op die manier zegt.

Zes winners en zeventien unforceds in negentien spelletjes maar dan toch gemakkelijk in straight sets winnen ...
    Gauff wint wel haar matchen, maar telkens ik ze zie spelen, ben ik nog nooit echt onder de indruk geweest. Osaka had niet eens de brains vandaag om een 15-jarige een ander tempo op te leggen, of wat te doen aan haar game plan.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Boeiende match van Federer met steeds wisselende kansen maar echt hoogstaand tennis kun je het moeilijk noemen, veel te veel UE aan beide kanten. Zal als hij vandaag doorkomt de volgende rondes toch uit een ander vaatje moeten tappen.

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Jaande.

Enkel de laatste set gezien vanaf 1-1 maar dit was eigenlijk niet echt verdiend. Federer ook zo bang (tegen toch echt een beperkte speler), en toch geeft Millman het nog zelf weg in die TB. Vier uur op de baan staan zo vroeg in het tornooi met die spanning is ook niet bevordelijk voor de volgende rondes, maar wel goed voor het tornooi dat Federer door is.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Akkoord, Federer zou die match in feite niet mogen winnen, zo slecht was t bij momenten.

Nu bon, tenzij gigantisch ommekeer nog gaat die t tornooi toch nooit winnen. Dus t is uitstel van executie.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Goffin toch gewoon goed, veruit beste match van zijn Aus Open gespeeld maar Rublev was één van de zwaarst mogelijke tegenstanders in ronde drie als je zelf toch stevig reekshoofd bent. Moet toch positieve onthouden van seizoensstart, Nadal, Dimitrov geklopt en Rublev het lastig gemaakt (had ook niet eens zo veel minder kwaliteit als je ziet dat er twee tiebreaks aan te pas komen).

Mertens doet weer wat er van verwacht mag/kan worden maar vrees wel weer dat ze Halep niet zal kunnen kloppen, zie op zich weinig echte vooruitgang nog bij Mertens, stap naar de absolute wereldtop gaat er niet komen, denk ik.

Verder ook wel lachen dat een fysiek niet fitte Isner en Verdasco tot in ronde drie geraakt zijn, bij Verdasco scheelde het niet eens zo enorm veel of t had heel spannend geworden tegen Zverev. Laat die die derde set verliezen en dan wil ik het nog wel zien.

Grootste verrassing, Kyrgios is bijna drie uur aan het tennissen en op een paar onnozele dropshots na heb ik die nog niks echt zot zien doen, zelfs mentaal niet, straf.

Maxwell's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Schitterende partij toch

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    bij Verdasco scheelde het niet eens zo enorm veel of t had heel spannend geworden tegen Zverev. Laat die die derde set verliezen en dan wil ik het nog wel zien.
    Nam het na die break en momentum tegen toch meteen terug over met vier spelletjes op rij voor de set en match? Lijkt me vreemd om dat te stellen over de match als het binnen de set al opgelost wordt.

Goffin logisch gewipt, maar had de match blijkbaar toch in handen. Love break tegen bij het serveren voor twee sets voorsprong om het dan met 1-3 weg te geven ... tja, daar moet ik zelfs niets van de match voor zien om te weten hoe dat gelopen is.

Tweeten doet hij niet meer, kan ik dieje onnozele Gommé toch ergens bereiken? Wil er graag eens persoonlijk mee lachen!

Maxwell's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nadal - Kyrgios. Dat wordt interessant maandag.

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Nam het na die break en momentum tegen toch meteen terug over met vier spelletjes op rij voor de set en match? Lijkt me vreemd om dat te stellen over de match als het binnen de set al opgelost wordt.

Goffin logisch gewipt, maar had de match blijkbaar toch in handen. Love break tegen bij het serveren voor twee sets voorsprong om het dan met 1-3 weg te geven ... tja, daar moet ik zelfs niets van de match voor zien om te weten hoe dat gelopen is.

Tweeten doet hij niet meer, kan ik dieje onnozele Gommé toch ergens bereiken? Wil er graag eens persoonlijk mee lachen!
    Was toch mijn gevoel van die match, live gezien en t zat imo heel dicht bij een classic Zverev vijfsetter slam match. Natuurlijk, tis makkelijk praten als Zverev gewoon in drie sets wint. Maar als Verdasco daar zelf niet half kreupel rond liep dan had ik het toch effectief willen zien. Was echt de zwakste match van de derde ronde misschien wel, imo.

Nu goed, Rublev dat wordt routine tegen Zverev, of t zou heel raar moeten gaan. Maar geloof nooit dat Zverev die gaat kloppen met het niveau dat hij vandaag haalde.

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Nu goed, Rublev dat wordt routine tegen Zverev, of t zou heel raar moeten gaan. Maar geloof nooit dat Zverev die gaat kloppen met het niveau dat hij vandaag haalde.
    In de drie ATP matchen van hen heeft Rublev geen set van Zverev kunnen pakken, blijft een matchupsport natuurlijk. Al zou het inderdaad toch een vreemde wending zijn als Zverev zou winnen, die rolt tegenwoordig haast zijn tweede serve binnen om dubbele fouten te vermijden, les gekregen van Errani of zo. En dat terwijl zijn eerste gemiddeld boven de 200 ligt!!!

Ook wel grappig dat ze Kyrgios zijn land letterlijk moeten afbranden eer dat die eens een paar matchen op rij geconcenteerd kan blijven, en vandaag was het vanaf de TB in de derde set zelfs kantje boord.
    Zoveel talent nochtans, den achterlijke. Spijtig spijtig.

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik heb de match gezien en Goffin was zelden aan het choken, alleen ja af en toe es een gameke minder spelen en dan gebroken worden ... , maar ik had toch de indruk dat hij echt aan de max van zijn kunnen zat sé. Dat is natuurlijk het verschil met een topspeler. Zet het (karakter)hoofd van een Nadal of Djoko op de kop van Goffin en JA dan had Goffin, Rublev geklopt. MAAR die kop heeft ie gewoon NIET.

Ik vond Goffin gewoon goed spelen, .. ik heb er dan ook géén problemen mee dat hij verloor.

Maar zoals hierboven reeds gemeld: Ik had/heb inderdaad een probleem met de media die van Goffin wééral een halve god gemaakt hadden en hem al in de kwartfinale zagen staan. Eerst zien en dan geloven!

Pagina 279 van 295 Eerste ... 179229269275276277278279280281282283289 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten